Tero Paappanen

  • 21 474
  • 127

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Blackie kirjoitti:
Treenimatsit on aina treenimatseja. Niissä vielä saakin vähän perseillä, mutta kausi näyttää missä mennään Paappasen suhteen. Kenties mies oli KiekkoKansa-turnauksessa hieman järkyttynyt Lukko-johdon amatöörimäisestä harrastelijoiden puuhastelusta ja sen vuoksi peli ei ottanut sujuakseen. Aika harva pelaaja saa tietää potkuistaan lehden kautta. Toivottavasti Tero on sitten avausottelussa sellaisessa vireessä, että rakkaassa naapurikaupungissa huomataan erhe.

Niin, tähän vielä taas, että oma mielipiteeni ei tosiaankaan muodostunut KK-turneen pohjalta, vaan ihan vaan siitä, että Paappanen vaan on alempaa keskitasoa liigassa. Olihan kaverilla tietysti flunssaa KK:ssa, mutta minkä hemmetin takia sitten pelasi kaksikin erää? Se se vasta amatööritouhua on, että lyödään sairas mies harkkamatsiin kentälle?

Itse en ihmettelisi Lukon ilmoittaneen Terolle lehden välityksellä, että potkut paukkui. On se Rauma sen verta mulkku paikka:)
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
masaman kirjoitti:
Ennen kaikkea toivon olevani täysin väärässä Laihon suhteen. Osoittaisi nyt puhelahjansa koordinaattorina... ja hankkisi jotakin. Tuskinpa viime kaudellakaan pirnes tai Pettinen ihan vaan Rauman Lukon takia tulivat kettupaitaan neppailemaan?

Mulle on ihan sama, vaikka ei osaisi edes puhua, jos vaan nappihankintoja tulee. Lukon budjetilla ulkomaalaishankintojen pitääkin osua nappiin. Floppihankintoihin ei hirveästi varaa. Eikös Laiho olekin jo hankkinut ihan mukavat vahvistukset tälle kaudelle? Sentterin kanssa kannattaa mun mielestä olla nyt kärsivällinen. Kuten sanottua, niin training campeiltä saattaa ihan eri tason miehiä lähteä Eurooppaan pelaamaan kuin mitä nyt on tarjolla.

Viime kausi oli taas ihan oma lukunsa. Tuntui, että lockout-pelaajista oli jopa ylitarjontaa ja joukkueet ottivat mitä pystyivät pelaajabudjettien paukkuessa. Mikäli lockout olisi tälläkin kaudella ollut, niin uskoisin että Laiho olisi hyvät vahvistukset pystynyt hankkimaan.
 

Mato

Jäsen
Suosikkijoukkue
RTK
Joopa joo "meil o pare ku teil" keskustelu osa XXX, ja sillee.
Jos itse lähestyisin asiaa siltä kantilta että, ketkä pelaajat ottaisin joukkueeseen Lukosta ja Ässistä (eli parhaat päältä), olisi lista seuraavanlainen...

1. Porkka - Peltonen
2. Bruun - Hämäläinen
3. Mäkelä - Forrest
4. Toivonen - Heikkinen

Hyökkääjistä...

1. Saarela - Tähtinen - Wright
2. Toporowski - Kaipainen - Kivenmäki
3. Hannus - Rautee - Joensuu/Ylitorkko
4. Normio - Yli junnila - Nielikäinen

Ja maaliin... Lankku & Riksman
Että tältäpohjalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös