Tobias Salmelainen HIFK:n urheilujohtajana

  • 1 389 988
  • 8 211

Oliko valinta sopiva?

  • Kyllä

    Ääniä: 115 44,4%
  • Ei

    Ääniä: 37 14,3%
  • En osaa sanoa

    Ääniä: 107 41,3%

  • Äänestäjiä
    259
  • Poll closed .

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, Merkley pelasi siis NHL:ssä 0,5 ppg ja AHL:ssä 0,65 ppg tehoilla. Nuori ensimmäisen kierroksen NHL-varaus, joka on oletettavasti jääkiekkoilijana kehittyy. Meidän Hursti on neljä vuotta vanhempana pelannut koko urallaan NHL-otteluita puolet siitä, mitä Merkley viime kaudella. Pisteitä Broadhurstilla the showsta nolla. AHL:ssä ppg viime kaudella 0,47. Ikänsä puolesta toki Broadhurst voi vielä kehittyä, mutta ei se yhtä todennäköistä ole, kuin Merkleyn kohdalla. Kummeksun kovasti, jos joku saa tästä parista Broadhurstin paremmaksi hankinnaksi.

Karjalaista ja Borgmania ei varmaan kannata verrata, se ei ole reilua kumpaakaan kohtaan. Todetaan vain, että kummankin vahvuudet ovat ennen kaikkea puolustuspelaamisessa. Toinen on toki siinä sivussa voittanut SHL:ssä pakkien pistepörssin pudotuspeleissä ja pelannut itsensä NHL:ään asti, tehden siellä pisteitä varsin kunnioitettavalla 0,23 ppg tahdilla vaikka onkin pelannut ennen kaikkea puolustavassa roolissa.

Itse en lähtisi suoraan vertailemaan näitä NHL-lainoja/joulukuu-optiolla tulleita pelaajia jo hankittuihin koko kauden soppareilla oleviin pelaajiin. Merkley ja Borgman eivät olisi tänne tullut pelaamaan ilman nykyistä NHL:n tilannetta.
Toki tuollaiset sopparit on parempia kuin nämä laina-sopparit, mitä on myös Liigaan tullut.
Itse ainakin vertaan sitten meidän mahdollisia samanlaisia soppareita näihin edella mainittuihin, mutta ainakin ilman lyhyitä lainasoppareita pärjään.
 
J

Just-Ice-Hockey

Itse en lähtisi suoraan vertailemaan näitä NHL-lainoja/joulukuu-optiolla tulleita pelaajia jo hankittuihin koko kauden soppareilla oleviin pelaajiin. Merkley ja Borgman eivät olisi tänne tullut pelaamaan ilman nykyistä NHL:n tilannetta.
Toki tuollaiset sopparit on parempia kuin nämä laina-sopparit, mitä on myös Liigaan tullut.
Itse ainakin vertaan sitten meidän mahdollisia samanlaisia soppareita näihin edella mainittuihin, mutta ainakin ilman lyhyitä lainasoppareita pärjään.

Kyllä, elämme erikoisia aikoja. Toisaalta Broadhurstin sopimus on julkistettu jo aikana, jolloin elämme erikoisia aikoja, joten vallan mainiosti voidaan verrata Merkleyn sopimukseen. Samalla tavalla Salmelaisella olisi ollut / on mahdollisuus hyödyntää tätä markkinaa, ja hankkia tänne niitä pelaajia, jotka eivät täällä pelaisi ilman nykyistä tilannetta ison veden takana.
 

Makija

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Kyllä, elämme erikoisia aikoja. Toisaalta Broadhurstin sopimus on julkistettu jo aikana, jolloin elämme erikoisia aikoja, joten vallan mainiosti voidaan verrata Merkleyn sopimukseen. Samalla tavalla Salmelaisella olisi ollut / on mahdollisuus hyödyntää tätä markkinaa, ja hankkia tänne niitä pelaajia, jotka eivät täällä pelaisi ilman nykyistä tilannetta ison veden takana.
En usko, että Broadhurstia olisi hankittu jos sopimuksessa olisi ollut jonkinlainen NHL-optio joulukuuhun asti ja hyvä niin. Mielestäni on tyhmää riskinottoa rakentaa kokoonpanoa pelaajilla jotka voivat häippästä kesken kauden. Toki poikkeuksia on kuten esim. Puljujärvi Kärpille. Puljunkin kohdalla imago- ja markkinointiarvo on jo sen arvoista, mutta en usko jonkun Merkleyn kaltaisen tyypin hirveästi myyvän lippuja Nordikselle.

Onkin mielenkiintoinen tilanne Salmelaisella jos esim. Borgström ja Granlund tulisi saataville alkukaudeksi.

Edit: samanaikaisesti olisi kiva jos organisaatio toimisi järkevästi, mutta olisihan se katsojan näkökulmasta ihan kiva nähdä myös jotain NHL-statuksen pelaajia viilettämässä jäällä (esim. case-Borgström).
 
Viimeksi muokattu:
J

Just-Ice-Hockey

En usko, että Broadhurstia olisi hankittu jos sopimuksessa olisi ollut jonkinlainen NHL-optio joulukuuhun asti ja hyvä niin. Mielestäni on tyhmää riskinottoa rakentaa kokoonpanoa pelaajilla jotka voivat häippästä kesken kauden. Toki poikkeuksia on kuten esim. Puljujärvi Kärpille. Puljunkin kohdalla imago- ja markkinointiarvo on jo sen arvoista, mutta en usko jonkun Merkleyn kaltaisen tyypin hirveästi myyvän lippuja Nordikselle.

Onkin mielenkiintoinen tilanne Salmelaisella jos esim. Borgström ja Granlund tulisi saataville alkukaudeksi.

Edit: samanaikaisesti olisi kiva jos organisaatio toimisi järkevästi, mutta olisihan se katsojan näkökulmasta ihan kiva nähdä myös jotain NHL-statuksen pelaajia viilettämässä jäällä (esim. case-Borgström).

Niin, Broadhurst ei ole riittävän nimekäs ja/tai potentiaalinen pelaaja, että hänelle tarvitsisi tarjota NHL-optiota. Tässähän se pointti pitkälti onkin, Merkley on absoluuttisesti potentiaalisempi ja tulosten perusteella tänä päivänä myös parempi jääkiekkoilija kuin Broadhurst. Tämä ei siis ole sama asia kuin, että Broadhurst on hankintana huono. Lähtökohtaisesti olisi vain ollut saumat parempaankin.

Joukkuetta rakennettaessa on joka kausi otettava riskejä. Riskejä liittyy myös Broadhurstiin, toki yksi vähemmän kuin Merkleyyn. Itse kuitenkin koen Merkleyn tuovan suhteessa paljon isomman mahdollisuuden, mistä syystä en pidä pitkää NHL-optiota riskinä, jota ei kannattaisi ottaa. Borgmanin kohdalla pidän tuota NHL-optiota oikeastaan ainoana riskinä Ässien kannalta. Huonoimmassakin tapauksessa, jos liiga starttaa suunnitellusti, Ässät saavat nauttia Borgmanista alkukauden aikana, mikä on heille iso etu.

Summa summarum, mielummin rakennan joukkueen pienellä riskilläkin hyvien pelaajien varaan kuin suurella varmuudella keskinkertaista. Mitä tulee tuohon markkinointinäkökulmaan, niin ei Merkleyn tarvitse myydä lippuja Stadissa, varmasti myy niitä kuitenkin Porissa. Ja tuo tilannehan elää aina kauden mittaan. Ei Teemu Turunen myynyt tavan tallaajalle yhtään lippua vielä pariin ensimmäiseen matsiin, mutta myöhemmin miehen nimellä ihan oikeasti myytiin IFK:ta.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla ei ole mitään tietoa kummankaan joukkueen tämän kauden pelaajabudjetista, joten kummaksun väitettä, että IFK:n joukkue olisi miljoonan kalliimpi. Omaan silmään nykyinen kokoonpano ei millään näytä niin kalliilta.
...

Ikävä kyllä yksittäisen kauden osalta huonosti kootun joukkueen ja pidemmällä aikavälillä isolla budjetilla keskinkertaisesti menestyvän seuran juju perustuu juurikin siihen, että todelliset pelaajakulut ja pelaajiston laatu ovat epätasapainossa. Tällöin tietysti ulkopuolisen silmään todellisuudessa kallis joukkue ei nimilistaa selatessa vaikuta niin kalliilta.

Pahoin pelkään, että IFK:n nykyinenkin, hyvin veteraanipitoinen, miehistö on yllättävän kallis. Uskon IFK:n yksinkertaisesti maksavan 3-4 -kenttien konkareille liian paljon.
 
Viimeksi muokattu:

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tervehdys kaikille, ensimmäinen viestini palstalle.

Olen samaa mieltä useiden kirjoittajien kanssa siitä, että joukkueessa on tällä hetkellä puutteita. Henkilökohtaisesti en ole niinkään huolissani pakkien kiekollisesta tasosta, vaan top-6 sentterin puutteesta. Broadhurstista voi tällainen toki kuoriutua, mutta vielä on kysymysmerkkejä. Lundell täyttää varmasti ruutunsa, mutta nuorelle kundille olisi hyvä saada tulitukea. Lajunen tietty on, mutta mieluummin hänet näkisin laidalla.

Sisäpiiriläinen en ole, mutta uskoisin tämän puutteen johtuvan muista syistä kuin Salmelaisesta. Yhtiö teki viime tilikaudella ison tappion ja alkavakin kausi on taloudellisesti haastava. Yleisörajoitukset lienevät melko rajut, Jokereilla taisi olla 4 500, olisiko Nordiksella vajaa 4 000 jos samoilla säännöillä mennään. Uskoisin, että taloudellisessa vastuussa olevilta on tullut Salmelaiselle tiukat raamit. Markkinathan lienevät suht hyvät suomalaiselle joukkueelle.


Toivotaan, että jengi ei ole vielä tässä, vaan kiikarissa olisi jokin fisu. Itse olen jo miettinyt olisiko jopa MG mahdollisuuksien rajoissa, jos sopivaa paikkaa Showsta ei aukene tai kausi pelataan jollain kuplajärjestelyllä.

Kaikenkaikkiaan itse olen tähän asti tyytyväinen Salmelaisen toimiin UJ:na. Tämäolisi tainnut olla ensimmäinen kausi kun hänellä olisi ollut ns. puhdas pöytä jengin suhteen, sääli että korona sen sotki.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Tervehdys kaikille, ensimmäinen viestini palstalle.

Olen samaa mieltä useiden kirjoittajien kanssa siitä, että joukkueessa on tällä hetkellä puutteita. Henkilökohtaisesti en ole niinkään huolissani pakkien kiekollisesta tasosta, vaan top-6 sentterin puutteesta. Broadhurstista voi tällainen toki kuoriutua, mutta vielä on kysymysmerkkejä. Lundell täyttää varmasti ruutunsa, mutta nuorelle kundille olisi hyvä saada tulitukea. Lajunen tietty on, mutta mieluummin hänet näkisin laidalla.

Sisäpiiriläinen en ole, mutta uskoisin tämän puutteen johtuvan muista syistä kuin Salmelaisesta. Yhtiö teki viime tilikaudella ison tappion ja alkavakin kausi on taloudellisesti haastava. Yleisörajoitukset lienevät melko rajut, Jokereilla taisi olla 4 500, olisiko Nordiksella vajaa 4 000 jos samoilla säännöillä mennään. Uskoisin, että taloudellisessa vastuussa olevilta on tullut Salmelaiselle tiukat raamit. Markkinathan lienevät suht hyvät suomalaiselle joukkueelle.


Toivotaan, että jengi ei ole vielä tässä, vaan kiikarissa olisi jokin fisu. Itse olen jo miettinyt olisiko jopa MG mahdollisuuksien rajoissa, jos sopivaa paikkaa Showsta ei aukene tai kausi pelataan jollain kuplajärjestelyllä.

Kaikenkaikkiaan itse olen tähän asti tyytyväinen Salmelaisen toimiin UJ:na. Tämäolisi tainnut olla ensimmäinen kausi kun hänellä olisi ollut ns. puhdas pöytä jengin suhteen, sääli että korona sen sotki.

Tervetuloa palstalle!

