To 13.4.2017 Otteluseuranta (Liiga)

Viestiketju osiossa 'Otteluketjufoorumi' , aloittajana Gemondo, 13.04.2017 klo 18.34.

1. Vahva tunne Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ässät
    Ai sieltä pelataan jo vaihtoaitiostakin..

2. Niilo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tampereen Tappara
    Mailalla näpäytys vaihtoaitiosta menee ohi. Ois kyllä kanssa ollut boxin paikka

3. TJ MACKEY Jäsen

Kuka reppana tämä Jypin #71 on?

4. Tukka Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP, Maajoukkue
    Hieman oli pelottavan näköinen tilanne kun liukuu pää edellä laitaan. Onneksi ei käynyt pahemmin.

5. ftr Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
    Heh, Jypillä on verissä tämä vaihtoaitiosta peliin osallistuminen. Tuli mieleen Tuokkola taannoisesta runkosarjan matsista.

6. Niilo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tampereen Tappara
    Lainaus:
    Pää ylös ois sanottu Hesassa

7. Rönn vois nyt tulla kertomaan miksi tämä oli kiekottomaan taklaus ja Finley Miklik ei ollut.... Jotain se höpisi jostain ammattilaissarjoissa tulkitaan eri tavalla???

8. Jani82 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
    Lainaus:
    Kyllähän Hytösen pitäisi tietää ettei kannata pää edellä hyppiä.

9. Kerho64 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK
    Hytönen - oksettava filmaaja. Sama mies joka sarjassa.

10. T1971 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kolme kovaa
    Lainaus:
    Mitähän vittua sä selität? Laita ne faktasi pöytään ja kerro se sääntöpykälä.
    Lainaus:
    Tuossa sun alkuperäinen viestisi, taitaa olla korkki auki jo useamman peräkkäisen päivän.
    .

11. Risa Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SoJy vuodesta -61, Jokerit edelleen, yllättäen..!
    Kyllä tuolla mun telsussa tuuleteltiin kopissa?? Köllillä eri koppi...?

12. Hirvonen Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara
    Lainaus:
    Hyvin haisteltu, vähän tuli kyllä hymäiltyä kun JYP iski neljännen. Muuten ei ole mitään väliä kumpi vie, mutta lisälepoetu otetaan ilolla vastaan.

13. Luxray Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ässät, Blackhawks, NHL
    Lainaus:
    "Oman jengin vuoksi mitä vaan." Vaikka sitten istumaan (seisomaan) sinne hallin vähän huonommille paikoille...

14. Tukka Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP, Maajoukkue
    Lainaus:
    No huh huh sää oot kyllä kuutamolla. Perus Paska-Jani kommentti. Olihan Kannisen teki typerä ei kahta sanaa, mut pahannäköinen tilanne oli toi Hytösenkin kaataminen.

15. T-aika Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    Virta: "Kollega haukkui eilen tuomarit, erittäin hyvät tuomarit". No varmasti oli eilen mieleiset :) Ja perään haukkui itse tämän päivän tuomarit.

16. thnninen Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
    Lainaus:
    Luepas nyt ihan rauhassa toi mun viesti ja kerro toki missä mä olen puhunut 2+2 :ista, tai mitä kohtaa siinä etten muista veskarien tuollaista tehneen pitäis perustella sääntökirjalla?

Jos se nyt vaikka useammalla lukemisella sitten viimein sulle aukeaisi mitä mä kirjoitin.

17. k0l1kk0 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    Lainaus:
    Siellä alkaa pelko hiipiä Virran pöksyihin.

18. T1971 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kolme kovaa
    Lainaus:
    Sinä kommentoit minun ja @Jani82 "väittelyä" nimenomaan tuosta pitääkö antaa 2+2 min korkeasta mailasta. Mihin oikein otit sitten kantaa tuolla viestilläsi, ettei tuollaisia tule? Ja seuraavassa syytät jostain vääristelystä. Kannattanee jatkossa lukea niitä viestejä ja väittelyä vaikka pari edellistä, niin tietää mihin kommentoi.

19. thnninen Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
    Lainaus:
    Sun luetun ymmärtäminen on edelleen niin heikolla tasolla että tätä on turha jatkaa. Sä keksit ihmisten väittäneen jotain ja vaadit niihin perusteluja.

Jos mä ny väännän oikein rautalangasta, tän viimeisen kerran. Sinä kirjoitit ettei tuollaisista koskaan vihelletä johon minä vastasin etten muista nähneeni enne veskarin tuollaista tekevän. Sitten aloitkin jo vääntää jotain perusteluista ja sääntökirjasta. Ellet vieläkään ymmärrä sen varsin lyhyen ekan viestini sisältöä niin mä luovutan.

20. T1971 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kolme kovaa
    Lainaus:
    Niin, eli me puhuttiin korkeasta mailasta( jani82 tulkinta tilanteesta) ja sinä sillä lyhyellä viestilläsi et sitten ottanutkaan siihen kantaa? Mistä olisin voinut arvata tuollaisen, ajatuksia kun en osaa lukea. Jos tarkoitit tuota rällällä huitaisua, niin olisit maininnut sen.

21. Petofani Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Oulun Kärpät
    Lainaus:
    Vain kilvellä lyömisestä saa