Sinun henkilökohtainen huumeesi?

  • 34 434
  • 241

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tupakka
Nuuska
Roskasafka
Kortinpeluu rahasta
Sarjakuvat/fantasiakirjallisuus
Bisse/alkoholi

Siinähän noita alkuun.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Eskapismi eli pako todellisuudesta.
Lätkäkatsomossa oleilu.
Hyvästä kirjasta nauttiminen.
Silmänruuan nauttiminen.
Hyvän ruuan nauttiminen.
Vaakamambo.

Järjestys vaihtelee tilanteiden mukaan.
 
-Muutama keskustelupalsta netissä (järjestyksessä jatkoaika.com, boxing.fi ja gameworn.fi)

- en myönnä tätä, mutta muut saattaisivat sanoa minun kohdallani nuuskan

- penkkiurheilu (etunenässä jääkiekko, nyrkkeily/MMA ja pesäpallo)

- HIFK:n ketjujen pyörittely
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jaahans, jaahans...

- Chilit ja ruuan duunaaminen. Yleensä nautinkin siitä, mikäli vedet valuu silmistä.
- Seksi.
- Tummat oluet ja Jack Daniels
- HIFK ( kestovitutus)
- Liverpool
- Kuntosali
- Pikku näpertely, eli vanhassa talossa asuminen.
- Jatkoaika.com
- Jatko-opiskelu kiinnostaa aina.
- Musiikin kuuntelu - Helvetisti levyjä...
- Hyvät elokuvat, mm Tarantino iskee...
- Vauhtia ja vaarallisia tilanteita...
- Ampumaurheilu.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
- Sauna + avantouinti yhdessä ja erikseen
- Urheilu eri muodoissaan + seuraaminen
- Herkut
- Jatkoaika - taas tauon jälkeen
- Mitäpä lottoat?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- Vihreä Kent
- Fizzin musta
- HIFK
- Kaffe, runsaalla maidolla ja sokerilla
- McDonaldsin "ruoka"
- Cloettan keksisuklaa
- Jatkoaika
- National Enquirer-lehti (täynnä skeidaa, mutta aivan pakko lukea viikottain)
- Tunteita ja Tuoksuja-saippuasarja sekä Greyn anatomia
- Nintendo Wiin hulahula- ja tanssiaskelluspelit, (kunhan sen koneen vain viitsii laittaa päälle)
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Urheilu, Musiikki ja Kahvi. Ilman noita ei kykene vetämään päivääkään läpi, urheiluun liitän siis myös penkkiurheilun. Tietenkin. Ei tämän tason roskapönttö nyt herranjestas kykene joka päivä jotain oikeasti tekemään.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haa! Kolme yhteistä :)
Tuohon lisäksi vielä Led Zeppelin, Pharrell Williams, Frank Zappa, vaniljakahvi, (kesällä) pensasmustikat ja kantarellit, ja hurmaavat miehet.

Sullahan on tossa ihan laatuhuumeitakin mukana :).

Mä voisin lisätä omaan listaani vielä vadelmat. Niitä menisi kesällä niin paljon kuin napa vetää, mutta vadelmat poistavat ainakin meikäläiseltä nesteitä, joten haittaa hieman normaalia elämää ravata vessassa vartin välein. Mutta kohtuudella nautittuna vadelmat pelastavat päivän.

Ja mä en kestä, että Gredukin lukee NE:tä, kaikkien "kohdetta lähellä olevien henkilöiden" pää-äänenkannattajaa ;).
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, mulle tulee se himaan, että varmasti saan kaiken tuoreena :))))

Et oo tosissas?!? Mistä tilasit sen ja paljonko maksat siitä? Mua korpesi ihan riittävästi, kun viime viikon numeroa ei ollut missään, ei edes Keskustan Stockalla. Lopulta mä saalistin sen ja tämän viikon numeron Munkkivuoren ostarin K-Marketista!!! Ja toivon kassalla, ettei myyjä ottaisi sitä vanhempaa numeroa pois, kun periaatteessahan niitä ei saa enää myydä, kun uusi on ilmestynyt. Ei onneksi ottanut ja niinpä mua odotti tupla nautinto partsittelujeni iloksi. Voisin tilatakin, jos se on jokseenkin saman hintaista kuin irtonumeroiden ostelu. Ja onko siis se Eurooppaa varten tehty versio, missä Globe ja Enquirer yhdessä, vai jenkkiversio?

Ja veden voi kai laskea myös huumeeksi. Sekä kylmänä lasista juotuna että pitkinä, kuumina suihkuina.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
- Jääkiekon seuraaminen. Joskus tuntuu että seuraan sitä liiankin tiiviisti, mutta silti en halua vähentää seuraamista. En käy peleissä kuitenkaan niin paljoa yleensä, johtuen olosuhteistakin eli siitä että en välttämättä ole kovin liki hallia aina. Seuraaminen rajoittuu tällöin tv:seen, nettiin, Jatkoaikaan, lehtiin...

- Tietokonepelien pelaaminen. Haaveena myös oikein pelikonsoli.

- Facebook.

- Kännykän netti. Tai siihen on ainakin riippuvaisuutta.

- Leivonnaiset. Tavallinen pulla ei ainoastaan uppoa kun se on vähän liian arkinen... :D Muuten olen perso erinäköiselle makealle...

- Alkoholi ja erilaiset limonadit.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Starbucks. Olen kylla siirtynyt 'buckseista muihin kahviloihin ja niiden latteihin niin usein kun vaan on pystyy, mutta noin niin kun yleisesti vaan Starbucks. Ihan liikaa menee rahaa maitokahveihin, mutta minkas voit... hume mika hume.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Suurin huume:
Eläkeläiset/humppamusiikki/humppaelämä

Muut huumeet:
-eri oluiden maistelu
-rummut
-musiikki
-soittaminen bändin kera
-kahvi
-jerky
-ammuntaharrrastus
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
-OT
-Facebook
-Ylipäätänsä koko samperin tietokone
-Uusi tyttöystäväni
-Trance, House
-Pokeri
-Vedonlyönti
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Pakko tehdä lisäyksiä listään
Oblivion, The elder scrolls, PS3 konsolilla. Saakeli että joku peli voi koukuttaa vaikka tämän tyyppisistä peleistä en ole aikaisemmin edes pitänyt. Jää yöt nukkumatta ja kaikki muu tekemättä kun kun istuu pelaamassa tunteja ja tunteja..
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Nyt uusin tulokas on kotitekoinen nuuska.

Rööki vähentyny aski päivässä-tahdista pikkuaski kahteen päivään-tahtiin. Pari viikkoa mennyt tuolla. Sen takia polttelen vielä kun töiden puolesta ei kehtaa paskaa lyödä huuleen. Ja nikotiini on pakko jostain keksiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös