Sport-UJK

  • 1 188
  • 4

Mirko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, EtPo, Virkiä, SR-Team
Sanoisinko että ottelu oli mielenkiintoinen. Vikki Tammelin yritti haastaa Markus Jämsää tappeluun mutta kun Ere ei siihen suostunut niin Vikki Hakkasi hänet ja lensi pihalle ja Ere sai siitä 2+2 min kuten voitte ottelun tilastoista päätellä. Ujk:n vaihtoaition takana olleet fanit \"psyykkasivat\" Marko Väkipartaa ja hänen pelinsä meni aivan päin peetä. En muista tarkasti kuinka ottelu päättyi koska tuli otettua hiukan raikastavaa ottelussa, mutta kyllähän se hyvä tai ainakin mielenkiintoinen matsi oli.[addsig]
 

Hapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Harmi että mä en päässyt kattoon peliä ku olin kipee. Kerranki ku Hallilla taphtuu niin mä en ollu paikalla.Mirko, mitenkäs Laaksoharju pelas maalissa?
 

Mirko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, EtPo, Virkiä, SR-Team
Laakoharju pelas ihan hyvin yhtä pikku munausta lukuunottamatta[addsig]
 

Börje

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Hermes, sympatiat JHT:lle
Taas Vikki vauhdissa. Eilen Järvenpäässä Mamba ja Jani Honkanen vaihtoivat iskuja Honkaselle OR ja Mattilalle 2+10.
 

muumi

Jäsen
Suosikkijoukkue
LUKKO
Ei ottelu noussut suurten ottelujen kastiin vaikka vähän hanskattiinkin.
<BR>
<BR>Sportilta oli ikävä kyllä pois muutama avainpelaaja kuten Luomala, Westerback, ja Siren vielä loukkas.
<BR>
<BR>Kyllä Sport oli selvästi parempi vaikka ei huimiin suorituksiin pystynytkään. Sysimies oli hyvä. UJK:sta Suominen erottui loistavalla liikkeellään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös