Su 18.10.2015 Lokomotiv Jaroslavl - Jokerit

  • 9 894
  • 147

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Onko se vaan minä (Antipatiaako) vai pääskö Loko aina pyörittää meidän päätyyn kun kaksikko Lajunen-Ohtamaa oli kentällä?
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Liigan kärkijengi pidettiin aika hyvin poissa maalipaikoilta. Sen sijaan toiseen päähän soisi viimeistelyyn vähän parempaa laatua. Ridalla loistomesta vielä erän lopussa Olimbin passista, mutta totutusti pisti suoraan logoon.

Onko se vaan minä (Antipatiaako) vai pääskö Loko aina pyörittää meidän päätyyn kun kaksikko Lajunen-Ohtamaa oli kentällä?
Kai tuossa jotain perää on. Tuntuu, että Ohtamaa sählää aivan saatanasti aina omalla alueella kiekon vastaanottamisessa tai joissain muissa perusasioissa ja sitten pyöritään minuutti siellä.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hyvä ja vauhdikas oli mielestäni avauserä. Jokereilla oli paremmat maalipaikat.. Tykkään tuosta Arena2000:en "tivolitunnelmasta" ja cheerleadereista. Löytyy torvisoittokunnalta Star Warsin tunnaria, kalinkaa yms..
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Hagman muistuttaa ensimmäistä liigaotteluaan pelaavaa hermostunutta junioria.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Rita ja Jormakka vaihtaneet paikkaa

28 39 50
61 93 51
25 41 9
18 13 79

edit, Eipäs ku Kozzu puuttuu. Tälli päähän vei veronsa?
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kozunilla jotain häikkää sen päähän kohdistuneen taklauksen jäljiltä, kun ei pelaa?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jokerit YV kun tollo venakko sulkee kiekon kaatuessaan
 

Marquez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Barcelona, Huuhkajat
Kuten oli odotettavissa, ei ole ihan helppoa tehdä maaleja tänään. Vähän arvoitus kyllä miksi, kun paikkoja on kyllä saatu rakennettua. Maalivahti on toki veturimiehillä pärjännyt hyvin, mutta kumman paljon kiskotaan päin. No, onneksi ei ole kotijoukkuekaan vähän harvemmista paikoistaan tehnyt.

Ylivoima ei nyt alkuun näytä siltä, että maalia tulisi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jormakka näyttää mulle pitkää nenää!!! 0-1!!!
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jormakka 0-1 !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös