Siistit rekkarit

  • 208 646
  • 938

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meinasi päästä märkä pieru, kun näin Lild:n parkissa auton, jonka rekkari on NAT-51!

Tilausrekistereinhän niitä voisi antaa oppilaitosten rehtoreille: NAT-510, NAT-511 jne.

Itse olen nähnyt usemmankin kerran Hyvinkäällä auton jonka rekkari on ORI-69.

Olisikohan ollut kyseessä hyväkuntoinen Volvo Amazon?
 

Ameno

Jäsen
Ihme jossei ole ollut jo ketjussa, mutta Espoossa vuosia sitten tuli bongattua rekkari THE-69. Eikä siinä vielä mitään, mutta ainakin muistikuvan mukaan rekkarista oli todennäköisesti maksettu enemmän kuin itse autosta.

Olen tainnut ilmoittaa tuon jo aiemmin tähän ketjuun. Jos muistan oikein niin autona oli Audi TT, ja kuskina joku keski-ikäinen rouva. Pari kertaa tuli bongattua tuo joskus nelisen vuotta sitten. Espoossa myöskin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kuukausi takaperin tuli käytyä Tuurissa ja siellä pihassa seisoi Audi, jonka rekkari oli ÄYR-1. Tuskin Vesan!
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Kappas, meidän tuppukylällä pääsin bongaamaan muutaman päivän sisällä pari kilpeä;
ÄX-6 joka tietenkin oli BMW X6 mallin autossa.
THE-1 kuului taasen Alfa Romeoon, 2.5 V6 tais olla...
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Itse olen nähnyt usemmankin kerran Hyvinkäällä auton jonka rekkari on ORI-69.

Junttimaisinta mitä tiedät -ketjuun nämä.

Paitsi jos kyseessä oli vuoden-69 Mustang.

Itsekin tämän näin, kun kavereita kävin tapaamassa. Mustang kyllä, mutta uudempaa mallia (-05) tjs.

Enkä ole kuin 3 kuukautta myöhässä kommentoimassa, saavutus kai sekin.

Ja topikkiin, KONEen auto HIS-51 on tullut nähtyä muutaman kerran. Ja tämä varmasti mainittu moneenkin kertaan, mutta ei jaksa kahlata koko ketjua läpi. Ylläksellä tosiaan tullut muutaman vuotena bongattua TIS-51.
 
Viimeksi muokattu:

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Paitsi jos kyseessä oli vuoden-69 Mustang.

Tallissa on nyt reilu 2kk seisonut restauroitu '67 Mustang ja olen tassa paininut sen ajatuksen kanssa, etta pitaisko siihen laittaa erikoiskilvet (esim. STANG, MUSSE, MY 67 tmv) vai antaisko olla vaan "vanhojen autojen" kilvilla...

Tanaan pihaan ilmestyvaan avo-Musseen (vm 2010) ei sen sijaan tule erikoiskilpia.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Helsingissä olen nähnyt taksin, jonka kilpi on muistaakseni II-29 ja taksin numero 1129. Ihan hauska idea.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Rovaniemellä Peugeot, jonka rekkari on pirullinen OHI-666.
 

Risu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #6, #8, #28, #86
Tänään aamulla länsiväylällä Espoon puolella tuli törmättyä Jeeppiin jossa seepraväritys ja rekkari ZBR-1. Nopeasti vilkaistuna jotain mainoksia kyljessä, mutta joka tapauksessa aika hauska ilmestys vapun jälkeiseen sumeaan torstaiaamuun.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tuossa parisen viikkoa sitten 8-tietä etelään ajellessani ohitin ennen Vaasaa erään vanhahkon farmari-/pakettiauton(?), jonka rekkari oli: POL-1 - liekö tuttu kellekään?
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Tuossa parisen viikkoa sitten 8-tietä etelään ajellessani ohitin ennen Vaasaa erään vanhahkon farmari-/pakettiauton(?), jonka rekkari oli: POL-1 - liekö tuttu kellekään?
Kilvet.com -sivusto näyttäis, että auto olisi farmari Passat. Siellä myös kerrotaan, että kilvet viittaavat Polielettronica -tuotemerkkiin.
 

Ralph

Jäsen
JET-18, en ehtinyt tarkistaa ajoiko itse Bryan Little kyseistä autoa.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Liikennevaloissa Espoossa vastaani tuli jokin urheilullinen kulkuneuvo, jonka rekkari oli REP-II.
 

Joppe K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Tuossa kesäkuun toisella viikolla tuli tuolla mökkireissulla vastaan parikin kertaa auto rekkareilla ÄÄN-1. Oliskohan ollut farkkumallinen Honda Accord kysessä?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos auton rekkari on WTF-58jotakin, niin onkohan kyseessä vahinko vai tilauskilpi?
 

Joppe K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Nyt olen pari kolme kertaa pongannut täällä pääkaupunkiseudulla Toyota Hiacen rekkareilla ASK-1. Kilvet.comin mukaan ei liity mitenkään makeiskauppaan tai vastaavaan, vaan pakettiauto kuuluu helsinkiläiselle rakennusliikkeelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös