Steve Mosesin NHL-maalien määrä kaudella 2015–2016?

  • 12 810
  • 68

Steve Mosesin NHL-maalien määrä kaudella 2015–2016 on?

  • Alle 5

    Ääniä: 59 28,1%
  • 5-10

    Ääniä: 66 31,4%
  • 11-15

    Ääniä: 47 22,4%
  • 16-20

    Ääniä: 27 12,9%
  • 21-25

    Ääniä: 4 1,9%
  • Yli 25 maalia

    Ääniä: 7 3,3%

  • Äänestäjiä
    210
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Moses olisi saanut KHL seuroista varmasti paljon suuremman tilin. Tavoite on kuitenkin asetettu korkeammalle. Kaikkein korkeimmalle. Moses kasvoi viime kaudella pelaajana metrejä. Toisaalta peli oli aivan erilaista kuin rapalaliigassa, mutta NHL:ssä se on myös erilaista kuin KHL:ssä. Eniten itseä arveluttaa fysiikka ja se ettei Moses ole (näkemättäjuu) pienen kentän pelaaja. Toivottavasti tekee paljon maaleja. Äänestinkin jotain vaihtoehtoa, mutta en paljasta sitä. Lällällää.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
61 peliä ja tehot 17+9=26

Tai sitten ei saa edes kunnon mahista ja pelit jää alle 20:een ja tehot 2+3
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laitetaan nyt tännekin, että Steve Moses on lähetetty AHL:n puolella Milwaukeen paitaan, eli sellaisissa merkeissä kautensa käynnistyy ja katsotaan miten tästä eteenpäin.
 

Ralph

Jäsen
Pelaaja, jonka taso ei riitä NHL:ssä kärkiketjuihin, eikä hänellä ole mitään käyttöä alemmissa ketjuissa. Eli vähemmän yllättäen tie vei AHL:ään.
 

faro

Jäsen
KHL:n maalipörssin ykkönen ei ole tarpeeksi hyvä NHL joukkueen kokoonpanoon. Brutaalia.
Eihän tässä nyt ole mitään kummempaa. Liigankin kaksinkertainen maalikuningas Olli Palola hädin tuskin mahtuu edes KHL:n jämäseuran avauskokoonpanoon. Enkä nyt pidä tuotakaan kovin "brutaalina".
 
Viimeksi muokattu:

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Eihän tässä nyt ole mitään kummempaa. Liigankin kaksinkertainen maalikuningas Olli Palola hädin tuskin mahtuu edes KHL:n jämäseuran avauskokoonpanoon. Enkä nyt pidä tuotakaan kovin "brutaalina".

Ei ole ei. Molemmat näistä pelaajista ovat todella yksiulotteisia, mikä rajaa jo pirusti.
Näiden vahvuuksien pitäisi olla vielä pirusti kovempia, että isompia rooleja tulisi kovemmassa liigassa. Tokihan mahikset on breikata molemmilla, mutta ei se hirveän todennäköistä ole.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tuossa ei ole tätä kummempaa:

- Moses sai preseason-peleissä paljon jääaikaa ja paljon YV-aikaa = Potentiaali on tiedossa ja huomattu
- Tehoja ei tullut kuin yhden kakkossyötön verran
- Moses oli ilmeisen paljon katollaan ja toisaalta helppo heittää sivuun = Fysiikassa parantamista

= Helvetin hyvä pelaaja, jonka pitää kokonsa takia totutella AHL:ssä vauhtiin ja pelin olemukseen. Valmentaja kehui liikettä ja laukausta, jotka ovatkin Moseksen kaksi tärkeintä asetta.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Piti ihan tarkistaa, että kukas se tämä oli. On näköjään ollut Liigassa ihan ok tasoa. KHL:ssä ollutkin sitten aivan tähti. NHL-ura tuskin aukeaa, joten pienintä mahdollista maalimäärää piti äänestää, mutta eipä enään voi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Piti ihan tarkistaa, että kukas se tämä oli. On näköjään ollut Liigassa ihan ok tasoa. KHL:ssä ollutkin sitten aivan tähti. NHL-ura tuskin aukeaa, joten pienintä mahdollista maalimäärää piti äänestää, mutta eipä enään voi.
Et vissiin tsiigannut pariin viimeiseen vuoteen yhtäkään Stadin paikallista. Nää sun jutut on aika väsyneitä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Predatorsin päävalmentaja Laviolette kommentoi varsin loogisesti, että sen sijaan että istuttaa Mosesia ylimääräisenä miehenä Predatorsin puolella, laitetaan mies totuttelemaan taas pienen kaukalon peliin farmin puolelle.

Mainitsi, että on edelleen odotuksia Mosesin suhteen ja odottavat hänen vielä tekevän tulosta. Varmasti hyvä ratkaisu hakea vauhtia farmista.
 

Röda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Möyrivä IFK
Kuka odotti, että aloittaa ylhäällä?
Minä odotin ihan puhtaasti sen takia, kun on saanut täällä Ja:ssa lukea jokerifaneilta ja erkulta kuinka helvetin kova sarja se kohelo on. En ole siis sitä sarjaa itse seurannut mutta täällä olleiden kirjoitusten pohjalta oletin, että khl:n maaliennätyksen tehnyt pelaaja menisi heittämällä änäriin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Minä odotin ihan puhtaasti sen takia, kun on saanut täällä Ja:ssa lukea jokerifaneilta ja erkulta kuinka helvetin kova sarja se kohelo on. En ole siis sitä sarjaa itse seurannut mutta täällä olleiden kirjoitusten pohjalta oletin, että khl:n maaliennätyksen tehnyt pelaaja menisi heittämällä änäriin.
Ei urheilu ole matematiikkaa! KHL on kova sarja, mutta sen lisäksi, ettei se ole niin kova kuin NHL, se on myös hyvin erilainen sarja. Pääosa peleistä pelataan isossa kaukalossa, vain pari joukkuetta pelaa NHL-kokoisessa askissa. Tilaa on siis paljon enemmän, mikä olikin osasyy siihen, miksi Moses oli niin ilmiliekissä viime kaudella. Eväitä menestymiseen kuitenkin on myös Pohjois-Amerikassa, jos kohta se vaatiikin sikäläisen pelityylin oppimisen ja ennen kaikkea sisäistämisen. Mutta siis pointtina oli se, että KHL:ssä taso ja fyysisyys ovat erilaisia suhteessa maailman parhaaseen liigaan NHL:ään.

edit. Ja HUOM! Moses ei ollut likellekään viime kauden paras pelaaja KHL:ssä, vain paras maalintekijä.
 

Jeffrey

Jäsen
Minä odotin ihan puhtaasti sen takia, kun on saanut täällä Ja:ssa lukea jokerifaneilta ja erkulta kuinka helvetin kova sarja se kohelo on. En ole siis sitä sarjaa itse seurannut mutta täällä olleiden kirjoitusten pohjalta oletin, että khl:n maaliennätyksen tehnyt pelaaja menisi heittämällä änäriin.

Olet kyllä melko valikoivasti sitten lueskellut meidän tekstejä. Moni jokerifani itseni mukaanlukien ennusti jo keväällä Mosekselle todella vaikeaa NHL taivalta. Muistaakseni useampi jopa ennusteli herran palaavan takaisin Helsinkiin jo ennen joulua. Moses on meidän ameriikan tähdistä erittäin tyypillinen kiekkoilija jolla on erinomaiset ominaisuudet eurooppaan, mutta pienessä kaukalossa ei vain loppujenlopuksi riitä. Tässä listassa ovat jo esimerkiksi Metropolit ja Stapleton. Toivottavasti kuitenkin Mosse vielä breikkaa!

Jokerit ovat euroopan paras ponnahduslauta NHL:n varsinkin pohjoisamerikkalaisille pelaajille. Viimeisen kymmenen vuoden aikana meiltä on sinne lähtenyt monta pelaajaa, jotka ovat kuitenkin päässyt sitä NHL uraa tekemään. Kirkkaimpana kruununa tietysti yksi Conn Smythe voittaja.
 

Röda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Möyrivä IFK
Olet kyllä melko valikoivasti sitten lueskellut meidän tekstejä. Moni jokerifani itseni mukaanlukien ennusti jo keväällä Mosekselle todella vaikeaa NHL taivalta. Muistaakseni useampi jopa ennusteli herran palaavan takaisin Helsinkiin jo ennen joulua. Moses on meidän ameriikan tähdistä erittäin tyypillinen kiekkoilija jolla on erinomaiset ominaisuudet eurooppaan, mutta pienessä kaukalossa ei vain loppujenlopuksi riitä. Tässä listassa ovat jo esimerkiksi Metropolit ja Stapleton. Toivottavasti kuitenkin Mosse vielä breikkaa!

Jokerit ovat euroopan paras ponnahduslauta NHL:n varsinkin pohjoisamerikkalaisille pelaajille. Viimeisen kymmenen vuoden aikana meiltä on sinne lähtenyt monta pelaajaa, jotka ovat kuitenkin päässyt sitä NHL uraa tekemään. Kirkkaimpana kruununa tietysti yksi Conn Smythe voittaja.
Niin, en mielestäni väittänutkään että jokerifanien mielestä Moses tulisi ehdottomasti pärjäämään änärissä. Puhuin siitä, kuinka tällä palstalla tunnutaan ylistävän khl:n tasoa ja sen pohjalta kummastelin, että miten maaliennätyksen kohelossa tehnyt kotimainen pelaaja ei pääse änäriin.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Et vissiin tsiigannut pariin viimeiseen vuoteen yhtäkään Stadin paikallista. Nää sun jutut on aika väsyneitä.
Kylläpäs katsoin, vieläpä jokaisen. Oli vaan jo unohtunut ihan kokonaan kyseinen pelaaja. Miksi mun olisi hänet erityisesti pitänyt muistaa? En minä muista Jokereiden silloisesta kokoonpanosta kovin montaa pelaajaa muutenkaan. Mitä helvetin väsynyttä tuossa nyt mukamas taas on?
Olitko siis harjoitusleiriä katsomassa jos osaat nyt jo sanoa että NHL-ura tuskin aukeaa? Kuka odotti, että aloittaa ylhäällä?
En ollut. Olitkos sinä? Ja mitä sen on väliä? Sehän oli pelkkä oma olettamus. Onhan tuolla jotkut äänestellyt myös vaihtoehtoa yli 25 maalia. Olisiko sitä sitten voinut veikata näkemättä leirityksiä? Jos olisi, niin millä perusteella? Kyseessähän on nyky kiekkoon melkoinen kääpiö. Vaatii todellisia urotekoja, että paikka ylhäältä vakiintuu. Ei kuitenkaan ole nuorempanakaan pienessä kaukalossa esittänyt mitään järkyttäviä tehoja, niin taitaa olla enemmän isojen kaukaloiden miehiä. Jännä nähä kumpi olettamus on kauden jälkeen lähempänä, alle 5 vai yli 25 maalia.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kylläpäs katsoin, vieläpä jokaisen. Oli vaan jo unohtunut ihan kokonaan kyseinen pelaaja. Miksi mun olisi hänet erityisesti pitänyt muistaa? En minä muista Jokereiden silloisesta kokoonpanosta kovin montaa pelaajaa muutenkaan. Mitä helvetin väsynyttä tuossa nyt mukamas taas on?
En malta uskoa, jos kerran jokaisen matsin katsoit, ettet olisi painanut mieleesi miestä, joka teki kyseisissä kohtaamisissa eniten maaleja. Se tuntuu kovin ilmiselvältä tavalta vähätellä Jokereita, Mosesta ja ennen kaikkea omaa kiinnostustasi Jokereihin, josta olet kuitenkin aika usein täällä kirjoittamassa. Siksi käytin sanaa väsynyt.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En malta uskoa, jos kerran jokaisen matsin katsoit, ettet olisi painanut mieleesi miestä, joka teki kyseisissä kohtaamisissa eniten maaleja. Se tuntuu kovin ilmiselvältä tavalta vähätellä Jokereita, Mosesta ja ennen kaikkea omaa kiinnostustasi Jokereihin, josta olet kuitenkin aika usein täällä kirjoittamassa. Siksi käytin sanaa väsynyt.
No voi vittu sitten vaan. Usko mitä huvittaa tai ole uskomatta. Ilmeinen tapa vähätellä Jokereita? Kyllä sitä taas vedetään siellä herneitä herkästi nenään. Tässä siis olikin sulle kyseessä taas minun hyökkäys Jokereita kohtaan. Laita mut ignoreen jos noin paljon häiritsee.
Rupesin sitten ihan pohtimaan että ketäs helvettiä teillä tuolla kaudella muuten pelasi niin ei ollut montaa nimeä jotka muistin kun tarkistin. Tulos oikein menneistä, 1mv, 4p ja 4h, kaikki lisäksi suomalaisia. Heidän lisäkseen yksi ulkomaalainen, Hardt. En tajua minkä hiton takia mulle pitäs jäädä mieleen ketä teillä on pelannut milläkin kaudella.

Eiköhän tämä ollut taas tässä. Alkaa menemään ohi aiheen. Tsemppiä vaan Mosekselle jos joskun NHL:ään pääset ihan oikeasti.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
No voi vittu sitten vaan. Usko mitä huvittaa tai ole uskomatta. Ilmeinen tapa vähätellä Jokereita? Kyllä sitä taas vedetään siellä herneitä herkästi nenään. Tässä siis olikin sulle kyseessä taas minun hyökkäys Jokereita kohtaan. Laita mut ignoreen jos noin paljon häiritsee.
Rupesin sitten ihan pohtimaan että ketäs helvettiä teillä tuolla kaudella muuten pelasi niin ei ollut montaa nimeä jotka muistin kun tarkistin. Tulos oikein menneistä, 1mv, 4p ja 4h, kaikki lisäksi suomalaisia. Heidän lisäkseen yksi ulkomaalainen, Hardt. En tajua minkä hiton takia mulle pitäs jäädä mieleen ketä teillä on pelannut milläkin kaudella.

Eiköhän tämä ollut taas tässä. Alkaa menemään ohi aiheen. Tsemppiä vaan Mosekselle jos joskun NHL:ään pääset ihan oikeasti.
Jotenkin käsittämätöntä, että sun piti oikein tarkistaa kuka Steve Moses oikein on. Kaveri oli kuitenkin erittäin paljon otsikoissa viime vuonna ja pelasi sitä ennen vielä kaksi kautta liigaakin. Kuitenkin kirjoittelet KHL-osioon aika paljon, varsinkin Jokereista, joten tuntuu aika absurdilta että viimekauden maaliennätyksen tehnyt pelaaja, joka muutenkin oli lokomo- ketjun (Selvennykseksi: Linus Omarkin, Petr Koukalin sekä Steve Mosesin muodostama tehoketju viimevuonna KHL:ssä) ehkä se värikkäin hahmo, olisi sulta tyystin unohtunut. Joko muistisi on erittäin lyhyt, tai sitten yrität vain provota.

Se Off-Topicista. Itse olin veikannut että tekee 11-16 häkkiä. Nyt farmikommenuksen myötä hyvä jos muutaman pelin pääsee pelaamaan. Tsemppiä Mosselle!
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin käsittämätöntä, että sun piti oikein tarkistaa kuka Steve Moses oikein on. Kaveri oli kuitenkin erittäin paljon otsikoissa viime vuonna ja pelasi sitä ennen vielä kaksi kautta liigaakin. Kuitenkin kirjoittelet KHL-osioon aika paljon, varsinkin Jokereista, joten tuntuu aika absurdilta että viimekauden maaliennätyksen tehnyt pelaaja, joka muutenkin oli lokomo- ketjun (Selvennykseksi: Linus Omarkin, Petr Koukalin sekä Steve Mosesin muodostama tehoketju viimevuonna KHL:ssä) ehkä se värikkäin hahmo, olisi sulta tyystin unohtunut. Joko muistisi on erittäin lyhyt, tai sitten yrität vain provota.

Se Off-Topicista. Itse olin veikannut että tekee 11-16 häkkiä. Nyt farmikommenuksen myötä hyvä jos muutaman pelin pääsee pelaamaan. Tsemppiä Mosselle!
Voi itku. Jos kirjoitan että piti tarkistaa, niin ei se sitä tarkoita etten olisi siitä koskaan kuullut. Ei vaan todellakaan ollut jäänyt mieleen kyseisen pelaajan otteet Liigassa mitenkään erityisesti. Kirjoittelen joo KHL-osioon aina välillä. En kuitenkaan taida peliesityksiin, otteluketjuihin tai vastaaviin kirjoitella. Eiköhän mun kirjoitukset siellä keskittyne enemmän pelin ulkopuolisiin asioihin. En myöskään taida kirjoittaa pelaajien omiin ketjuihin (pl. muutama IFK:ssa aikaisemmin pelannut pelaaja + se yksi partaturpa).
En tällä hetkellä edes muista mikä jengi siellä voitti viime kaudella mestaruuden, niin miksi muistaisin jonkun maalipörssin voittajan? Varmaan on jossain otsikossa vilahtanut ohi, mutta ei tuommoista tietoa tarvitse mihinkään tallettaa. Kaikki ei pyöri KHL:n tai Jokereiden ympärillä. Siinä olit oikeassa, että muistini on erittäin lyhyt. Koskee lähinnä sellaisia asioita ja tietoja jotka eivät vaikuta minuun mitenkään. Minua kiinnostavat asiat sitten pysyykin paremmin muistissa. Luulisi aika monella olevan sama homma. Provosta ei todellakaan ollut tietoakaan.

Ja nyt tämä asia saa minun puolestani todellakin jo olla. En kommentoi tätä tapausta enään mitenkään.
 

Ralph

Jäsen
Helvetin hyvä pelaaja
Millähän mittarilla? Jos ei mahdu NHL:ään pelaamaan, niin ei tuota voi NHL-mittarilla kutsua edes hyväksi pelaajaksi, saati sitten helvetin hyväksi. Vai puhutaanko tässä jonkun muun liigan mittarilla hyvästä pelaajasta? Se ei vaan riitä NHL:ssä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös