Smallworld on alkanut

  • 1 898
  • 16

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Kaikki varmaan tietää, että Jatkoaika-divisioona on perustettu (Vapaa keskustelu), mutta mä ajattelin perustaa oman divarin kaikille meille jotka ovat NHL-palstan aktiivisia käyttäjiä.

Eli peli löytyy osoitteesta http://fantasygames.sportingnews.com/src/home.html

Divisioona: Finnish Elite

Password: ******** (Olafin lempinimi)



Tervetuloa mukaan!!!
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Mitääh!?

Eikö tällä palstalla ole halukkaita liittyä? Pöh! :mad:
 

Zame

Jäsen
Suosikkijoukkue
kalpa, ottawa
Moni on liitynyt vapaankeskustelun puolella olevaan divisioonaan. Kuten itsekkin
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
minä ainakin osaan lukea molempia palstoja ja paremmuuteni voin osoittaa aivan hyvin siellä vapaan keskustelun divarissa jossa onkin jo melko kasa porukkaa.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
All right!!

Viestin lähetti vilpertti
minä ainakin osaan lukea molempia palstoja ja paremmuuteni voin osoittaa aivan hyvin siellä vapaan keskustelun divarissa jossa onkin jo melko kasa porukkaa.

No niin... Se Vapaan keskustelun divari on mun mielestä jo vähän ylikuormitettu. Sitä paitsi siellä näyttää olevan aika paljon porukkaa, joka ei tiedä NHL:stä paskaakaan...

Osoita paremmuutesi NHL-experttien joukossa. Ainakin yksi expertti on tulossa - Baron.

En pidä itseäni experttinä!
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
samat nhl-asiantuntijat siellä on myös mukana.
 
K

kangaroo

Re: Mitääh!?

Viestin lähetti ozo
Eikö tällä palstalla ole halukkaita liittyä? Pöh! :mad:

Entä jos tuo salasanakompa on liian vaikea ? :cool:
 

temmi44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks
meikäläinen on ainakin mukana!!

meitsi liitty seuraan omalla nimelläni lupaan pistää kovan vastuksen, en ole kauhean kokenut fantasyhockey leagueis mut tunnen nhl:n hyvin!
 
No niin... Se Vapaan keskustelun divari on mun mielestä jo vähän ylikuormitettu. Sitä paitsi siellä näyttää olevan aika paljon porukkaa, joka ei tiedä NHL:stä paskaakaan...

juu, heitetään ne divarista ulos, jotka ei tiedä NHL:stä mitään...eikös? kai Smallworldia saa prkl pelata, vaikka ei olisikaan superhyper-NHL-expertti...

jos todella on NHL-guru ja tietää asioista, varmasti pärjää missä divarissa tahansa. Eikai sitä tarvitse real-NHl-tietäjille omaa divaria.

ei millään pahalla, mutta odotan todella, että esim. Baronin joukkue on kokonais-rankingissa top10:ssä...koko kauden ajan.
 

Detroit91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Re: Re: Mitääh!?

Viestin lähetti kangaroo
Entä jos tuo salasanakompa on liian vaikea ? :cool:

Niinpä niin... nyt kun olen kokeillut kaksi tietämääni lempinimeä erilaisilla kirjoitusasuvaihtoehdoilla, olen samaa mieltä kun kangaroo...

Valaisepa asiaa hieman ozo....
 

Ferris

Jäsen
Re: salasana

Viestin lähetti Kyri
joo, minäkin oisin tehny tiimin, mutta en kyllä tajua tuota salasanaa...

Se on kait Capitalsin veskarin lempinimi. Iso elukkahirviö, josta tehdyssä elokuvassa soi muun muassa Jamiroquain musa. Oisko vielä jotain japanilaista alkuperää se hirviö, en ole ihan varma. :)
 

Detroit91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No niin. Yksi kirjain näköjään jäi puuttumaan edellisellä yrityksellä passista. Vihjeistä ei ollut hyötyä, koska lempinimet (2) ovat kyllä tiedossa, vaan kirjoitusasu oli ... no kai se oli ihan oikein...
Se siitä, megessä ollaan, joukkue on Orgasmatron...
 

uusiolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Tuto Hammers-95
Bulls Hit rules

Täytynee ainakin yks lätkämestaruus ottaa tänne Turkuun. Olkoon se tämä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös