Teemu Ramstedt – riittääkö taso?

  • 373 318
  • 1 235

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Kiitos Ramu.

Koko syksyn kirjoittelin, että meillä ei ole mitään hätää kun Ramu ja Zabo palaa viime kevään tasolleen. Zabo ei palannut, mutta Ramu otti vieläkin yhden askeleen eteenpäin pelaajana.

Hieno oli seurata tämän kevään pelejä! Jatka kehittymistä ja palaa voittamaan mestaruus joku kevät.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Yv-tehot jo mainittu. Mutta kun katso, keltä ei riistetty/takakarvattu kiekkoa, kuka ei juurikaan tehnyt huonoja kiekollisia ratkasuja, kellä riitti kylmäpäisyys pitää paineen alla ja rakentaa tilanteita niin voittopuolisesti se oli Ramstedt.
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Vaikka mestaruus oli juuri tullut, niin Ramstedtin kyyneleet riipaisi. Nuo tunteet kertovat miksi hän on noin saatanan hyvä pelimies.
Loppua kohden oli Raskin kanssa ainoita, jotka kentällä maalipaikkoja pystyi luomaan.
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Riittääkö taso?

Koko kauden oon ollut Ramu-vastainen. Naama ei oo miellyttänyt, julkisuudessa olo ei oo miellyttänyt. Hyvä pelaaja, en oo voinut kiistä, kuitenkin kultakypärä. Uskoin että viimeistään Playoffeissa saisin myhäillä että tiesin ettei Ramusta ole. Nyt oon kääntänyt takkini täysin. Peli-ilme mikä oli playoffeissa, varsinkin finaaleissa, miellytti suuresti. Ok, ei ollut tehoilla tässä vikoissa matseissa ja siitä voi kritisoida, mutta pidin peli-ilmeestä. Pidin tämän kauden joukkueesta muutenkin erityisesti, mutta nyt viimeisten otteluiden jälkeen voin sanoa, ettei ole ketään kenestä en pitäisi. Ramukin saa lopullisen hyväksynnän minulta.
 

odb

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Hieno pelaaja, liigan paras. Harmi että ei riittänyt maaliin saakka pleijjareissa, nyt taitaa jäädä kevätkisat haaveeksi..
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Pakko kirjoittaa tänne. Ramu on ollut mulle aina sellainen taitava mutta liian pehmeä pelaaja, tosipeleissä kysymysmerkki. Tällä ja viime kaudella Ramu on tuon viitan karistanut, ja nyt hän on ihan päälikkötason soturi. Kentän kuningas näissä viimeisissä matseissa, vaikka pisteitä katsomalla ei ehkä uskoisi. Raastoi itsestään kaiken irti, ja rakensi lähes joka vaihdossa jonkunlaisen tilanteen. Arvostan, tervetuloa takaisin milloin vain!
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Vasta finaaleissa tajusin, että kuinka saatanan hyvä tuo Ramu on. Aina sai pelätä kun jätkä kiekon sai. Monesti myös otti sen laidasta, kuin mikäkin jyrä ja heti alkoi hiki tulemaan tombraiderin otsalle. Tyylikäs, työteliäs, taiturimainen. Mitä olisikaan tapahtunut jos vierellä olisi pelannut kunnon maalintekijä?
 
Yv oli surkeaa läpi koko finaalisarjan ja Ramu oli siinä kapellimestarina.

Varmasti Ramukin olisi voinut tehdä asioita paremmin, mutta ylivoimalla paistoi paria yksilöä lukuun ottamatta vastuun pakoilu kaikista parhaiten. Aina vaan mahdollisimman helppo syöttö Ramulle ja tehtiin näennäisiä liikkeitä, mutta käytännössä pysyttiin paikallaan. Ramu liikkui ylivoimassa sekä kiekollisena että kiekottomana, koitti kaventamalla hakea tilaa syötölle ja yritti tehdä peliä välillä viivan tuntumasta, välillä lähes kulmasta asti. Viivaan syöttäminen mahtoi turhauttaa, kun Auvitu pelasi lähes poikkeuksetta kiekon takaisin Ramstedtille, kun olisi pitänyt pakottaa Tapparan neliö liikkeelle ottamalla myös toinen laita mukaan, mutta niin vain Auvitu palautti kiekon ovelaakin ovelampien valelaukausten jälkeen.

Muutamassa kaudessa HIFK:sta poistui todella suuri määrä karismaa, johtajuutta ja IFK-laisuutta Kiben, Peltosen, Söderholmin ja kumppanien muodossa. Silloin mietin, että mistäköhän löytyy pelaajia, jotka noihin saappaisiin mahtuvat pitkään aikaan (ainakaan ennen Lennun paluuta). Luttinen on tyyppinä kapteenin natsojen arvoinen ehdottomasti, mutta ulospäin Arttu ei edusta kuitenkaan sitä samaa karismaa. Ramstedt on erilainen, sehän ei ole kenellekään mikään yllätys tai uusi asia. Ei siis mikään perinteinen lätkäjätkä, mutta silti johtaja kentällä ja kyllä mä luulen, että Ramun (harvoja) puheenvuoroja kopissa kuunnellaan vähän tarkemmin kuin keskivertojanarin.

En mä ainakaan voisi olla ylpeämpi kannattamani joukkueen pelaajasta, kuin olen Ramstedtista nyt ja tässä. Junnuna sitä arvosti erilaisia asioita kuin näin aikuisempana. Niin hyvä pelaaja kuin Ramstedt on, vielä hienompi hän on ihmisenä. Kiitos Ramulle tästä visiitistä HIFK:hon ja tervetuloa takaisin, kun on taas aika kotiinpaluulle. Muutamaan vuoteen sitä on turha odottaa, enkä miehen itsensä vuoksi sitä toivokkaan.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Upea pelaaja näin vastustajan näkökulmasta. Pahaa teki katsoa miestä eilisen ottelun ratkettua. Toivottavasti media ja some ei tee tästä uutta "Peltolan tyhjä katse" -meemiä, jota näkee vielä ensi kaudellakin. Aina sai kyllä pelata Ramstedtin saadessa kiekon. Keskialueelta tultiin vaivattomasti hyökkäysalueella ja siellä ei sitten ollutkaan sellaista syöttösuuntaa, mihin Ramstedt ei olisi kiekkoa saanut. Peliälyltään miltei ylivertainen tähän liigaan. Hieno mies.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vituttaa ajatuskin nyt siitä, ettei Ramstedtia nähdä ensi kaudella enää IFK-paidassa. Hänen peliälynsä ja taitonsa ovat jotain sellaista, joka sopivassa valmennuksessa kyllä erottuu nopeasti edukseen. Voi elämä kun jatkaisi vielä yhden kauden meillä... mutta eihän tuo jatka.

Iso Kiitos Ramu peleistä täällä!!!!!!!!!!
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helvetin hienoa että Ramu lunasti ne lupaukset jotka hän itselleen ja myös muut hänelle asettivat. Eikö hän luvannut Nyballe tulla parempana takaisin 2011 jälkeen.
Paskamaista tietenkin menettää kun just on pelannut tällaisen kauden. Pienen kierroksen jälkeen takaisin himaan!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Vaikka mestaruus oli juuri tullut, niin Ramstedtin kyyneleet riipaisi. Nuo tunteet kertovat miksi hän on noin saatanan hyvä pelimies.
Loppua kohden oli Raskin kanssa ainoita, jotka kentällä maalipaikkoja pystyi luomaan.

Kyllä. Viimeisessä erässä toi kiekon useasti "väkisin" Tapparan alueelle ja jakeli passeja loppuun asti. Matsin jälkeen itsekin piti hiukan nieleskellä, kun Ramu tuli päädyn IFK-fanien luo kyyneleet silmissä, kumarsi ja taputti kämmenellään sydämensä kohdalta. KIITOS RAMU! Lupaa, että joskus palaat takaisin punaisiin.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ramusta pitää vielä mainita, että on myös huippujätkä kannattajien suuntaan. Laitoin tänään hänelle duunissa Facen kautta kiitokset kaudesta ja toivottelin tsempit jatkoon. Viestin lähettämisen jälkeen hain kahvia ja palatessani Teemulta oli tullut kiitosviesti. En sitä todella odottanut saavani varsinkaan katkeran tappion jälkeisenä aamuna.
 

Karvanoppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Kings
Tyylikäs, taitava ja todella hyvällä pelisilmällä varustettu old school sentteri. Siinä missä Aho aiheutti Kärppien leiristä ylimääräisiä sydämen tykytyksiä saadessaa kiekon, oli Ramstedt sitä IFK:n leiristä. Tuntui aina antavan peliä edistävän hyvän syötön ja hyökkäysalueella löytyi aina se "oma lapa".
 

444

Jäsen
Mä en tosta tekstistä löydä mitään Ilmalaan liittyvää, en edes foliohattu päässä. Toisaalta ei edes haittaisi, vaikka löytyisi. Narrit pelaa eri sarjaa eikä mun silmissä kilpaile samalla hiekkalaatikolla; se on se rikkaan perheen tarkkislapsi, joka ajoi mun neppisten yli mönkijällä.
Ramstedt on hieno mies ja toivon hänelle kaikkea hyvää. Jos neukkuliiga kutsuu, niin toivottavasti homma saa tällä kertaa paremmin tuulta siipien alle, ja toivottavasti palkka tulee ajallaan. Toivottavasti nähdään myös vielä joskus nostelemassa Ämpäriä meillä.
Kiitos, tack!
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä en tajuu miksi mieluummin ei haluaisi mennä vaikka Sveitsiin pelaamaan. Mut kait sitä rahaa sit on taottava vaan niinä pelivuosina kun peli kulkee. Onnea vaan sinne uusiin koitoksiin, mitään muuta en toivo kuin että ei lähtisi narreihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös