Testi linkitys

  • 4 230
  • 14

Tumppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hokki, Kärpät
No huomasko myymäläpäällikkö? Kerro, kerro, kerro... :D
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
tähän testiosioon liitetyn linkin ansiosta vierailijoita minun tuskani tulkinnalla on ollut kohta 5000.. Hiljaiseksi vetää!

Ja kyllä. Olen ylpeä tuosta olotilastani.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
juza kirjoitti:
tähän testiosioon liitetyn linkin ansiosta vierailijoita minun tuskani tulkinnalla on ollut kohta 5000.. Hiljaiseksi vetää!
Meikäläinen oli kärppänä paikalla kun tuon linkin tänne laitoit ja vinkkasin siitä tuonne jompaan kumpaan nauruketjuun. Repesin huolella "tunnin päästä töihin" -kohdassa.

Niin ja kyllähän tuo sähköposteissa jo kiertää. Sä oot julkkis.
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
juza kirjoitti:
vierailijoita minun tuskani tulkinnalla on ollut kohta 5000..

noniin.. vuorokausi tuosta ja 15 000, ja linkki löytyy jo riemurasiasta. Ihan en arvannut kavereille tarkoitetun vitsin leviävän tähän malliin
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
HTML:
noniin.. vuorokausi tuosta ja 15 000, ja linkki löytyy jo riemurasiasta. Ihan en arvannut kavereille tarkoitetun vitsin leviävän tähän malliin

PHP:
noniin.. vuorokausi tuosta ja 15 000, ja linkki löytyy jo riemurasiasta. Ihan en arvannut kavereille tarkoitetun vitsin leviävän tähän malliin

noniin.. vuorokausi tuosta ja 15 000, ja linkki löytyy jo riemurasiasta. Ihan en arvannut kavereille tarkoitetun vitsin leviävän tähän mallii
n

Olet tosiaan saanut jo aika tavalla huomiota osaksesi.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions

Liitteet

  • jaki.jpg
    jaki.jpg
    18,9 KB · kertaa luettu: 371
Viimeksi muokattu:

Islanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
juza kirjoitti:
tähän testiosioon liitetyn linkin ansiosta vierailijoita minun tuskani tulkinnalla on ollut kohta 5000.. Hiljaiseksi vetää!

Ja kyllä. Olen ylpeä tuosta olotilastani.


Kyllä näin on... tain enpä tiiä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös