Selostaja Niko-Joonas Tuominen

  • 1 806
  • 11

pullaristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS sekä muut yritteliäät ja joukkueet
Tälle Herralle taitaa olla jo aikakin tehdä oma ketju.
Arvostan suuresti sillä on aina niin positiivinen, ja kehuu kun aihetta on ja löytää peleistä usein ne pienet hienot teot niin pelistä kun myös katsomon ja kannattajien puolelta. Itse ainakin tulen aina hyvälle tuulelle kun hän selostaa pelejä.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Tälle Herralle taitaa olla jo aikakin tehdä oma ketju.
Arvostan suuresti sillä on aina niin positiivinen, ja kehuu kun aihetta on ja löytää peleistä usein ne pienet hienot teot niin pelistä kun myös katsomon ja kannattajien puolelta. Itse ainakin tulen aina hyvälle tuulelle kun hän selostaa pelejä.
Milläs paikkakunnalla selostaa?
 

rosvo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestis, Liiga, NHL, Rautaliiga
Ehottomasti! Tykkään myös hänen tyylistään. Hermes on hänelle tärkeä, se kuuluu, mutta osaa antaa huomiota vastapuolelle. Plussaa myös katsojien aktivointi muun muassa X:n kautta. Nappaa sieltä viestejä/kommentteja matsiin kuuluvan häshtägin kautta. Niko-Joonas on ammattimies!
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Ehottomasti! Tykkään myös hänen tyylistään. Hermes on hänelle tärkeä, se kuuluu, mutta osaa antaa huomiota vastapuolelle. Plussaa myös katsojien aktivointi muun muassa X:n kautta. Nappaa sieltä viestejä/kommentteja matsiin kuuluvan häshtägin kautta. Niko-Joonas on ammattimies!
Oli kyllä melkoisen hämmentävää, kun joskus silloisessa twitterissä olin korjannut hänen sanomisiaan ja hän kiitti minua mainiten koko nimeni suorassa lähetyksessä. Olisin varmaan jättänyt korjaamatta jos olisin tiennyt, mutta twitterikin on julkinen niin en kuitenkaan asiasta pahastunut vaan pikemminkin huvitti. =)
 

Ilmalan Herra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on vähän ristiriitaiset fiilikset kaverista, mutta kääntyy kumminkin posin puolelle. Hieno juttu että arvostaa myös vastustajaa ja pyrkii selostamaan neutraalisti, vaikka ei se kellekään mikään salaisuus ole, että kaveri on itse henkeen ja vereen Hermeksen miehiä.

Toisaalta taas häiritsee tuo Twitteriin uppoutuminen, ja lisäksi tyyppi tykkää olla äänessä niin paljon, että tuntuu lipeävän koko ajan puheripulin puolelle jatkuvine sivukommentteineen pelistä, jolloin selostuksesta katkeaa punainen lanka ja päätyy vain takeltelemaan sanoissa ja toteamaan, että eihän hän loppujen lopuksi tiedä oikeastaan paskaakaan asiasta. Mutta löytyy mestiksestä paljon huonompiakin selostajia, liigasta puhumattakaan.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Just toi objektiivinen lähestymistapa ja katsojien aktivointi on se minkä takia itsekin N-J:n selostuksia olen katsonut jos ei oman jengin peliä ole ollut. Hieno mies.
 

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan hyvä selostaja tuo on. Tykkään siitä ettei hän spekuloi liikaa ja kerro faktana omia mielipiteitään. Vaan antaa tuomareiden tehdä ratkaisut ja jättää spekuloinnin katsojalle. Monet ns. "Tähtiselostajat" kertoo usein faktana miten joku tilanne pitäisi hoitaa, ja sitten huulipyöreänä ihmetellään kun tuomari päättää päinvastoin.
 

Jumalpaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Hyvä selostaja on, ja kokonaisuuden melkeinpä tuo Babloa muistuttava ääni täydentää. Mitä palstatoveri kommentoi tuomarien osalta, niin joo, saa kyllä aikamoinen aivopieru tulla seepralta, ennen kuin hän arvostelee. Silloinkin saattaa "pehmentää" kritiikkiä toteamalla esim "no, en sano mitään/en sano enempää".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös