Steve Passmore Jokereiden maalille

  • 99 686
  • 458

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mixu kirjoitti:
Taitaa olla ensimmäistä kertaa liigahistoriassa että yhdessä joukkueessa on kaksi ulkomaan elävää maalivahteina?
Korjatkaa jos olen väärässä.

Oliskos teillä ollu viime kaudella?
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Huuru_Sauhunen kirjoitti:
p.s. toki jos sellainen ylläripaukku tapahtuisi että sääleihin mentäisiin muuttaisi vähän kuviota, mutta kumpi nyt sitten olisi mukavampi nähdä maalilla jos Askey sattuisi loukkaantumaan, Hallikainen vai Passmore? Vaikea paikka.

Helppoakin helpompi paikka. Suorastaan superhelppo. Hallikainen TIETYSTI. Se on sijoitus tulevaisuuteen ja tuo pojalle kokemusta. Passmorella ei tehdä yhtään mitään. Pass no more!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tomppa#74 kirjoitti:
Helppoakin helpompi paikka. Suorastaan superhelppo. Hallikainen TIETYSTI. Se on sijoitus tulevaisuuteen ja tuo pojalle kokemusta. Passmorella ei tehdä yhtään mitään. Pass no more!
Kakkonen on oikeassa, totta kai Hallikaiseen kannattaa satsata enemmän kuin Passmoreen. Tosin itse toivon ettei loukkaantumisia tule ja Passmore avatkoon Jokereissa luukkua ja Hallikainen kerätköön kokemusta K-Vantaassa.

Ei taida Jokeri-osiossa olla ketjua, joka käsittelisi Jokerien tulevaisuuden pelaajia ja veskareita (omia junnuja), joten laitetaan muutama sana veskareista tähän. Olen nähnyt viime aikoina molempien veskarien pelejä ja näiden pohjalta näkemyksiä tässä.

Hovinen ensin, kun on nuorempi ja olen viime aikoina nähnyt kaveria enemmän. Niko pelasi vaalisunnuntaina B-junnujen pelin Pirkkolassa ja tuo peli ei mennyt oikein putkeen. Itse asiassa siinä pelissä minusta näkyi kaverin tällä hetkellä heikoimmat ominaisuudet kiteytettynä. Kaveri on todella isokokoinen (196/87) ja siis jo olemuksellaan peittää hyvin, mutta varsinainen torjuntatyöskentely on silti pirun hapuilevaa, kaveri ei ole balanssissa. Uskon (en tiedä) että tämä on asia, joka ammattimaisella valmentamisella saadaan kuntoon. Kyse on niin nuoresta ukosta, että voisiko ja saisiko nämä asiat edes olla kunnossa tässä vaiheessa ? En tiedä, mutta sen tiedän varmasti, että erittäin lupaavaa B-junnua !!!!! ei pidä ottaa liigaan kuin siinä tilanteessa, että muut veskarit ovat kuolleet. Aikaa, harjoitusta, aikaa, harjoitusta ja tätä rataa. Anyway, unohdetaan ainakin Hovinen näistä liigajoukkueen maalivahtispekulaatioista, jookosta ?

Hallikainen on minulle hieman vieraampi tuttavuus. Edellinen peli K-Vantaan paidassa oli hyvä, mutta kertoi lopulta kohtuullisen vähän. Hallikainen on silti minusta mies, joka pitää nostaa ensi kaudella liigan mukaan ja mielellään niin, että Jokereissa on selvä ykkönen. Kun en ole maalivahtivalmentaja niin en osaa sanoa varmasti, mutta minulla on sellainen käsitys, että aikaa ja paneutumista harjoitteluun Hallikainenkin tarvitsisi. Minusta kaverilla on edellytykset olla aivan huippu, silti tähän asti ne tärkeimmät askeleet on vielä ottamatta. Onko sitten kyse intistä/treenimotivaatiosta/valmennuksesta vai mistä, mutta pieni skarppaaminen olisi paikallaan. Ensi kaudeksi liigan mukaan, keskittyminen kiekkoon ja ammattimainen mv-valmennus. Sitten nähdään onko tässä meille uusi ykkönen.

Nämä siis amatöörin silmin, mv-valmennuksesta en tiedä yhtään mitään, "pelaajan" silmin näitä arvioin.
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Passmore

Eikö siirtoikkuna sulkeudu tammikuun 31? Eli jos halutaan dumpata toiseen sm-liiga jengiin pitää toimia aika rivakasti. Hm.. TPS.... Hei tarviittekko NHL-kokemusta omaavaa veskaria? Toivottavasti turkulaiset eivät ole seuranneet Passyn pelejä.

Passmore tulee siirtymään ulkomaille, olen varma siitä. Osoitteeksi veikkaisin Elite-liigaa ( UK ).
 

Tuoppi

Jäsen
Kai Masa on jo täyttä häkää Steveä kauppaamassa. Ainakin sveitsiin tuntuu kelpaavan kaiken maailman kanukit! Jos ei myyntipuheita keksi niin käyttää vaan kylmästi niitä juttuja mihin itsekin muutama kuukausi takaperin lankesi...
 

kaksoismetro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmasen herrasväki
Ohita Lisää jatkuu...

Nimellä Steve Passmore Jokereissa esiintyneen legendan peliura jatkuu ensi kaudella Itävallan Grazissa. Passmoren viihdearvo on siis siellä tarkalla silmällä nähty ja hyväksi havaittu. Tai todettu Passmoren pelanneen NHL:ssä ja Massiivisessa ja siitä päätelty, että kyseessä on todella kovan luokan tekijä, ei todellakaan mikään kahden pennin pilipaliveskari. Graz sijoittui pääsarjassa viimeiseksi, mutta ilmeisesti tuosta sarjasta ei niin vain pudota.

Petturi.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Steve Passmore, sinä vitun huora ja rahan perässä juoksija. Sinulla ei enää ikinä tule olemaan paikkaa Jokereissa. Poltan fanipaitasi ja revin julisteesi seinältä. Ahne paska, älä ikinä tule takaisin!!!
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
kaksoismetro kirjoitti:
Nimellä Steve Passmore Jokereissa esiintyneen legendan peliura jatkuu ensi kaudella Itävallan Grazissa. Passmoren viihdearvo on siis siellä tarkalla silmällä nähty ja hyväksi havaittu.

Petturi.

Voisitte sanoa Italiaksi grazie Grazille, kun ryösti teiltä mv:n, joka oli kyky.

Passmoresta on jäänyt mieleen parhaiten yksi peli, jossa vastustaja pääsi yksin läpi ja Passmore onnistui hyppäämään ennen hyökkääjän laukausta tai harhautusta kokonaan maalin edestä pois. En muista vastustajaa. Hyökkääjän maalinteko oli aika helppo tehtävä.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Elton kirjoitti:
Steve Passmore, sinä vitun huora ja rahan perässä juoksija. Sinulla ei enää ikinä tule olemaan paikkaa Jokereissa. Poltan fanipaitasi ja revin julisteesi seinältä. Ahne paska, älä ikinä tule takaisin!!!
Päivän paras, ehdottomasti!
Pitänee ensi kaudella seurata Steven otteita..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös