Simille kenkää, uusi Tsekki tilalle

  • 37 563
  • 233

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Vopatko ulos?

Viestin lähetti JanJ
Mä olin suorassa yhteydessä sinne osoitteeseen tänään. Melko selkeästi kerrottiin, että älkää siellä Jatkoajassa sitä Simiä erottako, puhutte väärästä miehestä.

Pakko olla Kantor siinä tapauksessa. Siis jos Vopat on vain sairaslomalla. Muuten ei oo yhtään kivaa.

Ja jos Vopat lähtee, niin saisinko lisää perusteluja sille, miksi Nielikäisen Pasille ei ole käyttöä?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Vopatko ulos?

Viestin lähetti JHag


Ja jos Vopat lähtee...

Miten itse kukin tulkitsee Don Frankin haastattelussa lausutun:

''No Vopat on Vopat''.

Minä tulkitsin siten, ettei kuulu lähtijöihin, vaan lasketaan kuuluvaksi kalustoon. Ja onko sieltä ylipäätään tarvetta kenenkään ulostamiselle.

Se pakkiselitys muuten puuttuu. Miksei tullut ny?
 

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Urkuria mäkin epäilisin, häntä kun ei kukaan joukkueesta jäisi kaaipaamaan. Sitä paitsi se olis niin penamainen veto että potkitaan pakki pois (jo nyt haparoivasta puolustuksesta) ja palkataan "toivotaantoivotaantsekki" tilalle. Kai tää tästä.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Re: HEI!

Viestin lähetti JanJ
Simi ei todellakaan lähde.
Jos joku lähtee, taitaa se kaveri istua tällä hetkellä sairastuvalla.

Joo, tätä mä tänään vähän ajattelinkin, kun luin päivän Uugeilut:

"Ajankohta "sairastumiselle" on kaikkea muuta kuin otollinen, sillä tulo- kuten menopoliittisetkin neuvottelut ovat olleet käynnissä jo kauan myös tällä sektorilla."

Näin siis Uuge Koffin sivuilla...eihän tää voi tarkoittaa ketään muuta kuin Vopattia..eihän muita kavereita (pitkäaikais-potilaat poisluettuna) ole edes loukkaantuneena.

Itse kuuluin niihin, jotka olivat innoissaan Simin tulosta punapaitaan..ja Ilmalan harjoitusturnauksen jälkeen olin yhä vakuuttuneempi, että tästä kaverista on meille paljon iloa...enkä kyllä ois vieläkään potkimassa Simiä ulos.

Jos tää uus kaveri nyt sitten on pelimies, niin kuka ulos ? Vaihtoehtoja ei voi olla muita kuin kaksi, Vopat ja Simicek. Stat, Marek ja Kantor ovat koskemattomia. Pakko olla. Ei helvetti voida enää tota nykyistä puollustusta rokottaa hyökkäyksen kustannuksella.
Vaikea valinta, koska diggaan kuitenkin Vopatista...mutta kai se on sitten kuitenkin pakko olla Vopat...tää kaverihan on laituri...keitä senttereitä jäis Simin lähdön jälkeen ? Rudi, ja sen jälkeen harmaata massaa..ja muutenkin meriitit ja mitat vaikuttavat juuri Vopatin paikkaajalta.

Ei helvetti, vaikeeta on...mulla on idea: Peluutetaan jossain matsissa kuutta ulkomaalaista. Ja Karalahti samaan matsiin kehiin. Haistatetaan pitkät niin SM-Liigan ja NHL:n pykälille. Ei ne oikeudessa päde kuitenkaan. Päästään samalla taas lehtiin oikeen rytinällä: "Miksi aina IFK?" "SM-liigan kauhukakara rikkoo taas sääntöjä." "tyhmä-tyhmempi-supertyhmä-lobotomiapotilas-IFK". JNE. Paskat me niistä. Koirat haukkuu, karavaani kulkee ja brändi ja grappa maistuu.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Älkää nyt maalailko vielä piruja seinälle! Vopat on eniten IFK koko tämänkautisesta miehistöstä, ehkä Marekki, Kantor ja Kibe ovat jossain määrin myöskin, mutta RV:ssä on sitä särmää. Värikäs hahmo, jota en soisi poistuvan vielä pitkään aikaan. Pena ja Alpo, miettikää nyt uudemman kerran tätä kuviota. Simicek ei ole saanut meillä oikeastaan mitään aikaan. Voitteko vielä olettaa, että mies heräisi? Minä en ainakaan voisi.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monenlaista

tuntuu tämä touhu tosiaan olevan. No, itse toivon, että tämä herra Zäbä-Zäbä pelaa loistavasti pari viikkoa ja lähtee sitten vaikka takaisin kotiin. Tämä edellyttäen, että kaveri ei yllättäen olekaan esim. Simiä huomattavasti parempi kiekkotaituri.

Aikamoinen veto joka tapauksessa. Itse odotan innolla keskiviikkoista peliä. On tämä vaan hulvatonta touhua. Seniorin sanoin: I LOVE THIS TEAM.

Ps. Ja kai se 6 ulkomaalaista rosterissa olisi myös jonkinlainen vaihtoehto. Ainahan niitä voi lähettää hakemaan tuntumaa Forssaan.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Re: HEI!

Viestin lähetti JanJ
Simi ei todellakaan lähde.
Jos joku lähtee, taitaa se kaveri istua tällä hetkellä sairastuvalla.

Kun Vopat tervehtyy, asia käsitellään uudestaan.
Nyt on uudella kaverilla mahdollisuus viedä Vopatin paikka joukkueessa.

Simi ei lähde.

Mulla on kyllä eri tietoa.

Tänään aamulla, samalla kun kuulin tämän tulijan nimen, samassa lauseessa mainittiin lähtijä: Simicek.

Ja sanat tulivat henkilön suusta jonka tilinauhassa lukee HIFK.

Mutta koska Vopat sairastaa, ei ole mikään kiire potkia Simia pihalle. Ehditään hieroa vaihtokauppoja tai jopa muuttaa mieltä. Mrzackek antaa aikaa ja pelivaraa.

EDIT: On se vaan outoa ja hassua että HIFK:n johto lukee tätäkin ketjua ja ihmettelee meidän spekulointiamme ,) Terveiset vaan sinnekin!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: HEI!

Viestin lähetti kaizu
Joo, tätä mä tänään vähän ajattelinkin, kun luin päivän Uugeilut:

"Ajankohta "sairastumiselle" on kaikkea muuta kuin otollinen, sillä tulo- kuten menopoliittisetkin neuvottelut ovat olleet käynnissä jo kauan myös tällä sektorilla."

Näin siis Uuge Koffin sivuilla...eihän tää voi tarkoittaa ketään muuta kuin Vopattia..eihän muita kavereita (pitkäaikais-potilaat poisluettuna) ole edes loukkaantuneena.
Juu mutta jos lainattaisiin sitä edeltävääkin kappaletta niin tilanne muuttuu täysin:
"Lauantaisessa Lukko-matsissa esiintyi yllättävää anemiaa välillä niin pirteästi pelanneiden nuorten miestenkin joukossa.
Ajankohta "sairastumiselle" on kaikkea muuta kuin otollinen, sillä tulo- kuten menopoliittisetkin neuvottelut ovat olleet käynnissä jo kauan myös tällä sektorilla."

Minä käsitän tämän vahvasti niin, että yksi tai pari nuoriso-osastoltamme on kaupankäynnin kohteena. Vähemmän hyvin viime aikoina ovat pelanneet mielestäni alkukauden komeetta Grünn, Hirschovits sekä varauksin Viitaluoma. Myös Luttinen saattaa haaveilla suuremmasta peliajasta muualla. Kaikilla näillä on todella suuri potentiaali, joten varmasti käypiä hankintoja pienemmille seuroille.
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällä hetkellä Vopat ei kykene pelaamaan. Sillä aikaa Mrazek täyttää hänen paikkansa. Siinä ajassa ehditään aivan hyvin nähdä, että minkä tason pelimiehestä on kysymys.

-> Huono
= Kiitos ja näkemiin.

-> Hyvä
= Mies pidetään joukkueessa.

Jos mies pidetään, niin se ei välttämättä tarkoita kenestäkään luopumista. Kuuden ulkomaalaisen käyttö on rotaation avulla aivan mahdollinen vaihtoehto, jos niin halutaan. Jopa niin, että kaikki tshekit ovat samaan aikaan kaukalossa. Stathos ei kaikkia matseja kuitenkaan pelaa, joten silloin on hyvin helppo pistää Laaksoharju maaliin ja nostaa luukkumieheksi Limnell.

Mrazek (194cm/101kg) - Simicek (191cm/98kg) - Vopat (192cm/100kg)

Kokoa ja näköä olisi ainakin Legion of doomin malliin.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: ANTAKAA TYÖRAUHA !

Viestin lähetti Brewer
Mä toivon , että se " uusi " tsekki olisi Otakar Janecky !

Höh, luin jo, että "Mä tiedän, että se "uusi tsekki olisi Otakar Janecky !". SE vasta olisi ollutkin jotain. Oltais hankittu IFK:hon toi uskomattoman taitava tsekki, kyllä siinä ois ollut Hjallikselle ja narreille kunnon näpäytys. 4 vuoden diili, niin oltas saatu kunnolla nauttia tosta kaverista. Eihän se oo vielä edes vanha.

Kyllä se Pena on ovela kaveri, pisti Peltosen narreihin pilaamaan niiden pelin, hihii siitäs saitte, ja ostaa meille kunnon tsekkejä. Vittu ne on kunnon tappelijoita, vetää kaikkia turpaan.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti TheAnimal
Mrazek (194cm/101kg) - Simicek (191cm/98kg) - Vopat (192cm/100kg)


Huhuh, kyllä ois taas suvilindeeleillä mietittävää. Kunnon kentällinen, sitten pistetään vielä se vitun Stathos narreihin, eihän se edes saa kiekkoja kiinni. Kyllä taas naurattaisi, kun meidän koonit pistäis kiekkoa Steimoksen taakse Maneesissa. Lisäks ne löysät urpot sieltä puolustuksesta voisi pistää vittuun, Marek ei nykyään tarjoa viihdettä kuin kentällä olleessan(mitä nyt Bluesin aitiossa hetken) ja Kantorin pommit vain lamauttavat IFK:n vastustajien loistavat taiturit. Olisi kiva nähdä kunnon maalintekijöiden rauhassa iskevän kiekkoja maaliin paidanväristä huolimatta.

Pena, soita Virmaselle. Kyllä se varmaan meidän paskat sinne ottaa ja saadaan vihdoinkin kunnon jengi stadiin.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti TheAnimal

Mrazek (194cm/101kg) - Simicek (191cm/98kg) - Vopat (192cm/100kg)

Aika jyrkän näköinen 'vitja' on tolla tavalla vierekkäin. Siihen kun tyrkätään Z - Kantor pakeiksi, niin josko pojat kommunikoisi keskenään meille vielä viihdettä kehiin. Siis sellaisina pelipäivinä, jolloin Stathos saa vapaapäivän ja Laaksoharju on toimivan ykkös- ja kakkoskentän takia työtön. Ykkösenä rulettaisi Kuhta-TRuutu-Pärä takanaan Söde-Jere. Nonih!
 
Viestin lähetti Hanska
...Jos teiltä muuten sattuisi unohtumaan nämä etunimet niin voitte muistaa ne helposti ajattelemalla Timo Pärssisen kahden kakarapojan etunimet = Juuso ja Jiri. Kertoo ehkä jotain myös Pärssisen älykkyystasosta, joka...

Onko Hanska tämä nyt ihan korrektia? Luepa Kiekkolehden juttu 'Timo Pärssinen 99 kysymystä', niin valottuu tuokin asia sinulle vähän enemmän. Toiseksi kiekkotietämyksesi on aika hataralla pohjalla jos vielä jaksat viljellä käsitystä tyhmistä jääkiekkoilijoista.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti TheAnimal
Stathos ei kaikkia matseja kuitenkaan pelaa, joten silloin on hyvin helppo pistää Laaksoharju maaliin ja nostaa luukkumieheksi Limnell.

Elukalta muuten aika hyvä pointti, tosiaan, kun yksi meidän mokkakorvista on maalivahti. Jos Laaksoharju pelaa maalissa, niin kyllä sitä aition luukkua varmaan osaa joku junnukin aukoa, ei siihen tilastomiestä tarvita. Sitten vielä voidaan olettaa että aika useinkin joku on loukkaantuneena, flunssassa tai kärsimässä pelikieltoa, jolloin ei välttämättä ole huono veto ollenkaan pitää 6 ulkomaalaista rosterissa. Vielä jos ajatellaan että satunnainen hanskaus Vopatilta tai tältä Brezneviltä tuo yhden pelin pelikiellon, on meillä sitten heittää kehiin se stuntti, eikä pelikielto aiheuta niin suurta puutostilaa joukkueen pelissä, kuin esim. Vopatin puuttuminen nyt aiheuttaa.

Ja mitä tähän Brezneviin tulee, ulkonäkö ja koko on aika paljonkin kuin Vopatilla, ainoastaan huolettaa se että hänen pelityyliään moititaan joissain yhteyksissä turhan pehmeäksi. Eihän sitä tosin tiedä vaikka tälläkin saralla kehitystä olisi vaikka jo tapahtunut, että katsellaan nyt. Henk. koht. istahdan petoluolaan näillä näkymin vasta joulutauon jälkeen, joten jos hän meillä vielä silloin pelaa, annan lopullisen arvioini vasta sitten.

Jos pojassa on potentiaalia, niin se hyvä puoli meidän joukkueessa (ainakin toistaiseksi) on että meillä on valmentaja joka osaa kehittää pelaajaa sen mukaan millä osa-alueella potentiaalia löytyy.

Juuri tältä pohjalta The Ape olisi ihanteellinen kakkosvalmentaja minun puolestani vaikka lopun ikäänsä, jos vaan herralle itselleen rooli sopisi. Hän ei myöskään joutuisi ottamaan niin paljoa paineita töistään eikä saamaan shittiä niskaan, eikä heilumaan mediassa kuten nykyään, joten miksi ei? Käsittääkseni kuitenkin Hra Suhonen pitää nuorten pelaajien kanssa työskentelystä ja heidän kehittämisestään, että siltä pohjalta tämä voisi olla ehkä se parempi rooli hänelle? Hiukan hintava 2. koutsi tämmöinen tietysti olisi, mutta kai sitä hiukan voi maksaakin siitä ilosta että jatkossakin myös liigaringissä voidaan jalostaa pelaajia, eikä vain ostaa valmiita, kuten eräs toinen seura tekee.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Tätä menoa (ei monoa) tarvitaan kohta Tsekki valmentajaksi. Vai onkohan Penan Taxfree-kassiin jäänyt sellainen?

Onhan NHL:ssä toisilla jo ylivoimavalmentaja niin miksei meillä voisi olla Tsekkivalmentaja?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kyllä minä ymmärrän, että Mrazek voi stuntata esim. Vopatia (huom !!, ei saa myydä) loukkaantumisten aikana.

Se idea, että Dave on katsomossa ja Laaksoharju maalissa, on paljon huonompi. Vanha sananlasku sanoo "maalivahti on puoli joukkuetta jääkiekossa." Laaksoharjun ollessa maalissa maalivahti ei ole puolet joukkueesta, ei edes puolet puolikkaasta.

No, Mrazek on kai hankittu kahden viikon koeajalle. Sinä aikana on 5 peliä. Katsellaan rauhassa, tutkitaan ja hutkitaan, jos tarvetta.
 

Punainen Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitäs jos...

Ihan alkuun tervehdys vaan kaikille väriä tunnustaville!
Olen seurannut tätä palstaa jo hyvin pitkään ja lopulta sain aikaiseksi hankkia myös tunnukset.

HIFK:n miehiä pikkupojasta asti ja ensimmäiset oikein selvät muistikuvat vuoden -83 finaaleista ja Pepen "hirmuisesta" sivalluksesta...

Siitä eteenpäin petoluola on tullut tutuksi ja aikaa siellä vietettyä paljon, hyvin paljon.

Ok, nyt asiaan... Itse veikkaan että Vopat (ikävä kyllä) on liipaisimella, mutta vaihtoehtojakin tietenkin on.
The Penan suunnitelma kaikessa yksinkertaisuudessaan voisi olla esim. seuraava:
Tämä uusi kaveri (sorry, nimi edelleen hakusessa) on todella Vopatin korvaaja, mikäli siis onnistuu.
Jos näin käy, suunnitelma etenee ja Vopatilla tehdään kauppaa...
Vopat treidataan kotimaiseen kovan luokan pakkiin.

Jos uusi äijä ei onnistu niin ei kun takaisin kotiin ja Vopat kehiin, mutta ainakin on yritetty.
Mun mielestä tämä kuulostaa jopa täysin mahdolliselta.

Sen verran vielä itsestäni, että omat ajatukseni HIFK:sta oikeastaan joka suhteessa (joukkue, pelityyli, brändi yms.) osuvat aika hyvin yksiin veli JHagin kanssa, jolle kyllä tähän loppuun on annettava täysi tunnustus, tämä mies on yksi suuri syy siihen että tämä palsta alkoi ylipäätään kiinnostaa.
 

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toi oli Svantte hyvä idea, kun ajattelee tarkemmin niin me tarvitaan kumpikin( ei sinä ja minä) eli ylivoima-tsekki-valmentaja.
 

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Re: Mitäs jos...

Viestin lähetti Punainen Mike



Jos näin käy, suunnitelma etenee ja Vopatilla tehdään kauppaa...
Vopat treidataan kotimaiseen kovan luokan pakkiin.

Meille kelpais kyllä Vopat...meillä olisi kovan luokan pakkikin tarjolla..nimittäin Marko Toivonen... tosin nyt mies on hakemassa Norjassa lisää kovuutta, mutta saatte sen ensi kaudeksi... Siinä olisi teillä taklaava ja nopeasti luisteleva pakki. Ylivoimalla laukaus lähtee todella nopeasti ja se osuu yleensä ylämummoon. Tämän kyseisen pelaajan taklauksetkin osuvat aina niin mahtavasti, että pleksit on kovilla...ja tämä henkilö ei koskaan ole myöhässä missään tilanteessa... vaihdetanko?


edit. kirjoitusvirheitä
 

Punainen Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lisäys

Tuohon mun edelliseen viestiin vielä sen verran että jotainhan tässä on jokatapauksessa tehtävä.

En jaksa millään uskoa että tämä Mrazek voisi olla Simin korvaaja, siinä yksinkertaisesti ei olisi mitään järkeä!

Meillä on jo Vopat, miksi toinen järkäle hyökkäykseen?
Jos kaveri olisi pakki niin sen vielä ymmärtäisin.

Mrazekista nyt ei hirveästi ole tietoa, mutta mikään "playmaker" hän ei kyllä taida olla.

Joten Vopat on tästä eteenpäin kauppatavaraa ja veikkaan että keskusteluja on jo käyty...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tänks Punainen Mike. Tunnetko muuten sen Hakunilan Miken? Kova sälli sekin, terveisiä vaan! Tässä ei ole oikein ehtinyt lukeakaan naapurin kuulumisia, kun on ollut omissakin tekemistä koko ajan.

Ensinnäkin mulla olisi idea siihen rotaatioon, jos kaikki 6 jäävät kehiin. 5 kenttäpelaajaa voisivat veljellisesti sopia, että jokainen olisi PELIKIELLOSSA omalla vuorollaan. Pelikielto tulisi aina tappelun seurauksena, jokaisestahan siihen on. Turha tuijotella Mar...Mra....Mza....mä sanon nyt tätä jätkää M:ksi, kun meillä on Z:kin. Niin, turha tuijotella M:n edesottamuksia AHL:ssä, jos siellä ei ole tullut tapeltua. Suviurpolassa pelkät tuollaiset raamit pistävät vetelät housuun 90%:lle vastustajista. Ei muuta kuin hanskat jäähän ja ikävä ilme.
(M = muuten "ämmä", ei ehkä kovin hauska lempinimi).

Olen, kuten sanottu, myös InSideHockeyn linjoilla siinä, että tosiasiassa Vopat ei ole lähdössä, ei edes liipasimella. Taustalla pelataan vain jotain elämää suurempaa peliä. Kyllä se on Simi, mahdollisesti Kantor, joka saa pakata kamansa, jos M jää.

Ja kaupan käynnin madollisia kohteitakin tuli eilen listattua, laitetaanpa tähänkin. Näillä siis pakkeja vaihtokauppaamaan:
-Hirsovitch
-Luttinen, joka putosi MM-kisajoukkueesta, kiitos Erkka!
-Viitaluoma
-Grunn
-Saarinen
-tsekki: Simi/Kantor/Vopat (?)

Näistä jätkistä Hirsovitchin ja Luttisen myyminen olisi aika outoa, sillä molemmilla on NHL-varaus, vuokraaminen on sitten eri juttu.

On tää aika meininkiä, taas kerran. Liikennettä on kuin Sokoksen ovissa.

Mutta mitä tekee Älpou? Äijä on tavallaan saanut luottamuslauseen, kun mono ei ole heilahtanut. Mutta siltikin hänellä on toinen jalka eteisessä. Älpou ei ole ykköskoutsina 03/04 ellei The Pommi tapahdu keväällä. Mutta onko hän ykkösenä edes koko tämän kauden loppuun?? Jos, niin miksi kaveri antaa ymmärtää -ja melkoisen julkisestikin- olevansa todella väsynyt suomalaiseen jääkiekkotouhuun. Eilen viimeksi kaveri jutteli tällaisia - ja vieläpä erään tunnetun toimittajan kanssa.
 

Carlos

Jäsen
Jaa Vopat vaihtokaupoille?

Lähretääns kattomaan. Mitä on huhuiltu Hifkiin, Järventietä (Ilves), Laamasta (Ilves), Tuulola (HPK).

Vopat tuli Ilveksestä, on tuskin halukas menemään sinne enää takaisin. Vaihto Järventiehen olisi vielä sulatettavissa periaatteellisella tasolla, mutta ei ainakaan Laamaseen, mies on täydellinen tepsin pakki -ei meidän. Eli nämä voitaneen jättää pois laskuista.

Mites sitten, HPK:lla ilmeisesti olisi kiinnostusta saada Vopat riveihinsä tuomaan voimaa hyökkäykseen, mutta ei ole tarpeeksi arvokas mies vaihdettaessa päittäin Tuulolaan. Mitähän muuta Kerho haluaisi kuin Vopatin? No Zidin mahdollisesti, eli Vopat & Z Kerhoon, Tuulola Hifkiin? Kuulostaa aika rajulta, kaksi yleisön ehdotonta suosikkia yhteen hyvään pakkiin.... Jos Breznevistä on Vopatin korvaajaksi, tämä siirto on ymmärrettävissä, silloin vaihtaisimme periaatteessa Zidin Tuulolaan, ja hyökkäys pysyisi samalla tasolla, vaikka Kerho saisi PF:n ja pakkivirtuoosin itselleen. Sattuu sanoa, mutta Zidlicky on kyllä juuri Kerhon(kin) tyyppinen pakki, kohtalaisen pienikokoinen, erittäin taitava tsekki, sopii kuin nenä Jaloseen.

Tämä voisi olla molempia hyödyttävä kauppa, Hifkille varmuutta ja johtohahmo alakertaan, Kerholle voimaa, taitoa ja väriä niin että oksat pois.

Tai sitten? Jos kerran urkuri ei ole oikein suosittu Hifkin joukkueessa, olisiko vaihtokauppa sitten Urkuri&Vopat vs. Tuulola? Tässä ei olisi oikeastaan muuta hyötyö Kerholle kuin voimahyökkääjän saanti, väittäisin että Tuulolassa ja Kantorissa ei ole niin järkyttävän paljon eroa taidoissa. Näin ollen siis Kerholle voimaa hyökkäykseen, ja Hifkin sisäinen (mahdollinen) ongelma pois?

Ja jos se ei ole sitten Vopat? Simi & Z tai Simi ja Kantor vs. Tuulola? Simi ja Kantor tuntuisi ehkä kaikista järkevimmältä vaihtoehdolta molempien kannalta vaihdettaessa Tuulolaan. Sitten meillä olisi taas yksi ulkomaalaispaikka vapaana... :-)

Eiköhän tässä vielä jotain tapahdu, mitä ja koska, onkin sitten eri juttu. Kahtellaan ja ihmetellään... ja muistetaan nöyryys.
 

jake

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
Kauhea poru täällä taas.

Eikös tämä ole selvää, ainakin minusta.

Vopat on kuukauden sairaslomalla, Mrazek 2 viikkoa kokeella. Simicekin esityksiin palkkaansa nähden ei joukkueen johto ole todellakaan tyytyväinen.

1. Mrazek on Vopatin sairaslomasijainen.
2. Katsotaan, onko hänestä pelimieheksi.
3. Katsotaan, löytyykö Simicekin virta jossain vaiheessa.
3. Kun Vopat paranee, katsotaan kuka tai ketkä ulkomaalaiset lähtee ja ketä tulee tilalle. Oli lähtijä tai lähtijöitä sitten siinä vaiheessa Mrazek, Simicek tai joku muu.

Kaiken lisäksi ymmärtääkseni HIFK:llä on koko ajan anturit pystyssä hyvän pakin hankkimiseksi, mutta niinkuin pitemmän aikaa Euroopassa on ollut tilanne, vapaita hyviä kiekollisia pakkeja ei ole, joten tyhjästä on vaikea repiä.
 

Punainen Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lisää spekulointia

Jhag, En tunne Hakunilan Mikeä, mutta ainakin nimestä päätellen on varmasti kova sälli sekin!

Korostetaan nyt vielä sitä, että Vopat todella on Vopat, enkä hänestä eroon haluaisi.

Mä en vaan näe mitään järkeä siinä että tämä "M" korvaisi Simin.
Simissä on potentiaalia, sanokoot muut mitä sanoo ja en vaan voi uskoa että tämä "M" pystyisi tuomaan ainakaan pelillisesti mitään uutta.
Jos kaveri osaa hanskata, niin sehän on aina hyvä, mutta ei Simiä nyt mun mielestä sellaiseen pitäisi kuitenkaan vaihtaa.

Pakkia tässä perkele tarvitaan!
Ja siinä syy miksi aloin Vopatillakin kauppaa käymään.

Luulisi että meidän iki ihana Alpo ja kivakivaHarrikin sen tietävät,
mutta luotto heihin asiassa kuin asiassa alkaa olla jo aika nollassa.

Mulla alkaa itseasiassa hahmottua tässä ihan uusi toimintamalli, joka saattaisi toimiakin...
Pidetään kaikki muut paitsi Ape ja DirtyHarry, jospa se M onkin tulossa tänne valmentamaan...
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti jake
Kauhea poru täällä taas.

Anteeksi nyt tyhmyyteni, mutta mikä helvetin poru täällä muka on? Käsittääkseni ainakin tämän päivän puolella on lähinnä keskusteltu ja spekuloitu siitä missä mennään ja mitä tuleman pitää. Eikö se ole lähinnä palstan idea?

Ihme touhua kun aina riittää näitä hyssyttelijöitä jotka kieltävät asioista puhumisen ja mielipiteiden julkituomisen. Pitäisi vissiin olla niinkuin jenkit, julistaa vain idiottiina että "vii aar living in thö kreitest kantri in the wöörld", niin kaikki olisivat tyytyväisiä. Ihan sama miten päin helvettiä kaikki menee, ollaan vaan iloisia ja kehutaan. Ja tosiaan, nyt kukaan ei ole itkenyt eikä porunnut, täällä on käyty keskustelua, anteeksi kaikille muillekin jotka pahoittavat siitä mielensä... "kauhea poru täällä taas..." tsiisus, get a life.

Muistakaa nöyryys.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.92
  • 3.80
  • 3.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös