Tapparan tulevaisuus – omat juniorit 2013–2014

  • 3 566
  • 0
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kausi alkaa jo lähestyä jo loppuaan, mutta tässä ketjussa olisi tarkoitus käsitellä Tapparan junioreiden otteita tällä kaudella, sekä heidän tulevaisuudennäkymiään seurassa. Itse en ole paljoakaan ehtinyt nuorten pelejä katsomaan, joten itselläni on tässä kohtaa kysyjän rooli.

Patrik Laine varmaankin täytyy varmaankin ensimmäisenä mainita. Käsittääkseni kyseessä on täysin poikkeuksellinen lahjakkuus Suomi-kiekossa. Mutta keitä tulee hänen takanaan? Löytyykö tulevaisuuden vastuunkantajia Tapparaan tai kenties isompiin ympyröihin?

Rauhalalta löytyy jo nuorten maailmanmestaruus. Jesse Pelamo ja Lassi Niemenmaa ovat pelanneet tilastojen valossa ihan hyvää kautta. Lisäksi B:n puolelta löytyy mm. Aapeli Räsänen ja Otto Mäkinen. Puolustajista nousevat tilastoja katsomalla ensimmäisenä esiin Rouhiainen, (Lekissäkin pelannut)Virmavirta ja Karukka.

Maalivahtipuolelta löytyy Hrachovina ja "Apan" poika Arttu Kulmala.
Te, jotka enemmän seuraatte junnupelejä: Millaisen tulevaisuuden/potentiaalin näkisitte em. pelaajilla ja muilla Tapparan junioreilla? Itse olen ainakin erittäin kiinnostunut siitä, onko Tapparalla palikat kunnossa omista rakentamiseen, vai jatketaanko tulevaisuudessa ostolinjalla.

Loppuun vielä harras toivomus, ettei tällaista ketjua ole jo jossain...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös