Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tässä ketjussa, kyllä, voi vapaasti esittää toimenpide-ehdotuksia polkupyöräilyn hävittämiseksi rakkaalta Maapalloltamme. Myös ulkoavaruudessa mahdollisesti seikkailevien polkupyörien hävittämisestä sopii keskustella.
Jos olet fillarifani, perusta oma ketjusi äläkä tule tänne vänisemään. Raportoin trollaukset moderaattoreille heti.
Polkupyöräily on kamalaa. Ne suhahtelevat herkästikin meitä jalankulkijoita päin, kun vähän väliä ajavat meille jalankulkijoille tarkoitetuilla väylillä. Sateenvarjojen saatanallisuutta käsittelevässä ketjussa kirjoitin:
Tekstissäni riittää pohdittavaa meille älykkäille ihmisille, joille polkupyöräily on kauhistus. Nyt on oikein kaupunkipyöriäkin, vaikka meillä Helsingissä on hyvin toimiva julkinen liikenne. En ymmärrä tuollaista sairasta menoa.
Sana on vapaa.
Jos olet fillarifani, perusta oma ketjusi äläkä tule tänne vänisemään. Raportoin trollaukset moderaattoreille heti.
Polkupyöräily on kamalaa. Ne suhahtelevat herkästikin meitä jalankulkijoita päin, kun vähän väliä ajavat meille jalankulkijoille tarkoitetuilla väylillä. Sateenvarjojen saatanallisuutta käsittelevässä ketjussa kirjoitin:
Viime kesänäkö se oli, kun Karhupuistossa oikein laskin jopojätkän liikennerikkeet viidenkymmenen metrin matkalla. Viisi vakavaa rikettä teki eikä edes ajanut kävelijöille tarkoitetulla väylällä, missä niitä paskoja saa väistellä ehtimiseen. Sitten on se liikennevalopujottelu, kun vaihdetaan autovaloista kävelyvaloihin, kun jälkimmäisiin tulee vihreä. Olen ehdottanut, että Kallio olisi polkupyörävapaa vyöhyke, muttei oikein ottanut ehdotus tuulta alleen. Kolmiossa Toinen linja - Hesari -Hämeentie pitäisi polkupyöräily kieltää välittömästi. Miksei Aleksis Kiven kadulle saakka, sopii mulle. Viimeksi eilen tuli Vaasiksella kusipää jalkakäytävällä vastaan. Kerran olen pysäyttänyt Flemarilla polkupyöräilijän, joka sotki vehjettään väärässä paikassa ja kerroin hänelle, että hän toimii liikennesääntöjen vastaisesti. Oli semmonen punavihreä kannabiksen käyttäjä, tuskin tajusi puheistani sanaakaan.
Tekstissäni riittää pohdittavaa meille älykkäille ihmisille, joille polkupyöräily on kauhistus. Nyt on oikein kaupunkipyöriäkin, vaikka meillä Helsingissä on hyvin toimiva julkinen liikenne. En ymmärrä tuollaista sairasta menoa.
Sana on vapaa.