Steven Zalewski Lukkoon

  • 38 701
  • 106

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Yes. Oliko vasta kolmas peli, mutta SW on uinut hyvin systeemiin mukaan. Olin itse valmis olemaan paljon kärsivällisempi, eikä tosin vieläkään pistettä, mutta ihan fysiikan lakien mukaan niitä on jatkossa pakko tulla noilla peliesityksillä.

Miten niin ei pistetta? Eikos se ollut juuri Zalewskin loistava yhden kosketuksen syotto josta Nikko teki maalin? Helvetin hyvaa pelisilmaa siina.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Yes. Oliko vasta kolmas peli, mutta SW on uinut hyvin systeemiin mukaan. Olin itse valmis olemaan paljon kärsivällisempi, eikä tosin vieläkään pistettä, mutta ihan fysiikan lakien mukaan niitä on jatkossa pakko tulla noilla peliesityksillä.
Taisi SZ saada syöttöpisteen Nikon maaliin. aika myöhään tuli Liigan sivuille nuo syöttöpisteet. Toinen syöttäjä Nikon maaliin oli Virtanen muistaakseni.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä Zalewski sen voittomaalin syötti. Ja oli tänään Lukon paras kenttäpelaaja, makuasia nimeääkö koko joukkueen parhaaksi Zapolskin vaiko Zalewskin. Ihan hyvän hankinnan Vanhatalo on tässäkin tehnyt, kun otanta on kolmen pelin mittainen.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Kyllä Zalewski sen voittomaalin syötti. Ja oli tänään Lukon paras kenttäpelaaja

Yes, yes. Sai kaveri syöttöpisteen Nikon hienoon maaliin. Olin vaan ruutu.fi:n varassa ja selostaja ei sitä noteerannut ja aina puhu kenttäkuulutusten päälle ja kun kaiken lisäksi tilanne tuli äkkiä niin kuin entiselle morsiamelle, niin jäi tämä piste huomaamatta. Mutta hyvä SW!.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös