Tässä ketjussa etsimme Pete2004:lle työpaikan

  • 9 890
  • 40

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Rauhanturvaajaksikaan kun en ton takia pääse.

Mitä ihmeen tekemistä hampailla voi olla rauhanturvaajaksi pääsemisen kanssa? Itse ainakin tunnen yhden yksi-risti-kaksi-hymyisen miehen, joka on ollut YK-joukoissa.

Termistä "ollut YK-joukoissa" saisi keksittyä helposti kaksimielisyyksiä, mutta jätettäköön väliin. Kakkonen on ykkönen, jos ykkönen on tylsä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kai se on jokin jäänne niiltä ajoilta kun keripukki vei hampaat. Jos pystyi näyttämään kunnossa olevat purimet, sai terveen paperit sen taudin osalta.

Työpaikkaa etsittäessä kannattaa ottaa huomioon koulutus. Kun en Peten osaamisia tunne, en uskalla mitään tiettyä hommaa suositellakaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Lyhyt ketju, mutta monta kirjoittajaa, joita ei enää pahemmin näy. Radiohiljaisuuteen ovat päätyneet niin @Freddie Freeloader kuin @Evil. Scholl taas on iäksi poissa.

En muuten edes muistanut, että @pettterin vanha nimimerkki oli Pete2004 enkä sitä, missä vaiheessa se tarkkaan ottaen vaihtui. Hyvä vaihdos kuitenkin, nykyinen on paljon parempi.

Työpaikan etsimisessä en voi auttaa, eikä sellaista varmaan niin tarvittaisikaan. Työpaikat korvataan kumminkin lähivuosina itsepalveluautomaateilla ja matalapalkka-mamuilla.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
No nyt oon täällä. Hitto tää on perseestä. Krapulakin vaivaa. Pitäiskö ottaa lopputili.
Mitäs hommia löytyi? Krapula ja työssäkäynti ei ole kyllä mukava kombinaatio, mahdollistaako ammatti salakähmäisen tasoittelun? Ja menikö ammattiin joutumiseen tämä 8 vuotta mikä on kulunut viimeisistä viesteistä tähän ketjuun?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miten voi olla tämmöinen ketju? Takavuosilta muistamme vastaavan viritelmän ja moderaattorit saapuivat siihen tulokseen, että tämä on jääkiekkopalsta eikä mikään työnhakupalsta. Ketju suljettiin.

En kehoita ottamaan lopputiliä, koska onhan se ihan hyvä duuni, jos heti aamusta pääsee nettiin. Paljon muuta työpaikalla ei voikaan tai kannata tehdä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt ollaan ytimessä, aiheessa "pettter ja työ". Otsikko pitäisi ajanmukaistaa, kun siinä on vanha nimi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas sorvin ääressä. Eipähän akat enää valittele ettei ole työmiehen kädet. Mun kantapäätkin on kuin vauvan pylly. Tai en minä tiedä millainen on vauvan pylly. Enpä. Buahhahhahhaa!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joku tässä ei nyt täsmää. Sitä paitsi hommissa pitää olla vähintään pari päivää ennen kuin sieltä kehtaa internetin avata.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taas sorvin ääressä. Eipähän akat enää valittele ettei ole työmiehen kädet. Mun kantapäätkin on kuin vauvan pylly. Tai en minä tiedä millainen on vauvan pylly. Enpä. Buahhahhahhaa!

No perkele vai on jäbä taas duunari, sillä lailla. Verokorttikin varmaan toimitettu työnantajalle, työajat sovittu, jne. Nörtti mikä nörtti. Yhteiskunnan näkymättömät kahleet on sun nilkoissa kiinni ja olet työnantajasi omaisuutta. Sitäkö haluat? Vai haluatko mennä ja tulla vapaana pikkuhousuja haistellen vienossa kesätuulessa? Mieti vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös