To 19.11.2009 Kärpät - Tappara

  • 7 281
  • 27

Mathieu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
- Mitäs me tuolla juskevitsilla oikein tehdään, vanha, hidas ja kankea. Kilautti ylärimaa heti jäähynsä jälkeen joo, mutta muuten.
- Mikkolaa koitin seurailla kans, en ymmärrä sitä shittiä mitä kaveri vuodesta toiseen saa ainakaan tämän pelin perusteella. Hyvä peli häneltä.

- Illan komein suoritus oli kun Enlund ajoi Korpikarin katolleen laidan läheisyydessä, jäähyä tuosta tilanteesta ei voi ymmärtää.
- Tuomaritoiminta oli minusta ihan ok. Jopa hyvää.
Jäähyt olivat ansaittuja (paitsi tuo ylempänä kirjoitettu) ja ainakin ulkomuistista linja piti suurinpiirtein läpi ottelun.

Omat kommenttini näihin:

Jushkevitsh on ollut hyvä kaikissa näkemissäni otteluissa, myös eilen. Erittäin varma, eikä todellakaan liian hidas tilanteisiin.

Mikkolan esitykset vaihtelevat jatkuvasti hyvästä erinomaiseen. Jatkuvaa kritiikkiä en ole voinut ymmärtää missään vaiheessa. Joutunut mielestäni syyttä "fanien" hampaisiin.

Itse olin tuosta Enlund tilanteesta katsovani että Korpikari oli kiekoton? Tilannetta toki edelsi jo Tapparalaisen mailalla lyönti toiseen Kärppään, joten olisiko ollut kuittausjäähy (jälleen).

Tuomarilinja oli toki parempaa kuin tuolta kaksikolta aiemmin, mutta turhaa tasoittelua jälleen. Paljon jäi taas kiekottoman estämisiä ja mailapeliä viheltämättä - etenkin jälleen vierasjoukkueen tekemänä. Mutta tuohon on saanut tottua jo näiden viime vuosien aikana.
 

axe

Jäsen
Itse olin tuosta Enlund tilanteesta katsovani että Korpikari oli kiekoton? Tilannetta toki edelsi jo Tapparalaisen mailalla lyönti toiseen Kärppään, joten olisiko ollut kuittausjäähy (jälleen)

Jäähyhän tuli juurikin siitä huitaisusta ennen taklausta, syykin oli huitominen. Tosin olen sitä mieltä, että Jushkevitshin pitäisi saada jokaisessa vaihdossaan sitten huitomisjäähy. Mies paukuttaa aika iloiseen tyyliin häirintäkopautuksia housuille, vaikka "hallitusti" niitä pistääkin.
 

Mathieu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Jäähyhän tuli juurikin siitä huitaisusta ennen taklausta, syykin oli huitominen. Tosin olen sitä mieltä, että Jushkevitshin pitäisi saada jokaisessa vaihdossaan sitten huitomisjäähy. Mies paukuttaa aika iloiseen tyyliin häirintäkopautuksia housuille, vaikka "hallitusti" niitä pistääkin.

Hyvä, että tuokin selvisi.

Samaa mieltä huitomisista. Tuntuu, että vanhat parrat ja ns. "isot nimet" osaavat tehdä tuon ilman jäähyjä. Samanlaisia sankareita löytyy joka joukkueesta ja osa näistä on aivan joukkueensa suurimpia tähtiä. Kärpillä homman taitaa ainakin Viitakoski, jonka pelityylistä toki muuten pidän paljon. Vesku taistelee aina loppuun asti. Myös eilen upean uhrautuvaa peliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös