Ti 6.9.2016 Traktor Tšeljabinsk - Jokerit

  • 13 911
  • 192

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Njet shaibu :D

missä hidastukset?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Da shaibu
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ei vittu. Jalonen aikalisä.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jokerit tekee sen aivan itse......
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lajunen ja Jalvanti, tulkaa pois sieltä...
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Eikö tällä kaudella pitänyt voittaa noita puolustusalueen kaksinkamppailuja? Ymmärsin ilmeisesti jotain väärin.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Jokereilla isoja ongelmia omassa päässä. Passiivinen ja seisoskeleva puolustuspeli on myrkkyä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Onkohan tämä vain mun ongelmani vai porrastaako muilla Viaplayn lähetys? Ei pätki ja näkyy kyllä ok, mutta ei ole sulavaa tuo kuva, ei. Rasittavaa, jos NHL-ottelut tulee samalla tasolla tuutista ulos. Vai olisiko sitten idän ongelma.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Traktori on laittanut yhden vaihteen lisää ja Jokerit ihmettelee.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Järkyttävän helposti luovutellaan kiekkoa kaverille. Lisäksi kun tanskalaispakit ja Jaakola tänäänkin ihan helvetin paskoja, niin vaikeaa on joka päässä kenttää
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
En tiedä mikä joukkue tuolla kentällä valkoisissa pyörii, mutta ei se ainakaan Jokerit ole.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Onkohan tämä vain mun ongelmani vai porrastaako muilla Viaplayn lähetys? Ei pätki ja näkyy kyllä ok, mutta ei ole sulavaa tuo kuva, ei. Rasittavaa, jos NHL-ottelut tulee samalla tasolla tuutista ulos. Vai olisiko sitten idän ongelma.

Sportissa katselen, ja ottelun alussa oli tällaista havaittavissa. Nyt pyörii smoothisti.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Onkohan tämä vain mun ongelmani vai porrastaako muilla Viaplayn lähetys? Ei pätki ja näkyy kyllä ok, mutta ei ole sulavaa tuo kuva, ei. Rasittavaa, jos NHL-ottelut tulee samalla tasolla tuutista ulos. Vai olisiko sitten idän ongelma.
Mulla ei ole vastaavaa ongelmaa, ja tästä ketjusta päätellen myös lähetys on montaa muuta edellä. Totuin tähän viime kaudella Viasatin asiakkaana, mutta tälle kaudelle vaihdoin Viaplayhin, joten tämä oli ihmetys. Kannattaa soittaa Viasatin asiakaspalveluun ja yrittää selvittää. Niillä on kuulemma ollut joitain ongelmia jossain päin Suomea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös