Tietokone-/konsolipeliketju

  • 20 703
  • 174

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Mdawg
Missäs se Monacon katurata siellä oikein on? Täytyykö sekin voittaa jossain tehtävässä tms?

Se täytyy voittaa. Ja sillä on eri nimi, muuten täydellisesti sama rata. Coté d´Azur tai vastaava on sen radan nimi.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Jos peli on parempi kuin Sly 2- Konnakopla ,niin se on kyllä älyttömän hyvä.
Sly on 40-vuotiaalle tarpeeksi helppo ja itseopettava. Manuaalia tarvitse koko ajan näpelöidä,vaan pelata voi lähes tosta vaan. Alle 8-vuotiaiden poikien pelatessa heidän neuvomisensa erityisesti reittisuunnittelussa on yllättäen jopa mielenkiintoista. Myös yli 10-vuotiaat tytöt viihtyvät pelin ääressä.

Burnout 3 on myös hyvää viihdettä.Juuri mitään ei tarvitse osata ja yhden kolarin jysäytys kestää parikymmentä sekuntia.Pienellä vaivalla avautuu koko ajan uusia ajoneuvoja ja rysäytyspaikkoja. Sopiva peli täyttämään lyhyitä luppoaikoja.

Tämä ei ole peli,mutta kuningaslaite:Karaokelaitteisto.Tilasin netistä huvikseni.Erityisesti nimikkobändini humppakaraoke on raikunut naapurien iloksi.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Viestin lähetti Rocco
Ratoja on todella paljon. Uusia ratoja on muutama kymmenen ja peli on ikäänkuin "kansainvälistynyt" entisestään. On katoratoja Soul:ssa, Hong Kongissa, New Yorkissa, kaksi Pariisissa yms. Kilparatoja on enemmän ympäri maailmaa, helmenä 25km (?) pitkä Nürburgringin rata.

Muutama päivä hinkattu, eikä ole päässyt kunnolla edes alkuun. Nordschleife on hulppea rata, ihan syystä lempinimeltään Green Hell. Ei ole täysipäisten hommaa tuolla kisaaminen, turva-alueista puhettakaan. Ei ihme että ennen vanhaan F1-kisoissa ukkoja kuoli kuin kärpäsiä, kun radat on ollut tuommoisia ja autot paperipusseja joissa on moottori.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Kertokaas joku paremmin tietävä onko PC:lle olemassa yhtäkään kunnon mättöpeliä? Siis vanhojen kunnon Mortal Kombatien ja Street Fighterien hengessä. PS2:lla olen pelannut Tekkeneitä ja Xboxilla Def Jam Fight for New Yorkia, mutta mitään niistä ei kai PC:lle ole olemassa?
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Viestin lähetti vintsukka
Kertokaas joku paremmin tietävä onko PC:lle olemassa yhtäkään kunnon mättöpeliä? Siis vanhojen kunnon Mortal Kombatien ja Street Fighterien hengessä. PS2:lla olen pelannut Tekkeneitä ja Xboxilla Def Jam Fight for New Yorkia, mutta mitään niistä ei kai PC:lle ole olemassa?

Joku Wrestling-meininki ei oikein nappaa, mutta jos jotain Tekkenien tapaista olisi PC:lle olemassa, olisin ikionnellinen.
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti faaip de oiad
Nordschleife on hulppea rata, ihan syystä lempinimeltään Green Hell. Ei ole täysipäisten hommaa tuolla kisaaminen, turva-alueista puhettakaan.

Toinen varsin mukava rata on joku ranskalainen rata, taitaa olla se missä ajetaan Le Mansin ajot. Takasuora on varmasti yli 5 km pitkä ja vauhdit nousee lähelle 400km/h, jos on vain auto millä siihen vauhtiin pääsee. Lisäksi tuo pätkä on normaalikäytössä olevaa maantietä ja pomputus on takuuvarmaa. Pikkaisen kuin pompun aikana korjaa ajolinjaa niin kuljettajasta tulee matkustaja...

Mutta kysymys: Mikä auto on kohtalaisen halvalla saatavissa, koviin tehoihin viritettävissä, hyvä ajettava eli kaikinpuolin soppeli superauto millä pärjää ainakin Professional Events-osion vaativimmissa kisoissa.

Kaikenlaiset vinkit otetaan vastaan. Tällä hetkellä tykeimmät autot ovat Nismo Skyline ja Lotus Esprit V8 turbo. Nismo on ehkä se paras autona. Lotus kulkee kovaa mutta on yhtä helppo hallita kuin aamuerektio.

Vinkki muille: Helpoin tapa tehdä rahaa on ajella Turboautojen kisaa läpi, löytyy tuolta em. Professional Events-osiosta. Viisi kolmen kierroksen kisaa ajettavana, 7,500 krediittiä per kisa voitosta ja palkintoauto on yli 40,000 krediitin arvoinen.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
En osaa neuvoa autovalinnoissa, mutta pitää purkaa turhautuneisuutta tässä ketjussa.

Nämä 34 Driving Missions saavat mut kohta heittelemään Playstationia ympäri makuuhuonetta. Olen voittanut 1-9 ja 3/4 Slipstream Battles sekä yhden 1 Lap Magicin. Etenkin ne kolmen kierroksen kisat ovat mahdottomia.

Kutsuin viime viikolla kaikki kaverit vapaapäivänä pelaamaan peliä tavoitteena päästä eteenpäin niin paljon kuin mahdollista, mutta eiväthän ne idiootit saaneet mitään aikaiseksi. Beginner Events on kaikki pelattu läpi, mutta Professional Events, Driving Missions, Extreme Events etc. ovat vielä pahasti kesken -- eikä niitä muita voi edes pelata ennenkuin on pelannut 25% pelistä tai voittanut kaikki Professional Events.

Lisäksi vituttaa se, että kaverit myivät kaikki parhaat ralliautot 100k tai 300k (Nismo meni myös) voidakseen ostaa Beginneriin sopivat autot ja nyt ei ole tehokkaita autoja eikkä rahaakaan.
Cadillac Cien tosin lähtee kuin luoti, mutta jarrut ovat perseestä eikä sillä voita edes noita turbokisoja.

Argh.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Viestin lähetti Rocco

Mutta kysymys: Mikä auto on kohtalaisen halvalla saatavissa, koviin tehoihin viritettävissä, hyvä ajettava eli kaikinpuolin soppeli superauto millä pärjää ainakin Professional Events-osion vaativimmissa kisoissa.

Kaikenlaiset vinkit otetaan vastaan. Tällä hetkellä tykeimmät autot ovat Nismo Skyline ja Lotus Esprit V8 turbo. Nismo on ehkä se paras autona. Lotus kulkee kovaa mutta on yhtä helppo hallita kuin aamuerektio.

Sitä en tiedä pärjääkö mutta Euroopan kisoista Schwarzwald League A:sta helposti irtoava BMW M3 GTR Race Car '01 on minun makuun. Näkyy saavan turbolla ja muilla tilpehööreillä irti vähän messevät tehot. En ole tuunaillut joten vaikutusta ajettavuuteen en osaa sanoa. Siinä kunnossa missä sen saa, auto istuu tiessä kuin tauti. Nürnburgringillä testasin hitusen ja tuli jarruteltua ihan suotta useampaan mutkaan, olisi mennyt mutkan läpi kuin kiskoilla pienellä kaasun nostolla. On niin hauska vehje että ajelee ihan huvikseen.
 

Rocco

Jäsen
Rahahuolet ohi!

Nyt löytyi todella helppo tapa ansaita rahaa... Alle joku mukava auto, sitten menoksi "Special conditions"-luokkaan ja sieltä toiseksi ylimmäinen kisa ja voilá. Kisa on varsin helppo. Kapealla katuradalla yhtä autoa vastaan ajettava kisa vie aikaa viisi minuuttia per kisa, toinen kisa on sama rata toiseen suuntaan. Yhteensä kymmenen minuuttia vie koko kisa ja palkintona on Toyotan ralliversio, joku 2002 vuosimallin prototyyppi. Auton arvo on 265.000 kerdiittiä. Tuon kisan kun ajaa neljä kertaa läpi, noin 40 minuuttia ja rahaa on palkintoautojen myynnillä jo miljoona.
 

Jusbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Chelsea FC
Ostin pelin n. viikko sitten ja en oikein tajua miten noita autoja voi myydä? On tullut hankittua joitakin ihan turhia autoja, kun on sattunut voittamaan krediittejä kisoista.

Mutta kyllä on pakko sanoa, että on loistava peli kyseessä. Välillä tosin on "hieman" ärsyttävää koittaa ajaa noita Driving Missioita. Eihän niitä ole mahdollista päästä läpi!?!!

No, kaippa se siitä kun vähän kehittyy ja jos nyt sitten joku viitsisi kertoa noiden autojen myynistä...
 

hermosillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Iirot
Viestin lähetti Jusbe
ja jos nyt sitten joku viitsisi kertoa noiden autojen myynistä...
Myynti onnistuu seuraavalla tavalla:

home x
garage x
listasta valitaan myytävä auto x
valuation x
sell x

Mikäli kohdassa value seisoo _ _
ei auton myynnistä saa krediittejä

ps. nousevan auringon kippoja on pelissä aivan liikaa :)
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tietääköhän kukaan Gran Turismo 4:ta pelanneista onko kyseisessä pelissä mahdollista aloittaa kaksi eri peliä. Aikaisemmissa versioissa ei tietääkseni tämä ole mahdollista.
 

Rocco

Jäsen
mazapp kirjoitti:
Tietääköhän kukaan Gran Turismo 4:ta pelanneista onko kyseisessä pelissä mahdollista aloittaa kaksi eri peliä. Aikaisemmissa versioissa ei tietääkseni tämä ole mahdollista.

Ainakin kahdelle eri muistikortille tallettamalla onnistuu. Ennen konsolin käynnistystä vaihtaa muistikortin ja sittenhän peli automaattisesti lataa kortilla olevan pelitallennuksen. Sitä onnistuuko se ihan pelin sisällä, en usko että onnistuu.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Nännimäinen kirjoitti:
Eikö kukaan muu pelaa Forza Motorsportia? Itse olen totaalisen koukuttunut tähän GeeTeen tappajaan. Pesee kyllä boxinkin muut ajopelit 6-0: tässä ei mutkaan voikaan ajaa 100 lasissa.

Pelaa. Aivan loistava autopeli boxille, ja yleensäkin. Olen juuri päässyt ajelemaan Championship-sarjaa, tosin hyvällä autolla on vähän liian helppo vaikka tosissaan saakin ajaa. 3 ekaa kisaa voitti n.10 sekunnin erolla jokaisessa.

edit: n-kirjain sanaan Championship.
 
Viimeksi muokattu:
mtmela kirjoitti:
Pelaa. Aivan loistava autopeli boxille, ja yleensäkin. Olen juuri päässyt ajelemaan Champioship-sarjaa, tosin hyvällä autolla on vähän liian helppo vaikka tosissaan saakin ajaa. 3 ekaa kisaa voitti n.10 sekunnin erolla jokaisessa.

Kyllä se siitä vaikeutuu. Itsellä meinasi usko mennä Corvette ja Vette vs. Viper-sarjoja ajaessa. Myös Miata-cup oli mielestäni aikas haastava.

Itse olen edennyt tasolle 39 ja tallista alkaa jo löytymään aika menijöitä. Kisat vain tuppaavat olemaan aika pitkiä varikkokäynteineen kaikkineen. Seuraavia sadepäiviä odotellessa...
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Rocco kirjoitti:
Ainakin kahdelle eri muistikortille tallettamalla onnistuu. Ennen konsolin käynnistystä vaihtaa muistikortin ja sittenhän peli automaattisesti lataa kortilla olevan pelitallennuksen. Sitä onnistuuko se ihan pelin sisällä, en usko että onnistuu.
OK. Kiitos tiedosta.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Fifa 2005:ttä tulee tällä hetkellä hakattua kohtuullisesti. Erittäin hyvä peli, mun mielestä parempi kuin PES:it joista en erityisemmin välitä.

Onko porukalla kokemuksia nettipelistä (pc-puolella), minkälaista vastusta löytyy ja mistä?
 

Smyth#94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Edmonton Oilers, (Chicago Blackhawks)
Itse pelaan pleikkarilla This is football 2005:ta. Fifat ovat kylläkin mielestäni parempia pelattavuudeltaan, mutta kotimaisen Veikkausliigan mukana olo ja muutenkin runsaampi sisältö saivat minut ostamaan TIF:n Fifan sijaan.
Myös NHL2005:ta on tullut pelattua mutta se oli pienoinen pettymys verrattuna edelliseen osaan, koska merkittäviä uudistuksia ei tullut ja omaa pelaajaa ei pystynyt enää luomaan.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Smyth#94 kirjoitti:
Itse pelaan pleikkarilla This is football 2005:ta. Fifat ovat kylläkin mielestäni parempia pelattavuudeltaan, mutta kotimaisen Veikkausliigan mukana olo ja muutenkin runsaampi sisältö saivat minut ostamaan TIF:n Fifan sijaan.

Pro Evolution Soccer on ilmeisesti täysin tuntematon pelisarja sulle?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Smyth#94 kirjoitti:
Itse pelaan pleikkarilla This is football 2005:ta. Fifat ovat kylläkin mielestäni parempia pelattavuudeltaan, mutta kotimaisen Veikkausliigan mukana olo ja muutenkin runsaampi sisältö saivat minut ostamaan TIF:n Fifan sijaan.
Myös NHL2005:ta on tullut pelattua mutta se oli pienoinen pettymys verrattuna edelliseen osaan, koska merkittäviä uudistuksia ei tullut ja omaa pelaajaa ei pystynyt enää luomaan.
Joo eikä ollut koko liigan pistepörssiä.

Ite hakkailen edelleen pleikkarilla 04 versiota, Time splitterssejä ja GTA san andreasta, muuta ei hirveästi pleikkarilla tule pelattua.

Koneella pelkkää CS sourcea, joka on kyllä planeetan kovin peli piste.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Madden 06 = blah. En olisi uskonut, että EA Sports vajoaa näin alas parhaimman pelisarjansa kanssa. Madden Next Generation PS3:lle taitaa viedä kaiken huomion.

Superstar mode on mielestäni täysin turha, franchise ja kaikki muut ovat lähes täysin samanlaiset kuin 2005:ssa, training camp sama, grafiikat 99% samaa etc.

Uusi QB vision tekee pelistä tosin vähän enemmän realistisen -- sen kanssa täytyy oikeasti jo vähän miettiä mitä olet tekemässä -- ja precision passing on mukava lisä, mutta muuten kyseessä on IMO ennemminkin Madden 2005.1. Olen kaiken kaikkiaan aika pettynyt pelin panokseen ja taidan jatkaa kesken olevaa 2005 franchisea.

Eniten tulee kuitenkin nykyään pelattua MVP Baseballia ja Smackdown vs. Raw taas pienen tauon jälkeen. Seuraavassa S vs.R versiossa on kuulemma kahden vuoden season mode jatkuvilla juonenkäänteillä -- yksi vuosi on vähän liian lyhyt ja tylsä loppujen lopuksi.
 

Smyth#94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Edmonton Oilers, (Chicago Blackhawks)
Master Chief kirjoitti:
Pro Evolution Soccer on ilmeisesti täysin tuntematon pelisarja sulle?

Ei täysin tuntematon, koska olen kyllä kuullut siitä. Oikeastaan en tiedä miksi en ole vielä testannut kyseistä pelisarjaa vaikka olen kyllä sitäkin harkinnut. Siinäkään ei taida olla Veikkausliigaa mukana joten taidan kuitenkin jatkossakin hankkia TIF-sarjan pelejä, koska kotimainen futis on jostain kummallisesta syystä niin kiehtovaa.
 

Jeffrey

Jäsen
Tietääkös joku, että koska tulee uusin NHL Hitz peli? Nopealla goooglettamisella en ainakaan itse löytänyt tietoa...

Edit: Lisätty yksi kappale tietoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös