Ilmoitukset

Nimimerkki Kaltsu on sivussa seuraavan viikon ajan sääntöjen 4§:n ja 5§:n perusteella.

Nimimerkki thnninen on seuraavan viikon pelikiellossa sääntöjen 6§:n perusteella.

Nimimerkki JypFabu on sivussa seuraavan viikon ajan sääntöjen 2§:n ja 6§:n perusteella.

Nimimerkki BlackWolf on poissa seuraavan viikon sääntöjen 6§:n ja 18§:n perusteella.

Nimimerkki Bobby on seuraavan viikon pelikiellossa sääntöjen 4§:n perusteella.

testitesti

Viestiketju osiossa 'Testialue' , aloittajana Arnold, 24.01.2001 klo 19.49.

?

Mikä on paras?

1. gjjfg

2 ääntä
    33,3%
  2. zht

4 ääntä
    66,7%
  3. hsrht

0 ääntä
    0,0%
  1. Arnold Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SM2013 & Sharks
    Kysyisin, että onko täällä porilaisia, joilla on Porin Puhelimen Baana-yhteyttä? Itse olen miettinyt kyseisen yhteyden hankintaa, ja olisi mukava kuulla mielipiteitänne.[addsig]

2. perro Jäsen

Suosikkijoukkue:
    KalPa
    Blaablaa

3. FASlapsi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SaiPa, Jarkko Ruutu
    Hei Arnold! Ajattelin ilmoittaa, että minä en ole porilainen, eikä minulla myöskään ole muutenkaan edes toisen käden tietoa tai mielipidettä Porin Puhelimen Baana-yhteydestä. Joten en osaa sanoa asiasta mitään. Kiitos ja hei!

4. attendo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Hyvinkään Ahmat
    Lainaus:
    Huikeeta! Jätkä pääsee nyt Burundiin kokeilemaan Baana-yhteyksien kuuluvuutta @Arnold in kanssa. Onnea uudesta ennätyksestä!

5. kahden suunnan sentteri Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Liigakarsinnat takaisin vittu.
    ADSL-modeemin saattaa löytää jostain "paskimmat kirppislöydöt" -hassuttelusivustolta, mutta Baana-yhteydellä saattaa ruutu.fi kuitenkin hieman pätkiä.

6. peterra Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara
  7. asn2012 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Vaasan Sport
    Kokeillaas...

8. asn2012 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Vaasan Sport
    Lainaus:
    Ja kokeillaas vielä lainata.