Kyllä viime kausi oli ensimmäinen Salmelaisen täysin oma kausi. Itse valittu päävalmentaja ja kaikki jatkosopimukset omaa käsialaa. Siksikin kritiikki on ollut kovaa, koska ”virallinen” sijoitus oli kuudes.

Toki Salmelainen toi ennen kautta ja kauden aikana sisään pelaajia, jotka ovat osoittaneet venymiskykyä juuri playoffeissa. Eli on ihan mahdollista, että HIFK olisi kammennut itsensä vielä korkeammalle kuin tuo kuudes sija.

On aivan selvää, että säästöliekillä mennään tämä kausi. Siinä missä joku Rauma tuntuu pärjäävän vähemmällä yleisöllä, me ei ilmeisesti pärjätä.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tervehdys kaikille, ensimmäinen viestini palstalle.

Olen samaa mieltä useiden kirjoittajien kanssa siitä, että joukkueessa on tällä hetkellä puutteita. Henkilökohtaisesti en ole niinkään huolissani pakkien kiekollisesta tasosta, vaan top-6 sentterin puutteesta. Broadhurstista voi tällainen toki kuoriutua, mutta vielä on kysymysmerkkejä. Lundell täyttää varmasti ruutunsa, mutta nuorelle kundille olisi hyvä saada tulitukea. Lajunen tietty on, mutta mieluummin hänet näkisin laidalla.

Sisäpiiriläinen en ole, mutta uskoisin tämän puutteen johtuvan muista syistä kuin Salmelaisesta. Yhtiö teki viime tilikaudella ison tappion ja alkavakin kausi on taloudellisesti haastava. Yleisörajoitukset lienevät melko rajut, Jokereilla taisi olla 4 500, olisiko Nordiksella vajaa 4 000 jos samoilla säännöillä mennään. Uskoisin, että taloudellisessa vastuussa olevilta on tullut Salmelaiselle tiukat raamit. Markkinathan lienevät suht hyvät suomalaiselle joukkueelle.


Toivotaan, että jengi ei ole vielä tässä, vaan kiikarissa olisi jokin fisu. Itse olen jo miettinyt olisiko jopa MG mahdollisuuksien rajoissa, jos sopivaa paikkaa Showsta ei aukene tai kausi pelataan jollain kuplajärjestelyllä.

Kaikenkaikkiaan itse olen tähän asti tyytyväinen Salmelaisen toimiin UJ:na. Tämäolisi tainnut olla ensimmäinen kausi kun hänellä olisi ollut ns. puhdas pöytä jengin suhteen, sääli että korona sen sotki.

Eikö se Jokerien katsojamäärä liity syyskuuhun? Lokakuussahan kaikki katsojamäärä rajoitukset on tarkoitus purkaa ja kausi alkaa siksi vasta silloin. Narrit pystyi aloittamaan kun lipputuloilla ei juuri Venäjän liigassa tee mitään kun rahat tulee muualta.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tarkoittanet Sallista? En tiedä mistä johtuu, mutta minullakin on joskus mennyt Jere Sallinen ja Jani Lajunen sekaisin.

Kyllä. Sallista tarkoitin, menköön ramppikuumeen piikkiin.

Tervetuloa palstalle!

Kyllä viime kausi oli ensimmäinen Salmelaisen täysin oma kausi. Itse valittu päävalmentaja ja kaikki jatkosopimukset omaa käsialaa. Siksikin kritiikki on ollut kovaa, koska ”virallinen” sijoitus oli kuudes.

Toki Salmelainen toi ennen kautta ja kauden aikana sisään pelaajia, jotka ovat osoittaneet venymiskykyä juuri playoffeissa. Eli on ihan mahdollista, että HIFK olisi kammennut itsensä vielä korkeammalle kuin tuo kuudes sija.

On aivan selvää, että säästöliekillä mennään tämä kausi. Siinä missä joku Rauma tuntuu pärjäävän vähemmällä yleisöllä, me ei ilmeisesti pärjätä.
Kiitos toivotuksista.

Viime kaudesta on tosiaan paha sanoa mitään, sijoitus olisi voinut totta kai parantua, mutta olihan se tahmeaa.

Rauma on hieman huono vertailukohta kun heillä on RTK, joka konserniavustuksella pumpata rahaa sisään. Taloudellinen riski on heillä paljon pienempi.

Eikö se Jokerien katsojamäärä liity syyskuuhun? Lokakuussahan kaikki katsojamäärä rajoitukset on tarkoitus purkaa ja kausi alkaa siksi vasta silloin. Narrit pystyi aloittamaan kun lipputuloilla ei juuri Venäjän liigassa tee mitään kun rahat tulee muualta.

Jos koski vain syyskuuta niin olen lukenut uutisen huolimattomasti. HIFK:llahan taitaisi tuo noin 4k yleisö tulla pitkälti jo kausikorteista.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllä. Sallista tarkoitin, menköön ramppikuumeen piikkiin.


Kiitos toivotuksista.

Viime kaudesta on tosiaan paha sanoa mitään, sijoitus olisi voinut totta kai parantua, mutta olihan se tahmeaa.

Rauma on hieman huono vertailukohta kun heillä on RTK, joka konserniavustuksella pumpata rahaa sisään. Taloudellinen riski on heillä paljon pienempi.



Jos koski vain syyskuuta niin olen lukenut uutisen huolimattomasti. HIFK:llahan taitaisi tuo noin 4k yleisö tulla pitkälti jo kausikorteista.

Ei IFK ole mun mielestä ainakaan tiedottanut asiasta ja monella palstalla on pohditty 70-80% täyttöastetta eri konteksteissa. IFK on myös tuonut esille kuten pari muutakin seuraa että 50% ei riitä sille että voisi pelata. Mutta toivotaan että ei tuogon 50% mentäisi. HS:n jutussa se oli ilmaistu vähän oudosti Jokerien osalts tänään.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei IFK ole mun mielestä ainakaan tiedottanut asiasta ja monella palstalla on pohditty 70-80% täyttöastetta eri konteksteissa. IFK on myös tuonut esille kuten pari muutakin seuraa että 50% ei riitä sille että voisi pelata. Mutta toivotaan että ei tuogon 50% mentäisi. HS:n jutussa se oli ilmaistu vähän oudosti Jokerien osalts tänään.

Itse jäin Jokerien kohdalla ihmettelemään, että tuo 4 500 kuulostaa kovin alhaiselta. Jaffa taitaa kiekossa imeä sen 13k yleisöä, eli Nordiksellakin jäätäisiin alle kolmen tuhannen samalla kaavalla. Se ei riitä mitenkään.

Meni OT:n puolelle. Pahoittelut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Kyllä. Sallista tarkoitin, menköön ramppikuumeen piikkiin.


Kiitos toivotuksista.

Viime kaudesta on tosiaan paha sanoa mitään, sijoitus olisi voinut totta kai parantua, mutta olihan se tahmeaa.

Rauma on hieman huono vertailukohta kun heillä on RTK, joka konserniavustuksella pumpata rahaa sisään. Taloudellinen riski on heillä paljon pienempi.



Jos koski vain syyskuuta niin olen lukenut uutisen huolimattomasti. HIFK:llahan taitaisi tuo noin 4k yleisö tulla pitkälti jo kausikorteista.
Ei ole kausarimyynti ollut ollenkaan odotuksien mukainen. Hyvä, jos noin 3000 on myyty eikä siksi hankintoja vielä ole tehty tuon enempää. Jos niitä tulee, saattaa olla, että joudumme odottamaan ainakin verorajaan.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
faktaa vai mutua tuo myyty kausarien määrä?
Määrä ei ole fakta, mutta minulle yritettiin myydä soittamalla ja sähköviestein. Kun vihdoin vastasin, keskustelimme tilanteesta ja puhelun toinen osapuoli antoi ymmärtää, että on monia, jotka ovat vallitsevan tilanteen vuoksi jäämässä pois.
Se ei kuitenkaan vaikuttanut päätökseeni.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Määrä ei ole fakta, mutta minulle yritettiin myydä soittamalla ja sähköviestein. Kun vihdoin vastasin, keskustelimme tilanteesta ja puhelun toinen osapuoli antoi ymmärtää, että on monia, jotka ovat vallitsevan tilanteen vuoksi jäämässä pois.
Se ei kuitenkaan vaikuttanut päätökseeni.
Toki jos sähköviestillä tuli 3000 niin ei siinä.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Vastauksena miksi ei Tobias hanki ketään? Liigakaan ei oikeasti tiedä miten tämä etenee.

Oheisessa artikkelissa tämän hetken paniikkimentaliteetista. Se voi kuulkaa olla, että Salmelainen ja Valtanen ovat ne todelliset nerot, jotka suojelivat sitä kassaa tuleviksi kausiksi. TET-harjoittelija saattoi olla mukana pelastamassa seuraa.

"Realismia on, että kaikki seurojen tase ei riitä pelaamaan edes kahta ottelua ilman kunnollisia tuloja."

 
Suosikkijoukkue
IFK
Jokereilla oli tänään 3808 katsojaa, vaikka 4,5k olisi voitu ottaa sisään. Jos Liiga-peleihin tulee yhtä huonosti sakkia, niin ekat seurat tekee konkurssin ennen joulua. Jokerit skippasi Minskin, joten mitään boikottia ei pitänyt tänään olla, vaan ihmiset jäivät kotiin väistääkseen koronaa. Jos muutamassa Liiga-pelissä leviää reilumpi tartuntarypäs, niin eiköhän kausi ole sillä taputeltu.
Silloin säästäjät ovat oikeasti voittajia.


-
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...
Silloin säästäjät ovat oikeasti voittajia.

"Voittajat" ehkä hieman väärä termi tässä kontekstissa.

Mutta tuo nyt on ollut jo keväästä asti selvää, että IFK:n operatiiviselta johdolta, joka käsittääkseni on siis ihan osakeyhtiön ammattijohto, olisi ollut edesvastuutonta olla huomioimatta tulevan kauden toimintaa suunniteltaessa ja joukkuetta rakentaessa jo silloin havaittavissa olleet kauteen 20-21 kohdistuvat riskitekijät.

Salmelainen nyt tuskin tosin mitenkään on itseohjautuvasti säästellyt - käsittääkseni hän on puhtaasti urheilutoimenjohtaja, joka pelaa annetuilla pelimerkeillä.
 
Viimeksi muokattu:

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
"Voittajat" ehkä hieman väärä termi tässä kontekstissa.

Mutta tuo nyt on ollut jo keväästä asti selvää, että IFK:n operatiiviselta johdolta, joka käsittääkseni on siis ihan osakeyhtiön ammattijohto, olisi ollut edesvastuutonta olla huomiomatta tulevan kauden toimintaa suunniteltaessa ja joukkuetta rakentaessa jo silloin havaittavissa olleet kauteen 20-21 kohdistuvat riskitekijät.

Salmelainen nyt tuskin tosin mitenkään on itseohjautuvasti säästellyt - käsittääkseni hän on puhtaasti urheilutoimenjohtaja, joka pelaa annetuilla pelimerkeillä.

Juuri näin.

Kirjoitin tälle palstalle, koska se on ollut juuri Salmelainen, joka on saanut tykinkanuunoita osakseen "Kun muut hankkii, mutta me ei" itkuilla, vaikka tälläisessä tilanteessa päätöksentekijä on todennäköisesti Valtanen ja hallitus.

Toki Salmelainen on voinut olla mukana päätöksenteossa esimerkiksi sen suhteen, että miten voidaan säästää? Siinä kohtaan luulen hänen painottaneen junioritoiminnan tärkeyttä. Eli Kollien kohdalla ei tehtäisi säästöjä, koska sen vaikutukset ovat kauaskantoisemmat.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jokereilla oli tänään 3808 katsojaa, vaikka 4,5k olisi voitu ottaa sisään. Jos Liiga-peleihin tulee yhtä huonosti sakkia, niin ekat seurat tekee konkurssin ennen joulua. Jokerit skippasi Minskin, joten mitään boikottia ei pitänyt tänään olla, vaan ihmiset jäivät kotiin väistääkseen koronaa. Jos muutamassa Liiga-pelissä leviää reilumpi tartuntarypäs, niin eiköhän kausi ole sillä taputeltu.
Silloin säästäjät ovat oikeasti voittajia.

Saihan Jokerit paljon rapaa niskaan tuosta kuitenkin kun vetääntyivät pelireissusta vasta aivan kalkkiviivoilla. Monelle fanille avautui koko kuvion älyttömyys ja yhteistyökumppaneitakin on kaikonnut.

Vaikea on kuitenkaan nähdä, että vajaan kuukauden päästä Nordikselle edes saisi ottaa täyttä tupaa ja muutenkin selvästi vajaalla katsojamäärällä pelaaminen syö kassaa isosti. Vaikeat ajat edessä täälläkin, mutta toivottavasti kausi päästään pelaamaan läpi.
 
Viimeksi muokattu:

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereilla oli tänään 3808 katsojaa, vaikka 4,5k olisi voitu ottaa sisään. Jos Liiga-peleihin tulee yhtä huonosti sakkia, niin ekat seurat tekee konkurssin ennen joulua. Jokerit skippasi Minskin, joten mitään boikottia ei pitänyt tänään olla, vaan ihmiset jäivät kotiin väistääkseen koronaa. Jos muutamassa Liiga-pelissä leviää reilumpi tartuntarypäs, niin eiköhän kausi ole sillä taputeltu.

Kannattaa nyt myös ottaa huomioon, että nuo liput tulivat myyntiin vasta perjantaina, joka ihan varmasti vaikutti myös yleisömäärään. Eiköhän siellä huomenna ole kaikki paikat myytynä.

Saihan Jokerit paljon rapaa niskaan tuosta kuitenkin kun vetääntyivät pelireussusta vasta aivan kalkkiviivoilla. Monelle fanille avautui koko kuvion älyttömyys ja yhteistyökumppaneitakin on kaikonnut.

Jokerit sai paljon rapaa niskaansa ne muutamat päivät, mutta en usko tuon näkyneen juurikaan katsojamäärissä, sillä nykyään tuo new cycle on niin nopea ettei mikään asia jää oikein kauhean pitkäksi aikaa esille.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jokerit sai paljon rapaa niskaansa ne muutamat päivät, mutta en usko tuon näkyneen juurikaan katsojamäärissä, sillä nykyään tuo new cycle on niin nopea ettei mikään asia jää oikein kauhean pitkäksi aikaa esille.

Vaikea sanoa. Tuota asiaa koskevaa ketjua kun täällä luki niin tuntui paljon tulleen esille noita "nyt riitti" viestejä, että ajattelin useampienkin silmäparien avautuneen tilanteelle. Ja ehkä avautuikin, tai sitten ei. Eihän tämä palsta esitä kuin murto-osaa jääkiekko-faneista ja olet ihan oikeassa siinä, että aika nopeaan asiat tuppaavat hautautumaan menneeseen eikä kukaan niitä enää muista. Kuten vaikka Nornickelin vakavat ympäristötuhot arktisella alueella jne. mutta nämä eivät kuulu tähän ketjuun.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Jokereilla oli tänään 3808 katsojaa, vaikka 4,5k olisi voitu ottaa sisään. Jos Liiga-peleihin tulee yhtä huonosti sakkia, niin ekat seurat tekee konkurssin ennen joulua. Jokerit skippasi Minskin, joten mitään boikottia ei pitänyt tänään olla, vaan ihmiset jäivät kotiin väistääkseen koronaa. Jos muutamassa Liiga-pelissä leviää reilumpi tartuntarypäs, niin eiköhän kausi ole sillä taputeltu.
Silloin säästäjät ovat oikeasti voittajia.


-

Onhan tässä nyt muitakin sarjoja pyörinyt eikä mitään tautirypästä näytä tulleen.
Taitaa (Huom! Minun mielipiteeni) olla enemmänkin luulosairaus mikä ihmisiä vaivaa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Onhan tässä nyt muitakin sarjoja pyörinyt eikä mitään tautirypästä näytä tulleen.
Taitaa (Huom! Minun mielipiteeni) olla enemmänkin luulosairaus mikä ihmisiä vaivaa.
Aika puolityhjää ollut kaikissa sarjoissa katsomossa, mikä tietysti ehkäisee ryppäiden syntymistä. Joku täyteen myyty lätkäpeli ois sitten ihan eri juttu, kun sisätiloissa istutaan sillit suolassa. Kyllähän Italiassa ottelut synnytti keväällä ryppäitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös