Tarvitaan voittava maalivahti

  • 4 855
  • 43

theref

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Tarvitaan voittava maalivahti

Viestin lähetti mirasane
En halua mennä enempää yksityiskohtiin. Laitoin sinulle privaattiviestiä asiasta.

Tämä kuulostaa todella mielenkiintoiselta lausunnolta ja en tahdo alkaa sitä sen enempää pyörittelemään koska tätä palstaa lukee kuitenkin nuorempiakin lukijoita =)

Joka tapauksessa, kuten Tikkinen haastattelussaan totesi, Jamo on antanut sellaisia merkkejä, että tämä todellakin saattaisi olla viimeinen kausi.

Uutta ukkoa siis tilalle vain. Itse asiassa tässä ketjussakin on kyllä mainittu ainakin yksi maalivahti, joka SaiPaa kovasti kiinnostaa!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Re: Re: Re: Tarvitaan voittava maalivahti

Viestin lähetti theref
Tämä kuulostaa todella mielenkiintoiselta lausunnolta ja en tahdo alkaa sitä sen enempää pyörittelemään koska tätä palstaa lukee kuitenkin nuorempiakin lukijoita =)
Rehellisesti sanottuna minusta nuo kuulostavat ärsyttäviltä lausunnoilta, jotka voitaisiin jättää ihan hyvin pois. Meinaan tällä sitä että, tuollainen on ikään kuin epäsuora kettuilu niille, keillä ei ole mitään sisäpiiritietoa hallussa.

Eli vähän raotetaan ovea, mutta ei anneta kuitenkaan nähdä.
 

Haba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, HIFK
Strömbergiä kyseltiin SaiPan maalille jo muutama kausi takaperin, mutta silloin homma tyssäsi heti alkuunsa: Mikon kihlattu ei halunnut palata takaisin Lappeenrantaan joten asiasta ei keskusteltu sen enempää. En tiedä olisiko jo nyt ajat muuttuneet.

Either way, kaverissa olisi paljon potentiaalia, eikä asenteessa todellakaan mitään vikaa, päinvastoin mun mielestä suhtautuu poikkeuksellisen kurinalaisesti lätkään. Kuuleman mukaan myös hyvä pukukoppipelaaja vaikka ei itse sitä myönnäkään.

Mielelläni näkisin SaiPan maalilla.
 

theref

Jäsen
Viestin lähetti Haba
Mikon kihlattu ei halunnut palata takaisin Lappeenrantaan joten asiasta ei keskusteltu sen enempää. En tiedä olisiko jo nyt ajat muuttuneet.

Herran vaimoke on siis Lappeenrannasta kotoisin?

Viestin lähetti Haba
Kuuleman mukaan myös hyvä pukukoppipelaaja vaikka ei itse sitä myönnäkään.

Ottaa hyviä koppeja kun joku heittelee juomapulloja?

Viestin lähetti Haba
Mielelläni näkisin SaiPan maalilla.

Samoin. Jotenkin näen herrassa uuden Bäckströmin. Ei onnistunut Helsingissä, pelaa vahvasti Mestiksessä ja siirtyy SaiPan ja Ruotsin kautta mestaruutta tavoittelevaan joukkueeseen.
 

Haba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, HIFK
Viestin lähetti theref
Herran vaimoke on siis Lappeenrannasta kotoisin?

Kyllä, Saimaan rannalla käyty koulut mutta halusi sen jälkeen toisiin maisemiin.

Viestin lähetti theref
Ottaa hyviä koppeja kun joku heittelee juomapulloja?

Jotain sellaista tiedettiin kertoa ainakin HIFK:n pukukopista. Mä uskoisin että sentyylinen kaveri tulee toimeen muuallakin.
Anekdoottina, Mikko oli Toni Mäkiahon hyvä kaveri, vaikka sitähän ei voi laskea meriitiksi, oikeastaan päinvastoin ;)

Viestin lähetti theref
Samoin. Jotenkin näen herrassa uuden Bäckströmin. Ei onnistunut Helsingissä, pelaa vahvasti Mestiksessä ja siirtyy SaiPan ja Ruotsin kautta mestaruutta tavoittelevaan joukkueeseen.

Eikä ollut tyytyväinen Ruotsissa pelatessaan, koska joukkue ei pärjännyt vaikka Mikolla pelit kulkikin hyvin. Tosiaan asenne ja suhtautuminen omaan työntekoon myös kaukalon ulkopuolella on huippuluokkaa, ja se ominaisuus vie monella elämänalueella pitkälle, on sitten kyse lätkäpelaajasta, paperimiehestä tai lääkäristä. Mikolla ei motivaatio lopu kesken.
 

Hevonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Veikkaaja tiesi, että SaiPa havittelee Mikkoa, ei Strömbergiä vaan Rämöä. Itse asialliseen tyyliini tyrmäsin Rämö->SaiPaan kommentit edellisellä sivulla.

Nyt kun tarkemmin miettii, niin siinä voisi olla ihan kelpo (mutta riskaabeli) veto. Rämö ykköseksi SaiPaan. Kasvattaa hänestä Suomen huippukassari, hyötyä hänestä pari viimeistä vuotta ja hankkia hyvät rahat NHL:stä.

Ongelma on siinä, että onko Rämö valmis ykkönen liigaan? Kelpaako Rämön taso SaiPalle, ja onko malttia kehittää? Kakkoseksi tämän tason kaveria ei kannata ottaa, eikä varmaan tulisikaan. Pelejä pelejä kuten toteisin aikaisemminkin.

Ensi kaudeksi Rämö & Strömberg, pelissä pelaa parhaan vireen omaava? Voisi toimia, tai sitten ei.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mikko Rämö ei ole kovinkaan takuuvarma NHL-pelaaja kun ei ole edes varausta vielä. Mitään erikoisempia meriittejä miehellä ei myöskään ole, vaikka pari kautta Pelicansin ykkösvahtina onkin torjunut.
 
Kieltämättä aika yllättävä valinta SaiPa:lta, jos Mikkö Rämö (Amur Habarovsk) on seuran ns. "ykkösmoke" ensi kaudella. Miten kaveri on pelannut Venäjän 1. sarjassa tällä kaudella?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Hevonen
Ongelma on siinä, että onko Rämö valmis ykkönen liigaan?

En halua olla ilonpilaaja, mutta toinenkin ongelma lienee. Jos Rämöstä on kiinnostunut moni muukin, mm. perunakerho, niin mikä on SaiPan valtti? Ei ainakaan raha, uskoisin, eikä välttämättä peliaikakaan.

Voisin kuvitella, että Rämö on itse aika vahvoilla siirtomarkkinoilla.
 

Japi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh, Jokerit, Saipa, Jokipojat, Titaanit
Niin IS-Veikkaajan tietojen mukaan Saipa on kiinnostunut Karri Rämöstä, ei Mikko Rämöstä, joka nykyään pelaa Venäjällä. Rämöllä on myös NHL-varaus Tampa Bay Lightningiin. Totta on, ettei Rämöllä ole vielä kauheasti näyttöjä, kun pelaa ekaa kautta liigassa, mutta ei ollut Kari Lehtosellakaan ennen kautta 2001-2002. Tarkoitan vertauksella Lehtoseen lähinnä potentiaalia, johon Rämö voi kehittyä.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Japi
Niin IS-Veikkaajan tietojen mukaan Saipa on kiinnostunut Karri Rämöstä, ei Mikko Rämöstä, joka nykyään pelaa Venäjällä. Rämöllä on myös NHL-varaus Tampa Bay Lightningiin. Totta

Näin juuri. Ollaan tarkkoja vai onko Karri jäänyt osalta kiekkoilua seuraavaa kansaa huomaamatta? Minä kun olin lähes unohtanut koko Mikon olemassaolon.
 
Maalivahti pähkinä on kyllä mielenkiintoinen ensi kauden osalta. Itse uskon vahvasti edelleen, että M. Strömberg on toinen SaiPa:n maalivahdeista ensi kaudella. Ja se toinen on Pasi Häkkinen, Sasu Hovi tai Joni Puurula. Mustana hevosena voisin mainita vielä Markus Korhosen.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Viestin lähetti Pujottelukeppi
Maalivahti pähkinä on kyllä mielenkiintoinen ensi kauden osalta. Itse uskon vahvasti edelleen, että M. Strömberg on toinen SaiPa:n maalivahdeista ensi kaudella. Ja se toinen on Pasi Häkkinen, Sasu Hovi tai Joni Puurula. Mustana hevosena voisin mainita vielä Markus Korhosen.
Häkkinen voisi olla teille ihan kelpo veskari, ellei menneisyys paina liikaa. IMO pelasi viime kaudella Jokereissa todella hyvin, valittiin jossain välissä kk:n pelaajaksikin! Narrien huono menestys ei tod. johtunut hänestä.

Hovista ei _ikinä_ tule mitään, lahjoistaan huolimatta yksinkertaisesti liian pieni. Sad but true.

Puurula on "voittavan maalivahdin" täydellinen vastakohta. Hyvät prosentit runkkarissa, hörppii Playoffseissa.

Korhonen sen sijaan ihan hyvä kassari, mielestäni ~Wallinheimon tasoa. Viimeisimmällä Suomen reissullaan (Kärpät) oli aika vakuuttava. Torjui Jokerit lomalle.
 

Hevonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Heh, kävipä sitten amatöörimäinen virhe. Karri Rämöähän minä tarkotin. Mikko Rämö olikin se tusina mies. Pahoittelut!
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti Everton
En halua olla ilonpilaaja, mutta toinenkin ongelma lienee. Jos Rämöstä on kiinnostunut moni muukin, mm. perunakerho, niin mikä on SaiPan valtti? Ei ainakaan raha, uskoisin, eikä välttämättä peliaikakaan.

Peliaikaa olisi kyllä tarjolla. Toinen mahdollinen valtti on myös se, että eräs Rämön kaveri on hyvin lähellä sopimusta SaiPan kanssa...
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Valtti voisi olla myös Jamon nimi - vaikkei miehellä toki maalivahtivalmentajana näyttöjä olekaan. Peliaikaa SaiPa tuskin pystyy varmuudella lupaamaan paljoakaan esim. HPK:ta enemmän. Siis olettaen, että sinne haetaan tasaväkistä kaksikkoa, kuten on mainittu.
 

Dii Zei

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ilves kuopiolaistuneena jopa KalPa. Ulkomai
Onhan tuolla maailmassa ja Suomessa hyviä veskareita, joita voidaan saada Jamoa halvemmalla ja yhtä hyviä ellei parempiakin. Juuso Riksman Ilves, Pelikaanien Rämö jne. Duba olisi kyllä hyvä vaihtoehto ja en ymmärrä miksi siitäkin piti luopua mutta sitä varten siellä on "viisammat" herrat päättämässä.
 

Team Tölkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suljettu liiga ja Kummola
Viestin lähetti mirasane
Peliaikaa olisi kyllä tarjolla. Toinen mahdollinen valtti on myös se, että eräs Rämön kaveri on hyvin lähellä sopimusta SaiPan kanssa...

Peliaikaa on tarjolla myös Lahdessa ja ainakin Hämeenlinnassa.
Sitä paitsi Lahdesta on aika pitkä matka iltalomilla treeneihin Lappeenrantaan. Karri poika aloittaa nimittäin isänmaanpalveluksen ensi vuoden alusta alkaen palveluspaikkanaan Lahti ja Hennala.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös