Tampere Cup 2005, 17.8.-20.8.

  • 20 941
  • 140

krobbe

Jäsen
The Original Jags kirjoitti:
Magnitka johtaa Bluesia turnauksen finaalissa 1. erän jälkeen 3-0 (teksti-tv:n mukaan). Mikä on tilanne nyt, ja ketkä ovat tehneet maaleja?

Toisen erän jälkeen 6-1, maalintekijöistä ei tietoa, kyllä viedään Bluesia oikein tyylillä.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
krobbe kirjoitti:
Toisen erän jälkeen 6-1, maalintekijöistä ei tietoa, kyllä viedään Bluesia oikein tyylillä.

Magnitka on kova jengi näköjään ilman viimevuotisia tähtiäkin. Viime vuotisesta ryhmästä ovat pois Jevgeni Nabokov, Patrik Elias, Petr Sykora, Sergei Gontshar, Dimitri Kalinin, Fedor Fedorov sekä veteraanit Valeri Karpov ja Andrei Razin. Nimistä ja kovuudesta huolimatta se hävisi kuitenkin pudotuspeleissä viime kaudella Omskille jo eka kierroksella.

Tässä turnauksessa joukkueessa pelaa ainakin nimilistan mukaan useita 1986 ja 1987 syntyneitä pelaajia, joita on nostettu pois lähteneiden pelaajien tilalle.

Jos saa veikata, niin tässä ottelussa maalintekijöiden listalta löytynevät nimet Malkin ja Kaigorodov?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
krobbe kirjoitti:
Jos olit pelissä voisit hiukan raportoida asiallisesti, mutta ei, tyyliisi tuntuu sopivan paremmin provokoida sieltä peräkammarin puolelta.

Niin, en ollut kuin Tappara-Davos pelissä joten en tiedä mitä siellä oikeasti tapahtui, mielestäni Ipa-Blues matsissa ei hirveästi kahvattu (suhteellisesti sanoen siis) joten olisin hieman yllättynyt jos linja on muuttunut Zurich pelissä, varsinkin ottaen huomioon Heikkilän tyylin aikaisemmin.

Mutta jos sinä sanot että näin tapahtui eikä puheissasi ole mitään kostonhakua minun viesteihini Tapparan harrastamasta vastustajan mailasta kiinnipidosta niin kai se sitten niin oli (ja tähän vitun iso hymiö).
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Eiköhän se peli ole kuitenkin 1-3, ainakin toisen erän jälkeen oli.
 

krobbe

Jäsen
Daespoo kirjoitti:
Niin, en ollut kuin Tappara-Davos pelissä joten en tiedä mitä siellä oikeasti tapahtui, mielestäni Ipa-Blues matsissa ei hirveästi kahvattu (suhteellisesti sanoen siis) joten olisin hieman yllättynyt jos linja on muuttunut Zurich pelissä, varsinkin ottaen huomioon Heikkilän tyylin aikaisemmin.

Mutta jos sinä sanot että näin tapahtui eikä puheissasi ole mitään kostonhakua minun viesteihini Tapparan harrastamasta vastustajan mailasta kiinnipidosta niin kai se sitten niin oli (ja tähän vitun iso hymiö).

Viestini ja mielipiteeni tuosta Blues-Zurich ottelusta on vilpittömällä mielellä paikallaolooni pohjautuviin havaintoihini perustuva ja piste. Mielipiteesi Tapparan pelityylistä (näihin on näet jo tottunut) ei vaikuttanut tippaakaan siihen mitä kirjoitin Kuten kerroin Blues oli todella hyvä, mutta tuossa puolustustyöskentelyssä oli selkeästi sääntöjen vastaista toimintaa, jota toki tuomari ei pitänyt niin pahana kuin minä.

Minulle ei tuota vaikeuksia kehua vastustajaa silloin kun siihen on aihetta, eikä kritiikin antaminenkaan ole asia johon en tohdi puuttua.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
2-3 päättyi. Kalto ja Hurme Bluesin maalintekijät.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Joko peli on ohi ja paljonko päättyi?

Teksti-TV:ssä kummittelee edelleen tuo tulos 6-1...


EDIT: Selvä peli. Onnea Magnitogorskille. Taitaa olla toinen venäläisvoittaja turnauksen historiassa Nizhnekamskin ohella?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Toimitukselle terveisiä että Heinrichs pelasi jo Blues-Ilves matsissa toisin kuin Blues-Zurich ottelun raportissa annettiin ymmärtää. Otteluohjelman pelaajanumerot olivat aivan päin helvettiä.

EDIT: eipäs turhaan spekuleerata nimimerkeillä
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Pelin nähneet voisivat kommentoida herrojen Malkin ja Kaigorodov esitystä?

Entä miten esiintyivät Magnitogorskin kokoonpanoon nostetut 86 ja 87 syntyneet junnut?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Jaahas, ilmeisesti Malkin jatkaa ryssien sikailumeininkiä, tyypillistä sika-slaavikiekkoa jälleen.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Mikä on Malkinin vointi? Eikös Eskelinen luvannut tappaa seuraavan päähän taklaajan.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Daespoo kirjoitti:
Jaahas, ilmeisesti Malkin jatkaa ryssien sikailumeininkiä, tyypillistä sika-slaavikiekkoa jälleen.

Hyvä jos poika vastaa kovuuteen kovuudella. 19-vuotiaalle pelaajalle tämä on vain positiivista.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
The Original Jags kirjoitti:
Hyvä jos poika vastaa kovuuteen kovuudella. 19-vuotiaalle pelaajalle tämä on vain positiivista.

Kovuuteen pitää toki vastata kovuudella, muttet silti voi olla sitä mieltä, että on positiivista 19-vuotiaalle pelaajalle taklata päähän?

Tilannetta näkemättä oletan, ettei kyseessä ollut mikään Eskelisen kumarrus Malkinille.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
The Original Jags kirjoitti:
Hyvä jos poika vastaa kovuuteen kovuudella. 19-vuotiaalle pelaajalle tämä on vain positiivista.

Ja tyypillisenä ryssänä et erota kovuutta sikailusta, vähän kuin kovalchuk joka tappelussa turvautuu vastustajan hiuksista riuhtomiseen. Te olette niin neitejä.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
SSee kirjoitti:
Kovuuteen pitää toki vastata kovuudella, muttet silti voi olla sitä mieltä, että on positiivista 19-vuotiaalle pelaajalle taklata päähän?

Tilannetta näkemättä oletan, ettei kyseessä ollut mikään Eskelisen kumarrus Malkinille.

Jos Malkin vastasi Eskelisen sikailuun samalla mitalla, niin minulla ei ole mitään ongelmaa tuollaisen tempun kanssa. Mutta jos kyseessä todella oli harkittu päähän kohdistunut taklaus ilman, että Eskelinen olisi provosoinut/sikaillut aikaisemmin, niin tottakai Malkinin tulisi mennä itseensä ja parantaa tapansa.

Kaveri on hyperlahjakas, mutta se ei oikeuta silti häntä sikailemaan kaukalossa.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
The Original Jags kirjoitti:
Jos Malkin vastasi Eskelisen sikailuun samalla mitalla, niin minulla ei ole mitään ongelmaa tuollaisen tempun kanssa.

Onko Eskelinen sitten sikaillut? Ei ainakaan tilastoissa näy niin räikeäsi kuin Malkinin 41-jäähyminuuttia. Pää kylmänä - missä pelaa?
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
SSee kirjoitti:
Onko Eskelinen sitten sikaillut? Ei ainakaan tilastoissa näy niin räikeäsi kuin Malkinin 41-jäähyminuuttia. Pää kylmänä - missä pelaa?

En minä tiedä sikailiko Eskelinen tai mitä tuota tilannetta aikaisemmin tapahtui. En nähnyt edes itse tilannetta, joten en voi sitä sen kummemmin arvioida.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
The Original Jags kirjoitti:
En minä tiedä sikailiko Eskelinen tai mitä tuota tilannetta aikaisemmin tapahtui. En nähnyt edes itse tilannetta, joten en voi sitä sen kummemmin arvioida.

Miksi sitten oletit saman tien Eskelisen sikailleen ennen Malkinia?
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
SSee kirjoitti:
Miksi sitten oletit saman tien Eskelisen sikailleen ennen Malkinia?

Katsopa uudelleen se viesti. Kirjoitin, että jos Malkin vastasi kovuuteen kovuudella jne.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Vielä jäi auki se, pitikö Eskelinen lupauksensa vai hengittääkö tuo raukkamainen päähän taklaaja vielä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös