Ti 11.10.2016 TsSKA Moskova - Jokerit

  • 23 009
  • 292

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä luulin, ettei sulle pisteet merkkaa mitään. Noh, on kyllä ihan käsittämätöntä, miten Jalonenkin on onnistunut muuttumaan tollaseksi all star valkuksi lentomatkalla Pietarista Moskovaan. Kun siis nyt kentällisen pelissä onkin järkeä!

Kun katsoisit peliä, niin tietäisit sinäkin mistä puhutaan. Tai edes avaisit silmät sen auki olevan tv:n edessä. Kun pelaa tietyllä tasolla, pisteet alkavat olla luonnollista seurausta siitä offensiivisella pelaajalla. Kuka muuten on tässä yhteydessä puhunut jostain Jalosen muuttumisesta matkan aikana?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kun pelaa tietyllä tasolla, pisteet alkavat olla luonnollista seurausta siitä offensiivisella pelaajalla.
Ei O'Neill ole pelannut vielä toistaiseksi yhtäkään hyvää matsia. Hän pelasi hyvän erän silloin kun Regin sain luistinta ja muutamia hyviä vaihtoja sen jälkeen. Tänään on mennyt varsin tasaisesti hyvin ensimmäistä kertaa. Jos hän jatkaa tätä rataa, hyvä, silloin paska alkukausi voidaan osin unohtaa, mutta siihen on vielä todella pitkä matka.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun Jormakka ja Huhtala palaa, niin eiköhän Keränen laiteta poppareille, koska ei Jalonen mikään saunatonttu ole.
Uskon tämä vasta, kun se oikeasti tapahtuu.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun katsoisit peliä, niin tietäisit sinäkin mistä puhutaan. Tai edes avaisit silmät sen auki olevan tv:n edessä. Kun pelaa tietyllä tasolla, pisteet alkavat olla luonnollista seurausta siitä offensiivisella pelaajalla. Kuka muuten on tässä yhteydessä puhunut jostain Jalosen muuttumisesta matkan aikana?

Olen edelleen täysin eri mieltä kanssasi O'Neillin kyvyistä ja se siitä. Itse asiassa minulle ei ikinä tullut viesteistäsi edes selville, miksi Nellukka on mielestäsi niin hyvä pelaaja. Mutta tosiaan se siitä, keskityn nyt Jokereihin.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei O'Neill ole pelannut vielä toistaiseksi yhtäkään hyvää matsia. Hän pelasi hyvän erän silloin kun Regin sain luistinta ja muutamia hyviä vaihtoja sen jälkeen. Tänään on mennyt varsin tasaisesti hyvin ensimmäistä kertaa. Jos hän jatkaa tätä rataa, hyvä, silloin paska alkukausi voidaan osin unohtaa, mutta siihen on vielä todella pitkä matka.

Täyttä totta. Ei ole pelannut hyvää matsia tosiaan ennen tätä. Tarkentaisin kuitenkin, että sanoin olleen viimeiset 5 peliä joukkueen selvää parhaimmistoa. Siihen meriittiin ei ole vaadittu hyvää peliä.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ei edes jäähyä? Kaveri heittäytyy Pihlströmin jalkoihin ja kaataa tämän, mutta tuomari katselee veirestä tyytyväisenä. On tämä koomista touhua taas kerran.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ei sit muka rikottu Pihlströmiä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Pillu on karkaamassa läpi ja on saada kiekon maaliin. Selvä rankkari jää viheltämättä.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
vittu mitä kusista paskaa tämä ryssätuomarointi taas kerran
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Onko mulla värilaseissa vikaa, kun tuosta Pihlströmin läpiajosta ei tullut rankkaria tai edes jäähyä? Tuossahan tasapaino lähtee ennen laukausta ja vaikutus on selvä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Pakit on missä sattuu ja meidän kolme alinta puolustavaa pelaajaa oli Keränen - Mäki - Anttila.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Siihen meriittiin ei ole vaadittu hyvää peliä.
Mielestäni summaat asian ihan hyvin. Jokerit on ollut niin huono, että O'Neillin satunnaiset rypistykset ovat näyttäneet hyviltä.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen edelleen täysin eri mieltä kanssasi O'Neillin kyvyistä ja se siitä. Itse asiassa minulle ei ikinä tullut viesteistäsi edes selville, miksi Nellukka on mielestäsi niin hyvä pelaaja. Mutta tosiaan se siitä, keskityn nyt Jokereihin.

Sulla on täysi oikeus olla eri mieltä. Viesteistäsi ja perusteluista päätellen pidit Mosestakin varmaan loistavana pelaajana ekan Jokerivuoden alkukauden ja sitten totesit taitojen olevan täyttä nollaa ja seuraavalla kaudella maksimissaan keskinkertaiset, kunnes taidot lähti yhtäkkiä räjähdysmaiseen kasvuun kesän aikana ennen KHL:n ensimmäistä kautta. Ja nyt taidot ovat taas hävinneet. Eikö? Kun ketjukemioilla, valmennuksella ja taktiikalla ei ole mitään merkitystä...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Yllättävän helposti on auennut TsSKAn puolustus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös