Seuraatko Salattuja Elämiä?

  • 3 432
  • 44

Seuraatko Salattuja Elämiä?

  • En! Salkkarit on syvältä!

    Ääniä: 50 17,7%
  • Ajan haaskausta, joten en katso.

    Ääniä: 51 18,1%
  • Saatan katsoa jakson tai pari silloin tällöin, mutta en varsinaisesti seuraa.

    Ääniä: 80 28,4%
  • Seuraan aktiivisesti, joskus saattaa jäädä jokunen jakso katsomatta.

    Ääniä: 59 20,9%
  • Todella aktiivisesti, vituttaa kovasti jos jää jakso katsomatta.

    Ääniä: 21 7,4%
  • En voisi kuvitellakaan elävän ilman Salkkareita!

    Ääniä: 10 3,5%
  • Mikä on Salatut Elämät?

    Ääniä: 11 3,9%

  • Äänestäjiä
    282

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hieman jopa hävettää tunnustaa, mutta olen jossain määrin koukussa tuohon sarjaan. Kyllä se sellainen arki-iltojen tuttu rutiini on, kun saa rojahtaa sohvalle klo 19.30 ja Salkkarit alkaa. Tosin tähän asti Lukon kotimatsi on tärkeysjärjestyksessä aina mennyt Salkkareiden edelle, enkä ole nauhoittanut muistaakseni yhtään jaksoa. Jos viikossa jää 1-2 jaksoa näkemättä niin hyvin pysyy juonessa mukana.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Enpä taida seurata sarjaa tunnollisesti. Täytyy kuitenkin myöntää, että kun esim. viikonloppuisin tulee uusintoja (jota en pysty hyväksymään, kun jollain tavalla parhaimpaan aikaan tulee uusintoja, mutta eipä voi mitään, en osaa ehdottaa parempaakaan tilalle) ja jos sattumalta istahtaa sohvalle siihen aikaan, niin kyllä sitä helposti katsoo kaikki uusinnat loppuun asti.

Mielenkiintoinen ja hyvä ohjelma varmaan, mutta ei kuitenkaan ole mitään pakkoa katsoa joka päivä sitä. Outoa. Kai sitä tulee liian usein. 24 voisin katsella joka arkipäivä.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vielä muutama vuosi sitten seurasin erittäinkin aktiivisesti. Jaksojen väliinjääminen oli melkein katastrofi. Nyt saattaa jäädä jopa jonkun viikon kaikki jaksot katsomatta, enkä yleensä viikonlopun uusintoja jaksa katsella. Eli, katselen silloin tällöin kun kohdalle sattuu.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Salkkarit on bueno!

Ajattelinpa jopa hakea siihen ihan vakinäyttelijäksi, kun olisi tarvetta tuollaiselle opiskelijan tienestille, eli ylimääräiselle rahalle.

Ehkä jo ensikaudella pääsette seuraamaan Ted Raikkaan seikkailuja tässä maanmainiossa sarjassa.

Kunhan joku ekaksi opastaisi minulle, että missä oikein rekrytoidaan uusia sankareita tähän saippuaan?

Niiin ja pääseekö siellä pussaamaan tyttöjä!?!
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ted Raikas: Kyllähän niitä lahjoja täytyy olla että sarjaan pääseen, nytkin siellä on todellisia näyttelijä-lahjakkuuksia ja jono on varmaan pitkä. Mitä olisikaan salkkarit ilam mahtavaa rooliinsa täysillä eläytyvää Amia? Entäs ilman Saulin kaveria joka ei missään nimessä ylinäyttele?

Itse ketjun aiheeseen: Yleensä katson viikonloppuisin krapulassa uusinnat kun ei jaksa sängystä nousta :-). Ei haittaa jos jää joltain viikolta Salkkarit katsomatta, mutta en myöskään vaihda kanavaa jos ne tulevat.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Ted Raikas
Kunhan joku ekaksi opastaisi minulle, että missä oikein rekrytoidaan uusia sankareita tähän saippuaan?

En ole aivan satavarma, mutta käsittääkseni tuolla jossain webin uumenissa on joku sellainen sivu, mihin eri näyttelijäehdokkaat listautuvat. Salkkareiden toimitusjohtaja sitten lueskelee tuota sivustoa, tekee johtopäätöksiä ja lähestyy sinua faksilla.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Sistis
Salkkareiden toimitusjohtaja sitten lueskelee tuota sivustoa, tekee johtopäätöksiä ja lähestyy sinua faksilla.
Älä vaan sano, että Penalla on näppinsä pelissä myös Salkkareissa?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Ted Raikas
Älä vaan sano, että Penalla on näppinsä pelissä myös Salkkareissa?

Niin, minä käsitin että puhut koko ajan IFK:sta ja Penasta, kun puhuit Salatuista Elämistä...

Ilmeisesti olisi siis pitänyt laittaa ruksi kohtaan "Mikä on Salatut Elämät"
 

rinkeli22

Jäsen
Kyllähän sitä on katsottu tiiviisti alusta asti, vaikka viimeisen vuoden aikana on alkanut olemaan enemmän sääntö kuin poikkeus, että pari-kolme jaksoa jää viikossa katsomatta.

Ei se ole mitään hyvää viihdettä, mutta hyvää ajankulua se on ollut, ja koukuttavaa sellaista.. Se, että aina jää "jännään" kohtaan, ja seuraava jakso tulee jo seuraavana päivänä, varmaankin kaikessa yksinkertaisuudessaan aiheuttaa riippuvuuden.. Jotenkin ymmärrän nykyään ihmisiä, jotka katsovat esim. kauniita ja rohkeita, jota en sitten taas ole koskaan katsonut minuuttia kauempaa..

Huonompaan suuntaan salkkarit on mennyt.. Eihän siinä ole nykyään enää mitään muuta kuin, jollain on suhde, joku pettää jotakin, ja sitä sitten salaillaan viikkotolkulla kunnes rysähtää.. Ei mitään muuta.. Ennen oli monipuolisempi, ja nykyään ei enää harmita yhtään, jos ei näe.. Katson jos oon telkan ääressä..
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Sarjaa pitäisi yrittää katsoa, koska yksi kaveri näyttelee siinä, mutta olen huono seuraamaan mitään säännöllisiä sarjoja. Viikonlopun uusinnat tulevat yleensä juuri sellaiseen aikaan, jolloin istun tv:n ääressä, joten niitä tulee silloin tällöin katsottua.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Katri, Annika ja Elina vie mielenkiinnon kaikesta muusta. Seuraan Salccareita aktiivisesti, se myönnettäköön.
 

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Kyllä on tullu aina seurattua sarjaa, joskus jää joitain jaksoja väliin, mutta ei se haittaa, kun ei muutaman jakson väliin jättämisestä putoa kyydistä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
En enää. Viisi-kuusi vuotta sitten Kemissä asuessani ei ollut kämpillä oikein muuta tekemistä kuin tv, silloin kattelin lähes joka jakson.

Vaihdettuani koulua tuli luokkatoverien kanssa kyllä senkin jälkeen käytyä jostai syystä läpi kuka on mikäkin hahmo salkkareissa. Luokaltamme löytyi ainakin naispuolinen Ismo, ts. luokkamme pienin ja rauhallisin tyttö, ja yhtä jannua sanoimme jo aiemmin talonmieheksi, kaverilla on tapana siistiä paikkoja aamuaikaisella verkkareihin sonnustautuneena.

Minulle sanoivat että olen se aikanaan ollut junnuversio Saulista, kai ma sitten puhun yhtä epäselvästi mumisten kuin mököttävä kersa.

Oho! On tainnut tulla nytkin vielä viisi minuuttia viikossa katsottua kun kerran tiesin että Sauli on kasvanut isoksi. Öh, punttiksella oli auki...enmämuuten.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus satunnaisesti tulee katsottua joku jakso, mutta ei niin hirveästi kiinnosta ko. sarjan tapahtumat, että tulisi läheskään joka päivä katsottua.

Hieman sama juttu myös muiden saippuasarjojen, kuten Kauniiden ja rohkeiden kanssa.
 
Jaahas, en huomannut vastanneeni tähän aikoinaan, mutta kerrotaan nyt kaikille, että kyllä mä näitä aika aktiivisiesti seuraan.

Pitää kyllä sanoa, että huumorin kannalta seurailua lähinnä tämä on, paskaa näyttelemistä, naurettavia juonenkäänteintä ja ärsyttäviä ihmisiä, voiko muuta toivoa?

Nuo uudet jaksot ovat kyllä tähän mennessä, jos mahdollista, olleet vielä paskempia kuin vanhat...
 

Mitchner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En seuraa. Sarja ei toimi edes ajantappajana.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
En jaksa. Ei kiinnosta todellakaan. Maku on mennyt viimeistään silloin, kun uusintoja alettiin näyttämään joka helvetin kesä. Avopuoliso seurailee, hänkin silloin tällöin.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Routainen Sydän kirjoitti:
Maku on mennyt viimeistään silloin, kun uusintoja alettiin näyttämään joka helvetin kesä. Avopuoliso seurailee, hänkin silloin tällöin.
Itse olen onneksi ymmärtänyt, ettei niitä uusintoja ole mikään pakko katsoa..

Ja kyllä seuraan, Salkkarit on jees. Toki välillä vituttaa tai naurattaa näyttelijät, juonet ynnä muut ohjelman tarjoamat huippusuoritukset, mutta katsottua tulee.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
"Saatan katsoa jakson tai pari silloin tällöin, mutta en varsinaisesti seuraa." Joo, Salkkareihin en ole varsinaisesti jäänyt koukkuun. Mutta jakson pari saatan aina katsoa, etenkin ns. vanhoja Salkkareita. No, kauniiden näyttelijöiden takia (Piitu Uski, Sanna Luostarinen) pääasiassa... ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös