Sportin yleisömäärät – täyttyykö Kuparisaari kuin wanhoina hywinä aikoina?

  • 137 163
  • 496

Nebelwerfer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
ei oo suoraan tätä ketjua mutta jos ihan koko kolme-erää kotijoukkue pelaisi suoraviivaista hyökkäyspeliä niin toi hallinta ei ole kaukana.
Sport on äärimmäisen kova nippu tuolle budjetille ja mun kutina "nivusissa" on että keväällä on lippujonossa mittaa.
Ooon on, myös mun mielestäni aivan helvetin loistava nippu, luulen että mennään ihan äärirajoilla (hinta/laatusuhde siis). Mutta on se vaan perkelen vaikea yhdistelmä, kun pitää pelata voittava, ja vielä super -viihdyttävä lätkää, 60 minsa pressi, ja 5-1 taululle.

Mutta, mulla myös semmoinen feelis että tä jengi on juuri playoff-jengi. Jumankauta, Kanki, Filip, Viitaluoma, Vihko...ja sitt kaikki nämä "its my time", Vauhkonen, Komu, Nenonen ym...ja tottakai, meidän nelonen...muoto vapaa :)
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Yleisökatoon on monta syytä, joista tärkein on varmasti muutos ihmisten vapaa-ajan käytössä. Vertailuna Ruotsin futiksen pääsarjat (miehet sekä naiset) menettivät menneellä kaudella 10% katsojistaan.

Mä myös luulen, että tämä on yksi syy. Mikäli mä jotain ymmärrän nykynuorten elämästä, niin passiivinen viihde kuten jääkiekko-ottelun seuraaminen ei ole enää yhtä kiinnostavaa puuhaa kuin mitä se oli meille nyt keski-ikäisille, jotka olemme eläneet liigakiekon kulta-ajan omassa nuoruudessamme. Kun otteluissa käy vähemmän nuoria ja taas vastaavasti me entiset nuoret mahdollisesti myös erinäisistä syistä vähemmän kuin ennen, tietää kyllä pudotusta katsojamääriin. Nykyajan parikymppiset ovat fyysisesti levottomampia ja kaipaavat aktivointia ja harrastuksia joissa voi itse vaikuttaa. Urheilutapahtuma katsojana ei oikein ole sellainen.

Tämä on toki valtakunnallinen ilmiö, eikä voi yksi selittää nimenomaan Vaasan huonoja katsojamääriä.

E: Minulta ei myöskään heru ymmärrystä niille, jotka edelleenkin boikotoivat Sportia nousutavan johdosta. Tiedän sellaisiakin tästä tuppukylästä löytyvän. Kyllä on suhteellisuudentaju hukassa jos luulee, että tuolta mestiksestä olisi kioskibudjetilla voinut liigaan yhtäkkiä pelaamalla nousta.
 
Viimeksi muokattu:

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Minusta on helvetin hyvä, että Heikki otti kantaa ja ihmetteli yleisön kiinnostusta. Kannanotto tuli seuran ja koko liigan ytimestä. Erätauoille on saatava ohjelmaa, kaikki eivät ole jonottamassa kalja- ja makkarapisteillä. Helsingin ja Vaasan väliä matkatessa huomaa, että esim. Seinäjoella ei näy Sportista jälkeäkään. Etelä-Pohjanmaalta olisi saatava keinolla millä hyvänsä enemmän ihmisiä kiinnostumaan Sportista. Tarjotaan vaikka yhteen matsiin ilmaiset liput yhteistyökumppanin kanssa parille dösälle maakunnista. Tulijat käyttävät kuitenkin muuhun hallilla tarjottavaan rahaa ja kiinnostuvat ehkä toiste tulemaan ihan maksavina asiakkaina. Sporttia on saatava levitettyä Vaasan ulkopuolelle.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Jos yleisökato oikeasti johtuisi pelitavasta, niin peli on auttamattomasti pelattu ja voidaan laittaa lappu luukulle.

Seura, joka ei ole koskaan saavuttanut tällä tasolla mitään ja vetää sarjassa top3 sijoilla, oli pelitapa ja tyyli mikä tahansa, niin onhan tuo nyt aivan vitun kaukaa haettua. Lisäksi kun noissa Sportin otteluissa tuppaa sattumaan ja tapahtumaan enemmän, kuin koko muulla kierroksella yhteensä, niin ei voi vittu olla todellista. Siis ihanko oikeasti jotkut on sitä mieltä, että Vaasalla on jo maha täynnä ja jos, niin mistä?

Kyllähän on poikkeuksellinen paikkakunta koko maailmassa. Mikä riittää, jos ei tämtä ja käänteisesti. Ei vaan voida yksinkertaisesti odottaa puupenneillä Crosbya askiin ja niitä puupennejä ei tule enempää, jos porukkaa ei käy. Pää pois perseestä Vaasa ja nauttimaan aivan helvetin hienosta kiekkoviihteestä. Sitä tarjoaa Vaasan Sport ja juuri tällä kaudella!
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mä myös luulen, että tämä on yksi syy. Mikäli mä jotain ymmärrän nykynuorten elämästä, niin passiivinen viihde kuten jääkiekko-ottelun seuraaminen ei ole enää yhtä kiinnostavaa puuhaa kuin mitä se oli meille nyt keski-ikäisille, jotka olemme eläneet liigakiekon kulta-ajan omassa nuoruudessamme.
Mitä itse olen koululla puhunut ihmisten kanssa, niin varsin moni kuitenkin seuraa lätkää, mutta enimmäkseen se painottuu NHL:ään. Porukkaa on toki ympäri Suomea, mutta suuri osa on myös korkeintaan Seinäjoelta tulleita. Ainakin itselleni on ollut melkein mahdoton haaste saada ketään mukaan edes yhteen tai kahteen peliin kaudessa. Lähinnä nuo teemapelit ovat niitä, kun saa isompia porukoita liikkeelle. Sinne lähdetään porukalla viettämään aikaa, joten silloin se ei niin haittaa, vaikka peli ei herätä suuremmin tunteita.

Omien kokemusteni mukaan siis Liiga ei kiinnosta tarpeeksi, jotta lajista muuten kiinnostuneet jaksaisivat lähteä katsomaan pelejä muuten kuin kaveriporukan kanssa. Sitten löytyy myös sellaisia, jotka periaatteessa olisivat kiinnostuneita, mutta eivät kuitenkaan tarpeeksi, jotta lähtisivät yksin katsomaan pelejä. Sportilla on haaste siinä miten ihmisiä saataisiin sitoutettua itse seuraan, koska itse pelistä kiinnostuneet kääntyvät kasvavassa määrin sinne missä parhaat pelaa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Sportilla on haaste siinä miten ihmisiä saataisiin sitoutettua itse seuraan, koska itse pelistä kiinnostuneet kääntyvät kasvavassa määrin sinne missä parhaat pelaa.

Taisit osua asian ytimeen. Siltähän tuo vaikuttaa, että Sport ei ole oikein onnistunut saamaan uusia lojaaleja ja intohimoisia kannattajia sitten liiganousun. Siellä on nyt uusina ihmisinä kenties eniten niitä, jotka käy nyt liigapelien takia katsomassa 1-2 peliä kaudessa, mutta eihän sellaiset hirveästi keskiarvoa nosta. Eli ei olla onnistuttu myymään tuotetta riittävästi, että voitaisiin kompensoida nousutavan takia laivan jättäneet vanhat kannattajat sekä ne, jotka ovat jääneet katsomaan pelit kotona.

Lipunmyyntijärjestelmä on tosiaan hieman turhan jäykkä. Ainakin seisomapaikoille voisi tosiaan saada lippuja myös Prismasta, Citarista ja ABC:ltä esim. Ihmisillä kun on "kiire", niin voi sillä olla merkitystä saako illan tai huomisen peliin lipun samalla, kun tekee pakolliset ruokaostokset. Ellei saa niin on aina helpompi jäädä kotiin.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei voi kuin ihmetellä Sportin yleisömääriä. Nykynuoria asuu joka paikkakunnalla ja Pokemoneja sekä Änäriä seurataan muuallakin Suomessa, joten ne eivät ole mikään syy siihen, että vain rämpineen Saipan yleissökeskiarvo on pienempi kuin historiansa parasta kautta pelaavan Sportin.
 

jaaza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Joo, en tiedä, mihin se mestisaikojen kiima on hävinnyt.
Viimeisenä mestiskautena taisi olla runkosarjan kotipelien yleisö keskiarvo n. 2400.

Eka liigakaudella käsittääkseni 3369 ja sijoitus vimppa.
Toka kaudella 3284 ja sääleissä. (KooKoo 3712)
Nyt Sportin pelien yleisö keskiarvo on tällä kaudella 3139 ja ollaan kärjen tuntumassa. (KooKoo 3660 ja Jukurit 3993), korjatkaa, jos olen väärässä.

... eli yleisömäärä laskee kun vasikan häntä ja Sport pelaa historiansa parasta kautta.

Joku tässä yhtälössä nyt ei mene oikein.

Lainaus jostain somesta:

SM-liigan nousijaseura Jukurit otti toistamiseen tällä kaudella täyden pistepotin Lahden Pelicansilta. Mikkeliläisten jo kuudes loppuunmyyty katsomo (4 200) Kalevankankaalla todisti kotivoittoa maalein 2-1.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Joo, en tiedä, mihin se mestisaikojen kiima on hävinnyt.

Aaltoliikettä se buumikin toki on.. En tiedä.. oisko se sitten vaan niin, että isolla osalla jengiä tyhjeni takki kolmen mestismestaruuden ja kolmen (lume)liigakarsinnan jälkeen? Kouvola ja Mikkeli ei ihan yhtä täydellä mahalla liigaan tulleet.

Mutta ei tätä tilannetta siltikään ihan ymmärrä. Sport on siellä kuuluisassa liigassa kolmantena, ja yhtäkkiä jengiä ei enää kiinnostakaan.
 

jaaza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sport-KooKoo ensi perjantaina.
Edullisin lippu otteluun aikuiselle löytyy seisomakatsomossa 17,50 + 1,00 (lippu.fi).
... taitaa olla miltei Suomen kalleimpia muihin liigapaikkakuntiin verrattuna.

Pohojalaaset on kuulkaa nuukaa sakkia, muovisankoo tuohon kaupantekijäästä ja jo on ristus, jos ei halli pullistele väenpalijouresta.
Ei se muuta tarvitte!
Sielä saa Komulaaset, Kokkalat, Vauhkoset, ja Vihoot riehua mielimmäärin ja yleesö nautii ku kruunuhäis.
Röönraalin ottehista mää nautin ainaki kovaa ja sen partajeesuksen Vänttisen poijan panisin parturille jotta alakaas taas verkot laulaa.

Ei mulla muuta tähän hätähän.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Lipunmyyntijärjestelmä on tosiaan hieman turhan jäykkä. Ainakin seisomapaikoille voisi tosiaan saada lippuja myös Prismasta, Citarista ja ABC:ltä esim. Ihmisillä kun on "kiire", niin voi sillä olla merkitystä saako illan tai huomisen peliin lipun samalla, kun tekee pakolliset ruokaostokset. Ellei saa niin on aina helpompi jäädä kotiin.
Prismassakin on tuota porukkaa kuin meren mutaa aina kun siellä käyn ja varmaan jonain perjantai-iltana saisi hyvin myytyä seuraavalle päivälle tai seuraavalle viikollekin hyvän kasan lippuja. Tiedä sitten onko tuollaisen toteuttaminen vain resursseita kiinni vai eikö kaupat esim. anna käyttää tilojaan tuollaiseen. Luulisi, että maksaisi itsensä helposti takaisin, vaikka parille jampalle joutuisikin muutaman kympin heittämään pienestä myyntikeikasta.

Sitäkin olen miettinyt, että onko tuo lippuvälittäjän kanssa tehty diili ihan paras mahdollinen. Tuossahan tulee iso määrä kaikenlaisia palvelumaksuja, jotka varmasti omalta osaltaan vaikuttavat ihmisten ostohalukkuuteen. Esim. omasta mielestäni kaikista helpoin tapa hankkia lippu on tulostaa se itse kotona, mutta tällöin joutuu maksamaan 3,5€ extraa. Sitten nuo toimitusmaksujen summatkin vaihtelee miten sattuu riippuen siitä mistä sen lipun hommaat. Aika surkea systeemi kaikin puolin.

Ei voi kuin ihmetellä Sportin yleisömääriä. Nykynuoria asuu joka paikkakunnalla ja Pokemoneja sekä Änäriä seurataan muuallakin Suomessa, joten ne eivät ole mikään syy siihen, että vain rämpineen Saipan yleissökeskiarvo on pienempi kuin historiansa parasta kautta pelaavan Sportin.
Osasyitä kun mietitään nyky-nuorten kiinnostuksen kohteita. Varmasti sama kaikkialla, mutta muualla onkin vahvempi kannattajapohja kuin Vaasassa. Sportin katsojakeskiarvo kasvoi alle tuhannella viimeisestä Mestiskaudesta, joka koostunee lähes täysin Liigakiekosta kiinnostuneista satunnaiskävijöistä ja muista "sitten kun Liigaan noustaan" -henkilöistä. Uskon, että se noin 2000:n lojaalin joukko, joka kävi peleissä Mestiksessäkin ei ole kasvanut juuri nimeksikään sen jälkeen kun Sport nousi.

En muista oliko tällä palstalla vai Sportin omilla foorumeilla, mutta joku kirjoitti viestin jossa mietti, että mikä on Sportin kohderyhmä. Pitäisikö tehdä paljon isompia kampanjoita esim. nuorille sen sijaan, että myydään itseämme vain "koko Pohjanmaan Sporttina" ilman merkittävää panostusta mihinkään tiettyyn ryhmittymään? Olen myös miettinyt mikä vaikutus sillä on, että seura käytännössä unohti vaasalaisuutensa, kun lähti myymään itseään maakuntaan. Onko osa vaasalaisista vieraantunut seurasta? Noihin nykyisiin yleisömääriin, kun pitäisi riittää pelkkä Vaasan omakin väestö. Tietenkin vain osasyitä nämäkin. Koko homma koostuu pienistä palasista, mutta kuten joukkueenkin rakentamisessa, jokainen pieni palanen on otettava huomioon. Jos tavoite ei ole itsellekään selvä ja asiat hoidetaan kaiken lisäksi vasurilla, niin eihän siitä seuraa muuta kuin tasainen kiinnostuksen lasku joka puolella. Eiköhän viimeistään tämä Mikkelin esimerkki osoita, että asioiden eteen ei tehdä täällä tarpeeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Onhan se toki fakta, että Vaasassa on jos jonkilaista viihdetarjontaa, jonka kanssa Sport taistelee ajasta ja rahasta, mutta ei senkään taakse voi mennä.

Miten Kouvola voisi olla erilainen? Pahanan pohjalla Lukon kanssa, peli sekaisin ja porukkaa käy.

Kouvola itsessään, siis alkuperäinen on about 30000 ihmisen kaupunki ja välimatkat pitkiä. Lisäksi lähialueella useampi eri Liigaseura taistelemassa osittain samasta yleisöstä. Lahti, Lappeenranta lähietäisyydellä eikä Mikkeliinkään taida olla kuin joku 100km?
 

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
Mielenkiintonen tuo kaupan kassa asia. Mitä jos niistä sais edullisia lippupaketteja samaan tyyliin kun Veikkaus myy omia valmiita pelejä? Siis sellanen standi missä olis erilaisia lippupaketteja sportin peleihin.

Väittäisin, että iso kysymys on kuitenkin se lipun saatavuuden helpottaminen. Kyllähän veikkauskin myy ihan pirusti sitä omaa tuotettaan esim CM ja Prismojen kassoilla. Miettikää sitä ihmjsvirtaa!

Siinä jonossa ollessaan voi jopa keritä tehdä ostopäätöksen esim tämän tai huomis-illan otteluun. Tällä päästäin varmaan aika pitkälle.
 

Tyttebären

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Onhan se toki fakta, että Vaasassa on jos jonkilaista viihdetarjontaa, jonka kanssa Sport taistelee ajasta ja rahasta, mutta ei senkään taakse voi mennä.

Miten Kouvola voisi olla erilainen? Pahanan pohjalla Lukon kanssa, peli sekaisin ja porukkaa käy.

Kouvola itsessään, siis alkuperäinen on about 30000 ihmisen kaupunki ja välimatkat pitkiä. Lisäksi lähialueella useampi eri Liigaseura taistelemassa osittain samasta yleisöstä. Lahti, Lappeenranta lähietäisyydellä eikä Mikkeliinkään taida olla kuin joku 100km?
Se että lähimatkat ovat lyhyitä voi olla myös asia joka tuo porukkaa peleihin. Ihmiset haluavat kuulua niin sanottuun "heimoon" kun on monta joukkuetta samalla alueella, kun taas Vaasassa on Pori ja Oulu ovat lähimpänä.

Mutta jotenkin pitäisi saada porukkaa liikkeelle, olen miettinyt että voisi myydä lippupaketteja esimerkiksi 5, 10, 15 pelin paketteja. Nämä paketit olisi halvempia yhteensä kun että ostaisi esimerkiksi viisi erillistä lippua ja olisi semmoisille kannattajille jotka ei halua ostaa kausikorttia vaan haluaa käydä yksittäisissä peleissä. Luulen että tällä taktiikalla olisi enemmän porukkaa hallissa.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Ihan ilman syviä analyyseja, niin syy #1 on edelleen tuo saatanan lato missä ei pääse liikkumaan! Eihän kukaan halua mennä tuonne selvin päin kävelemään päin muita ihmisiä ennen peliä, erätauoilla ja pelin jälkeen. Miksi olen varma tästä asiasta? Siksi kun Vepsu veti oman stadionin kaksi kertaa täyteen viime kesänä. Kaksi kertaa 6000 katsojaa. Ja Vepsu on kumminkin pikkuveli näistä kahdesta, kun puhutaan yleisökeskimääristä, jopa silloin kin Sport oli mestiksessä.

Eli ennen kuin ruvetaan miettimään miksi ei ihmisiä kiinnosta, niin halli pitää saada kuntoon. Sen jälkeen ei tarvitse enää miettiä, sillä satavarmasti keskiarvo nousee 4000-4100 kieppeille.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Aivan helvetin iso riski ottaa X-miljoonaa velkaa todetakseen, että kymmenen kierroksen jälkeen katsojamäärät putoaa 3xxx tasolle.

Pitää ottaa hieman pidempää otantaa Ässien talkoista. Heillä tota pudotusta ihan kivasti, kun huomioi, että 1500 käy vieläpä käytännössä ilmaiseksi otteluissa.

Nykymäärälle nykyinen mökki riittää hyvin. Itse katsoisin tv-sopimuskortin ennen kun löisin kuokkaa saveen. Jos tv-sopimus ei tule kattamaan edes nykyistä, voi raha olla joka jengillä kortilla.

E: asiasta toiseen suokupolveen.. Pohjalainen voisi myös ryhdistäytyä noissa otsikoinneissaan. Uskon niilläkin olevan vaikutus, jos otsikko voiton jälkeen on lähes maanisdepressiivinen, tyyliin Sport palasi tauolta ja voitti. Tulee mieleen ensimmäisenä sanat "so what?". Ei maksa yhtään enempää Heikkiselle muste kirjoittaa hieman raflaavampi otsikko voiton jälkeen ja hieman heruttaa hyvää menoa, kuin oltaisiin voitettu maailmanmestaruus tms. Nytkin siellä on kuitenkin Robinin keikastakin otsikko, jossa melkeen hypitään vapaudenpatsaalla tasajalkaa koko kaupunki käsikädessä, kun on niin ihanaa, raikasta ja mukavaa, kun Ropsu on tuolut keikalle Vaasaan. Tälläkin on uskoakseni iso merkitys, miten uutisoidaan ja samalla rahalla voi kirjoittaa hypettävästi tai maanis despressiivisesti ja vähättelevästi.
 
Viimeksi muokattu:

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kyllä Sportin pitää jalkautua myymään lippuja sinne missä ihmisiä on, eikun marketteihin mars. Mielestäni voisi kokeilla myös tyyliin - kerää 10 hengen hengen lössi ja 2-3;lle tiketit ilmaseksi tai myydä paketteja osta 2, saat kolme. Mielestäni myös ottelumainonnan tulee olla aggressivisempaa, jolla herättää mielenkiinto ja tunne.
 

justus967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Hallissa on liikaa paikkoja, joista on rajoitettu näkyvyys kentälle. Ei noihin paikkoihin kukaan halua.

Voisiko ihmisille järjestää ihan kunnon gallupin, että mitä ottelutapahtumaan halutaan.

Katselin tulevan Lukko-Sport -pelin lippuja. Raumalla hyvän istumapaikan päätykatsomosta saa 15 eurolla. Vaasassa 28€. Nelihenkinen perhe maksaa maltaita yhdestä pelistä. Ruutupalvelusta saa kuukauden pelit kahdella kympillä.

Summa summarum. Halli on heikko, hinnat korkeat ja ruutu.

Se on selvä, että Vaasassa väkeä riittää peleihin, vaikka Pohjanmaata ei mukaan saataisikaan. Liigakarsinnassa Ilvestä vastaan oli vieraspelissäkin 4000 Sportin kannattajaa.

No ehkäpä yleisö alkaa pian löytää taas hallille. Sportin pelit ovat lähes aina maalin pelejä, joten jännittää saa ainakin.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Edistystä oli tapahtunut jo ainakin Kivihaan Cittarin uuden mainoksen muodossa.
Siellä komeili upeasti lapset -50% heti ulko-ovella ja ohi ei pääse, jos sitä pääovea haluaa käyttää.

Nyt vaan itse ostaminenkin helpoksi.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Tuohan on ollut tuolla varmasti jo kuukauden verran.
Jaha! :)

Eipä tuu niin usein vierailtua, mutta luulin käyneeni ihan hiljattain, mutta ei kait sitten. No, tollanen sentään on siellä.
 
Suosikkijoukkue
Entisen pääkaupunkiseudun oma joukkue
Jaha! :)

Eipä tuu niin usein vierailtua, mutta luulin käyneeni ihan hiljattain, mutta ei kait sitten. No, tollanen sentään on siellä.
Jaahas, haukut muita pystyyn kun eivät käy hallilla vaikket itsekään käy siellä? Älä ota vakavasti ;) Itse kuulun sohvaporukkaan. Ei ole kerta kaikkiaan varaa tällä hetkellä. Täytyy priorisoida.

Muuten, moni ulkopuolinen on sitä mieltä että hallilla käy paljon yleisöä.
 

exau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Itsellä jää töiden takia about puolet matseista käymättä ja niistä lopuista en käy kaikissa. Suurin syy itselle lipun hintojen lisäksi on se v*itun parkkipaikka show kun on kotiin lähdössä. Tulis varmaan käytyä enemmänkin jos täältä itäisistä kaupunginosista pääsis bussilla näppärämmin ku nykyään. Joutuu venaileen turhan kauan tai sit kiertää puoli Vaasaa että pääsee hallille. Eikös joskus ollu toinenkin matsibussi joka tuli hutski/nummi alueelta?n

Ja lisätään vielä että myös se makkara ym jono vituttaa. Voi olla että motarin päädyn kiskoissa on väljempää mutta sundom stån päädyssä ikäni seisseenä ei osaa lähteä sinne "kauas" :)
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Jaahas, haukut muita pystyyn kun eivät käy hallilla vaikket itsekään käy siellä?
On tainnut viimeisen, sanotaanko viiden vuoden ainana tasan yksi kotiottelu jäädä näkemättä ja sekin täysin force majeuren syystä ja myönnän, pahaa teki!. ;)

Puhe oli siis Kivihaan Cittarista, ei hallista. En ihan vielä tunnustaudu Cittari-aktiiviksi, vaikka firman värit vetoaakin puoleensa. :)
 

Sporttia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Onko tosiaan muuten niin, että välit KPO`n kanssa ovat edelleen poikki? En ainakaan muista nähneeni mitään KPO-juttuja hallilla.
Monessa paikassahan saa jopa tyyliin 3€ / lippu "S-bonusta" ja onko jopa jonkun halli nimenkätyönkin myynyt alueelliselle S-ryhmälle?

Näköjään asioita on tapahtunut heti Hiltusen purkauksen jälkeen, kun seisomalipun saa KooKoo peliin 10€:lla S-etukortilla.

Toki rajattu 500 ensimmäiselle ja SportShopista pitää käydä ostamassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös