Texas Chainsaw Massacre...

  • 880
  • 2

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kauhealla kohulla tuli nyt sitten Suomessakin myyntiin leikkaamaton versio Tobe Hooperin kulttileffasta "Teksasin Moottorisahamurhaaja". Mistähän hyvästä kyseinen raina on sen kulttimaineensa oikein saanut? Satuin leffan nimittäin eilen katselemaan ja olin kyllä aivan äimänä! Käsittääkseni senhän piti olla kauhuelokuva, mutta kyllä minä ainakin meinasin tukehtua nauruun ja ranskanpullaan, oli nimittäin sen verran "tahatonta komiikkaa" se epämääräinen kohellus.
Kovempaa kamaa on tullut tv-kanaviltakin jo usean vuoden ajan, huippuna tietysti uutislähetykset joissa välillä verellä ja suolenpätkillä mässäily ylittää hyvän maun rajat. Pitäisikö Yle:n uutisiin saada -K-18-merkintä?
Voihan Leatherface, sanon minä... täytynee viedä äkkiä vaihtoon tuo moottorisahajuttu johonkin videonauhadivariin, ja ottaa sen tilalle vaikkapa joku Jim Carreyn leffa. Silloin ainakin TIETÄÄ että leffan PITÄISI olla komedia...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Näin elokuvan leikkaamattomana n. 3 vuotta sitten, Englannista tuotu pätkä.

Ei kyllä pelottanut yhtään - vaan nauratti.
Hauska elokuva.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös