Temptation Island Suomi

  • 163 367
  • 374

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täytyy muuten sanoa, että on tuo naisille aika veemäinen tilanne lähteä tämän Mikan kanssa treffeille. Mikan ulkoinen viehätysvoima on varmasti nolla tai jopa pakkasella, lisäksi iltasella kännissä kähmii menemään.

Vaimoni ihmetteli samaa. Sanoi, että on saletisti vaikea tilanne sinkkumimmeille, kun ns. työn puolesta pitäisi tuollaisen porsaan paskanjauhamista ja kähmimistä jaksaa ja sitten vielä pahimmassa tapauksessa käydä treffeillä saman jannun kanssa. Treffeillä kylläkään ei nähdäkseni vedetä pleksejä, joten kaljupään sisäinen Auervaara pysyy piilossa. Toisaalta itsehän nuo sinkutkin tuonne ovat hakeneet ja lähteneet ja saattaa jopa olla, että jokunen on vähintään pyöräyttänyt päässään etukäteen ajatusta siitä, että ei siellä välttämättä pelkkiä unelma-adoniksia ole, joten don't hate the player, hate the game.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Asetelma on tosiaan kääntynyt päälaelleen, kun varattu mies panisi, jos joku antaisi, mutta yksikään sinkuista ei innostu. Enkä ihmettele.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eiköhän siellä ainakin tämä yksi pariskunta ollut varalta jo paikalla koska olivat jo seuraavana iltana mukana kuvauksissa ja en yhtään ihmettelisi vaikka tuon pois heitetyn parin kuviot olisivat olleet alusta asti tiedossa ja draamaa kehitettiin väkisin.
 
Joo siis ehdottoman hyvä asia tämä uusi pari, oli suunniteltu tai ei. Onneksi tämä tapahtui noille kahdelle, eikä esim. Mikalle ja Satulle. Mika varsinkin kaikessa puistattavuudessaan ehdottomasti yksi tämän kauden hahmoista. Ei toki mitään verrattuna The Filosofiin.

Lauri kyllä haiskahti semmoiselta kunnon nuorisorikollisnistiltä.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Asetelma on tosiaan kääntynyt päälaelleen, kun varattu mies panisi, jos joku antaisi, mutta yksikään sinkuista ei innostu. Enkä ihmettele.
Viime kaudella oli vastaava tilanne, josta tänne silloin kirjoittelinkin:
Ja kun meinasi tapahtua jotain (Simon ja Janitan välillä), niin tämä viettelijäksi rekrytty nainen veti homman puihin. Eikö noiden sinkkujen juuri kuulu vietellä varattuja keinoja kaihtamatta vai onko minulta jäänyt jotain lukematta/kuulematta? Vaikka ei kemiat natsaisikaan, niin peitto heilumaan vaan! Sehän se homman idea on, sitä prinssi Oikeaa voi sitten metsästää Suomessa.
Olihan Simo sentään Mikaan verrattuna ihan... no, ei niin limainen.
Eiköhän siellä ainakin tämä yksi pariskunta ollut varalta jo paikalla koska olivat jo seuraavana iltana mukana kuvauksissa ja en yhtään ihmettelisi vaikka tuon pois heitetyn parin kuviot olisivat olleet alusta asti tiedossa ja draamaa kehitettiin väkisin.
Noora jossain haastattelussa totesi, että oli kertonut eroamisestaan tuotannolle heti alussa. Eli aika tavalla haiskahtaa väkisin tehdyltä "kohulta".
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Täytyy muuten sanoa, että on tuo naisille aika veemäinen tilanne lähteä tämän Mikan kanssa treffeille. Mikan ulkoinen viehätysvoima on varmasti nolla tai jopa pakkasella, lisäksi iltasella kännissä kähmii menemään.

On kyllä vastenmielinen äijä. Älyttömät jutut ja tuo loputon kännissä kähmiminen ja lääppiminen on suorastaan oksettavaa. Naiset selvästikään eivät halua, että Mika koskee heihin mutta sekös ei miestä estä.

edit: Laura rakastui Lauriin Temptation Islandilla, tilanne nyt katkolla: "Viha-rakkaussuhde" - Nelonen.fi

Onhan Lauri tietysti hyvän taustan omaava, äärettömän maskuliininen ja hyväkäytöksinen herrasmies mutta siltikin myhäillytti tämä, että Laura edelleen polvet vetelinä.
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onhan Lauri tietysti hyvän taustan omaava, äärettömän maskuliininen ja hyväkäytöksinen herrasmies mutta siltikin myhäillytti tämä, että Laura edelleen polvet vetelinä.

Saatan käsitellä asiaa vähän liiankin kyynisesti, mutta onpa saatananmoinen ihme, että tuollainen reppana saa jonkun mimmin hoivavietin heräämään. Tähän ikään mennessä olen aika monta kertaa todistanut sellaisten suhteiden alkua, jossa ainakin päällisin puolin ihan hyvää ja nuhteetonta elämää elävä, itsenäisesti toimeen tuleva mimmi rakastuu tuollaiseen äijään, josta yrittää muovata "kunnollista" ihmistä, koska "kyllä ihminen voi muuttua", eli toisin sanoen "kyllä ihmistä voi muuttaa". Tietääkseni aika isolla prosentilla nuo veivaukset ovat menneet vituiksi, mutta kyllä niitä varmaan sellaisiakin tarinoita on, jossa renttu on muutettu salonkikelpoiseksi ihmiseksi.

Nykyäänhän olen jo vanha, sairas, väsynyt ja naimisissakin, mutta aikoinaan kun niitä renttuvuosia vietin lähes joka päivä kaltevalla pinnalla lipsuen ja erilaisia mitättömiä (ja uhrittomia) pikkurikoksia tehtaillen, niin kyllä se ymmärtämisen ja hoivaamisen määrä "hyviltä" mimmeiltä oli aika käsittämätöntä. Siis sellaisilta mimmeiltä, joihin silloisella retku-Trenchtownilla ei olisi pitänyt olla mitään saumaa.

"Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
Rakastuvat pitkätukkahulttioihin,
Petollisiin kulkureihinkin.
Ja pilvilinnan rakentajiin,
Unelmoiviin työnvieroksujiin."
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
@Trenchtown

kirjoitukseesi liittyen toisessa suomalaisessa laaturealityssä eli Satuhäissä on ollut useampi pari, jossa mies ei osaa/viitsi tehdä edes ruokaa itselleen siivoamisesta puhumattakaan. Näköjään edelleen Suomesta löytyy paljon naisia, jotka ovat valmiita ryhtymään kolmekymppisten perusterveiden miesten omaishoitajiksi.
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
On kyllä aivan käsittämätöntä, että tuolla saarella saa edelleen jatkaa tuo musta nainen ( Aino?). Ei jumalauta. Kertaakaan ei ole edes pudotusuhalla ollut, mutta kameroille ei ole puhunut / edes melkein näkynyt kertaakaan. Uskomatonta :D
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
On kyllä aivan käsittämätöntä, että tuolla saarella saa edelleen jatkaa tuo musta nainen ( Aino?). Ei jumalauta. Kertaakaan ei ole edes pudotusuhalla ollut, mutta kameroille ei ole puhunut / edes melkein näkynyt kertaakaan.
Voisi myös kysyä, mikä niitä ukonkutvaleita vaivaa, kun parhaimman näköinen nainen joutuu olemaan seinäruusuna.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Miksi Kallen kanssa viihtynyt muija lähetetään himaan? Aivan varmasti tuolla olisi ollut turhempiakin tapauksia. EIkös tossa nyt ensin pitäisi jättää jäljelle joka kundin "target" ja sitten lopuista arvotaan turhin himaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Pakko kehua kauden viihdearvoa. Kaikilta osin ei olla onnistuttu nytkään, onhan tuossa ainakin yksi tosi tylsä pari mukana, mutta selvä parannus ekaan kauteen. Treffit tässä low budget-tuotannossa on kyll ihan turhia, mutta onneksi bileiden viinamäärään on selvästi panostettu. Sinkkujen joukossa on myös kummallakin puolella hyvännäköisiä tyyppejä joukossa. Toisaalta on toista vuotta putkeen niin, että sinkkumiesten porukka on arvosanaltaan kyllä parempi, kuin nämä muut ryhmät.

- Samin loistava kettuilu ja pakansekoitus aina iltanuotiolla. Nauran ääneen, kun kaveri hämmentää.
- Tätä Roopea veikkaan tämän Idan vedättääneen jo vuosia, toki varmaan Roopessakin vikaa. Mielenkiintoista.
- Surullista katsoa, miten tämä Satu puhuu Mikasta suunnilleen unelmien miehenä. Siinä nainen, joka kelpaisi myös Jatkiksen naiasiat-ketjun peräkammaristeille.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
- Tätä Roopea veikkaan tämän Idan vedättääneen jo vuosia, toki varmaan Roopessakin vikaa. Mielenkiintoista.
- Surullista katsoa, miten tämä Satu puhuu Mikasta suunnilleen unelmien miehenä. Siinä nainen, joka kelpaisi myös Jatkiksen naiasiat-ketjun peräkammaristeille.

Pitää muistaa, että nuo Ida ja Roopehan ovat (tai ainakin vaikuttavat siltä) ihan kakaroita. Mimmi näkee videon, jossa jäbä tekee jotain arveluttavaa, vetää siitä omat johtopäätöksensä ja avaa saksensa (?) sille sinkkuäijälle. Selittää vielä, että "no ei tää nyt oo mikään kosto", eipä. Toisaalta jos noin helpolla laitetaan lusikat jakoon, niin ei se suhde varmaankaan kovin vakaalla pohjalla ollut ja toisaalta hyvä, että tuotanto on onnistunut scouttaamaan tuollaisen parin messiin.

Vähän kyllä huuli pyöreänä ihmettelin tuota Mikaa, kun iltanuotion jälkeen selitti jätkille, että "en todellakaan oo mitään puristellu, hirveetä paskaa väittää tommosta" ja apinat komppaavat, "joo en mä ainakaan oo huomannu". Samalla katsoja saa kontrastina noille puheille katsella, kun kaljupää rutistelee ja kähmii kännissä järjestään kaikkia sinkkuja. Koska tämmöisen ohjelman kohdalla katsoja saa ja oikeastaan hänen pitääkin arvostella noita kisaajia, niin keittiöpsykologina sanoisin Mikan olevan erittäin taitava manipuloimaan ihmisiä. En sano narsistiksi, siihen ei keittiöpsykologin pätevyyteni riitä, mutta kai joku tuosta voisi vähän sellaisia narsistisen persoonallisuushäiriön oireita löytää. Omassa toiminnassa ei ole vikaa, kaikki on ok viimeistään, kun puhuu kavereille mustan valkoiseksi. Jannu tuntuu unohtavan kamerat. Toki tällaisessa formaatissa voi lähes kaiken selittää draamanhakuisella leikkauksella, "en mä oikeesti mitään tehny, se vaan leikattiin näyttämään siltä". Veikkaan, että mikäli Satun ja Mikan suhde jatkuu, tulee Mikan puolustus rakentumaan tuon väitteen ympärille.
 

Dirac

Jäsen
Miksi Kallen kanssa viihtynyt muija lähetetään himaan? Aivan varmasti tuolla olisi ollut turhempiakin tapauksia. EIkös tossa nyt ensin pitäisi jättää jäljelle joka kundin "target" ja sitten lopuista arvotaan turhin himaan.

Tätä itsekin ihmettelin. Luulisi, että ensin järjestetään ban-kierrokset niin kauan kun on 4 tai alle jälellä ja niistä vasta äänestetään lähtijä.

Onhan tuo Ida todella vastenmielinen tapaus ja oletettavasti ulkomaailmassakin samaa touhua harrastanut ihan vaan "ei-kostona". Ohjelma on lottovoitto Roopelle kun pääse tuosta eroon ja samalla antaa symppis-vaikutelman. Luulis kaatojen teinidiskoissa olevan suht helppoa tämän jälkeen.
 

dimmu

Jäsen
Vähän kyllä huuli pyöreänä ihmettelin tuota Mikaa, kun iltanuotion jälkeen selitti jätkille, että "en todellakaan oo mitään puristellu, hirveetä paskaa väittää tommosta" ja apinat komppaavat, "joo en mä ainakaan oo huomannu". Samalla katsoja saa kontrastina noille puheille katsella, kun kaljupää rutistelee ja kähmii kännissä järjestään kaikkia sinkkuja. Koska tämmöisen ohjelman kohdalla katsoja saa ja oikeastaan hänen pitääkin arvostella noita kisaajia, niin keittiöpsykologina sanoisin Mikan olevan erittäin taitava manipuloimaan ihmisiä. En sano narsistiksi, siihen ei keittiöpsykologin pätevyyteni riitä, mutta kai joku tuosta voisi vähän sellaisia narsistisen persoonallisuushäiriön oireita löytää. Omassa toiminnassa ei ole vikaa, kaikki on ok viimeistään, kun puhuu kavereille mustan valkoiseksi. Jannu tuntuu unohtavan kamerat. Toki tällaisessa formaatissa voi lähes kaiken selittää draamanhakuisella leikkauksella, "en mä oikeesti mitään tehny, se vaan leikattiin näyttämään siltä". Veikkaan, että mikäli Satun ja Mikan suhde jatkuu, tulee Mikan puolustus rakentumaan tuon väitteen ympärille.

Itse kiinnitin samaan huomiota ja kavereillekin tästä mainitsin. Osaa esittää asiat paremmassa valossa, hieman vähätellen, mutta ei kuitenkaan ala puolustautumaan liikaa ja pystyy rauhallisesti puhumaan vaikka Kuronen vähän hämmentääkin vieressä. Luulen, että kotioloissa aika hyvin pystyy juuri manipuloimaan ihmisiä puolelleen, Satu-raukka.

Roope on kyllä onnistunut pelaamaan korttinsa hyvin, tulosta tulee varmasti ohjelman jälkeen niin paljon ettei edes jaksa enää. Hauska tyyppi.
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Nana ei taida muuta sanoa kuin "silleen" ja "niinku". Niinku silleen just ja tälleen.

Mutta hei, Aino pääsi treffeille! Itse olisin kysynyt varmaan heti ekana.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Hyvää viihdettä edelleen.

Minua ja varmasti montaa muutakin on naurattanut jo pitkään tämä papukaijamainen hokeminen, että sen ja sen kanssa "ollaan keskusteltu syvällisiä". Mä en ole kyllä nähnyt mitään syvällistä yhdessäkään näistä parin eri kauden kilpailijoista ja siitä iso kiitos tuotannolle.

Toinen TIS-klisee häätöäänestyksessä: mistä syistä olet täällä ja "oletko ollut oma itsesi"?

Ei helvetti.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Nana ei taida muuta sanoa kuin "silleen" ja "niinku". Niinku silleen just ja tälleen.

Mutta hei, Aino pääsi treffeille! Itse olisin kysynyt varmaan heti ekana.

Heti alusta alkaen otti korvaan Nanan jotenkin erikoinen puheen tahdistus ajoittain. Puhuu ikään kuin hieman nopeutettuna jotenkin painottaen jännästi tiettyjä sanoja. Ja tietysti tämä "siis sillee niinku me sitte vaa niinku oltii siin sillee.. tai siis niinku sillee emmätiä mut niinku iha ok kivaa oli ja sillee" on melko raskasta pidemmänpäälle. Tottakai kaikilla on omat tapansa ja hokemansa, kun puhuu joka voi korostua tuollaisissa tilanteissa mutta kuitenkin. Nätti tyttö muuten!

Naurattaa kyllä miten kevytkenkäistä jengiä tuolla on. Ida on kyllä sen tyylinen ihminen, jonka kanssa kestävää parisuhdetta voisi olla liki mahdotonta perustaa. Vaikuttaa niin helposti vietävissä olevalta ja sitten heittää lapiolla paskaa Roopen niskaan "en ymmärrä miten se voi olla tollanen ja tehdä mulle näin.. tyypillistä Roopea" tyylisillä lausunnoilla. Roopehan taisi pari suukkoa ensin vaihtaa kännipäissään, jonka jälkeen Ida tuumasi olevan OK avata haarat. Jäätävää..

Kalle/Nana on kyllä huikein pari saarella. Loistava castaus! Kalle vetää lusikassa ensimmäisestä yöstä asti, kun on "tottunut nukkumaan jonkun kanssa" (säännöt olleet ilmeisesti, että vieressä saa nukkua mutta ei lusikassa saman peiton alla) yms häröilyä ja sitten nuotiolla "kyllä mä kysyisin Nanalta miten helvetissä se voi tehdä mulle näin". Hämmentävän kaksinaamaista touhua eikä kukaan näe omissa teoissaan mitään suurta vääryytä mutta puolison touhut on heti mitä helvettiä osaston kamaa.

Mahtava ohjelma!
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Kalle/Nana on kyllä huikein pari saarella. Loistava castaus! Kalle vetää lusikassa ensimmäisestä yöstä asti, kun on "tottunut nukkumaan jonkun kanssa" (säännöt olleet ilmeisesti, että vieressä saa nukkua mutta ei lusikassa saman peiton alla) yms häröilyä ja sitten nuotiolla "kyllä mä kysyisin Nanalta miten helvetissä se voi tehdä mulle näin". Hämmentävän kaksinaamaista touhua eikä kukaan näe omissa teoissaan mitään suurta vääryytä mutta puolison touhut on heti mitä helvettiä osaston kamaa.

Mahtava ohjelma!
Minusta Kalle oli aika perustellusti vittuuntunut (se olemus, kun katsoi Nanan handjob-videota, oli kauden parhaita paloja). Vaikka Kalle nyt olikin useampaakin naista kisutellut ja pyörinyt parin kanssa peiton alla, hän ymmärsi olla harrastamatta seksiä yhdenkään kanssa. Nana ei ymmärtänyt.

Nana ja Iida ovat näyttäneet vahvaa luonnetta, kun heti miehen tehdessä ylilyönnin on kostoksi sakset levällään.

Tontsalle patsas!
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
@MustatKortit haetaanko seuraavalle kaudelle ja hoetaan vaan "on juteltu syvällisiä" ja "ootsä ollu oma ittes" koko ajan?

Joel H:lla on myös klassikko: "oon tämmönen vähän rauhallisempi kaveri, mut kahden kesken tuun kyl hyvin juttuun".

Lisäksi käytäisiin koko ajan "rajat ja säännöt" -keskustelua. "Oon sovituissa rajoissa pysyny. Nönnönnöö on rikkonut yhteisiä sääntöjä."

Olisi kulttuuriteko mennä mukaan tekemään parodiaa ohjelmasta. Vaikein paikka olisi pitää pokka, kun varatut naiset valitsisivat sutturakampaajan vaarallisimmaksi sinkuksi.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kyseinen sarja on kyllä paras viritys, mihin suomalainen reality on venynyt. Nyt puhun erityisesti tästä kaudesta. Toki näitä positiivisia kommentteja ei tule ylitulkita, sillä suomalainen reality on toki edelleen aika heikkoa, johtuen mm. minimaalisista budjeteista. Tässä kyseisessä formaatissa rahan vähyys näkyy mm. siinä, että "unelmatreffit" ovat aika kaukana unelmasta. Yleensä istutaan kylmän ja tuulisen näköisellä hiekkarannalla kittaamassa viiniä.

Mutta kun mietitään castingia, niin tässä on kyllä onnistuttu ihan helvetin hyvin. Mukaan on saatu mm.

- Mika, joka on ilmiselvä narsisti, jopa suorastaan naurettavan alleviivatusti
- Satu, joka on prototyyppi sellaisesta naisesta, joka alistuu tälle narsisti-tyypille. Erityisen hienoa on ollut seurata tuota Satun asteittaista avautumista, viime jaksossa uskasi jo kertoa, että kun Mika alkaa kotona huutamaan, niin häntä alkaa pelottamaan. Mä muuten melkein veikkaan, että Satu ei uskalla Mikaa jättää.
- Ida ja Nana, jotka istuvat korkealla moraalisessa norsunluutornissaan ja edelleen vähättelevät omia toimiaan, ilmeisen tietämättöminä siitä, mitä kaikkea kameralle on jäänyt. Tavallaan aika veemäinenkin kaksikko, voin kuvitella, miten puolisot Roope ja Kalle ovat kotona kuulleet jatkuvaa tämä hameväen hehkutusta omasta moraalisesta ylemmyydestään, mutta totuus lienee toinen.
- Kalle tuli hienosti sekoittamaan pakkaa. Sopivan naiivi kaveri (kuten Roopekin), joka epäilemättä on kohdellut Nanaa myös huonosti ja on ollut niitä sekoiluja. Mutta mikä Kallelta (ja Roopelta) näyttää menneen ohi, niin se että puolisot vedättävät heitä samaten ihan 6-0.

Ehkä kaikkein yllättävin juttu on tuo hissukka-Elinan muutos, olen oikeasti ruvennut miettimään, että voisiko "sarja tylsin pari" päätyä lopulta eroon? Ei kai nyt sentään?
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ehkä kaikkein yllättävin juttu on tuo hissukka-Elinan muutos, olen oikeasti ruvennut miettimään, että voisiko "sarja tylsin pari" päätyä lopulta eroon? Ei kai nyt sentään?

Mä olen alkanut uskoa tähän. Elina vaikuttaa juuri sellaiselta pienen kylän kiltiltä tytöltä, joka on vakiintunut suht nuorena ja viettänyt vain rauhallista pariskuntaelämää omakotitalossa jossain imatralla, ja ne nuoruuden kokeilut ja sekoilut on jäänyt välistä. Nyt Elina on alkanut pikkuhiljaa huomaamaan että on mahdollisesti muunkinlaista elämää ja se vetää puoleensa.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Mä olen alkanut uskoa tähän. Elina vaikuttaa juuri sellaiselta pienen kylän kiltiltä tytöltä, joka on vakiintunut suht nuorena ja viettänyt vain rauhallista pariskuntaelämää omakotitalossa jossain imatralla, ja ne nuoruuden kokeilut ja sekoilut on jäänyt välistä. Nyt Elina on alkanut pikkuhiljaa huomaamaan että on mahdollisesti muunkinlaista elämää ja se vetää puoleensa.
Tämä on ihan mielenkiintoinen veikkaus, mutta jotenkin en silti jaksa uskoa tähän skenaarioon. Maltillisesti tässä ollaan edetty, mutta voipihan olla että lopuissa jaksoissa vielä rävähtää.

Joka tapauksessa tämän vuoden jaksoissa naiset ovat selkeästi miehiä "hutsumpia", etenkin jos ajattelee Idaa ja Nanaa. Idaa ei tunnu edes enää kiinnostavan Roopen asiat, joten lienee melko varma että pari on eronnut kauden jälkeen. Kallelle tuli pientä ylilyöntiä parina ekana päivänä, mutta ei mitään isompaa. Sen sijaan siitä saakka mies on ollut paitsi viihdyttävä, niin pysynyt myös näissä kuuluisissa rajoissa. Nana sen sijaan veti homman kunnolla överiksi ja vaikka hän hokee, että Kalle olisi ensin rikkonut rajoja, niin molemmat yhtä paljon sekoilivat ensimmäisenä iltana. Nana taisi vain videon nähdä näistä touhuista hieman ennen Kallea.

Mielestäni sekä Roopella että Kallella on ihan täysi syy olla kyrpiintyneitä. Mielenkiinnolla seuraillaan tilanteen kehittymistä. Oikeastaan kaikista mielenkiintoisin parivaljakko on kuitenkin tämä Mika ja Satu. Mika on heti avausjaksosta lähtien ollut miesten saarella The Man ja tämä vanhempi narsistinen ukko aiheuttaa edelleen paljon ajatuksia. Mika on alusta asti vähän venytellyt parisuhteen rajoja, vaikka mitään pahempaa ei ole tapahtunut. Satu puolestaan ei ole uskaltanut oikein revitellä isommin, mutta pikkuhiljaa Tontsa on saanut naista sulateltua. Oikeastaan jännin skenaario tässä olisi se, että Tontsa ja Satu vähän sekoilisivat keskenään. Silloin olisi mielenkiintoista nähdä Mikan reaktio asiaan.

Summa summarum. Tällä kaudella kaikilla pareilla on selkeämmin sovitut rajat kuin viime kaudella, mutta siitä huolimatta molemmin puolin rajoilla käydään lähes joka ilta. Periaatteessa ainoa varma asia on, että Juho ei varmasti lähde pettämään Elinaa. Elinan tilanne on kutkuttava, sillä kuten täällä aiemmin spekuloitiin niin pientä saumaa yllätyksiin tuntuu olevan ilmassa.
 
On kyllä nerokas formaatti. Laitetaan vähän vajaalla käyviä ihmisiä dokaamaan ja agitoidaan pariskuntia asteittain videoiden avulla kostamaan. Mahtavaa viihdettä, mutta toisaalta surullista sakkia.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Naisten saarella peitto heiluu ja kädet käy aika tiheään tahtiin. Miesten saarella ollut todella kilttiä touhua verrattuna hameväkeen....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös