Tappeluvideot!!!!!!!

  • 1 433
  • 6

Kosonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
olisin kiinnostunut kunnon tappelu vhs kaseteista, ei mitään
käsikädessä pyöritään jutuista vaan kunnon fighteista. Jos
jollakulla ois mahdollisuutta nauhottaa omiaan mulle pientä
korvausta vastaan ei muuta ku viestiä tähän ketjuun tai mailiin
tähän osotteeseen...


tack jo etukäteen
 

Rocco

Jäsen
Mulla ei sähköposti tällä hetkellä toimi joten vastaan tänne.

Mulla on kolme jenkeistä tilattua tappelunauhaa.

- All time greatest bouts; NHL:n kovimpia ja tunnetuimpia tappeluita. Mukana mm. 2 x Domi vs Probert, McSorley vs Probert (tämän matsin jälkeen Don Cherry itki), Kerry Toporowski vs kaikki vastustajat Las Vegas Thunderin matsissa, Rob Ray vs jäälle rynnännyt fani, farmisarjasta mailasota vierasjoukkueen ja katsojien välillä... Kesto: hieman yli tunti.

- Tony Twist; Twisterin legendaarisimmat faitit Quebecista Bluesiin. Kesto: alle tunti

- Rick Tocchet; Todellisen powerhyökkääjän matkalta napatut faitit. Hullu mies tuo Tocchet. Haastaa riitaa leuka murtuneena ja saa pelikieltoa tökittyään vastustajaa sormella silmään.
 

spoked B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Da Bears, Arsu
Rocco!

Vaikka en varsinaisesti GOON fani ookaan, alkoi muakin kiinnostaa. Eikö toi Probert-McSorley fight löydy Rock-em-Sock-em kaseteilta (nehän halaa lopuksi).
Ja muistaakseni sitä fania hakkasi koko Buffalon bench (ja hakkasikin kunnolla!). Buffalohan käytti tuolloin vielä sisällisota paitojaan (sitä sinistä jossa miekat ovat ristissä).

Jos oot Helsingistä, tahtoisin totisesti lainata. Ehkä Taz tai Neely näyttäytyvät niissä.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Rock-em-Sock-em

Kysymys saattaa olla tyhmä, mutta mistäköhän saisi noita Rock-em-Sock-em nauhoja ostettua?
Lähinnä Helsingin liikkeet kiinnostavat.
 

spoked B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Da Bears, Arsu
Rock-em-Sock-em

videoita löytynee ainakin Töölön kirjastosta, ja peräti 2 kappaletta. On kyllä tullu sahattua ne läpi jo useamman kerran.
 

Rocco

Jäsen
Just se samainen tappelu jossa McSorley ja Probert halaavat toisiaan kaksiminuuttisen tappelun jälkeen.

Ja sitä fania hakkaa kaikki Buffalolaiset ketkä ehtii, tosin Ray on sutena paikalla ja hoitaa homman melkein yksin.

Mä asun Vaasassa joten taitanee ainoa mahdollisuus olla kopioida noi nauhat ja pistää postiin. Ne on vaan jenkkiformaatissa ja ne pitää kopioida vehkeillä mitä mulla ei ole. Katselu onnistuu mutta kopiointi jostakin syystä ei... Mä kysäisen kaverilta joka on mediatalolla hommissa että paljonko se veloittaisi jos kopioisi ne.

EDIT: Kuvanlaatu ei ole paras mahdollinen, monet faiteista on monta kertaa kopioitu + tuo jenkkiformaatti ei aina näy täydellisen hyvin. Mutta kyllä niistä hyvin selvää saa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös