Tero Määttä

  • 80 691
  • 205

ässäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen tässä itse pitänyt aika hiljaista pitkän aikaa ja ladannut akkua koko Ässien keskusteluissa. Niin täällä kun Ässienkin sivulla. Nyt kuitenkin alkaa itsellä jo veri vetämään kohti Ässien pelejä.

Tässä nyt hieman ihmetyttää se että miksi ei ole jatkoajan siirroissa Tero Määtän siirtoa Ässiin. Lähtijät ovat kyllä olleet melkein heti mutta Määtän tuloa ei näy missään vai olenko tullut sokeaksi kun en nimeä huomannut. Määttä tuo fyysisyyttä Ässäpuolustukseen. Kohtuullisen hyvä hankinta.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Greg "Paras" Jacina & John "0+2" Lammers
"kaikki pelit lähes elitserienissä"

Kyllä tässä sekottaa nyt joku ihan muu, kyse oli Seikolan tilastosta.

Voi helvetti mikä ketju, 5 sivua pelkkää paskaa. Kiitos siitä mr.bikinin ja bleg-äijien.

Joo, on kyllä ihmeellistä miten yksi Tero Määttä nyt saa ihmiset suunnilleen raivon partaalle. Isokokoinen peruspakki, mitä siinä voi nyt olla noin hämmentävää? Koko kaverista ei itselläni ole minkäänlaista mielikuvaa, joten nythän isolla miehellä on puhdas sauma näyttää oma osaamisensa.
Toivon mukaan tässä taas ryhdytään hiljalleen palamaan itse asiaankin...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Toivon mukaan tässä taas ryhdytään hiljalleen palamaan itse asiaankin...

Hei hei, Tero herättää tunteita meissä blegiläisissä. Vilpittömät onnittelut Poriin Terzinaattorin hommaamisesta.

Kyllä joka joukkueessa pitää olla se yksi pelaaja, jota seuratessa tulee aina pelko puseroon ja kyynel silmäkulmaan. Ne nappisuoritukset tuntuvat sitten vaan hienommilta. Kyllä meikäläinen lupaa antaa ainakin ns. standing ovationit joka kerta kun Tero liukuu jäälle, ja meikä siis hallilla. Perskeles, olisin Teron ottanut Bluesiin ihan fiilis-syistä, hieno mies.
 

Hakkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings, New England Patriots
Määtältä murtui nilkka keväällä ja siinä syy painon nousuun. SK:n Kiekko-Kansasta:

"– Vähän varovaisesti täytyy ottaa. Se on ihan ansaittua, jos keskustelupalstoilla kirjoitellaan kunnostani. Painoa on seitsemän kiloa ylimääräistä, mutta se lähtee ennen kauden alkua, Määttä lähetti terveiset nettikirjoittajille."

Rahkaa ja rusinoita, niin kyllä se siitä!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hieman reilu kilo/viikko pitäsi ottaa siis pois. Sanoisin, että suht helppo nakki pitäisi olla, jos vaan haluaa niin. Ja Määttä nähtävästi haluaa.

Mulla on itse asiassa sama projekti menossa tällä hetkellä. On se kesä vaan sellaista...
 
Nostetaanpas tätä ketjua hieman ylös.

Katsaus edelliseen viestiin, niin siinä puidaan samaa asiaa, kuin tälläkin hetkellä eli Määtän painoa.

Määtän paino on ilmeisesti noussut lähes kilo/viikko.
Moiseen painnonnousuun vaaditaan kohtalaisia +kalorimääriä.
Itse nostin pari vuotta sitten painoa ja painonnousu oli luokkaa kilo/viikko.
Viikkoon sisältyi 4 kertaa raskas/keskiraskas punttisaliharjoittelu ja päivittäin söin suoraan sanottuna aivan tolkuttomasti.

Joko Määtällä on aineenvaihdunnan kanssa ongelmia tai sitten hänen elintapansa ovat kesällä olleet kaukana ammattilaisjääkiekkoilijalta edellytettävistä elintavoista.
 

Karl Benz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tottenham, vuorikauriit ja kiritykit
Joko Määtällä on aineenvaihdunnan kanssa ongelmia tai sitten hänen elintapansa ovat kesällä olleet kaukana ammattilaisjääkiekkoilijalta edellytettävistä elintavoista.

Kiitos tästä informaatiopläjäyksestä. Mitäs tästä eteenpäin? Tarkempaa analyysia?
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joko Määtällä on aineenvaihdunnan kanssa ongelmia tai sitten hänen elintapansa ovat kesällä olleet kaukana ammattilaisjääkiekkoilijalta edellytettävistä elintavoista.

No mitä itse olen nähnyt, niin kovasti on ainakin kuluttanut Etelä-Suomen festareiden VIP-loungeja yhdessä Uusitalon Villen kanssa ja räkä on ollut poskella poikkeuksetta.
 

Karl Benz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tottenham, vuorikauriit ja kiritykit
No mitä itse olen nähnyt, niin kovasti on ainakin kuluttanut Etelä-Suomen festareiden VIP-loungeja yhdessä Uusitalon Villen kanssa ja räkä on ollut poskella poikkeuksetta.

Olisiko siis myös pientä flunssan poikasta?
 
Kiitos tästä informaatiopläjäyksestä. Mitäs tästä eteenpäin? Tarkempaa analyysia?


Mikäli Määtän merkittävä ylipaino johtuu vaihtoehdosta nro2, niin asiaan on helpompi saada muutos.

Mielestäni on lähes anteeksiantamatonta, jos miehellä menee jouluun saakka saada itsensä ammattilaisurheilijaksi ja samaan aikaan nostaa ilmeisen kovaa liksaa.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Mikäli Määtän merkittävä ylipaino johtuu vaihtoehdosta nro2, niin asiaan on helpompi saada muutos.

Mielestäni on lähes anteeksiantamatonta, jos miehellä menee jouluun saakka saada itsensä ammattilaisurheilijaksi ja samaan aikaan nostaa ilmeisen kovaa liksaa.

Ei se mitenkään anteeksiantamatonta ja ennenkuulumatonta ole. Pitkään oli samaa ongelmaan noiden jenkkien ja kanukkien kanssa. Sielläpäin kun ei ole totuttu mihinkään maratoonareiden kesäharjoitteluun vaan lähes poikkeuksetta jätkät oli hyvässä lihassa kesän jälkeen. Pelikauden sitten alettua alkoi myös reenaaminen ja kun kevään ratkaisupelit koittivat, niiin myös ylimääräiset kilot olivat karisseet joka jätkältä. Toki sillä tavoin ei hyvä heilu nykyliigassa kun vastustajalla on paketti kasassa heti ekasta reenipelistä alkaen.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Nostetaanpas tätä ketjua hieman ylös.

Katsaus edelliseen viestiin, niin siinä puidaan samaa asiaa, kuin tälläkin hetkellä eli Määtän painoa.

Määtän paino on ilmeisesti noussut lähes kilo/viikko.
Moiseen painnonnousuun vaaditaan kohtalaisia +kalorimääriä.
Itse nostin pari vuotta sitten painoa ja painonnousu oli luokkaa kilo/viikko.
Viikkoon sisältyi 4 kertaa raskas/keskiraskas punttisaliharjoittelu ja päivittäin söin suoraan sanottuna aivan tolkuttomasti.

Joko Määtällä on aineenvaihdunnan kanssa ongelmia tai sitten hänen elintapansa ovat kesällä olleet kaukana ammattilaisjääkiekkoilijalta edellytettävistä elintavoista.

Niin, Määttä painoi liittyessään Ässiin 118 kiloa, eli mikäs tässä on nyt niin muuttunut tai paino noussut? Paino on tippunut viime vuodesta kilon.

Oliko tämä jotenkin uusi asia tämä "urheilijan" kohdalla?
 

Andy Burglary

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen tähän saakka seurannut tätä keskustelua sivusta, mutta nyt on aika liittyä mukaan. Näin kyseisen herran livenä tässä joku päivä, enkä totisesti voi käsittää, miten ammatikseen urheileva on ulkoisesti tuon näköinen. Voiko urheilija tosiaan syödä noin väärin, että paino ei pysy kurissa säännöllisestä, AMMATTIMAISESTA harjoittelusta huolimatta. Yksilöllä tietenkin on vastuu, mutta kyllä tässä seuraakin voi hieman syyttää. Onko siellä mitään seurantaa? Minulla ei ole mitään Määttää vastaan, päinvastoin, hän on Ässien tärkeimpiä pakkeja, mutta periaatteen vuoksi ihmetyttää. Ja kuinka paljon parempi Määttä olisi, jos liikkuisi jäällä n. 95 kiloisena?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Voiko urheilija tosiaan syödä noin väärin, että paino ei pysy kurissa säännöllisestä, AMMATTIMAISESTA harjoittelusta huolimatta.

Lieneekö Määttä turvottanut itseään pelkästään syömällä vai maistuuko miehelle myös runsaissa määrin ohrapirtelö? Makkaralla ja kaljallahan monet ovat saaneet kesälomalla muhkean kessin aikaiseksi...kun Määtän aktiivikiekkoura joskus loppuu niin samoille metodeilla ovat nopeasti aika kunnioitettavat kilomäärät luvassa! :D
 

Kaljurotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puhdistunut, Aholasta vapaa Ässät
Näin kyseisen herran livenä tässä joku päivä, enkä totisesti voi käsittää, miten ammatikseen urheileva on ulkoisesti tuon näköinen. Voiko urheilija tosiaan syödä noin väärin, että paino ei pysy kurissa säännöllisestä, AMMATTIMAISESTA harjoittelusta huolimatta. Yksilöllä tietenkin on vastuu, mutta kyllä tässä seuraakin voi hieman syyttää. Onko siellä mitään seurantaa?

Taitaa olla niin, että Määttä vaihtaa vapaa-aikanaan ahkeraan reseptejä Jutilan kanssa. Oliskohan Teron kuitenkin jo aika kutsua ravitsemusterapeutti Hanna Partanen kylään?
 

d2uce

Jäsen
No mitä itse olen nähnyt, niin kovasti on ainakin kuluttanut Etelä-Suomen festareiden VIP-loungeja yhdessä Uusitalon Villen kanssa ja räkä on ollut poskella poikkeuksetta.

Tuollainen 117kg taitaakin olla aikalailla minimipaino mikäli mielii loundgeen.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Tuollainen 117kg taitaakin olla aikalailla minimipaino mikäli mielii loundgeen.

Niin, ehkä Tero "treenaa" itseään kuntoon tulevaa Nordiksen rahastusta varten. Itseäni voisi hiukan ihmetyttää tämä paljon mainostettu urheilullisuuden palauttaminen Ässiin ja sitten fakta että +115 kg Määttä saa tehdä mitä lystää - mutta Ässien kannattaminen vaatii sitä ettei mikään saa ihmetyttää - kaikki on mahdollista.
 

mic82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja lentävät mikroautonrenkaat
Määttä saa tehdä mitä lystää - mutta Ässien kannattaminen vaatii sitä ettei mikään saa ihmetyttää - kaikki on mahdollista.
Itse asiassa lomallaan saakin tehdä mitä lystää, kunhan ei lakia riko. Näinhän se on kaikilla palkkatyössä olevilla. Se, että ammattiylpeydestä ei ole tietoakaan ja ohris maistuu, niin se onkin sitten vähän surullisempi juttu. Kerätäänkö Terolle kolehti rasvaimuun Viroon?
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse asiassa lomallaan saakin tehdä mitä lystää, kunhan ei lakia riko. Näinhän se on kaikilla palkkatyössä olevilla. Se, että ammattiylpeydestä ei ole tietoakaan ja ohris maistuu, niin se onkin sitten vähän surullisempi juttu. Kerätäänkö Terolle kolehti rasvaimuun Viroon?

Periaatteessa asia on kyllä juuri näin, mutta käytännössähän ei huippu-urheilijan elämä ole ihan samanlaista kun esimerkiksi tilitoimiston Pertin. Paitsi tietenkin siinä mielessä on, että jos Pertti kesälomalla juo aivonsa niin kehnoksi, ettei Pertin kertotaulu enää taitu, on työnantajalla paikka keskustella pertin tulevaisuudesta tilitoimiston palveluksessa.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse asiassa lomallaan saakin tehdä mitä lystää, kunhan ei lakia riko. Näinhän se on kaikilla palkkatyössä olevilla. Se, että ammattiylpeydestä ei ole tietoakaan ja ohris maistuu, niin se onkin sitten vähän surullisempi juttu. Kerätäänkö Terolle kolehti rasvaimuun Viroon?

Kuinka pitkä Kesäloma on? Onko omatoimijakso kesälomaa jolloin saa vetää pirtelöä?
 

Padas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Oletan että Ässät teki Määtän kanssa jatkosopparin olettaen ettei hän ole reippaasti ylipainoinen. Aivan varmasti häntä on kehotettu pudottamaan painoaan kevään jatkosopparin aikaan, jolloin hän oli lisäksi 10 kg kevyempi kuin nyt. Huhut isosta palkasta voisi ymmärtää paremmin mikäli kyseessä olisi 95-100kg painava Määttä. Olisi todennälöisesti EHT-pakki ilman läskiä joka estää liikkumisen kentällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös