To 8.4.2010 JYP - Kärpät (7. puolivälierä)

  • 40 357
  • 152

ile

Jäsen
Suosikkijoukkue
Racing Club de Cannes
Eikö noista tuollaisista maalivahdin maaliin kolaamisista (riippumatta kuka tai mikä pelaajan työntää) aloitus tule yleensä aina keskialueelle? Sellaisen linja minä olen olllut havaitsevinani.

En nyt varmuudella voi sanoa, mutta muistelisin, että viimekaudella jossian Kärppien playoff-pelissä syntyi Kärppien tekemänä hieman vastaavanlainen maali ja se hylättiin. Olikohan Bluesia vastaan? Joku voisi muistaa ja tietää tarkemmin.

Sovitaan, että peli päättyi 1-0 :)
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eikö noista tuollaisista maalivahdin maaliin kolaamisista (riippumatta kuka tai mikä pelaajan työntää) aloitus tule yleensä aina keskialueelle? Sellaisen linja minä olen olllut havaitsevinani...

Maalivahdin kolaamisista? Tarkkihan oli sivussa koko tilanteesta perhosasentoon jäätyneenä vielä siinä vaiheessa kun kiekko meni maaliin.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Eikö noista tuollaisista maalivahdin maaliin kolaamisista (riippumatta kuka tai mikä pelaajan työntää) aloitus tule yleensä aina keskialueelle? Sellaisen linja minä olen olllut havaitsevinani.

En nyt varmuudella voi sanoa, mutta muistelisin, että viimekaudella jossian Kärppien playoff-pelissä syntyi Kärppien tekemänä hieman vastaavanlainen maali ja se hylättiin. Olikohan Bluesia vastaan? Joku voisi muistaa ja tietää tarkemmin.

Sovitaan, että peli päättyi 1-0 :)
Minun mielestäni maali liikkui pois paikoiltaan ennen kuin kiekko ylitti maaliviivan, joten maalia ei olisi silloin pitänyt hyväksyä. Tosin, viidennessä ottelussa Kärppien maaleista kaksi olisi samalla logiikalla pitänyt hylätä. Niissä kuitenkin oli selkeä kiekottoman pelaajan estäminen, varsinkin Rosan toimesta ensimmäisessä maalissa jossa hän "tyylikkäästi" esti Lahden karvausta työntämällä miehen kumoon. Joten sovitaan että ollaan tasoissa nyt noiden kanssa :)

Tässä viimeisessä ottelussa JYP palaso taas omalle tasolleen pelaten taistelevaa kiekkoa loppuun asti. Me like.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös