Ti 9.1.2018 Jokerit - Traktor Tšeljabinsk

  • 7 449
  • 78

Kartsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pistetääs päivän pelin ketju auki.

Vastassa siis Traktor Tsheljabinsk, ja peli starttaa klo 18:30.

Illan kokoonpano:


48 Henri Ikonen – 93 Peter Regin – 71 Nicklas Jensen
6 Jesse Joensuu – 21 Brian O’Neill – 20 Eeli Tolvanen
25 Pekka Jormakka – 37 John Norman – 11 Steve Moses
61 Tommi Huhtala – 22 Mika Niemi – 12 Marko Anttila
13 Petteri Wirtanen

4 Tommi Kivistö – 97 Matt Gilroy
56 Juho Rautanen – 18 Sami Lepistö
44 Jesper B. Jensen – 7 Oliver Lauridsen

30 Ryan Zapolski (31 Karri Rämö)

Jonne taas kehissä, samassa ketjussa kuin ennenkin

Moses laitettu Jormakan ja Normanin ketjuun, nytten on hyvä maalintekijä kolmessa eri ketjussa, onnistuisikohan tänään maalinteko kunnolla, vai jatkuuko vaikeudet?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kokoonpano näyttää hyvältä. Tästä ei vain voi tulla muuta kuin voitto, eihän?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään saa Tseljabinskin pojat laittaa puskutraktorin maalinsa eteen, mikäli haluavat taistella pisteistä. Täällä ollaan jo! Hyvää kiekkoiltaa kaikille.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Millähän ansioilla Ikonen meni Moseksen edelle ykkösketjuun? Tai edes Jensen, kun ei tuo Regin-Jensen nyt kyllä mikään tuhoa aikaan saava tutkapari ole ollut.

No tänään on joka tapauksessa syytä palata voittojen tielle, mikään muu kuin suora voitto ei nyt kelpaa.
 

Lätkäkala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KHL:n ja NHL:n suomalaiset sekä Leijonat.
Kellään muulla ei vissiin taaskaan Viaplay pätki kuin viimeistä päivää? Taitaa olla töllössä vikaa...
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Alivoima ei kyllä vakuuttanut, liian vapaasti käveltiin maalille useampaankin kertaan. Onneksi ei tällä kertaa omissa kolissut.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nellin ketju selvästi paras Jokereilta, joka vaihdossa tainneet luoda maalipaikan ja tehneet myös pelin ainoan maalin.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Nellin ketju selvästi paras Jokereilta, joka vaihdossa tainneet luoda maalipaikan ja tehneet myös pelin ainoan maalin.
Kaksi kiekollisesti taitavaa kaveria samassa ketjussa, niin saavat pitkiä hyökkäyksiä, jotka on viime peleissä puuttuneet Jokereilta lähes tyystin.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Kyllä minä olisin valmis siirtämään Ikosen tuosta ykkösketjusta. Ihan hyvä pörräämään, mutta kiekollinen varmuus välillä aika heikkoa. Huhtalaa voisi siinä kokeilla?
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Kyllä minä olisin valmis siirtämään Ikosen tuosta ykkösketjusta. Ihan hyvä pörräämään, mutta kiekollinen varmuus välillä aika heikkoa. Huhtalaa voisi siinä kokeilla?
Siinä on jo Jensen joka ajaa maalille, itse kokeilisin Mosesta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Iltalehti tietää kertoa että Tolvasesta tuli eniten 18-vuotiaana pisteitä tehnyt pelaaja KHL:ssä tuolla syötöllä Nellin maaliin.

Ja seuraavalla syötöllä Tolvanen rikkoo tulokkaiden syöttöennätyksen, nyt Eeli jakaa siis ennätyksen Kaprizovin kanssa 16 syötöllään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@flintstone Näinhän ne lähetyksessäkin sanoivat.
Mä melkein vaihtaisin Jensenin ja Moseksen paikkoja. Toki vaatii Ikoselta sitten röyhkeämpää peliä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
@vetti mä oon hallilla ni en kuule selostusta, nyt erätauolla vaan kerkesin lukea IL:n juttua.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Taas KHL:n sovellus paitsiosäännöstä, Hotsi ei ollut paitsiossa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ja taas tuollainen "paitsio". No, tällä kertaa taisi jopa olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös