Suuri kokkisota – maailma lautasella

  • 1 165
  • 2
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onkos täällä tyyppejä, jotka ovat tätä sarjaa katsoneet? Eli kyseessä on Masterchef Australiasta tuttujen tuomareiden Gary Mehiganin ja Matt Prestonin sekä uutena tyyppinä mukaan tulleen Manu Feildelin uusi kokkauskilpaillu, jossa eri maiden kokkitiimit kilpailevat kotimaansa herkuilla toisten maiden herkkuja vastaan.

Itse olen nyt ruudusta katsellut sinne tulleet viisi jaksoa ja olen tykännyt. Australialaiseen tyyliin leppoisaa kilpailu, jonka ainoastaan Intian joukkue rikkoo, olemalla ihan saatanan ylimielinen.
 

Undrafted

Jäsen
Huomattu olemassaolo, muttei ole sopivaa katseluoikeutta. Esikoisen kanssa kumpikin tykkäsi kavereista ja mieluusti katsoisimme heiltä uutta matskua.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Huomattu olemassaolo, muttei ole sopivaa katseluoikeutta. Esikoisen kanssa kumpikin tykkäsi kavereista ja mieluusti katsoisimme heiltä uutta matskua.
Itse hommasin katseluoikeuden Ruutuun Masterchef Australian ja Vimpelin Vedon takia ja sitten sieltä löytyy näitä herkkupaloja aina silloin tällöin. Lähes tulkoon suosittelen oikeuden hommaamista juurikin noiden kolmen asian takia (alat kannattaa Vimpelin Vetoa nyt).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös