Simo Pulkki Jokereiden testissä

  • 47 370
  • 159

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
flintstone kirjoitti:
Tästä olen kanssasi täysin samaa mieltä. Eli Masan ja Hjalliksen pitää antaa Sheddenille sellaiset joukkueen rakennuspalikat kuin vain meidän rahallisilla resulsseilla pystytään antamaan. Ja jos Sheddenin mielestä VandenBusshen ja Pulkki on meille pleijareissa tarpeellisia niin en myöskään minä näe mitään syytä miksei herroja täällä pidettäisi. Tämä siitäkin huolimatta vaikka minä olenkin itse varsin selkeästi kertonut oman mielipiteeni siitä näenkö VandenBusshenin meille tärkeäksi pelaajaksi.

No näinhän se menee tai ainakin näin sen pitäisi mennä. Mutta juuri nyt Pulkin ja VandenBusschen sopimusten jatkosta väännetään valmennuksen ja Virmasen välillä. Ymmärtäisin väännön, jos kyse a) ei olisi tietyissä tilanteissa tärkeistä roolipelaajista ja b) kokonaisuuteen ja moniin muihin pelaajiin verrattuna edullisista kavereista, joiden palkan vaikutus Jokerien taloudelliseen tulokseen on erittäin, erittäin pieni.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Onko siis näin, että Pulkin joskus elokuussa solmima try-out jatkuu edelleen loukkaantumisen takia?
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
St_Patrick #16 kirjoitti:
Onko siis näin, että Pulkin joskus elokuussa solmima try-out jatkuu edelleen loukkaantumisen takia?

Muistaakseni Pulkki teki Ärrä Cupin tienoilla koko kauden kattavan sopimuksen.
Mikäli muistan väärin, niin joku viisaampi valoittakoon tilannetta enemmän.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tanskanen kirjoitti:
Muistaakseni Pulkki teki Ärrä Cupin tienoilla koko kauden kattavan sopimuksen.
Mikäli muistan väärin, niin joku viisaampi valoittakoon tilannetta enemmän.

Viisaammasta ei ole tietoa, mutta loppukesästä Pulkki teki try outin Jokerien kanssa. Try out -sopparia jatkettiin Marskin jälkeen ja Shedden oli häneen tyytyväinen haluten Pulkin rosteriin. Virmanen palkitsi tyytyväisyyden "kolmannella" try outilla, jonka pituus oli tällä kertaa muutaman kuukauden. Virmanen on siis tehnyt Pulkin kanssa tavallaan try outin, jatkanut sitä kerran ja tehnyt vielä kolmannenkin try outin. Masa tietysti laski, että Lepistön paluu on raja. En viitsi ottaa siihen kantaa, ovatko Lepistö ja Pulkki toisensa korvaavia pelaajia.
 

Jurgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pulkki ei jatka jokereissa.

Mr.Jäähyaitio kertoilee toisella sivustolla, että Simolle etsitään uutta seuraa, sillävälin mies treenaa mestiksessä.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Jurgen kirjoitti:
Mr.Jäähyaitio kertoilee toisella sivustolla, että Simolle etsitään uutta seuraa, sillävälin mies treenaa mestiksessä.

Siihen päättyi siis Pulkin ura Jokereissa. Saldoksi jäi pukeutuminen neljään runkosarjan otteluun ilman minkäänlaista tilastomerkintää. Harjoitusottelut olivat tietenkin oma lukunsa.

Itse en jää kaipaamaan.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
ennustaja kirjoitti:
Siihen päättyi siis Pulkin ura Jokereissa. Saldoksi jäi pukeutuminen neljään runkosarjan otteluun ilman minkäänlaista tilastomerkintää. Harjoitusottelut olivat tietenkin oma lukunsa.
Kokonaista yhden vaihdon taisi herra pelata liigaa. Ässät-pelin viimeisellä minuutilla pääsi jäälle. Käytännössähän tämä tarkoittanee sitä, että VandenBussche pelaa loppukauden Jokereissa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
eh kirjoitti:
Kokonaista yhden vaihdon taisi herra pelata liigaa. Ässät-pelin viimeisellä minuutilla pääsi jäälle. Käytännössähän tämä tarkoittanee sitä, että VandenBussche pelaa loppukauden Jokereissa.

Kyllä Pulkki muutaman vaihdon pelasi tuossa ottelussa. Itse näin telkkarin välityksellä pari kertaa jäällä. No, kaikkea ei voi saada, mutta olisi Pulkin pitänyt joukkueessa siitäkin huolimatta, että pakistossa on väkeä. Rotaatiolla olisi mennyt ja sattuuhan niitä loukkaantumisiakin, valitettavasti. Ja aina voi hakea naapurin pois pelistä :) VandenBussche jatko varmistui kyllä käytännössä, aivan kuten toteat. Hyvä edes niin.

Ja hyvää jatkoa Pulkille Vantaalle.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
cobol kirjoitti:
Kyllä Pulkki muutaman vaihdon pelasi tuossa ottelussa. Itse näin telkkarin välityksellä pari kertaa jäällä.
Juu, niinpä näyttävät liigan tilastotkin väittävän. Itse taisin olla niin huumautunut Jokerien toisesta erästä, etten huomannut Pulkin jäälläoloa ennen kuin viimeisellä minuutilla.

Tosiaan, hyvät jatkot Simolle ja takaisinkin saa tulla, toivottavasti paremmalla onnella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös