To 9.4.2009 Blues-KalPa (pronssiottelu)

  • 15 932
  • 55

Splendide

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flygande fisktuppar
Ensimmäisessä erässä huomasi aika pian, ettei KalPa ollut peliin niin valmis, kuin Blues. Bluesilla oli käytännössä mahdollisuus ratkaista ottelu jo ekassa erässä. Mutta toiseen erään tuli sitten KalPa! Hallitsi peliä ja maalipaikkoja oli vaikka kuinka paljon! Kolmannessa erässä KalPa sitten taisteli sen minkä pystyi, ja upeat pronssimitalit saatiin!

Yläkatsomossa oli huikea fiilis ja itsekin tuli taputettua ja huudettua oikein kunnolla! Todella ylpeä olen kyllä tuosta joukkueesta ja sen upeista kannattajista! Kaverin kanssa naureskeltiin, että täällähän on enemmän keltamustia katsojia, kuin muita! Barona-areenalle oli tullut vaikuttava kuopiolainen invaasio!

Tämä lämmittää mieltä aina seuraavan kauden alkuun saakka. Ja henkilökohtaisesti tämä oli upein jääkiekkokokemus, mitä olen päässyt todistamaan paikan päälle. Aikaisemmat eivät ole edes päässeet lähelle. Niin monta vuotta tässä oltiin pilkan kohteena, että sensaatiomainen nousu liigan eliittiin on käsittämätöntä! Kiitos KalPa!
 

Wiki

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olihan hieno homma, että virtaa riitti tuohon peliin ja saatiin tuo pronssinen lätkä Kuopioon.. Onnea koko KalPan joukkueelle.. Plussat myös Mustalle Verkostolle.. Hienoo oli kuunnella radiosta tuota peliä.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Vähänhän tuo reissun päätteeksi vielä väsyttää mutta ei kyllä haittaa! Hieno reissu ja hieno peli. Muutamia muistelmia mitä jäi mieleen ihme kyllä :)

Eka erässä Blues vei miten tahtoi ja olisi voinut tehdä useemmankin. Onneksi ei. Toinen erä täysin käänteinen ekaan ja siinä taas KalPa olisi voinut tehdä useamman. Kolmannessa ekalla kympillä sama jatkui ja loppu sitten puolustettiin kovasti takaa tulevaa. KalPan kannattajia hallissa aivan törkeesti, ei siis ainoastaan meidän 401:ssä vaan myös vastapuolen alaparvella.

Killerillä tuntui olevan näyttöhaluja paljonkin, eri mies jyp-sarjaan nähden. Heikkoa lenkkiä ei voi joukkueesta kyllä löytää.
 

Sheedy

Jäsen
KalPan kannattajia hallissa aivan törkeesti, ei siis ainoastaan meidän 401:ssä vaan myös vastapuolen alaparvella.

Ja myös vastapäätä yläparvella, jossa itse olin. Helposti 200-300 KalPa:n kannattajaa/sympatiseeraajaa oli sielläkin, sen verran moni perse nousi penkistä maalien tullessa ja meteliä riitti kiitettävästi.
 

sammyc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Enemmän hallissa oli kalpafaneja kuin espoolaisia, ei vaan espoolaisia kiinnostanut pronssit. Kyllähän tuo mitali meni oikeaan osoitteeseen, onnea kuopio.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Onnea Kalpalle ja sen kannattajille. Hyvää kannustusta ja hallin haltuunotto. Ei voitu mitään, noin 20 vs. 300, uhhh.

Syksyllä sitten jatkuu. Kuumaa fudiskesää kaikille kendojanareille.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös