To 18.2.2016 Jokerit - Spartak Moskova

  • 9 587
  • 96

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Niin se on, että kaikki hyvä loppuu aikanaan ja tänään on runkosarjan viimeinen kierros käsillä. Helsingissä Hartwall Arenalla kohtavat Bobrov-divisioonan voittaja, läntisen konfferenssin toinen ja tosissaan Gagarinia jahtaava ja tavoitteleva Jokerit sekä sijalle ynnä muut päätyvä Spartak. Spartak palasi vuoden tauolta tälle kaudelle takaisin KHL:ään oltuaan talousvaikeuksien takia pois edellisen kauden. Kyseessä on kuitenkin perinteinen ja kunniakas Venäläinen jääkiekkojoukkue, jota on edustanut aikojen saatossa esim. Sergey Kapustin, Viktor Tjumenev ja Boris Majorov, nimiä jotka herättävät kunnioitusta jokaisessa joka ymmärtää mitään jääkiekosta ja pelin historiasta. Kausi ja runkosarja on tosiaan sujunut Jokereilta erittäin hienosti ja Joukkueemme on tehnyt kovan suorituksen voittamalla oman divisioonansa hallitsevan mestarin SKA:n nenän edestä. Kun vuoden 2016 joukkue valitaan vuoden urheilugaalassa, niin Jokereiden pitäisi olla siinä äänestyksessä erittäin korkealla, ehkä jopa ykkösenä, mutta eiköhän sen tittelin kuitenkin vie joku sekaviestihiihtoryhmä, joka ei ole joukkuetta nähnytkään, mutta Suomi on Suomi. No nyt mentiin hieman sivuun aiheesta. Tämän illan ottelussa tärkeintä ei ole tulos, vaan se, että vältytään loukkaantumisilta ja pelikielloilta eikä soiteta vääriä maalilauluja. Muuten voidaan ottaa illan ottelu rennosti pelaillen ja akkuja ladaillen sunnuntaita, playoffien alkua silmälläpitäen. Toivottavasti mahdollisimman monelle avainpelaajalle annetaan tänään lepopäivä ja peliaika itse pelissä jakautuisi mahdollisimman tasaisesti niiden kesken ketkä pelaa. Spartakilla on kolmesta viimeisestä ottelusta yksi voitto joka tuli matkalla Helsinkiin, kun kävivät voittamassa Valko-Venäjällä Dinamo Minskin 5-2. Hyvää läpsyttelyiltaa kaikille!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Voi mennä tämä matsi pitkälti läpsytellen fanipubissa, mutta päätetään nyt kuitenkin runkosarja voittoon. OC:n Vuoden Päällikkö pysti jaetaan ennen matsia jäällä ja sen voitti..No se nähdään illalla.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jokerit tänään:

18 Jesse Joensuu – 93 Peter Regin – 51 Brandon Kozun
10 Tim Kennedy – 76 Jere Sallinen – 50 Juhamatti Aaltonen
9 Niklas Hagman – 39 Niko Kapanen – 12 Pascal Pelletier
3 Daine Todd – 14 Tomi Mäki – 28 Jani Rita

44 Jesper B. Jensen – 36 Philip Larsen
55 Atte Ohtamaa – 6 Topi Jaakola
32 Arturs Kulda – 47 Ville Lajunen

31 Riku Helenius (1 Henrik Karlsson)

Ei isoja muutoksia kokoonpanoon siis, Helenius menee maaliin ja Jensen palaa pelikieltonsa jälkeen pakistoon ja Todd siirtyy hyökkääjäksi. Näyttää siis siltä että Jokerit ei halua lepuuttaa parhaita pelaajia vaan tänään pelataan parhaalla mahdollisella kokoonpanolla, no toivottavasti tämä on pelaajien oma halu ja tänään vältytään loukkaantumisilta se kun lienee tärkeintä sunnuntaina alkavia pleijareita ajatellen. Mielenkiinnolla odotan millainen protesti faneilta Arenalla nähdään, pelin lopputuloksella kun ei suurta merkitystä ole, toki Heleniukselle toivotaan onnistumista jos sattuu joutumaan pelaamaan myös pleijareissa.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Tän joutuu kyl ehkä skippaamaan, tai valisemaan viasatin. Panokseton läpsyttely ennen tosipelien alkua ei nyt oikein millään sytyttäisi nousemaan sohvalta ylös.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vähän kyllä mietityttää, että miksi pelataan käytännössä parhaalla mahdollisella. Sehän se vasta olisikin mahtavaa, jos Larsen tai Regin ottaa tässä matsissa osumaa ja pleijarit alkaa kolmen päivän päästä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kyllä kait ajatuksena on pitää hyvä flow päällä pleijareita ajatellen. Loukkaantumisia jos alkaa pelkäämään, niin vaikeaksi menee.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Kokoonpanosta lienee turvallista ja loogista vetää sellainen johtopäätös, ettei ole kenelläkään mitään pikkuvammaa vaan kaikki ovat terveitä ja sehän on hyvä juttu tietenkin. Ei sitten muuta kuin Spartakia turpaan ja kohti sunnuntaita voitto taskussa. Ja @Mike laita illan otteluun isot betsit sisään, ni jo alkaa perse nousemaan sohvalta ja peli kiinnostamaan.........
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
@attendo Nää on niitä matseja, että ei oikein pää kestä betsaillakkaan. Spartakia vois kokeilla, mutta kun heilläkään ei varmaan kovin isoa kiinnostusta ole, niin ei ehkä sit kuitenkaan :) Veikkaan siistiä 3-1 kotivoittoa hyvin sopuisalla ja unisella pelaamisella.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Olen petturi ja menen tänään ifk peliin.

Toivotaan että narreille ei tule loukkaantumisia ja Moskovalaisia lyödään nekkuun 5-1.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Olen petturi ja menen tänään ifk peliin.
Tolla perusteella olen poistanut facesta kavereita viime aikoina. No, yhden takinkääntäjän kuitenkin. En siis väitä sua sellaiseksi, mutta hän (jokerifani) oli matsissa kuvassa jullipaita päällä ja raus mun frendeistä.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Tolla perusteella olen poistanut facesta kavereita viime aikoina. No, yhden takinkääntäjän kuitenkin. En siis väitä sua sellaiseksi, mutta hän (jokerifani) oli matsissa kuvassa jullipaita päällä ja raus mun frendeistä.

Sulla on kylmä linja :) Mä oon ifk-paitaisia jätkiä nähnyt meidän matseissa aika tiuhaan tän KHL-siirron jälkeen. Yksittäisiä mohikaaneja, mutta kuitenkin. Onkohan nekin jonkun Facebook -kavereita, ja koittavat välttää tulevan kaverittomuuden sillä, että fanittavat Jokereita HIFK-releet päällä :D
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Sulla on kylmä linja :) Mä oon ifk-paitaisia jätkiä nähnyt meidän matseissa aika tiuhaan tän KHL-siirron jälkeen. Yksittäisiä mohikaaneja, mutta kuitenkin. Onkohan nekin jonkun Facebook -kavereita, ja koittavat välttää tulevan kaverittomuuden sillä, että fanittavat Jokereita HIFK-releet päällä :D

Itseään kunnioittava IFK fani pysyy tietenkin poissa ryssä areenalta mutta jos joku sellainen on sinne eksynyt niin eiköhän se paita kuitenkin kerro siitä ettei ole osana propagandakoneistoa, ja kannustaa ihan vittuillakseen vierasjengiä, olkoot se sitten kuka tahansa.

Kun vuoden 2016 joukkue valitaan vuoden urheilugaalassa, niin Jokereiden pitäisi olla siinä äänestyksessä erittäin korkealla, ehkä jopa ykkösenä, mutta eiköhän sen tittelin kuitenkin vie joku sekaviestihiihtoryhmä, joka ei ole joukkuetta nähnytkään, mutta Suomi on Suomi. No nyt mentiin hieman sivuun aiheesta. !

Kun vuoden joukkuetta valitaan niin kyllä sen pitäisi olla suomalainen joukkue. Olkoot sitten vaikka joku hiihtosuunnistusporukka.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Tolla perusteella olen poistanut facesta kavereita viime aikoina. No, yhden takinkääntäjän kuitenkin. En siis väitä sua sellaiseksi, mutta hän (jokerifani) oli matsissa kuvassa jullipaita päällä ja raus mun frendeistä.
IFK paidan päällä pitäminen on jo ihan toinen juttu. Siihen en kykene :D Itse menen kun ilmaiseksi pääsee.

Tiedän kyllä omastakin kaveripiiristä monia jotka on yllättävän usein ruvenneet käymään ifk:n peleissä. Muuten vaan mukamas. No mutta joo.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Itseään kunnioittava IFK fani pysyy tietenkin poissa ryssä areenalta mutta jos joku sellainen on sinne eksynyt niin eiköhän se paita kuitenkin kerro siitä ettei ole osana propagandakoneistoa, ja kannustaa ihan vittuillakseen vierasjengiä, olkoot se sitten kuka tahansa.

.
Mä en sen paidan funktiosta tiedä, eikä se mua kiinnosta, mutta nämä yksilöt kannattavat siellä kyllä ihan Jokereita. Jos se helpottaa vähän omaatuntoa kun käy vieraissa, että on edes se vaimon paita päällä tai jotain..
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tiedän itsekin näitä ja lähipiiristäkin löytyy tällainen HIFK-paitaan verhoutuja joka on käynyt kyseisessä paidassa myös Arenalla ihan Jokereiden puolella ollen ja Jokereita kannustaen.

Tän illan pelissä ei ole tosiaan panosta illasta voi olla luvassa ihan mitä tahansa, tärkeintä kuitenkin välttyä loukkaantumisilta.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Kenraaliharjoitus ennen play offeja. Joko mennään säästellen (henk koht toive) tai otetaan jo play offeja ajatellen 110% peliin ja katsotaan, missä peli menee H-hetken äärellä.
On ollut myös ilo huomata, että Jokerien play off taipaleen alkaessa nämä muutamat gloryhunttaajat Liigan puolelta kaivavat punakeltaiset fanikamat ylleen komerosta, mutta tulevat tänne kumminkin valehtelemaan itselleen defenssinä, että Jokerit ei kiinnosta.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Larsen leikkii hyökkäysalueella ja Todd saa paikan, mutta ei osu ilmasta, joten laji valittu oikein baseballin sijaan.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Joku ilkeämielinen voisi sanoa, ettei edes huomaa Eteläpäädyn poissa oloa kannustuksen perusteella, mutta en ole niin ilkeämielinen.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
No vittu ei sitten. Päätin ostaa Viaplayn jo tänään playoffeja varten ja olis pitäny vaa odottaa sunnuntaita... 2-0 Spartakille
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Torpedo 1-0 johdossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös