Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 291 128
  • 1 868
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Onko täällä muita Reddit lukijoita ja kirjoittelijoita? Yksi internetin parhaista sivuista! Aika paljon tulee vietettyä aikaa saitilla ja näin "offseasonilla" korostuneesti.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minä olen miettinyt, että mitäs muut palstalaiset, millaisia "mokia" tulee mieleen, mitä palstalla olette tehneet? Eli täysin pieleen menneitä arvioita tai vaikka keskusteluita, johon olette osallistuneet, mutta jälkikäteen ajatelleet, että ei olisi pitänyt sohaista ampiaispesää..? Entä onko sellaisia asioita ja keskusteluita, johon olette kokeneet tuoneensa lisäarvoa?

Omalta osaltani tulee tietysti heti mieleen ennusteeni Jokereiden yleisömääristä, johon ovat allekirjoituksessaan tarttuneet ainakin @Action Bronson , @faro , @erku jne. Kyllä, pieleen meni totaalisesti ja vähän naurattaakin ;) Tosin on hienoa herättää niin paljon tunteita ja vahingoniloa, että ihan kimpassa on otettu allekirjoituksiin. Ensi kaudelle on minulla taas yksi veikkaus, saa nähdä meneekö yhtä pieleen. Tällä kertaa veikkaus koskee TPS:ää, ennakoin sukelluksen jatkuvan edelleen.

Toinen asia mikä tulee mieleen, niin olisi pitänyt jättää osallistumatta ainakin kokonaan uskontoa ja uskonnollisuutta käsitteleviin ketjuihin. Ei niinkään siksi, että kokisin tuolla epäonnistuneeni, vaan keskustelu on vaan ollut aika turhaa ja osa näistä ääripään keskustelijoista tiukasti poteroissaan.

Erilaisiin jatkiksen visailuihin olen osallistunut liian vähän, ottaen huomioon, että muutamat nickit jaksavat tehdä todella hienojakin visoja.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jaa-a, muistan ainakin neljä kertaa nostaneeni kättä pystyyn virheen merkiksi, en vaan muista minkä. Pahemman luokan vänkäämiseen karkasi joku GMO-keskustelu ja Kalamiehiä?-ketjussa pari kertaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
...täysin pieleen menneitä arvioita tai vaikka keskusteluita, johon olette osallistuneet, mutta jälkikäteen ajatelleet, että ei olisi pitänyt sohaista ampiaispesää..?

En muista kuin yhden pieleen menneen "ennustuksen". Veikkasin viime kesänä jossain ketjussa, että Sport tulee jäämään Liigajumboksi ollen kauden päätteeksi vähintään kymmenen pistettä toiseksi viimeistä perässä. Sport oli viimeinen, mutta kuten kaikki tiedämme oli heidän kautensa ihan ok, eikä toiseksi viimeiseksi jäänyt Tepsikään ollut lähelläkään kymmenen pisteen päässä.

Varmaan noita pieleen menneitä veikkauksia on paljon enemmänkin, ei nyt vaan tule mieleen. Mulla on paha tapa avata suuni ennen kuin tiedän asiasta kaiken tarpeellisen ja tämä on johtanut sitten palstalla niihin "ei olisi pitänyt kirjoittaa mitään" -fiiliksiin. Vähän onneksi tuo asioihin suin päin meneminen on vähentynyt iän myötä.

Koskaan mulla ei ole ollut mitään ongelmia myöntää virheitäni, mikä näyttää joillekin kirjoittajille olevan äärimmäisen vaikeaa, ellei jopa mahdotonta. Sitten selittävät selittämästä päästyään ja nolaavat itsensä vielä pahemmin, eivätkä vaikuta tätä ymmärtävän vaikka se heille ihan selvällä suomella kerrotaan.

No joka tapauksessa ei tuollaisissa hätäisissä arvioissa tai ilman kaikkia tarpeellisia tietoja muodostetuissa mielipiteissä ole mielestäni mitään hävettävää, kunhan ei nyt ihan tavaksi muodostu ja kunhan virheensä pystyy myöntämään. Virheitä pitää tehdä oppiakseen niistä. Paljon säälittävämpänä pidän kyvyttömyyttä myöntää olevansa/olleensa väärässä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Koskaan mulla ei ole ollut mitään ongelmia myöntää virheitäni, mikä näyttää joillekin kirjoittajille olevan äärimmäisen vaikeaa, ellei jopa mahdotonta. Sitten selittävät selittämästä päästyään ja nolaavat itsensä vielä pahemmin, eivätkä vaikuta tätä ymmärtävän vaikka se heille ihan selvällä suomella kerrotaan.

Olen huomannut saman ja ihmetelty tuota täälläkin. Jotenkin itselleni on jäänyt se kuva, että liittyy tähän palstalla monen harrastamaan todella aggressiiviseen keskustelutyyliin, eli jos joku on eri mieltä, niin homma menee nopeasti henkilökohtaiseksi.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei varsinainen "moka", mutta myönnettäköön nyt kuitenkin, että tuli veikkailtua pienpuolueille yhtä paikkaa näissä vaaleissä. Väärin meni. (Ahvenanmaan ehdokasta ei oteta huomioon).
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä kyllä luulin, että Jokereilla olis mennyt KHL-kausi ihan vituiksi. No, ei mennyt, vaan meni loistavasti. HIFK:in suhteen en sentään enää kuuluta dynastian alkamista, koska kaikki menee kuitenkin päin persettä. Eli jotain on opittu, vai olisko niin että Törmänen tekee HIFK:stä sellasen joukkueen, että voittavat puolen tusinaa mestaruutta putkeen!
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Onko kukaan koskaan kirjoittanut viestiä saman päivän aikana esimerkiksi kaikkiin ensimmäisellä sivulla vapaan puolella näkyneisiin ketjuihin? Tietty tuo lista ketjuista muuttuu päivän mittaan, mutta voisi ottaa vaikka ne ketjut, jotka näkyvät johonkin tiettyyn aikaan, ja sitten kirjoittaa (ainakin puoliasiallinen) viesti kaikkiin niihin. Tällainen on tullut pari kertaa mieleen, mutta tuskin minä sitä koskaan tulen tekemään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko kukaan koskaan kirjoittanut viestiä saman päivän aikana esimerkiksi kaikkiin ensimmäisellä sivulla vapaan puolella näkyneisiin ketjuihin? Tietty tuo lista ketjuista muuttuu päivän mittaan, mutta voisi ottaa vaikka ne ketjut, jotka näkyvät johonkin tiettyyn aikaan, ja sitten kirjoittaa (ainakin puoliasiallinen) viesti kaikkiin niihin. Tällainen on tullut pari kertaa mieleen, mutta tuskin minä sitä koskaan tulen tekemään.

On ollut mielessä kans ja silleen että jokaisessa viestissä olisi viimeisenä lähettäjänä, sitten vaan kuvakaappaus ja oi voi sitä onnee.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
On ollut mielessä kans ja silleen että jokaisessa viestissä olisi viimeisenä lähettäjänä, sitten vaan kuvakaappaus ja oi voi sitä onnee.
Joskus aamuyöstä Suomen aikaa tuo voisi periaatteessa onnistua, mutta on Jatkoajassa niin paljon yökyöpeleitä ja muita yötöitä tekeviä niin, että ei taida onnistua.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Joskus aamuyöstä Suomen aikaa tuo voisi periaatteessa onnistua, mutta on Jatkoajassa niin paljon yökyöpeleitä ja muita yötöitä tekeviä niin, että ei taida onnistua.

Huikea idea, mutta on noita ketjuja niin paljon, että joku ehtii väkisinkin väliin. Mutta maailmassa pitää välillä yrittää kokeilla rajojaan ja tavoitella suuria, joten siitä vaan joskus 04-05 Suomen aikaan aamusta kokeilemaan. Vuoden Jatkoaikalainen nimitys olisi varma!
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Mulla on sellanen muistikuva, että joku tuota joskus yrittikin. En muista kuka enkä sitä onnistuiko ihan täysin, mutta lähelle ainakin pääsi.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Mahtavatkohan nimimerkit @penaz ja @ipaz olla palstaveljeyden ohella sukulaisia irl?
Mahtaakohan äskeinen kysymys loukata palstan sääntöjä?
Mahtaakohan muilla, itseni lisäksi siis olla palstalla myös sisko tahi veli?

Täältä tähän ja bannia odotellessa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mahtavatkohan nimimerkit @penaz ja @ipaz olla palstaveljeyden ohella sukulaisia irl?
Mahtaakohan äskeinen kysymys loukata palstan sääntöjä?
Mahtaakohan muilla, itseni lisäksi siis olla palstalla myös sisko tahi veli?

Täältä tähän ja bannia odotellessa.

Tuskin tuosta banni tulee, jos eivät ole moderaattoreita.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olikohan multa sitten t-kirjain (ja shift) kateissa, kun joskus kirjauduin palstalle?
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Mitenköhän mahtaa olla palstan CAPS-klaanin edustajien, SPORTTIKOTKAn, MENTALSPORTIn, VAKIOPAIKKAn ja KOOKOOBOYn laita?
EI kannata unohtaa sitä kaikkein legendaarisinta eli VIHANNESKAAPPIa. Aika harva nykyään palstalla vaikuttava sitä nimimerkkiä tietää, koska VIHANNESKAAPPI ei ole palstan muonavahvuudessa ollut enää vuosiin, mutta monelle alkuajoista mukana olleelle on varmasti syöpynyt mieliin ko. persoonan viestien hienoakin hienompi "cool,cool,cool.KOFF" -loppukaneetti.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kuinka moni jatkislainen on käyttänyt Heikki Lampelan lakimiespalveluita? Ja jos on käyttänyt, niin kuinka kävi?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kuinka moni jatkislainen on käyttänyt Heikki Lampelan lakimiespalveluita? Ja jos on käyttänyt, niin kuinka kävi?
Vastausta en tiedä, mutta jos oletat, että turpaan olisi tullut lakituvassa - s.o. juttu tyrmätty oikeudessa - teet luultavasti kärpäsestä härkäsen aivan lyömättömällä tavala.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kuinka moni jatkislainen on käyttänyt Heikki Lampelan lakimiespalveluita? Ja jos on käyttänyt, niin kuinka kävi?

Vastausta en tiedä, mutta jos oletat, että turpaan olisi tullut lakituvassa - s.o. juttu tyrmätty oikeudessa - teet luultavasti kärpäsestä härkäsen aivan lyömättömällä tavala.

Heh, varsin iskevää juttua siinä pojilta, kyllä kolahtaa, ainakin minuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös