Siim Liivik – HIFK-ikoni

  • 291 091
  • 834

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ääh, hyvä että pääsi kotiin kun kerran sinne halusi. Uskottavuus tässä vain Bluesilla meni. Ja se on ihan sama mitä kisufanit itkee, Liivik, joukkueen varakapteeni ei hyvästellyt Bluesin pelaajia, ei kertonut missä mennään, ei kiittänyt jne. Bluesin pelaajat saivat tänään tiedon Liivikin siirrosta lehdistä. Samoin Siimin olisi ollut ihan jees edes kiittää faneja, siis Bluesin. Kuitenkin varmaan suosituin pelaaja teinifanien joukossa. Niin kuin sanottua, helvetin huonosti hoidettu keissi Liivikiltä ja pistää kyllä koko kaverin kyseenalaiseen valoon. Kyllä, olen myös katkera kaikesta tästä paskasta. 30 vuotta seurattua tuota "muovijengiä".

Ja ennen kuin stadin pellet alkavat huutelemaan masseista CCR:n soidessa kotistereoissa ja HIFK-vyönsoljen kiristäessä kaljamahaa. jne. Kyllä, Blues on perseaukinen. Kyllä, Bluesin johto on perseestä. Kyllä, tuleva valmentaja on perseestä. Kyllä, HIFKllä on enemmän faneja Espoossa. Kyllä, meillä on fiksummat fanit. No nih, säästin teiltä vähän aikaa. Missäs muuten yhtäkkiä on kadonnut ne neiti-Simo-huutelijat? Noh, ei tää oo niin vakavaa. Whatever juu want ja koffia vaan teille. Te urbaanit juntit. Pus.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Kyllä, meillä on fiksummat fanit.

Tämän te olette kyllä tänään osoittaneet, ihan joukolla. Se mitä mä tässä vähän ihmettelen on, että mikä tarve teillä on tänne IFK-osioon kirjoitella. Jos mulla on paha olo ja oksettaa, mä menen omaan vessaan. Ilmeisesti Espoossa tämäkin asia on toisin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mä en nyt ymmärrä miten se monta blegifania Espoossa on vaikuttaa tähän. En mä kuuntele Cheekkiä sen takia sillä on enemmän faneja kuin jollain ug-bändillä mitä diggaan. Annat itsestä hieman yksinkertaisen kuvan, jos valttikorttisi ovat että teillä on enemmän massia ja faneja.

Liivik ei esim. kiittänyt espoolaisia faneja mitenkään somessa tai muussa mediassa. Sillä oli nimenomaan niitä lapsi- ja teinifaneja todella paljon.
Niin en puhunut massista mitään enkä lyönyt mitään "valttikortteja" pöytään, totesin vain asian niin kuin sen näen, sehän on vähän tällaisten keskustelupalstojen tarkoitus. Mielestäni vaan on mahdotonta, että Espoossa tulisi menestymään liigajoukkue, kun siitä on niin helvetin vähän kiinnostuneita siellä. Tämä on mielestäni ikävää, koska olisi hauskaa, että IFK:lla olisi joku vakavasti otettava paikalliskilpailija. Nykyinen asetelma on jotenkin väkinäinen ja tekemällä tehdyn oloinen (mm. pelataan kotona ja vieraissa sinisissä ja punaisissa). Eikä tällä ole tarkoitus kääntää veistää haavassa, minun puolestani Liivik olisi voinut jäädä Bluesiinkin.
Ja ennen kuin stadin pellet alkavat huutelemaan masseista CCR:n soidessa kotistereoissa ja HIFK-vyönsoljen kiristäessä kaljamahaa. jne. Kyllä, Blues on perseaukinen. Kyllä, Bluesin johto on perseestä. Kyllä, tuleva valmentaja on perseestä. Kyllä, HIFKllä on enemmän faneja Espoossa. Kyllä, meillä on fiksummat fanit. No nih, säästin teiltä vähän aikaa. Missäs muuten yhtäkkiä on kadonnut ne neiti-Simo-huutelijat? Noh, ei tää oo niin vakavaa. Whatever juu want ja koffia vaan teille. Te urbaanit juntit. Pus.
Jotenkin veit kaikelta sanomaltasi uskottavuuden, kun oksensit sen tuohon. Fiksumpi tietää, milloin pitää turpa kiinni.
 

K.Nuget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo, Kiekko-Espoo, Blegi United
Niin en puhunut massista mitään enkä lyönyt mitään "valttikortteja" pöytään, totesin vain asian niin kuin sen näen, sehän on vähän tällaisten keskustelupalstojen tarkoitus. Mielestäni vaan on mahdotonta, että Espoossa tulisi menestymään liigajoukkue, kun siitä on niin helvetin vähän kiinnostuneita siellä. Tämä on mielestäni ikävää, koska olisi hauskaa, että IFK:lla olisi joku vakavasti otettava paikalliskilpailija. Nykyinen asetelma on jotenkin väkinäinen ja tekemällä tehdyn oloinen (mm. pelataan kotona ja vieraissa sinisissä ja punaisissa). Eikä tällä ole tarkoitus kääntää veistää haavassa, minun puolestani Liivik olisi voinut jäädä Bluesiinkin.
Jotenkin veit kaikelta sanomaltasi uskottavuuden, kun oksensit sen tuohon. Fiksumpi tietää, milloin pitää turpa kiinni.

Tälläkin hetkellä liigassa on viisi joukkuetta, joilla käy vähemmän yleisöä kuin Espoossa. JYP voitti mestaruuden pari vuotta sitten vaikka siellä kävi vähän lössiä peleissä. Tulin vaan sanomaan että blegifaneille jäi tästä paska maku suuhun. Mun mielestä Espooseen ei pitäisi ylipäätään tuoda sieltä jengiä jos sydän kuuluu sinne. Ehkä tää on paras mahdollinen lopputulos kaikkien kannalta että Liivik pelaa teillä. Mä pakkaan kamani Blues-osion puolelle.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tämän te olette kyllä tänään osoittaneet, ihan joukolla. Se mitä mä tässä vähän ihmettelen on, että mikä tarve teillä on tänne IFK-osioon kirjoitella. Jos mulla on paha olo ja oksettaa, mä menen omaan vessaan. Ilmeisesti Espoossa tämäkin asia on toisin.


Lähinnä siellä on jo kaikki sanottu, täällä hiukan eri ns. keskustelu menossa. Hyvä teitäkin on rinkirunkkauksen keskellä vähän kiusata. Huumorilla mennään, ei kannata ottaa nokkaan, vaikka HIFK-fanit siitä pitäisivätkin. @BigRedBob, jaksamisia. Kyllä se siitä.

Meikäläistä on muuten aina ihmettänyt nämä "mee omaan osioos"-huutelut. Käsittääkseni tämä on keskustelupalsta, ei päiväkoti. Tai no... Niin.

Edit: Hei, ihan oikeasti. Jos te haluatte uhkailla turpaanvedolla, pistäkää se edes tätä viestiä lainaten ja tähän "julki". Pelkurit pistää privaviestiä.
 
Viimeksi muokattu:

cardic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No joo, sivusta yks mielipide lisää soppaan!

Ei kai Bluesin johtoa isommin olisi arvosteltu jos olisivat esim. purkaneet omasta aloitteestaan Liivikin sopparin (yhteisymmärryksessä tietty) ja heti sen perään jannu oli uudessa seurassa, olis tullut vaan sellainen kuva että kaverilla ei kohdannut kemiat joukkueessa jne. jne. Nyt vain Simo teki aloitteen itse ja on mun mielestä yhtä oikeutettu purkamaan sopparinsa kuin joukkueen johtokin on. Ei siis mitään väliä kuka tekee aloitteen, mun mielestä. Kyllä työntekijä voi vaihtaa työnantajaa täällä siviilissäkin ja sitä pidetään ihan normaalina toimintana, käsittääkseni.

Ainoa juttu tietenkin on että homma olisi voitu hoitaa ulospäin fiksummin, varsinkin Simon toimesta. Kiitokset faneille, organisaatiolle, valmennukselle jne. Ei kaiken pidä olla totta ja asioita voi kaunistella, ihan hyvän etiketin merkeissä. Vaikka kaukalossa oli kuinka rotta tai pelais kovaa, voi hommat hoitaa kliinisti kaukalon ulkopuolella.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Lähinnä siellä on jo kaikki sanottu, täällä hiukan eri ns. keskustelu menossa. Hyvä teitäkin on rinkirunkkauksen keskellä vähän kiusata. Huumorilla mennään, ei kannata ottaa nokkaan, vaikka HIFK-fanit siitä pitäisivätkin. @BigRedBob, jaksamisia. Kyllä se siitä.

Meikäläistä on muuten aina ihmettänyt nämä "mee omaan osioos"-huutelut. Käsittääkseni tämä on keskustelupalsta, ei päiväkoti. Tai no... Niin.

Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että täällä keskusteltaisiin asioista. Puhtaat provot, joita sinä olet nyt syyntänyt tänne jo kahden viestin verran, ovat sitten asia erikseen. Rinkirunkkauksen voi keskeyttää myös ihan asiallisilla argumenteilla. Mutta jokainen tamplaa tyylillään.

Se mitä tulee näihin omiin osioihin, on jokaiselle joukkueelle luotu ne syystä. Kyllä minä ainakin koen HIFK-osion ennenkaikkea IFK-faneille luoduksia temmellyskentäksi, jonne muutkin ovat tervetulleita, mutta eivät saastuttamaan keskusteluja saasteellaan. Ja kun keskustelupalstalla kerran ollaan, niin lähtökohtaisesti toivoisi silloin asioista keskusteltavan, ei oksennettavan omaa pahaa oloa muiden niskaan. Jos teillä kerran on asiallistakin keskustelua Liivikin siirtoon liittyen, niin tuokaa se nyt ihmeessä tänne, siltä osin kun se liittyy HIFK:hon tai Siim Liivikiin. Oksennukset voitte pitää omalla hiekkalaatikollanne. Ja tämä siis ihan vaan minun mielipiteenäni.

Edit: Hei, ihan oikeasti. Jos te haluatte uhkailla turpaanvedolla, pistäkää se edes tätä viestiä lainaten ja tähän "julki". Pelkurit pistää privaviestiä.

Tätä on pakko kommentoida kahdestakin syystä. Ensinnäkin tuollainen uhkailu on säälittävää, tehdään se julkisesti tai yksityisviestein. Toisekseen haluan selvittää, että minä en tälläistä viestiä sinulle ole lähettänyt. Tämä selvitys ihan vaan sen vuoksi, että tämä muokkaus on ilmestynyt viestiin, jossa olet minua lainannut.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tosiaan. Tarkennetaan sen verran, että mainitsemani @Justice tai @BigRedBob eivät ole näitä lähettäneet. Pahoittelut jos tältä vaikutti.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olisi muuten todella kiva kuulla, että ketä IFK:n pelaajaa Blues yritti saada vaihdossa Simoon. Varmasti jotain semmoista jolla on hinta-laatusuhde kunnossa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mä en ole siirrosta kauheasti kuullut, mutta "yhteisymmärryksessä" sopimus on kai Bluesin kanssa purettu, eihän tuo muuten olisi mahdollistakaan. Toivottavasti mennään sentterinelikolla Ramu, Elkins, Nykopp ja Liivik, eikä Leinoa roikoteta enää sentteritehtävissä. Laituriksi tai poppareille se mies.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liivik toimi luultavasti samoin kuin moni firmoissa, joissa on yt:t päällä. Otti kilpailevan tarjouksen ja lähti. Yhtä paljon kuin nyt on Liivikin tänne tulemisen taustoista ollut huhuja, on puhuttu siitä että Bluesissa on ilmoitettu kaikkien pelaajien olevan myynnissä.

Blues-kannattajat eivät ehkä ole edes tulleet ajatelleeksi sitä, että Liivik teki kenties jopa palveluksen seuralle, ja tietoisesti. Jos Bluesissa on totaalinen rahapula, säästöä on saatava. Montaa pelaajaa siellä ei ole, joita haluttaisiin ostaa. Kimi on varmaan yksi sellainen, mutta hänkin oletettavasti liian kallis ja riskialtis suurimmalle osalle, ellei kaikille, suomalaisista seuroista. Liivikiä taas ei palkkansa arvoisena pelaajana kovin monessa jengissä varmaan pidetä näin kesken kauden ostettavaksi vahvistukseksi, mutta historiansa (ja sen, että niitä Liivikin teini- ja pikkupoikafaneja on myös IFK:ssa -> lisää lipputuloja uusilta kohderyhmiltä, mikä on seuran sisältä jopa aiemmalla liiga-IFK-urallaan Liivikin kohdalla vahvistettu) takia yksi seura, IFK, Liivikin pitkän sopimuksen voisi lunastaa. Ehkä Liivik ehdotti, että hän voi kapteenina lähteä.

Tai mistä sen tietää, vaikka Blues sittenkin neuvotteli sopimuksen valmiiksi ja kysyi Liivikiltä, että otatko. Tai että Liivik otti yt:t todestaja kävi hakemassa kilpailevan lapun. Tai että oli muuten vaan kusipää ja ei uskonut mestaruuteen Bluesissa, edes kolmen seuraavan kauden aikana. Mistä näistä tietää.

Pääasia on, että hän on takaisin IFK:ssa, mistä ei ei toki olisi pitänyt koskaan lähteä. Mutta ei Bluesissa pelaamista ole koskaan pidetty niin tahraavana kuin esim. Jokereissa tai TPS:ssä (mistä meille tosin tuli yksi kapteenikin...).
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Mun mielestä nyt fanien välinen nokittelu on mennyt ihan urpoiluksi.

Minä IFK-fanina haluan, että Espoossa pelataan hienoa lätkää ja että siellä on joukkue, joka pystyy luomaan paikallispelitunnelmaa. Blues-fanit on musta järjestättäin hyvää jengiä ja on ollut ilo olla meidän välisissä peleissä.

Olen syvästi pahoillani, että Bluesin tilanne on mikä on. Halli on hieno. Parhaimmillaan jengi on pelannut tosi hyvin. Blues on kauppaamassa huhujen mukaan Hirsoakin. Jos näin, niin Siimin lähtö ehkä tosiaan tehtiin yhteisymmärryksessä.

Olen tavannut Bluesin johtoa ja vaikuttaa järkijengiltä. Ehkä siellä huomattiin, ettei Liivik viihdy jengissä jossa tavoitteet ovat vain "selvitä kaudesta, kunnes Salonoja tulee". Liivik pelasi keskinkertaista kautta ja kannattaako kaveria silloin roikottaa kalliilla palkalla? Ehkä johtoa hävetti, että olivat luvanneet kaverille menestyvän joukkueen ja päästivät mielellään pois. Tai ehkä seura ei ymmärtänyt omaa mokaansa ja Liivik ei luottanut enään johdon toimintaan.

Tai sitten Liivik on mulkku ja toimi omin päin. Mistä näitä tietää? Kukaan ei tiedä tilanteen taustoja ennen kuin ne paljastetaan. Kauden jälkeen? Siim ja Blues on varmaan sopineet, ettei kesken kauden höpötetä ulos mitään. Huhuja on aina. Ville Niemisen piti varmasti olla salaa IFK-fani, Jarkko Ruutu on oikeasti horoskoopiltaan koala ja puolet kiekkotoimittajista on yhtä luotettavia kuin vanha testamentti.

Mutta ei meidän fanien tarvitse nyt alatyylisen paskanjauhantaan mennä.

Tarvitaan toisiamme. Go IFK! Go Blues!
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Liivik on kyllä ainakin meikäisen suhteen herättänyt harvinaisen monipuolisia tunteita. Liigassa aloitettuaan inhosin kaveria syvästi, kun tuntui keskittyvän enemmän pelikieltojen mitä pisteiden hakemiseen. Todellinen piste iin päälle nähtiin taannoin Hippoksella JYP-HIFK -pelissä, jossa mies päätti potkaista JYP-pelaajaa. Ei kuitenkaan "perinteisesti", vaan Dennis Rodman -tyyliin maassa maaten, joskin puolta pienemmällä voimalla ja hädin tuskin perille mennyt "osuma" kohdistui JYP-pelaajan polkkariin, niin ettei tämä edes kunnolla huomannut tilannetta. Tuloksena ties kuinka pitkä ja mones pelikielto. Vaikea oli tällaiselle kaverille löytää minkäänlaista sympatiaa, vielä kun samaan aikaan iltapäivälehdet kirjoittelivat tauotta siitä kuinka MÄRKÄ-SIMO teki sitä ja MÄRKÄ-SIMO tätä.

Sittemmin kun kaveri siirtyi Bluesiin, oli pikkuhiljaa itsekin pakko muuttaa suhtautumista, kun huomasin, että kaverihan osaa oikeasti pelata. Kahdella kaudella lähes 50 pistettä, vaikka pelasi nelosketjussa ja hoitin senkin roolin enemmän kuin mainioisti. Sitten taas viime kauden puolivälierät JYPiä vastaan... harvoin olen nähnyt mitään yhtä koomista, kun "Tapiolan Daltonien" hämmentämisyritykset kyseisessä sarjassa. Itse asiassa termi Daltonit sopi tuolla kolmikolle (Liivik-Sailio-Giliati), sillä kavereiden suunnitelmat onnistuivat kutakuinkin yhtä hyvin mitä Lucky Luke -sarjakuvissa, ellei jopa huonommin. Liivik varsinkin pelasi viimeisen pelin maalikarkeloita lukuunottamatta kiikareilla ja aiheutti lähinnä huvittuneisuutta JYP-leirissä naurettavilla uhoamisillaan, jotka yleensä päätyivät turhiin jäähyihin.

Kuitenkin odotan todella mielenkiinnolla miehen otteita HIFK-paitaan paluun jälkeen. Pitäessään hermonsa kurissa ja järjen mukana pystyy auttamaan joukkuettaan todella hienosti, mutta ei tarvitse olla läheskään huonoimmillaan, että oma joukkue kärsii.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kuitenkaan "perinteisesti", vaan Dennis Rodman -tyyliin maassa maaten, joskin puolta pienemmällä voimalla ja hädin tuskin perille mennyt "osuma" kohdistui JYP-pelaajan polkkariin, niin ettei tämä edes kunnolla huomannut tilannetta. Tuloksena ties kuinka pitkä ja mones pelikielto.
Oletkohan nähnyt unta? Se oli Jypin Lahti, joka oli maassa ja sitoi jaloillaan seisovan Liivikin jalkaa. Siinä sitten Liivikin jalka heilui ja siitä napsahti pelikielto. Ilmeisesti kurinpitäjillä oli parempaa videomateriaalia saatavilla, koska nettivideon perusteella ei pystynyt sanomaan, että vetikö Liivik jalkansa sidonnasta irti vai potkaisiko.

https://www.youtube.com/watch?v=6bQX3_fRGX0
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oletkohan nähnyt unta? Se oli Jypin Lahti, joka oli maassa ja sitoi jaloillaan seisovan Liivikin jalkaa. Siinä sitten Liivikin jalka heilui ja siitä napsahti pelikielto. Ilmeisesti kurinpitäjillä oli parempaa videomateriaalia saatavilla, koska nettivideon perusteella ei pystynyt sanomaan, että vetikö Liivik jalkansa sidonnasta irti vai potkaisiko.

https://www.youtube.com/watch?v=6bQX3_fRGX0
No joo, nyt ei voi kyllä muuta kuin nostaa käden ylös virheen merkiksi. En kyseistä tapausta tuosta linkistä löytänyt, mutta tässä ainakin yksi, joskin varsin huonolaatuinen pätkä tapahtuneesta. Vaikka siinä ei jonkun mielestä potkaisua olisi, niin ei se nyt kuitenkaan ihan nappiin tainnut Liivikiltä mennä.

Itse asiassa muistelisin, että aiemmin kuvaamani tilanne olisi sattunut Liivikin toimesta JYPiä vastaan jossain ottelussa, mutta se taisi jäädä niin tuomareilta, kuin kameroiltakin huomaamatta. Muistan melko varmasti nähneeni livenä moisen tempauksen, olisiko se sitten tapahtunut juurikin tuossa JYP-Blues-sarjassa. Tai jossain toisessa pelissä, en kuitenkaan niin hullu ole, että ihan päästäni tuollaista keksisin.

Sen haluan kuitenkin vielä sanoa, että Liivik osaa sekä tehdä kiekon kanssa järkeviä ratkaisuja, että kiekottomana pelata vastustajan kannalta inhottavasti. Arvostan todella suuresti tällaisia pelaajia, mutta nuo sikailut ja kiukuttelu-uhoamiset löytyvät puolestaan minun arvomaailmani toisesta päästä.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Mun silmään #72 erottui eilen muusta jengistä ihan helvetin huonon liikkeensä ansiosta. Jopa Luttinen vaikutti raketilta Liivikiin verrattuna. Simon kohdalla on vaikea uskoa huonokuntoisuuteen tai liikakiloihin, mutta joku liikkumista eilen selkeästi haittasi. Oli syyt missä tahansa, niin jostain pitää kyllä löytää pari napsua lisää vauhtia Liivikille, ainakin mikäli miestä kaavaillaan laitaan Nykoppin palattua. Eilen ei tuntunut oikein ehtivän mihinkään tilanteisiin. Liivikin kaltainen samettikäsi menee melkolailla hukkaan laiturina, jos ei mies kerkeä joka helvetin tilanteessa ajamaan vastustajaa seinälle. Tai sitten mä olen vaan katsonut Simon tekemistä liian kriittisellä silmällä.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep, sama pisti silmään. Todella, todella huono liike Siimillä verrattuna aikaisempaan IFK-visiittiin. Näytti justiinsa siltä kun olisi luistellut kymmenen kilon painot jaloissa, tämän myötä oli muutaman kerran pahasti myöhässäkin tilanteista.

Tosin eipä nyt hirveänä yllätyksenä tule, kun Espoon suunnaltakin jo sanoivat, että kausi on ollut miehellä huono tähän asti ja juuri liikettä kritisoitu.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ja kun Liivikkiä verrataan kuitenkin Åsteniin niin huomattavasti paremmalla jalalla MikkeMax liikkuu kentällä, puhumattakaan siitä kuinka hanakasti ajaa maalille, eilenkin oli maalin edessä iholla monesti ja siitäkös patojen karjut otti herneen nenäänsä alta aika yksikön. Ihon alle meneminen alkaa monesti jo aloituksista missä otetaan vähän positiota. Tähän kun vielä lisätään se eilinen yksi hyvä nousu 1vs1 tilanteessa mistä sai maalipaikan aikaiseksi niin on paljon Liivikillä tehtävää että syrjäyttää Åstenin.

_
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nostetaanpa Simon ketju ylös, kun se oli valahtanut noin alas. Trio rosvokoplan vetäjä, Siim Liivik, on palannut upealla tavalla takaisin punapaitaan: 7 ottelua tehoin 1 +4 = 5 ja tehosarake näyttää +3. Kaikin puolin ryhdikästä pelaamista ja raastamista.

Ensi kaudella A rintaan.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Seitsemän ottelun otannalla nostan käden pystyyn virheen merkiksi. Simo on selvästi tullut IFK:hon pelaamaan, ja fokus on ollut täysin jengin auttamisessa. Lisäksi ei ole osoittanut mitään kukkopojan otteita, vaan on nöyrästi tullut ottamaan oman paikkansa joukkueesta pelillisellä tekemisellä. Tykkään, ja kovasti. Seesamin esiin nostamat tehot ovat the original nelssonin senalle kovaa luokkaa. Ainoa miinus tulee eilisestä twiitistä, joka oli, kummelia lainatakseni, vähän tekemällä tehty. Pienia ovat murheet Liivikin kohdalla siis.

Ensi kauden A riippuu siitä, jatkavatko kaikki A:t ja C myös ensi kaudella. Jos jatkavat, niin antaa Simon viilettää vastuusta vapaana.
 

wloff

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Simo on kyllä tullut himaan loistavalla asenteella, valmiina tekemään töitä, ja on taistellut tehopisteitäkin vähintäänkin kiitettävällä tahdilla. Liivikistä voi olla montaa mieltä, ja eihän siitä koskaan kukaan vastustajan kannattaja tykkää, mutta kyllä siinä tulee mukana valtava annos sitä aitoa IFK-henkeä.

Minua ainakin harmitti nähdä Liivik toisen jengin paidassa, ja jos esitykset ovat nykyistä luokkaa, niin ei haittaisi vaikka viettäisi loppu-uransa Stadissa.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Taisin hehkuttaa Simon palatessa, että maan paras nelssonin sena tuli takasin ja mikään ei pysäytä Mestaruus-junaa.
Oon sitä mieltä edelleen. Laitureiksi kaikkien ollessa terveenä mieluiten Muuli ja Jasse.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Monesti tuli täällä huudeltua, että Liivik pitää kotiuttaa. No, nyt mies pelaa meillä taas pienen tauon jälkeen ja hyvin onkin pelannut! Oikeastaan allekirjoittanut jo vähän odottelee sitä kun läikkyy hieman yli ja alkaa se kyyneleitten vuodatus taas kuinka IFK sitä ja tätä :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös