Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 491 604
  • 21 746

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vaikka se tallentaminen olisikin tehty helpoksi, niin se silti täytyy itse muistaa tehdä ja ainakin minun kohdallani kyse olisi pelkästään ylimääräisestä vaivasta.
Mä olen jotenkin hahmottanut, että tuo "tallentaminen" vastaa hiukan kirjanmerkin laittamista jonkun ohjelman kohdalle. Pitäisin palveluntarjoajan kannalta melko kornina tuhlata levytilaa käyttäjäkohtaisesti. Siinä mielessä joku 5 TB käyttäjäkohtainen tallennustilakin tuntuu markkinointikikalta. Onhan se iso luku!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Moni kiroaa tällä hetkellä lähimenneisyydessä ostamaansa smart-tv:tä joka ei päivity ja johon ei saa lisää sovelluksia.
No toimivathan ne telkkareina edelleen, vaikka appseista onkin ehkä parasta ennen mennyt umpeen. Mulla on ei-smart, tykkään sen kuvasta hyvin paljon. Käytän todennäköisesti elinkaarensa loppuun asti tuota ja sitten teen seuraavan valinnan edelleen kuvanlaadun ehdoilla. En kyllä epäile hetkeäkään, etteikö se olisi about priimaa useimmilla valmistajilla, kunhan hiukan osaa välttää hinnat alkaen -malleja.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Itselleni Chromecast -tuki palvelussa on aika kova valtti tällä hetkellä. Ei ole ikävä konsolien tai älytelevisioiden hitaita ja kankeita sovelluksia, kun toistettavan median voi valita puhelimella tai läppärillä. Bonuksena se, että esim. Viaplayn kanssa Chromecast puskee 60fps -streamin ulos, mikä on selkeä parannus esim. PS3-kokemukseen.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No toimivathan ne telkkareina edelleen, vaikka appseista onkin ehkä parasta ennen mennyt umpeen.
Toimii juu. Mutta moni on silti hankkinut smart-tv:nsä "turhaan" kun markkinoille tuotiin keskeneräisiä laitteita joilla ei ollut lisäarvoa kuin tovin. Tv on kuitenkin semmoinen laite jota ei kovin usein hankita talouteen. Mun silmissä nämä smart-tv:t ovat viittä vaille kusetusta. Eivät valmistajat sitä tarkoittaneet mutta niin siinä kävi.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minulla on Samsungin Smart-tv ja nyt mietin Chromecastin tms. hankkimista. Kysymys siis kuuluu, että onko esim. Chromecastin kautta tuleva kuva samanlaatuista kuin Smart-tv applikaation kautta vai mahdollisesti jopa parempaa?
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Minulla on Samsungin Smart-tv ja nyt mietin Chromecastin tms. hankkimista. Kysymys siis kuuluu, että onko esim. Chromecastin kautta tuleva kuva samanlaatuista kuin Smart-tv applikaation kautta vai mahdollisesti jopa parempaa?

Uusi chromecast ultra tukee vaikka 4k lähetyksiä. Eli pitäs tulla niin hyvää kuvaa kuin televisiossa ja lähetystavassa on rahkeita.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Toivotaan, että niille, jotka Telian palveluja ensi kaudella ostavat, ei verkko-ongelmia satu pelipäiville.
Kyllä, jäisi Ruutu+:sta pelit monelta Telian palvelut ostaneelta näkemättä. Sitä seuraavalla kaudella ollaankin "kaikki" sitten jännän äärellä.
 

444

Jäsen
Moni kiroaa tällä hetkellä lähimenneisyydessä ostamaansa smart-tv:tä joka ei päivity ja johon ei saa lisää sovelluksia.
Riippuu toki siitä, millä ajatuksella tv on hankittu.
Itse käyttelin aikanaan videotykkiä, digiboksia ja vahvistinta kolmella erillisellä kaukosäätimellä, ja jos jotain piti netistä striimata, niin pöytäkoneesta muutamalla ylimääräisellä klikkauksella.
Muuton yhteydessä heitin tykillä ja digiboksilla vesilintua ja olin puoli vuotta ilman telkkaria. Tuon jälkeen hankin telkkarin, LG:n smart-tv:n, jonka smartit ominaisuudet ovat olleet alusta asti sutta ja sekundaa, mutta jonka kuvanlaatu pyyhki lattiaa melkein kaikilla muilla. Tästä syystä mulle on ollut aina itsestäänselvyys, että kaukosäätimiä on enemmän kuin yksi ja telkkarin ainoa virka on tarjota se kuva verkkokalvoille. Kaikki muu tulee muualta.
Ja tästä syystä mä en osaa olla edes pettynyt tähän smart-tv -aikakauteen. Joskus kun telkkari menee vaihtoon, tulee tulokas valittua samoilla spekseillä: kuva edellä. Ääni muualta ja palvelut muualta.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Telian sivuilla on paljon vastauksia moneen kysymykseen.

Telia on Liigan uusi koti - TV ja viihde - Kauppa - Telia
Jotenkin näyttää siltä, että koittavat kierrellä asiaa, mutta muiden operaattoreiden kaapelitv-verkossa liigaa ei siis tällä tietoa nähdä.

Muut saa olla mitä mieltä tahansa, mutta minun mielestäni tämä on ehdoton takapakki. Ongelma on se, että minun silmissäni Viasatin tuote on kokonaisuudessaa parempi ja ellei samalle kortille, samoilla välineillä saa rahalla liigaa näkyviin, niin voi olla että liiga jää sitten katsomatta. Osaaminen, kyky ja taito on olemassa vaikka millaisten vehkeitten virittämiseen, mutta kuka jaksaa nykypäivänä säätää, kun on muutakin tekemistä.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Omasta mielestäni olennaisin kysmys tässä nyt puhutussa tekniikassa on otteluiden katsominen viiveellä ennen kuin ottelu on loppunut. Sen kun joku Telialainen avaa ja perustelee kuinka helposti homma hoituu niin saatan kiinnostuakin tästä tavasta katsoa lätkää.

_
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jotenkin näyttää siltä, että koittavat kierrellä asiaa, mutta muiden operaattoreiden kaapelitv-verkossa liigaa ei siis tällä tietoa nähdä.

Muut saa olla mitä mieltä tahansa, mutta minun mielestäni tämä on ehdoton takapakki. Ongelma on se, että minun silmissäni Viasatin tuote on kokonaisuudessaa parempi ja ellei samalle kortille, samoilla välineillä saa rahalla liigaa näkyviin, niin voi olla että liiga jää sitten katsomatta. Osaaminen, kyky ja taito on olemassa vaikka millaisten vehkeitten virittämiseen, mutta kuka jaksaa nykypäivänä säätää, kun on muutakin tekemistä.
Joo varsin erikoiselta tuntuu, kun selkeästi ideana ja toiveena Telialla olisi laajentaa asiakaskuntaa tämän avulla, mutta "ehkä" asiakkaiden kohdalla juurikin saatavuus on todella merkittävä asia ja jos sen kohdalla otetaan jossain määrin takapakkia, niin voi olla hankalaa toteuttaa tavoitteita.

Minulle on itsestäänselvyys, että ostan liigamatsit joka tapauksessa, vaikka sitten joutuisinkin jotain laitteita sitä varten muuttamaan. Tähän ei onneksi minun tarvitse ryhtyä, mutta monien muiden kohdalla näin tapahtuu. Iso osa liigaa tilaavista asiakkaista on sellaisia, jotka sen tilaavat vaikka väkisin, mutta nimenomaan ne epävarmemmat tilaajat ovat se asiakaskunta, joihin Telian kannattaisi mielestäni keskittyä.

Noh, onhan niitä keinoja toki olemassa, vaikka saatavuus kaapeli-tv:n osalta olisikin rajoitettua. Aika näyttää miten Telian tässä hommassa käy.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Omasta mielestäni olennaisin kysmys tässä nyt puhutussa tekniikassa on otteluiden katsominen viiveellä ennen kuin ottelu on loppunut. Sen kun joku Telialainen avaa ja perustelee kuinka helposti homma hoituu niin saatan kiinnostuakin tästä tavasta katsoa lätkää.

_
Juu, se oli aikaisemmin Ruudun aikana melkoinen antikliimaksi, kun katselit jälkilähetyksenä pelin ollessa vielä käynnissä ja ottelun päätyttyä myös nauhoite pätkäisi. Tiesi kellonajan perusteella, että maalin pelissä ei ainakaan jatkoille menty eli takaa-ajo ei tule onnistumaan. Tai sitten tuloksen peittäminen epäonnistui ennen kelaamista.
 
En ymmärrä mikä ongelma on katsoa näitä lähetyksiä jonkin sovelluksen kautta? Voi katsoa missä vaan ja milloin vaan. Isälläni on Telian kaapeli-tv ja hän katsoo näitä kisoja kaapeli-tv:n kautta. Hän sai samaan hintaan myös Telian mobiilitunnukset ja itse katson Telian appsin kautta Elisan valokuituverkon kautta hänen tunnuksillaan samaa lätkämatsia huippulaatuisella HD-kuvalla chormecastin tai Apple-TV:n kautta. Tottakai nämä MM-kisat näkyisi myös suorana Youtuben kautta (VPN:n avulla). Minulla on myös Viaplay, jolla katsomme yhdessä tunnuksillani Valioliigaa kahdessa eri osoitteessa. Viaplayllä näkyy myös formulat (VPN:n avulla) ruotsinkielellä. Viaplayllä katsoin myös Klitshko-Joshua matsin (Ruotsissa oikeudet). Minulla on myös Ruutu-tunnukset. Kun itse olen katsomassa Liiga-joukkueen matsia hallilla... isäni voi kotonaan katsoa samaa matsia tunnuksillani.

Jos siis haluaa katsoa tulevaisuudessa Telian kautta Liigaa vaikka omistaa esim. Elisa-viihdepaketin niin hankkii vain Telian mobiilitunnukset. Tietenkin pitää omistaa myös esim. älypuhelin/tabletti/chromecast/appletv tai jokin vastaava. Lisäksi jokin VPN-sovellus avaa paljon mahdollisuuksia katsoa ilmaiseksi monia urheilutapahtumia, jotka ovat Suomessa maksullisia tai yksinoikeudella. Tietenkin pitää tinkiä suomenkielisestä selostuksesta...
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on kyljessä vielä 100/10 nettiyhteys, joten maksan sen neljäkymppiä kuussa. En ole edes noita muita hintoja tutkinut.

Usein tuo pelkkä 100/10 nettiyhteys maksaa 29-39e kuussa, eli joillekkin asiakkaille tuo Viihde on netin rinnalla edullisempi kuin 19,90e kuussa, esim. kuitu asiakkaat kai saa edelleen maksaa nopeasta netistä aika pitkän pennin. Kun olin vielä Elisalla töissä niin 100/10M kuitu saattoi joillain alueilla olla jopa 49,90e kuussa, ja jos asiakas otti Viihteen niin hinta tippui 10e ja sai silti saman netin.

Voi hyvinkin olla ettei Sonera tule antamaan Liiga-tuotettaan Elisa Viihteeseen, vaan pyrki hankkimaan asiakkaita pitämällä tuotteen yksinoikeudella omassa Viihteessään, tai voihan Sonera myydä omassa Viihteessään halvemmalla sitä Liigaa, kuin muiden palveluissa. Soneralla on yksinoikeus ja pallo hyvin pitkälti omissa käsissä. Viihde on se palvelu joka tekee operaattoreille rahaa. Nettiyhteydellinen Viihde on operaattoreille tietenkin paras, saat samalla myytyä netin ja Viihde palvelun, johon asiakkaat usein ottaa kanavapaketteja, ohjelmakirjastoja, tai vuokraa vaikka elokuvia vuokraamosta joka tuo sen 39,90e päälle vielä lisää rahaa.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Minulla on Samsungin Smart-tv ja nyt mietin Chromecastin tms. hankkimista. Kysymys siis kuuluu, että onko esim. Chromecastin kautta tuleva kuva samanlaatuista kuin Smart-tv applikaation kautta vai mahdollisesti jopa parempaa?
Tällä hetkellä TeliaTV applikaatiosta tuleva kuva ei ikävä kyllä ole kovinkaan hyvälaatuista. Kuva sinänsä on terävä, mutta ruudunpäivitys nykii ainakin futista ja NHL:ää katsoessa aika huolella. Sitten taas toisaalta suomessa tuotetut osuudet eivät nyi ainakaan siinä määrin että niissä huomaisi yhtä vahvasti samaa ongelmaa. Joten hertsisäätöä/konversiota tuossa siis on taustalla.

Lisäksi ainakin iPad / AppleTV -yhdistelmällä airplay toimii kerran, jonka jälkeen kun vaihtaa kanavaa jää ääni puuttumaan, jonka jälkeen täytyy appi käynnistää uudestaan jotta saa äänen takaisin. Ei siis mikään ihan maailman laadukkain käyttökokemus.

Samaa ongelmaa on toki ollut myös Ruudussa, jossa täytyy pakottaa AppleTV:n / Chromecastin asetuksista 50Hz päälle, jotta kuva ei nyi. Onko joku löytänyt oikeat asetukset TeliaTV -applikaatioon?

Onko joku testannut tuota AppleTV 4:n omalla applikaatiolla? Millainen kuvanlaatu?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
En ymmärrä mikä ongelma on katsoa näitä lähetyksiä jonkin sovelluksen kautta? Voi katsoa missä vaan ja milloin vaan. Isälläni on Telian kaapeli-tv ja hän katsoo näitä kisoja kaapeli-tv:n kautta. Hän sai samaan hintaan myös Telian mobiilitunnukset ja itse katson Telian appsin kautta Elisan valokuituverkon kautta hänen tunnuksillaan samaa lätkämatsia huippulaatuisella HD-kuvalla chormecastin tai Apple-TV:n kautta.
Kyse on ihan lähetyksen kuvanlaadusta. Itse käytin pari vuotta Ruutu+ palvelua (vai mikä ikinä olikaan nimeltään), jolla oli paljon ongelmia lähetyksissä, mutta pääosin ongelma oli ruudunpäivitys vaikka kyseessä oli kuinka HD-lähetys. Studio-osuudet yms. olivat hyvälaatuista, mutta itse peli oli nykivää ja vilkkuvaa, joka vitutti kieltämättä paljon. Nyt pari kautta kaapelin kautta katsoneena olen erittäin tyytyväinen ollut lähetyksiin vaikkakin tuote on ollut kalliimpi sekä lähetykset ovat "ankkuroitu" kotisohvalle, paitsi että esim. DNA-TV:n kautta noitahan sai katseltua kehnommalla kuvalaadulla koneelta/pädiltä/puhelimesta. Jos esimerkiksi Chromecastin kautta saadaan tulevaisuudessa kaapeli-TV -tasoista kuvaa peleistä niin olen toki tyytyväinen, mutta ainakaan Ruutu+ -palvelu ei ole vakuuttanut.
 
Tällä hetkellä TeliaTV applikaatiosta tuleva kuva ei ikävä kyllä ole kovinkaan hyvälaatuista. Kuva sinänsä on terävä, mutta ruudunpäivitys nykii ainakin futista ja NHL:ää katsoessa aika huolella. Sitten taas toisaalta suomessa tuotetut osuudet eivät nyi ainakaan siinä määrin että niissä huomaisi yhtä vahvasti samaa ongelmaa. Joten hertsisäätöä/konversiota tuossa siis on taustalla.

Lisäksi ainakin iPad / AppleTV -yhdistelmällä airplay toimii kerran, jonka jälkeen kun vaihtaa kanavaa jää ääni puuttumaan, jonka jälkeen täytyy appi käynnistää uudestaan jotta saa äänen takaisin. Ei siis mikään ihan maailman laadukkain käyttökokemus.

Samaa ongelmaa on toki ollut myös Ruudussa, jossa täytyy pakottaa AppleTV:n / Chromecastin asetuksista 50Hz päälle, jotta kuva ei nyi. Onko joku löytänyt oikeat asetukset TeliaTV -applikaatioon?

Onko joku testannut tuota AppleTV 4:n omalla applikaatiolla? Millainen kuvanlaatu?

Kyse on ihan lähetyksen kuvanlaadusta. Itse käytin pari vuotta Ruutu+ palvelua (vai mikä ikinä olikaan nimeltään), jolla oli paljon ongelmia lähetyksissä, mutta pääosin ongelma oli ruudunpäivitys vaikka kyseessä oli kuinka HD-lähetys. Studio-osuudet yms. olivat hyvälaatuista, mutta itse peli oli nykivää ja vilkkuvaa, joka vitutti kieltämättä paljon. Nyt pari kautta kaapelin kautta katsoneena olen erittäin tyytyväinen ollut lähetyksiin vaikkakin tuote on ollut kalliimpi sekä lähetykset ovat "ankkuroitu" kotisohvalle, paitsi että esim. DNA-TV:n kautta noitahan sai katseltua kehnommalla kuvalaadulla koneelta/pädiltä/puhelimesta. Jos esimerkiksi Chromecastin kautta saadaan tulevaisuudessa kaapeli-TV -tasoista kuvaa peleistä niin olen toki tyytyväinen, mutta ainakaan Ruutu+ -palvelu ei ole vakuuttanut.
Huomasin ensimmäistä kertaa ongelmia tuon TeliaTV:n kanssa. Mulla aplikaatio on iPhonessa ja yritin katsoa lähetystä televison (Sony) oman chromecastin kautta. Samaa outoa nykimistä? Vaihdoin lähetyksen vanhan AppleTV:n kautta niin mitään ongelmaa ei ollut. En edes ajatellut katsoa mitään asetuksia. Televison oma Ruutu-aplikaatio toimii mainiosti. Televiso on muuten viimeisen päivityksen jälkeen (kuukausi sitten) kaatunut 3-4 kertaa. Tuota kaatumista ei ole koskaan ennenn tapahtunut. Käytän muutenkin usein puhelimeen tai iPadiin asennettuja applikaatioita, koska käytän VPN-sovellusta monien lähetyksien katsomiseen. Koskaan ei ole ollut ongelmia näiden erillisten chromecast-mokkuloiden kanssa... ainoastaan television oman chormecastin kanssa. Puhelimen omia applikaatioita... Ruutu-, Viaplay-, Telia- ja Netflix-aplikaatiot ovat toimineen joka paikassa missä vain on ollut nettiyhteys ja kuva ollut HD-tasoa nykimättä. Testattu useissa eri talouksissa ja eri operaattoreiden verkoissa niin kiinteissä ja mokkulaverkoissa...
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tällä hetkellä TeliaTV applikaatiosta tuleva kuva ei ikävä kyllä ole kovinkaan hyvälaatuista. Kuva sinänsä on terävä, mutta ruudunpäivitys nykii ainakin futista ja NHL:ää katsoessa aika huolella. Sitten taas toisaalta suomessa tuotetut osuudet eivät nyi ainakaan siinä määrin että niissä huomaisi yhtä vahvasti samaa ongelmaa. Joten hertsisäätöä/konversiota tuossa siis on taustalla.
Nykiminen johtuu siitä, että katsomissasi kanavissa (Viasat, oletan) on ruudunpäivitys 25 ruutua sekunnissa. Tällä hetkellä 50 fps:n kanavia taitaa olla vain C More Max, Sport 1 ja 2. Lisää on oletettavasti kuitenkin tulossa.
 

Kaivanto

Jäsen
Samat kokemukset. Flash tietokoneella -> HDMI piuha -> telkkari tuottaa aivan selkeästi huonomman tuloksen kuin ChromeCast tai telkkareiden omat sovellukset. Varsinkin liiketoisto on tietokoneen kautta aivan kamalaa ja nopeat sivusuuntaiset pannaukset, mitä jääkiekossa tulee paljon, ovat pahan näköisiä.

Tismalleen samat ongelmat. Kone kellotettu i7-4770k / GTX 960, joten raudasta ei pitäisi jäädä kiinni. Nimenomaan nykivä liiketoisto tekee kuvasta ikävän katsella, muuten ei moitittavaa. Kaikki mahdolliset virkistystaajuudet ym. asetukset käyty läpi. Tietokoneen monitorilta katsottuna kuva on moitteeton.

Huomionarvoista on, että ongelma on tismalleen sama, vaikka vaihtaisi flash-streamin kovalevyltä VLC-playerillä toistettavaan mkv-tiedostoon. Sen sijaan jos saman mkv-tiedoston siirtää muistitikulle ja tuikkaa tikun tv:hen tai tv:ssä hdmi-piuhalla kiinni olevaan bluray-soittimeen, toistossa ei ole mitään moitittavaa.

Täytyy kokeilla Chromecastia, jos kukaan ekspertti ei osaa neuvoa muuta.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En viime kaudella nähnyt kuin muutaman IFK:n ottelun, joten kysyn sellaisilta, jotka seurasivat lähetyksiä laajemmin, vieläkö noissa "ei-päälähetyksissä" on kuvaaminen pääosin sellaista äkkinäistä heittelehtimistä liiallisella zoomilla niin että kiekko/tilanne on usein menossa kuvan ulkopuolella? Toinen, mikä aikanaan sai lopettamaan noiden ns. sivulähetysten seuraamisen oli olematon halli/kenttä-äänien välittäminen lähetyksissä tyyliin, että yksi mikki oli isketty jonnekin niin, että vain yksittäisen rääväsuufanin huutelut kuuluivat bunkkeriselostuksen taustalla. Ymmärrän, että monille on tärkeä yksinkertaisesti vain saada mahdollisuus kaikkien otteluiden katsomiseen, mutta omalla kohdalla on aivan sama miten ja mistä matseja voi nähdä, jos lähetysten tuotanto on sitä tasoa, mitä se ainakin vielä pari vuotta sitten oli. Joo, pieni markkina ja resurssit rajalliset, mutta tarkastelen tätä nyt "itsekkäästi" kuluttajan näkökulmasta.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
joten kysyn sellaisilta, jotka seurasivat lähetyksiä laajemmin
Juu, tulihan noita matseja katsottua todella paljon telkun kautta. Lähdetään siitä liikkeelle että paremmin tuosta sai selvää kuin radioselostuksesta mutta aina on parantamisen varaa. Enemmän mua häiritsee se että vain päälähetykset tuli antennissa HD:na, joten ne muut lähetykset oli suhteellisen kökköä kuvaa.
Ei mun mielestä kameratyö paljoa eroa jos ollenkaan päälähetyksestä, joku kulmakamera ehkä puuttuu ja siten yksi hidastus maalihidastuksessa vähemmän. Enemmän sitten voi vaikuttaa kuvataanko minkä kokoisessa hallissa ja mistä kohtaa. Yleisesti ottaen olen odottanut että Liiga menisi enemmän NHL:n suuntaan mikä on mielestäni kuvattu ihan helvetin hyvin ja mikityksissä kuuluu tolppalaukaukset ja muitakin tunnelmia luovia ääniä.

Tehdään se nyt kuitenkin selväksi että mun mielestä aina hallilla näkee pelin paremmin kuin tv:ssä, tv-tuotanto ei ikinä pysty näyttämään koko kaukaloa eikä esim nahisteluja toisaalla missä kiekko. Samoin oli sitten pää tai sivulähetys niin yleensä maalihidastuksen on ihan tuskaa heiluvine kameroineen. Tämänkin voisi ratkaista yhdellä laadukkaalla kamerakulmalla maalin takaalta missä näkyisi maalintekija ja veskari samassa kuvassa.

Mutta joo parempi kuin radioselostus ja onhan se fanille ihan ok ajanvietettä nähdä IFK:n pelaavan, mutta ei ne lähetykset mitään huippua ole, enkä usko että tulee jatkossakaan olemaan. Joten se raaskiiko maksaa liittyy enemmän yleisesti siihen haluaako nähdä livenä kun IFK pelaa, eikä niinkään siihen laadukkaaseen tv-tuotantoon.

_
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Vähän off topic, mutta kun nyt uuden Twin Peaksin tulemisen myötä otin tuon HBO:n ekaa kertaa, niin siinä on hyvä esimerkki miten voidaan nettistreamaus rakentaa mahdollisimman paskasti. Ei suosikkilistoja, ei kuvanlaatuinfoa, castaus epäonnistuu joka toinen krta jne.

Minua huolettaa todella paljon laatu varsinkin alkukaudesta. Veikkaan että ruudun alkutaipaleen sähköpostiralli ja hyvityskoodit tulee vielä tutuksi.
 

Pertsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minua huolettaa todella paljon laatu varsinkin alkukaudesta. Veikkaan että ruudun alkutaipaleen sähköpostiralli ja hyvityskoodit tulee vielä tutuksi.

Huoli on sinänsä ihan perusteltu, koska ei tämä ole keltään onnistunut niin, että alusta asti homma olisi toiminut täydellisesti ja ilman ongelmia. UrhoTV:n ajat on jo oma lukunsa, mutta olihan Nelosellakin alkuun nettipuolella kaikkea pientä säätöä, saattaa olla vieläkin mutta itse tulee katseltua pelit telkkarista 99 prosenttisesti niin ei ole niin tarkkaa tietoa.

Eihän tämä tietysti automaattisesti tarkoita varmaa epäonnistumista Telialle, mutta paljon on varmasti asioita jotka tulee hiukan yllätyksenä. Nyt tietysti Telialla on vielä vuosi aikaa tehdä kaikki kuntoon, joten kiire ei oikein kelpaa enää selitykseksi, jos hommat jostain syystä kusee alussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös