Ti 13.2.2024 Ilves - Jukurit

  • 3 406
  • 62

Lavis

Jäsen
Miten toi Jukureiden 1-2 maali hyväksyttiin? Maalilla kaks syöttäjää, Larsen lyö kiekon paitsiolla olevalle Kovarcikille, siitä Jormakalle ja maali?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Saa nähdä mikä on Huuhtasen panos Jukureille. Loukkaantumisen jälkeen aivan yössä ja todella arka.

Tärkeä voitto Ilvekseltä, jännä kyllä ettei kotona osata pelata yhtä nöyrästi
 

Hewu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Liiga

No eihän tuosta näe sen vertaakaan.

Jos se nyt meni keskialueelle niin olisi kiva tietää että osuiko tuo Jukuripelaajan tökkäsy kiekkoon josta se meni takaisin alueelle vai sohlasiko Päkkilä ihan itse tuon kiekon kanssa. Mikäli jälkimmäinen niin siinähän tapauksessa tuo ei kaiketi olisi paitsio, kun Päkkilä pelasi sen "itse" takaisin alueelle.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
No eihän tuosta näe sen vertaakaan.

Jos se nyt meni keskialueelle niin olisi kiva tietää että osuiko tuo Jukuripelaajan tökkäsy kiekkoon josta se meni takaisin alueelle vai sohlasiko Päkkilä ihan itse tuon kiekon kanssa. Mikäli jälkimmäinen niin siinähän tapauksessa tuo ei kaiketi olisi paitsio, kun Päkkilä pelasi sen "itse" takaisin alueelle.
Se viimeinen hidastus. Näkee aivan selvästi.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No eihän tuosta näe sen vertaakaan.

Jos se nyt meni keskialueelle niin olisi kiva tietää että osuiko tuo Jukuripelaajan tökkäsy kiekkoon josta se meni takaisin alueelle vai sohlasiko Päkkilä ihan itse tuon kiekon kanssa. Mikäli jälkimmäinen niin siinähän tapauksessa tuo ei kaiketi olisi paitsio, kun Päkkilä pelasi sen "itse" takaisin alueelle.
Tais mennä juuri noin, eli Päkkilä pompotti sen takaisin siniviivan yli keskialueelta. Ei nyt ole valokuvamuisti, mutta mielestäni näin se meni.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

Käyhän :D. Videon ajassa 0:00 kiekko on Päkkilän lavassa metritolkulla keskialueen puolella. Tuosta kuvakulmasta itse kiekkoa ei näe, mutta jos yhtään katsot videon ensimmäisen sekunnin aikana Päkkilän vartalon ja mailan liikettä, sekä Jukurien pelaajaa joka antaa mailahäirintää kiekolliselle, on ilmiselvää missä kiekko on. Ääniraidaltakin kuuluu ääni, kun kiekko napsahtaa Päkkilän lapaan.

Mutta kyllä mä luulen että tuo sääntöjen mukaan meni, eli Päkkilä pelaa kiekon takaisin omalle alueelle, mikä varmaankin purkaa paitsion?
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuva arvoitus: etsi kiekko
 

Liitteet

  • Screenshot_20240213-230307.jpg
    Screenshot_20240213-230307.jpg
    105,6 KB · kertaa luettu: 78

Takapiiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Käyhän :D. Videon ajassa 0:00 kiekko on Päkkilän lavassa metritolkulla keskialueen puolella. Tuosta kuvakulmasta itse kiekkoa ei näe, mutta jos yhtään katsot videon ensimmäisen sekunnin aikana Päkkilän vartalon ja mailan liikettä, sekä Jukurien pelaajaa joka antaa mailahäirintää kiekolliselle, on ilmiselvää missä kiekko on. Ääniraidaltakin kuuluu ääni, kun kiekko napsahtaa Päkkilän lapaan.

Mutta kyllä mä luulen että tuo sääntöjen mukaan meni, eli Päkkilä pelaa kiekon takaisin omalle alueelle, mikä varmaankin purkaa paitsion?
Larsen ansaitsee tässä tapauksessa paikkansa ilmaiset syöttöpisteet ketjussa.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Larsen ansaitsee tässä tapauksessa paikkansa ilmaiset syöttöpisteet ketjussa.
Niin jos Larsen tossa saanu syöttöpisteen, niin voidaan olettaa, että hän tökkäsi kiekon Päkkilän lavasta alueelle joten kyseessä olisi paitsio. Mutta samapa tuo, pitkässä juoksussa nää menee tasan yms.

Hyvä kotivoitto Ilvekselle vaikka sekoiluakin oli. Jukurit odotetun visainen vastutaja.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pitäisi nähdä video toisesta kuvakulmasta, koska nyt jää laidan taakse piiloon tilanne tarkasti. Sanoisin kuitenkin tuon kiekon päätyneen Päkkilältä puolustusalueelle Jukurien pelaajan mailahäirinnän vuoksi, jolloin paitsion viheltäminen olisi ollut ainakin yksi tapa toimia. Kuvassa lainaus sääntökirjasta, jossa mainitaan tuo kimpoaminen kun vastustaja sitä edesauttaa.

Toki tuosta videosta ei näe tarkalleen syöttikö tarkoituksella Päkkilä kiekon omiin, mutta veikkaan tämän yrittäneen vain harhauttaa vähän sivulle, mutta mailahäirinnän takia kiekko karkasi omalle alueelle. Jos noin kävi, niin silloin tilanne olisi pitänyt viheltää paitsioksi.
Tuon viestin liitteenä otos sääntökirjasta, kyllähän tuo todennäköisesti olisi paitsioksi pitänyt viheltää. Nyt ei voi sanoa aukottomasti, koska ei näe tuosta kuvakulmasta kuinka selkeää tuo Larsenin häirintä on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös