Sinun henkilökohtainen huumeesi?

  • 34 445
  • 241

Fordél

Jäsen
Vastaus on perin helppo:

-nainen
-muutamat televisio-sarjat
-suklaa
-pitsa
-muutamat piisit
-liikunta

Suklaa on sellainen, josta olen viime aikoina päässyt jo vähän eroon, mutta kyllä se edelleen vie menneessään. Televisiosta tulee muutama tv-sarja, jotka on vain yksinkertaisesti pakko katsoa. Toki ne aina vaihtelee, mutta aina pari pörrää, joihin on koukussa. Onneksi ei sen enempää. Ruuan olisi voinut vastata ylipäänsä, mutta yksilöin sen pitsaan, joka voisi hyvinkin olla pelkästään mun ravinto. Siihen ei kyllästy koskaan.

Muutamien piisien avulla taas kokee sellaisia tunteita, joita ei mikään muu aiheuta. Niiden avulla pystyy matkaamaan mielessään vaikka mihin tilanteisiin menneestä ja lähes minkälaisiin tunntetiloihin. Biisit toimivat ikään kuin LSD mulle. Liikunnan jälkeen on puolestaan sellainen tila, jota haluaa aina uudestaan ja uudestaan. Vaikuttaa elimistöön hyvin voimakkaasti.

Sitten on se nainen...Mikähän niissä on? Ilmeet, kosketus, tuoksu, ääni...Yhden huumeen eri osa-alueita. Ne vievät mennessään ehkä pahiten ja saavat helposti hermoromahduksen partaalle. Joskus taas jopa onnelliseksi. Viime vuosina harvemmin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Coca-Cola kuuluu tähän listaan, samoin kuin Dr. Pepper ja RC-cola. Coke Zero on eräänlaista korviketta, kuten kaikki sokerittomat kolajuomat.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllähän se laittomuuksien puolille menee eli ganja. Alkoholi on tippunut lähes kokonaan pois (olen alkoholisti) eli näin pääsin tuosta vuosien kierteestä irti. Hamppu ei tuo riippuvuutta eli on helppo säännöstellä mutta tappava liuotin jäi lähes kokonaan pois. Nyt on aamut mukavia kun on nukkunut yöt hyvin ja jopa pikku pilvessä pystyy käsittelemään vaikeitakin asioita ilman ahdistusta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aika laimeita on minun huumeeni. Krokodiliä nyt tulee päivittäin käytettyä mutta hei kukapa ei eiks je eiks je. Toinen salainen paheeni on crack-kokaiini, ja silloin tällöin tulee myös metamfetamiinin kanssa hassuteltua. Toisinaan tykkään myös sytyttää itseni tuleen, ja viime aikoina olen aloitellut sirkkeliä päin juoksemista. Olen myös kuullut että kaikista kovimmat jätkät ampuu itseään ilmantorjuntakonekiväärillä päähän, jahka tilaisuus aukenee niin täytyy heti päästä tuotakin kokeilemaan!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Steroidit kaikissa muodoissa (oraalisesti ja piikkinä pakaraan) mutta saatavuus nykyisin todella heikkoa, joten olenkin pitänyt tauko parikymmentä vuotta. Tosin välillä hassuttelen ja hölvään hartioihin ja leivän päälle testogeeliä.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nää normaalit:
Alkkomahooli, erilaiset makeat elintarvikkeet, musa, liikunta, pillu....

Koittanut hajauttaa, niin ei jää mihinkään erityisen koukkuun.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Aika laimeita on minun huumeeni. Krokodiliä nyt tulee päivittäin käytettyä mutta hei kukapa ei eiks je eiks je.
Jep. Kuka tahansa pystyy nyt internetin ja silkkitien aikakautena hamppua pössyttelemään ja viljelemään. Mutta krokodile on tosimiesten/naisten/ihmisten nautintoaine.

Kahvi. Olut. Sauna. Ja tuhat muuta
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Ganja jos valkkaamaan pääsee, harvemmin pääsee, liikun varmaan väärissä porukoissa. Muu aika menee kahvin, tupakan ja alkoholin parissa. Pienenä tarkennuksena että välillä käydään töissä jne.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Aineet ja aktiviteetit jotka aiheuttavat aktiviteettia dopamiinireseptoreissani. Normaalisti kahvia, tupakkaa ja alkoholia. Raivokasta tatin hakkaamista unohtamatta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aineet ja aktiviteetit jotka aiheuttavat aktiviteettia dopamiinireseptoreissani. Normaalisti kahvia, tupakkaa ja alkoholia. Raivokasta tatin hakkaamista unohtamatta.
Hienostuneesti kahvi vieressä tatin hakkaaminen kyllä muuten toimii ihan hyvin. Voi siis yhdistää kaksi rakasta harrastusta ja säästää aikaa esim. Sludgen kuunteluun. Kännissä käsihommat nyt ei tunnu miltään ja rööki suussa en ole vissiin koskaan kokeillut.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hienostuneesti kahvi vieressä tatin hakkaaminen kyllä muuten toimii ihan hyvin. Voi siis yhdistää kaksi rakasta harrastusta ja säästää aikaa esim. Sludgen kuunteluun. Kännissä käsihommat nyt ei tunnu miltään ja rööki suussa en ole vissiin koskaan kokeillut.
Sludgen kuuntelua voi myös harrastaa samalla kun runkkaa. Viereen vielä kahvia niin saa kolmea pahetta samalla.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kaljaa juon rouvan mielestä ihan liikaa, mutta eiköhän enimmät ketjun aiheeseen liittyvät ole kalastus ja fishermans frend pastillit. Melkeinjoka kerta kun kaupassa käyn ostan noita fisuja.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kaljaa juon rouvan mielestä ihan liikaa, mutta eiköhän enimmät ketjun aiheeseen liittyvät ole kalastus ja fishermans frend pastillit. Melkeinjoka kerta kun kaupassa käyn ostan noita fisuja.
Osta pullo halpaa vodkaa ja sekoita Fishermans Friendit sinne vähän murskattuina. Tulee hyvää jos sellaisesta tykkää.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Kannabis, täällä sen kehtaa myöntää mutta yhteiskunnassa on vielä käsittämättömän suuri tabu. Tuon lisäksi tupakka ja toisinaan päälle jäävä ryyppyputki.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kannabis, täällä sen kehtaa myöntää mutta yhteiskunnassa on vielä käsittämättömän suuri tabu.

Mulla koko suku äidistä ja lapsista lähtien tietää, että pössyttelen enkä tuota heiltä ole koskaan yrittänyt edes salata. Kukaan heistä ei ole koskaan tuominut mua tuon takia. Äiti joskus mainitsee, että onko ihan pakko sauhutella mutta tokaisee samaan hengenvetoon ruohon olevan minulle kuitenkin parempi vaihtoehto kuin viina. Sanoi velä että olen pöllyissä paljon miellyttävämpi ja huomioonottavampi kuin kännissä. Jutellaan syvällisiä ja käydään vanhoja vaikeita asioita läpi. Kokkaillaan usein yhdessä kun olen hänellä vierailulla. Uskon että mutsikin vetää vielä savut ennen kuin täyttää 75.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Nykyiset addiktiot
Fyysinen riippuvuus: kofeiini.
Psyykkinen riippuvuus: some.
Tuurijuopottelusuhde: sokeri.

Riippuvuudet, joista olen päässyt eroon
Tupakka, yli 20 vuotta sitten.
Kännykkä- ja tietokonepelaaminen muutama vuosi sitten.

Riippuvuus, jota kehitän tietoisesti
Liikunta.

Olen todella addiktioherkkä, joskin minun on myös kohtuullisen helppoa pistää peli poikki (jolloin usein joku muu riippuvuus valtaa alaa). Tämänkin vuoksi pidän alkoholin suhteen nollalinjaa. Niin vähän voitettavaa, niin paljon hävittävää.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sokeri on pahin. Eritoten suklaan muodossa. Tosi vaikea pysyä loitolla.

Alkoholin kanssa on suhde muuttunut järkevämpään suuntaan ja oon vähentänyt sen käyttöä paljon. Luulen, että tulee vielä se vaihe elämässä, että alkoholi jää käytännössä kokonaan pois. En kuitenkaan halua tavoitella ehdottomuutta.

Kannabista käytän hyvin säädellysti. On sen käyttömäärä hieman kasvanut viime vuosina, mutta mikään jokapäiväinen tahi viikkoinen tajunnanlaajenne se ei ole, enkä halua, että siitä sellaista tuleekaan. Noin yleisesti ottaen kokemukset sen kanssa on usein avartavampia mitä alkoholin. Tosin kannabis on vähän huono seurustelupäihde, ellei muu porukka ole samoilla taajuuksilla (ja saman aineen vaikutuksessa.) Sekalaisessa jengissä ei toimi, ainakaan minulla.

Mutta joo, sokeri on selkeä ongelma jos nyt huumeista laajassa kaavassa puhutaan. Minä lasken sokerin huumeeksi ja erittäin addiktoivaksi ja vaaralliseksi sellaiseksi. Salakavala ketale.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Mulla koko suku äidistä ja lapsista lähtien tietää, että pössyttelen enkä tuota heiltä ole koskaan yrittänyt edes salata.
Eri tilanne täällä. Äidin lause "Viinaa saa juoda mutta huumeisiin et koske!" nuoruudesta jäänyt pysyvästi päähän. Ja tuo lause takuulla käsittää myös kannabiksen, ei äiti siitä mitään ymmärrä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eri tilanne täällä. Äidin lause "Viinaa saa juoda mutta huumeisiin et koske!" nuoruudesta jäänyt pysyvästi päähän. Ja tuo lause takuulla käsittää myös kannabiksen, ei äiti siitä mitään ymmärrä.

No juu ymmärtäähän tuon. Tosin mun läheiset ovat olleet mukana sivullisina uhreina meikäläisen viinahelvetissä. Luulen, että tuollaisen jälkeen rauhoittava pössyttely on aika paljon pienempi paha.
 

Fullhazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kofeiinille olen selvästi fyysisesti riippuvainen, ilman tarvittavaa päiväannosta todellakin tuntee itsensä huonovointiseksi. Muille aineille en ole missään määrin fyysisesti riippuvainen. Tietenkin on todella monia muita aineita/toimintoja/pakkomielteitä, joihin on jossain määrin riippuvainen, mutta näiden välttäminen aiheuttaa ainoastaan turhautumista ja tylsistymistä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eikö elämä ole parasta huumetta? *hymiö*

Uhkapelit ovat perseestä, niistä pitäisi päästä eroon...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt tässä ei kai puhuta pillusta.

Kahvia juon. Tupakkaa poltan joskus. Kalja maistuu välillä. No, aika useinkin. Laittomista päihteistä sanon vain sen, että tiedän niistä jotain, mutta hyvässä duunissa olevan ihmisen ei kannata niiden kanssa touhuta.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nyt tässä ei kai puhuta pillusta.

Kahvia juon. Tupakkaa poltan joskus. Kalja maistuu välillä. No, aika useinkin. Laittomista päihteistä sanon vain sen, että tiedän niistä jotain, mutta hyvässä duunissa olevan ihmisen ei kannata niiden kanssa touhuta.
Entäs 70-luvun Aerosmith?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Entäs 70-luvun Aerosmith?

Hieno huomio ystäväni @Malkkinen, se päihdyttää minua kyllä kovasti! Ja tämä huomio lämmitti kovasti. Maailman paras bändi. Siis 70-luvun Aerosmith. Se päihdyttää minut pelkällä musiikillaan!

Itse en ole kuitenkaan ehtinyt harrastaa päihteitä siinä määrin kuin suuret sankarini Steven Tyler ja Joe Perry. Enkä yritäkään. Eikä pystykään, koska siviiliammatti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös