Simon Nielsen – tanskalainen tivolimies vai oikeasti lupaava maalivahti?

  • 104 462
  • 451

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nielseniltä hyvä matsi tänään. Kaveri on Vehasta edellä tällä hetkellä. Ei pitäisi olla mitään epäselvyyttä pelaavasta maalivahdista.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Nielseniltä hyvä matsi tänään.

No ei tasan ollut. Kaksi ekaa veskarin piikkiin ja olin paikalla sekä veskari myönsi asian mulle.

Lukolla on nyt vitullinen veskariongelma, kun kumpikaan ei saa mitään kiinni. Täyttä paskaa koko homma.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No ei tasan ollut. Kaksi ekaa veskarin piikkiin ja olin paikalla sekä veskari myönsi asian mulle.

Lukolla on nyt vitullinen veskariongelma, kun kumpikaan ei saa mitään kiinni. Täyttä paskaa koko homma.
Katoinko mä ihan väärin Nordiksen lauteilta, ihan kuin se HIFKin eka olisi ollut ohjuri?
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No ei tasan ollut. Kaksi ekaa veskarin piikkiin ja olin paikalla sekä veskari myönsi asian mulle.

Lukolla on nyt vitullinen veskariongelma, kun kumpikaan ei saa mitään kiinni. Täyttä paskaa koko homma.

Hyi vittu mitä luenkaan. Nielsen oli todella hyvä. En tiedä mitä matsia olet ollut katsomassa, mutta et ainakaan samaa kuin minä tai A) odotat maalivahdilta älytöntä ihmettä B) olet Nielsen vastainen ja Vehasen suuri fani tai C) Kirjoitit humalassa koko teksin ajattelemattomasti.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Ei Nielsen eilen huonosti pelannut, mutta valitettavasti Lukon hyökkäyspään luovuuden vuoksi maalivahti ei saa päästää yhtään helpolla. Eilen oli kyllä varsinkin toinen maali täysin otettavissa.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
No ei tasan ollut. Kaksi ekaa veskarin piikkiin ja olin paikalla sekä veskari myönsi asian mulle.

Lukolla on nyt vitullinen veskariongelma, kun kumpikaan ei saa mitään kiinni. Täyttä paskaa koko homma.

Vai eka veskarin piikkiin. Olitko paikalla ollessasi aivan jurrissa? Veto lähti viivalta ja oli menossa kohti (muistaakseni) vasenta alakulmaa, kunnes osuttuaan pelaajaan menikin täysin toiseen kulmaan.

Aika taikuri saa olla, jos tuollaiset ohjaukset parista metristä ottaa kiinni. Tietysti uskomattomalla pullalla ne voi saada. Ehkä voidan laittaa Nielsenin syyksi se, että hänellä ei ole uskomatonta tuuria.

Lukon mahdollinen veskariongelma oli haistettavissa jo joulu-tammikuussa.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Hauska tappa vanha tuttu!

Sisään vaan! Miksiköhän ei ole sopparia mihinkään solminut? Liikaa pyyntiä?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hehe. Taisi Simo aavistaa tulevan eikä sen takia sopimusta mihinkään tehnytkään.

Tervetuloa toistamiseen.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaa'a. Varmaan tämä nyt oli pakkosainaus, menee toki kakkosveskana hyvin. Tilastollisesti viime kausi oli aika heikko, pari katastrofikeikkaa Mestikseen ja Liigassakaan koppi ei tarttunut odotetunlaisesti. Kevään höntsärillailuissa pelasi muistaakseni ihan mallikkaasti.

Tämä sopimus myös sinetöi sen, että oma kasvatti Setänen ei tule toipumisenkaan jälkeen pelaamaan peliäkään tällä kaudella. Ensi kaudeksi ässiin ja siellä läpimurto?

Sisään vaan! Miksiköhän ei ole sopparia mihinkään solminut? Liikaa pyyntiä?

Liian huono ykkösvahdiksi, liian kallis kakkosvahdiksi.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä toivottavasti rauhoittaa maalivahtitilanteen loppukaudeksi, Zapolski on selvä ykkönen ja Nielsen tulee Setäsen tuuraajaksi. Sinäänsä todella ikävää, koska tämä todennäköisesti tarkoittaa, että Setäsen vamma on vakava?

Hienoa että Lukko antaa Nielsenille vielä mahdollisuuden edes luukkuvahdiksi, jotenkin Lukon kohtelusta Simppaa kohtaan jäi vähän paha maku viime visiitillä.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Nielsen tulee vanhaan tuttuun rooliinsa paikkaamaan Setästä, eli luukkua aukomaan. Ennen joulua varmasti saa 1-2 peliä pelata, sen jälkeen mietitään uudelleen.

Kai Lukko maksoi sitten sen mitä mies halusi. Tuttuihin piireihin vähän höntsäilemään treeneissä ja rahastamaan ilman tulosvastuuta. Kai se työttömänä olon voittaa. Periaatteessa mikään ei Nielsenin elämässä muutu, paitsi nyt saa palkkaakin.
 

Madfexx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Simo on erittäin tervetullut takaisin! Vähän jäi jopa harmittamaan, kun jäi viime kaudella Vehasen takana niin vähälle vastuulle. Vieläkin on hyvässä muistissa kevään 2012 loistavat otteet. Toivottavasti saa vastuuta tolppien välissä sen jälkeen, kun Zapolskin sopimustilanne varmistuu kuun vaihteessa.

EDIT: Luonnollisestihan tieto Setäsen pidemmästä sairaslomasta on erittäin ikävä, mutta toisaalta olen enemmän levollisin mielin sen kanssa, että loppukauden yksipuolisesti luukkua joutuu avaamaan Nielsen Setäsen sijaan.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Tämän on pakko tarkoittaa sitä, että peliaikaa on tulossa. Nielsen tuskin on niin tyhmä, että tulee Raumalle toistamiseen luukkua avaamaan. Kannattajat voisivatkin huomioida Simonia, jotta poika tuntee itsensä arvostetuksi.
 

Century Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tätä kaveria kaipailin Lukkoon jo tuossa lokakuun alkupuolella, silloin tosin Zapolskin tilalle. Mutta jos ja kun he molemmat Lukossa pelaavat loppukauden, niin tilanne saattaa olla vielä parempi. Olisiko tässä se kuuluisa tandem, jolla mennään pitkälle? Mene ja tiedä, mutta toivotaan. Ikävää tietysti, että tilanne tuli mahdolliseksi vasta Setäsen loukkaannuttua.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
No tämä asia ratkesi nopeasti. Hienoa.

Lukon sivujen mukaan Nielsenin ei tarvinnut kahta kertaa miettiä, kun Lukosta soitettiin. On varmaan mielissään, kun ei tarvitse olla enää pätkätyöttömänä ja pääsee taas tositoimiin. Hyvässä lykyssä on Zapolskin kanssa tasaveroinen molari.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Raumam bojat voisivat tehdä jonkun tifon seuraavaan kotipeliin jossa Nielsen on mukana ja teksti "welcome back Simon!" jne. Itselläkin viime kaudesta huonot muistot, mutta 2012 kevään ykkösvahdin otteista erittäin hyvät muistot.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olenkin ihmetellyt, että missä Nielsen oikein pelaa. Sen mitä olen Simon pelejä nähnyt, niin mielestäni hänellä on edellytyksiä olla oikeasti huippuvahti!
Onko muuten Lukolla Zapolskin kanssa koko kauden sopimus?
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Hyvä haku Lukolta. Kuitenkin jos Setänen vaihtaa seuraa tämän vuoksi niin seurajohdon tulee saada kuulla kunniansa tämän vuoksi.

En kuitenkaan usko, että haastaa Zapolskia koska hän tuntuu olevan miltei jumalan tai Vehasen tasolla tällä hetkellä Lukossa jota ei voi syrjäyttää edes muutamaksi peliksi maalilta.

Muistot on kuitenkin Nielsenilta hyvät sillä hänhän oli toissa vuonna ihan ykkösmies Lukon sääleissä Bluesia vastaan joten potenttiaalia on jos sitä annetaan vain hyödyntää.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aika jännästi Lukko reagoi, Setänen kun nyt ei kai olekaan kuin joitain viikkoja pois. Mitään en näistä ymmärrä, mutta jos polvella on taipumusta mennä paikoiltaan, niin ei se kai levolla korjaannu. En kyllä tiedä korjaantuuko leikkauksellakaan täysin.
Ilmeisesti Setäselle on kuntouduttuaan tarjolla pelejä Mestiksessä tai muussa miesten sarjassa, a-junnuissa pelaaminen ei palvele sen paremmin häntä kuin Seliniäkään. Tosin Setäsen pitäisi saada laadukasta maalivahtivalmennusta, en tiedä saako sitä Raumalla sen paremmin kuin Mestiksessäkään.

Nielseniä vastaan ei minulla ole mitään, hän on näyttänyt että pystyy pelaamaan aivan maagisesti, mutta toki Lukko-uralle mahtuu muutama todellinen syvänmeren sukellus, lähinnä Mestiksessä.

Pidän selvänä, että Zapolski jatkaa ykkösenä. Toki Nielsenkin varmaan saa näyttöpaikan, joissa pitää sitten antaa vahvat näytöt, jotta uusi näyttöpaikka tulee.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös