Ti 19.4.2016 Metallurg Magnitogorsk - TsSKA Moskova (GAME 7)

  • 6 018
  • 64

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Oli siinä Zska:lla aika huikea tasoituspaikka puoli minuuttia aiemmin. Hieno sarja, hieno mestarijoulkue ja hieno häviäjä
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hyvä Metallurg. Raduloville en toivo noin periaatteesta ikinä mitään hyvää.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Mulla ei oikein, kun varsinkin Magni teki 1-2 niin usko jotenkin loppui. Magnitogorsk on näissä tilanteissa näyttänyt aina hauista vastustajalle..

Oikeassa olit. Lähellä se kävi noin puoliminuuttia aikasemmin, mutta eiköhän tuo Timkinin illan toinen ja Magnitkan kolmas kuvaa matsia aika hyvin: ZSKA oli äärettömän huolimaton ja Magnitka pelasi tilanteet loppuun asti rankoen samalla kovalla prosentilla.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Olipahan hieno sarja. Aivan huikea tämä viimeinenkin peli. Sääli Kvartalnovin kannalta. Hieno mies ja olisi mestaruuden ansainnut.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kyllähän CSKA:lle ja Raduloville olisi mestaruuden suonut. Näinä kahtena kautena mitä KHL:ää seurannut nyt aktiivisemmin, niin kyllähän CSKA on ollut kokonaisuudessaan omaan silmään paras joukkue tuona aikana. Kumpanakin keväänä päässyt lähelle, muttei kuitenkaan ihan päätyyn asti.

Radulovin ja Zaitsevin mahdollinen lähteminen tulee tottakai vaikuttamaan joukkueeseen, mutta kyllähän tuo Kvartalnovin systeemi on iskostettu tuohon joukkueeseen syvälle. Jos vain jatkaa valmentajana ja joukkueeseen saadaan pari onnistunutta hankintaa lähtevien tilalle, niin uskon CSKA:n olevan kova joukkue myös tulevalla kaudella.

Niin ja sanotaan nyt Magnitogorskista sen verran, että hyvä on joukkue sielläkin ja erityisesti tuo ykkösketju on aivan huikea. En kuitenkaan itse jaksanut uskoa joukkueen taistelevan mestaruudesta sen jälkeen, kun Mike Keenanille annettiin kenkää. Ilmeisesti kuitenkin ihan pätevä kaveri tämä korvaajakin, kun kannua pääsee nostelemaan.
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen tyytyväinen siitä, että Moskova hävisi. Pidän sitä vihollisjoukkueena, koska tiputti Jokerit viime kaudella. Lisäksi on ihan kiva, että Magnitogorskissakin on jotain iloitsemisen aihetta, kun kaupunki noin muuten on aika karu.

"Magnitogorskia vaivaavat erilaiset ympäristöongelmat. Blacksmith Instituten mukaan se kuuluu maailman 25 saastuneimman kaupungin joukkoon. Lyijy ja raskasmetallit ovat saastuttaneet ilmaa ja maaperää aina 1930-luvulta lähtien."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös