Teuvo Teräväinen – matkalla tähtiin

  • 524 430
  • 1 119

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ei se Teuvolla väkisin tekemällä tule, niin pitkään kun antoi ratkaisujen tulla selkärangasta (nuorten MM-joukkueessa ja pitkään sen jälkeen runkosarjassa) ja pelasi rennosti pelistä nauttien pelaaminen oli upeaa katsottavaa. Pleijareissa vaipui taas pakottamiseen ja liikaan miettimiseen ja rentous katosi ja samalla katosi tehokkuus ja vaarallisuus. Teuvon pleijarit oli iso pettymys, mutta turha sitä on 19 vuotiasta pelaajaa liikaa suolata siitä ettei pystynyt kantamaan joukkuetta, joukkue kumminkin oli täynnä paljon Teuvoa kokeneempia pelaajia joilta olisi pitänyt löytyä ihan riittävästi tukea ja apuja vaikka Teuvo ei parhaimpaansa pystynytkään.

Onnea ja menestystä Teräväiselle tuleviin haasteisiin rapakon toisella puolella, toivottavasti onnistut murtautumaan Chicagon miehistöön ja pelaat siellä hienosti. Kiitos Teuvo!
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Kyllähän se nimenomaan näkyi näiden parhaiden pistemiesten pelissä väkisin tekemisen meininki. Miettikää nyt ku joka puolella rummutetaan et järkyttävä floppi koko kausi jos nyt päättyy ja käytännössä se sun kenttä on ainoa joka pystyy niitä maaleja säännöllisesti tekemään. Ja sekään ei todellakaan minkään huikean hyvän taktisen sapluunan vaan ihan niiden yksilösuoritusten takia. Kyl siinä melko montaa parikymppistä saattaa hieman ruveta paineet kutittelemaan ihan unissa asti.
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Minua ainakin oksettaa, että tuollaista kananmunat kainalossa pelaavaa junnutähteä aletaan vertaamaan Ottoon edes sivulauseessa. Ettäs häpeät!

Teuvo ei pelannut tasollaan, mutta ei siellä tainut pelata kun Rita tasollaan. HPK otti niin hyvin syöttö suunnat pois Jokereiden puuttelisen pelitavan takia, että jäi kyllä Teuvo toivottoman yksin. Tuli virheitä ja se sitten näkyi myös Teuvon yv pelaamisessa joka ei ollut rentoa.

Miksei Teuvoa saisi verrata Ottoon? Otto on minulle se kaikkien aikojen Jokeri, mies jonka takia ylipäätäni Jokeri kelkkaan lähdin 20 vuotta sitten. Otton jälkeen on Jokereissä ollut muutoma pelaaja joita on ollut ilo katsella. Joiden takia on jopa raahautunut katsomaan pelejä, Metropolit, Bremberg, Ilari Filppula TERÄVÄINEN. Itseaisiassa suuriman säväytyksen Oton jälkeen on tehnyt Teräväinen, niin ainakin itselle Teuvo on verrattavissa Ottoon. Juuri se mitä aina itse olen pitänyt jokereiden arvomaailmana eli taito, näkyy Teuvosta kilometrien päähän, ja tämän tyyppisiä pelaajia olen halunnut Jokereissa nähdä.
 
Teuvo ei pelannut tasollaan, mutta ei siellä tainnut pelata kun Rita tasollaan. HPK otti niin hyvin syöttösuunnat pois Jokereiden puutteellisen pelitavan takia, että jäi kyllä Teuvo toivottoman yksin. Tuli virheitä ja se sitten näkyi myös Teuvon yv-pelaamisessa, joka ei ollut rentoa.

Jep. En tiedä mitä siellä on vedetty vai onko v-tutus vain infernaalisuudessaan sumentanut näön, jos saa Teräväisestä HPK-matsien "huonoimman" jokerin. 19-vuotias junnu, joka yrittää epätoivoisesti lähinnä yksin (pl. tosiaan se Rita, Irwing ja muutama muu) kannatella joukkuetta ja keskittyä kiekon pelaamiseen, kun kuriton ja urpo äijälauma ilmeisesti vähintään yhtä urpon koutsin kanssa keskittyy kaikkeen muuhun - ja istuu mm. siksi jatkuvasti boksissa.
Totta kai sitten tuli virheitä, Teräväisen pelinrakentelu meni väkinäiseksi ja jatkuvaksi kuskaamiseksi ym. kun ei siellä ollut ketään, kelle syöttää - sekä Jokerien oman perseilyn että Kerhon erinomaisen karvauksen + keskialueen puolustamisen vuoksi.
Onnea pojalle Chicagoon. Tietty Teräväisellä on puutteensa, mutta tästä kaverista on iloa maajoukkueelle vielä pitkään (kunhan kasvaa isoksi ja aikuiseksi:).
 
Viimeksi muokattu:

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Jokerit.com kirjoitti:
Teräväinen saapui Jokereihin 10-vuotiaana pojankoltiaisena. Menestystä tuli nuoremmissa SM-ikäluokissa ja Liigassakin pronssia keväällä 2012. Jos kaikki sujuu suunnitelmien mukaan, hyökkääjä pelaa pitkän ja menestyksekkään uran maailman kovimmassa kiekkoliigassa. Onnistuminen vaatii paljon töitä, mutta Teräväisellä on työkalut menestykseen. Jokereita hän muistelee aina lämmöllä.

-Iso kiitos Jokereille! Nämä ovat olleet hienoja vuosia ja olen oppinut paljon. Seurasta on ollut minulle iso apu ja asiat on hoidettu hienosti. Fiilikset ovat haikeat, koska tämä oli viimeinen vuosi täällä ja jokeritausta on pitkä.

-Seuraan mielenkiinnolla, miten KHL-kuviot lähtevät liikkeelle. Jokerit on aina sydämessä, koska olen aina pelannut täällä. Ykkösjengi se on täälläpäin maailmaa ja toivon kaikkea hyvää tälle seuralle.

Vaikka Jokerit kaatuisi muutaman vuoden sisällä niin onneksi voidaan vielä seurata Teräväisen ja Pulkkisen otteita änärissä. C'mon Teukka, give 'em hell!
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sattumalta huomasin että Jokereiden C-junnuissa pelaa pelaaja nimeltä Eero Teräväinen. Onko kenties Teuvon velipoika tai muuten läheistä sukua?
 

Mikehunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kyröskosken Pärske
Sattumalta huomasin että Jokereiden C-junnuissa pelaa pelaaja nimeltä Eero Teräväinen. Onko kenties Teuvon velipoika tai muuten läheistä sukua?

Joo kyllä. Kyseessä on Teuvon nuorempi veli, joka tosiaan luutii puolustajana. Joidenkin "scouttiraporttien" mukaan on myös erittäin potentiaalinen pelaaja, itse en ole livenä nähnyt.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs

kaspeerk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pittsburgh
It's Teuvo time! Prized prospect Teravainen finally joins Blackhawks | Puck Daddy - Yahoo Sports

"Highly-touted prospect Teuvo Teravainen is in Chicago and there hasn't been excitement like this about an import's arrival since the Beatles flew into town back in 1964.
"

Olen itse sortunut ajoittain liialliseen Teräväisen kehumiseen, mutta minullahan näköjään on jalat tukevasti maassa verrattuna noihin jenkkeihin...

Pidä Teukka pää pystyssä!

Chicagossa tosiaan on homma lähtenyt vähän käsistä. Toivottavasti Teukka ei ota paineita.

You should Teuvo it - chicagotribune.com
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Teukka debytoi tänään kolmosketjussa Saadin ja Smithin keskellä!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Pelaako Teuvo Ykkösylivoimassa Chicagolla?

Todennäköisesti ei. Ykkösyv saattaisi olla Saad-Toews-Hossa, Keith-Sharp ja kakkoys Versteeg-Smith-Shaw, Leddy-Seabrook.

Voihan Teräväinen päästä silti kokeilemaan yvllä, mutta tärkeintä on että onnistuisi niissä vaihdoissa mitä pelaamaan pääsee. Täytyy Teräväisen kunniaksi matsi katsella vaikka ensi yönä piti nukkua :)
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Hieman huolestuttavaa, että hype on karannut täysin käsistä ennen kuin Teräväinen on edes päässyt tekemään debyyttinsä. Onneksi Blackhawks on sentään huippujoukkue, joka voitti Cupin viime vuonna, joten faneilla ei ole pahoja turhautumia purettavana kovasti hehkutettuun suomalaisjunnuun, jos/kun käy niin, ettei Teräväisen taso vielä riitä NHL:ään.

Kukas on seuraava?

Antti Tyrväinen
 

Slobo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Tampa Bay Lightning & Huuhkajat
Hyvinhän se meni, ja kyllä, Teräväinen pelas ykkösylivoimassa Shawin, Sharpin, Toewsin ja Keithin kanssa, joten suhteellisen huikeaan porukkaan pääsi. Peli meni Teukalta hyvin, voitti kaikki aloitukset (7/7), sai luotua pari maalipaikkaa, ja mikä ehkä tärkeintä, oli puolustuspäähänkin aktiivinen. Sanoi Chicago Tribunen haastattelussa toivovansa enemmän hyökkäämistä omalta osaltaan seuraavassa pelissään, ja että jalka ei liikkunut tänään haluamallansa tavalla, mikä lievästi näkyikin pelissä. Mutta todella hyvä debyytti alla ja tästä on Teuvon hyvä jatkaa matka kohti NHL-tähteyttä. Seuraava peli to-pe yönä Bruinsia vastaan, saa nähdä onko Teuvo silloin messissä.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hieno debyytti Teuvolta - ei voi kuin toivoa vähän tuuria nyt jatkoon ja samanlaista stooria kuin Ville Leino 2010 cupissa..

Miten ihmeessä se Teuvo nyt intoutu kaikki alotukset (7) voittamaan?? Onko NHL:ssä ne muka ihan puukäsiä kun mun mielestä aloitukset oli Teuvon huonointa osaamista liigassa. Mut ehkä näin vaan väärin ja tilastot osoittaa muuta.
 

Sambody

Jäsen
Miten ihmeessä se Teuvo nyt intoutu kaikki alotukset (7) voittamaan?? Onko NHL:ssä ne muka ihan puukäsiä kun mun mielestä aloitukset oli Teuvon huonointa osaamista liigassa. Mut ehkä näin vaan väärin ja tilastot osoittaa muuta.

Dallas oli kyllä luokattoman huono aloituksissa. Jokainen Chicagon sentteri kaapi yli puolet aloituksistaan omille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös