Sportin fanit maailmalla

  • 1 118
  • 2

Rocco

Jäsen
KalPalaisia tuntuu löytyvän tuolla toisen topicin puolella. Mitenkäs on, missäpäin maailmaa on Sportin kannattajakuntaa?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä menee nyt aika paljon off-topic, mutta itse olin monta vuotta Kärppä-fani Vaasassa. Oma kokemus on se, että Sport-faneja ei hirveästi ole levinnyt ympäriinsä. Mutta vertauskohtakin on vähän epäreilu, kun vertaan Kärppä-fanien levinneisyyteen. Itse tunnen pari Sportin kannattajaa ainakin pääkaupunkiseudulta. Oulusta en yhtään.

Ja sitten toinen off-topic juttu. Tuosta Roccon allekirjoituksesta tuli mieleen tapahtuma, joka on pakko kertoa. Vaasassa pelattiin Kärppien toiseksi viimeisenä divarivuonna kiihkeä matsi. Silloisessa päätybaarissa oli lukuisia iloisessa mielentilassa olevia Kärppä-faneja, allekirjoittanut mukaan lukien, tosin tässä tapahtumassa sivusta katsojana. Eräs aavistuksen juopunut vaasalainen henkilö kysyi oululaiselta: "Missä teidän porot on?" Ja tähän oululainen vastasi, että: "Ai puhutaanko täällä suomeaki?" Valitettavasti vaasalaisen huumorintaju ei tätä vastakysymystä sulattanut, ja välikohtaus oli lähellä. Onneksi järjestysmiehet olivat ripeitä ja itkulta sekä hampaiden kiristelyltä vältyttiin. Tosin myöhemmin tämä vaasalainen pelasi itsensä lopullisesti ulos tilanteesta, eli hallista.
 

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No en voi puhua faniudesta, mutta asuin yli 20 vuotta Vaasassa ja silloin tuli käytyä aina Sportin peleissä. Vuonna -90 muutin sitten Jyväskylään, ja JYP on se mun joukkue..
Seuraan kyllä tiiviisti miten Sport on pelannut, ja divariaikoina kävin täälläkin katsomassa Diskos-Sport -pelejä. Mutta ei muuta kuin onnea ja menestystä Sportille, sekä pitäkäähän fanit lippu korkealla!
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Iso-Britannia vs Tanska
  • 8.00
  • 6.40
  • 1.26
Saksa vs Kazakstan
  • 1.25
  • 6.60
  • 8.00
Tshekki vs Itävalta
  • 1.12
  • 10.00
  • 12.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös