Ti 8.3.2011 Blues-SaiPa

  • 3 783
  • 12

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tänään todellakin kannattaa tulla Baronalle, sillä aion häikäistä koko yleisön taikatempulla, joka saa Chris Angelin, Houdinit sun muut pellet vetämään ranteensa auki, kun tajuavat kohdanneensa voittajansa. Tässä temppuni lyhykäisyydessään: kun aloituskiekko putoaa jäähän, sammutan silkalla tahdonvoimallani osan hallin lampuista. En kaikkia, ettei syntyisi paniikkia. Tietenkään en. Mikäli haluatte minun toistavan tempun myös toisen ja kolmannen erän alussa, niin viestiä privana. Ei tietenkään palstan kautta, taikuri-meediona osaan tietysti lukea ajatuksianne. Saatan muuten aikani kuluksi sammutella ja sytytellä valoja ottelun kuluessa noin muutenkin. Nyt sitten tiedätte mistä se johtuu.

Itse ottelu on vierailijoille täysin merkityksetön, he nyt vaan tykkäävät ajella bussilla 800 kilometriä näin tiistain ratoksi. Bluesin puolestaan olisi ennen kaikkea edes yritettävä pelastaa se todella, todella pieni rahtunen jäljellä olevaa uskottavuutta. Pisteetkään eivät olisi pahitteeksi. Veikkaus: varsinainen peliaika 1-1. Myllyniemi torjuu 89 laukausta, Tarkki seitsemän. Rankkarit vieraille, tietty. Matikainen manaa suhmuroituja maalipaikkoja, mutta huomauttaa kotijoukkueen olevan opintiellä, me tullaan vielä ja kiitos sotureille.

Näistä kutkuttavista lähtökohdista johtuen halli on todennäköisesti loppuunmyyty, eli ajoissa kannattaa olla liikkeellä. Jos ei yllättäen olekaan aivan täysi, niin ehkä mä saan pehmikseni jonottamatta?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ainoa toive, että Bernard tai Ullberg olisi maalissa ja junnuille paljon peliaikaa.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Jestas, olin varma että tämä otteluketju jää kokonaan perustamatta.

Kuulostaa kyllä hemmetin houkuttelevalta tuo taikatemppu. Ikävä kyllä sattui lastenhoitovuki kotipuoleen ja olen se toinen, joka ostaa tämän matsin Urholta.
Mutta onneksi lamppujen sammuminen näkyy sitäkin kautta.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Itse ottelu on vierailijoille täysin merkityksetön, he nyt vaan tykkäävät ajella bussilla 800 kilometriä näin tiistain ratoksi.
Meinasitko että Espååseen ajellaan Kuopion kautta mennen tullen?
Kokoonpanokin on tullut liigan sivuille, hyvin on miestä sivussa.
Löfman-Koskiranta-Dale
Grunn-Koskiranta-Mankinen
Koskinen-Kiilholma-Kaksonen
Paalanen
Pakit
Pukka-Lintner
Sondell-Tuominen
Pulli-Savilahti-Nagander

Onkohan siellä palattu vanhaan 13 hyökkääjän systeemiin, mutta unohdettu ilmoittaa se nelosketju?
 
Viimeksi muokattu:

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Vaivaudun nyt pitkästä aikaa hallille lasten vaatimuksesta. Ei siis että haluaisivat minut pois talosta, vaan tulevat itse mukaan. Blues on kilvoitellut tasapäisesti Tapparan kanssa liigan paskimman joukkueen tittelistä nyt jonkun aikaa ja tänään on mahdollisuus todistaa, että olemme tässä lyömättömiä. Blues on tunnettu siitä, että se ei jätä mahdollisuuksiaan käyttämättä esim. vastustajan tappioputken katkaisemista yms. Ensi vuonna meillä on taas uusi mahdollisuus epäonnistua ja suurella sydämellä jään sitä odottelemaan.

p.s. yleensä kun olen hallille vaivautunut, niin Blues on voittanut.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse vietän illan MasterChefin ja hyvän ruuan parissa, eikä tarvitse miettiä edes kahdesti. Täysin merkityksetön ottelu kummallekin, tiistaimatsi, vastassa SaiPa ja Blues muuten vaan täysin paska. Voisiko parempaa premissiä kiekkotylsittelylle olla?

Toivottavasti ensi kaudella taas kiinnostaa.
 

ahal

Jäsen
Blues on tunnettu siitä, että se ei jätä mahdollisuuksiaan käyttämättä esim. vastustajan tappioputken katkaisemista yms. Ensi vuonna meillä on taas uusi mahdollisuus epäonnistua ja suurella sydämellä jään sitä odottelemaan.

p.s. yleensä kun olen hallille vaivautunut, niin Blues on voittanut.
No nyt on mahdollisuus katkoon, kun sputnikit saapuvat hallille. SaiPa auttaa erittäin mielellään putkien katkossa, sen olen omin silmin monesti todistanut. Etenkin nyt siihen on saumat, kun karjalaisilla ei ole panosta pelissä. Blues voi voittaessaan vääntäytyä ohi Kärppien mutta myös jättäytyä 10-paikalle, jos haluaa jatkossa kohdata HPK:n/Ilveksen Kärppien sijaan. Tahdosta on siis paljon kyse illan mittelössä.

Jos Immonen pelaisi vielä sinisissä, olisi tämä yksi ratkaisijaehdokas. Mutta nyt sen viitan kantaa Lammassaari. Ei olisi ihme, jos tapahtumaketjussa toistuisi tämän hepun nimi boldattuna. Lisäosumia voisivat takoa Nöyräsen ohella muut vähille tehoille jääneet. Ottelu voi edetä tasaisissa luvuissa aina 3. erään asti, mutta pari nopeaa maalia mustalle minuutille, niin loppuluvut 4-1 eivät ole kaukana. Meinasin ehtiä paikalle, mutta erään merkkipäivän vuoksi jää aikeeksi. Harmi.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Okei. Koko kauden jäässä ollut Öhman sai onnistumisia mikä toivottavasti näkyy vielä sääleissä Kärppiä vastaan. Muuten tuosta pelistä en osaa oikein mitään sanoa. Vastus oli kuitenkin jo selkeästi kesälomafiiliksissä oleva joukkue, joka ei hirveästi puolustukseen vaivautunut panostamaan. Hyvä toki että tuli voitto. Ja tavallaan hyvä että myös Kärpät voitti ja Ilves hävisi -kohdataan kuitenkin Kärpät eikä tarvitse kenenkään alkaa spekuloimaan että olis kannattanut hävitä Saipalle tää matsi.
 

Bluec

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puolen Espoon ajokoirajengi
Lähtökohdat kauden turhimmalle ja paskimmalle pelille. Siihen nähden iloinen yllätys että ensimmäisessä erässäkin nähtiin enemmän maaleja kuin yleensä koko ottelussa. Öhmanin ja Kähyn peliä oli mukava katella, mutta sillä ei pitkälle päästä.

Joitain huomioita matsista:
-Myllyniemi esitti todella huikean haamupelastuksen.
-Robinson jätti kolmannen erän kesken
-Pate on käsi
-Petu käytti välillä laseja

Toivotaan ihmettä, että joukkue heräisi, alkaisi pelaamaan ja saataisiin näin Petulle edes siedettävä päätös vuosien työlle.
 

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mulle riittää kun Pate tai joku muu ajelee POOHJOOOSEN tsekkejä lasarettiin. Mä nyt vaan vihaan niitä, sorry. Jatkoon menosta en haaveile, mutta tänään oli tosiaan ihan viihdyttävä matsi. Mulla oli pitkävedossa Blues-SaiPa+1 ykkösenä ja sitä sai jännätä ihan loppuun saakka. Mut hyvä näin.

Pelasiko muuten Dale? Seurasin niin paljon kaikkea muuta, että unohdin koko miehen. Oli tarkoitus järjestää vanhalle sankarilleni yhden miehen "standing ovation" mutta unohdin. Voi prk. mun kanssani. Myllyniemeä kannustin muutamaan otteeseen kuuluvasti, lähistön clerasil-osasto tuijotti varsin kysyvästi tuolloin. Muuten kun kannustin tietysti Bluesia.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Avauspuolisko oli oikeaa ilotulitusta mutta sitten ei enää maaleja nähty. No, mukava että Öhman teki pari maalia ja katkaisi pisteettömän putkensa. Miettisen ketju oli hyvä, Cami ja Kähy iskivät maalit mieheen ja J Sallinen oli lähellä mutta Myllyniemi veti tyylikkään hanskatorjunnan siitä.

McTavishin ekan erän jäähy oli muuten sellainen, että ainakin itselleni jäi sellainen kuva että lähti koukkimaan Lajusta sillä ajatuksella, että tältä karkaisi kiekko omaan, tyhjään maaliin. Tarkkihan oli lähtenyt jo pois Kiilholmalle tulossa olleen jäähyn takia.
 

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Hei: Mites ne Buranan valot?
Ajoitus mulla vähän petti, valoteho putosi tällä kertaa 3-5 sekuntia ENNEN aloituskiekon pudottamista. Täytyy jatkaa harjoituksia.

Hallin valot ovat ulkovalot, jotka kuumenevat liikaa. Siitä syystä ne ajoittain sammuttelevat itseään. Aina välillä on siinä päässä jossa yleensä istun (sisäänkäynti) todella pimeää. Oliko se Ässät aikanaan, joka vaati kolmannen erän puolivälissä päätyjen vaihtoa. Kertoo koko organisaatiosta jotain, että valot ovat olleet rikki heti alusta alkaen ja ovat edelleen. Miksi ne himmenevät pelin alkaessa, en tiedä. Ehkä joku vetää vessan? Sukula pistää mikron päälle?n
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös