Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 969 653
  • 47 166

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti L4E
Kuka "omistaa" #jatkoaika kanavan tai kenen operaattorin hallussa se on?

Käsittääkseni irc-kanavia ei "omista" kukaan. Uusia kanavia syntyy ja nousee kuin sieniä sateella. Kuka tahansa voi perustaa kanavan, vain liittymällä sinne. Kun menet ensimmäisenä jonnekin kanavalle, esim. #jatkoaikaonkivapaikkamuttasiltikaipaanjotainmuuta , niin saat automaattisesti opit(=käskyvallan) käyttöösi.

#jatkoajalla on ainakin oppeja ne, jotka ovat pitäneet aikoinaan kanavaa pystyssä ja olleet alusta asti siellä mukana irkkaamassa.

Korjatkaa joku jos olen väärässä.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse en irkkausta harrasta juuri koskaan, mutta eivätkös nuo kanavat myös tuhoudu, kun niillä ei ole enää ketään (mitään). Jostakin olen sellaisen käsityksen saanut, että kanavilla käytettäisiin myös jonkinlaisia botteja.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kertokaa tyhmälle, mitä se HMV tarkoittaa, jota viljellään huonojen tms. pelaajien yhteydessä.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti ptk
Kertokaa tyhmälle, mitä se HMV tarkoittaa, jota viljellään huonojen tms. pelaajien yhteydessä.
Hajuton Mauton Väritön, eikös niin?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Entäs IMHO?

Ja mitä se kahvikupillinen Helsingin jäähallissa maksaa? (Erittäin, hyvin ja suhteettoman tärkeä tieto.)
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti sampio
Entäs IMHO?
Käytetään yleensä silloin kun tahdotaan sanoa että 'tämä on absoluuttinen totuus, saatanan urpot'.

Alkuperäinen merkitys 'in my humble opinion' tuntuu kadonneen.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti sampio
Entäs IMHO?

Ja mitä se kahvikupillinen Helsingin jäähallissa maksaa? (Erittäin, hyvin ja suhteettoman tärkeä tieto.)
Vastataan nyt sitten, kun kukaan muu ei vaivautunut: kahvikupillinen maksaa puolitoista euroa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Lawless
Itse en irkkausta harrasta juuri koskaan, mutta eivätkös nuo kanavat myös tuhoudu, kun niillä ei ole enää ketään (mitään). Jostakin olen sellaisen käsityksen saanut, että kanavilla käytettäisiin myös jonkinlaisia botteja.
Kanava tuhoutuu väliaikaisesti, kun viimeinenkin elämätön nörtti poistuu sieltä. Ja simsalabim, seuraavan nörtin saapuessa kanava onkin taas olemassa. Niin yksinkertaista se on. Tästä voisimme päätellä, että kaikki mahdolliset ja mahdottomat irc-kanavat ovat koko ajan olemassa, mutta osalla ei vain ole ketään läsnä. Botteja on sitten sen mukaan, miten porukka jaksaa niitä kanaville tuoda. Kaikilla kanavilla ei villejä botteja katsota hyvällä. HTH, HAND.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti sampio
Entäs IMHO?

Ja mitä se kahvikupillinen Helsingin jäähallissa maksaa? (Erittäin, hyvin ja suhteettoman tärkeä tieto.)

Kahvikuppi maksaa 1,50€. Pullan hinnasta en osaa sanoa.

edit: Dynamo oli nopeampi.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kiitos Twitelle, Dynamolle ja Gellnerille. Tuo kahvin hinta oli oikeasti hyvin tärkeä tieto, uskokaa tai älkää. Tai ehkä paremminkin kiinnostava, syytä en paljasta. Buahhaa!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kysytäänpäs viron itsenäisyypäivän kunniaksi, mikä on viron myydyin urheiluväline.

PS. Vastaus myöhemmin mikäli on tarpeen.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tekeekö pipo ihmisestä penskan näköisen?

Mulla oli muutama viikko sitten musta pipo päässä kun menin ostamaan lippua Ilveksen peliin. Myyjä kysyi "lasten vai aikuisten lippu?". Öö. Mä täytän kesällä 25.

Tänään Sokoksen salaattitiskin myyjä & kassatyttö sanoivat mulle "ole hyvä", mulla oli se sama pipo päässä. Ilman pipoa tulee aina "olkaa hyvä".
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti kissankarva
Tekeekö pipo ihmisestä penskan näköisen?

Niin, riippuu mitä siinä pipossa lukee.

Esimerkiksi tekstit "Muumi" tai "Antti Tuisku" saattavat helpostikin aiheuttaa pikanuorennuksen.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Sistis
Niin, riippuu mitä siinä pipossa lukee.

Esimerkiksi tekstit "Muumi" tai "Antti Tuisku" saattavat helpostikin aiheuttaa pikanuorennuksen.

Ei siinä lue mitään! Ei edes "Lemin Osuuspankki" (joka voisi kyllä aiheuttaa pikavanhennuksen)
Ihan normaali musta yläpäänlämmitin.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ultrajuoksu

Missä se ketju on jossa asiana oli kai ? se, onko nainen jossain urheilusuorituksessa parempi kuin mies. Ainakin jotain tuontapaista. Kestävyyslajeista ja varsinkin ultrajuoksusta mainittiin...
Mitenkään en hakutoiminnolla enkä mielipuolisella selaamisellakaan sitä löydä niin, että onko se varastettu ?

Kissankarva, haluaisitko vaihtaa pipasi päittäin minun kanssa. Saisit arvokkaannäköisen huopahatun, musta ja mallia "Linnunkivittäjä", kaksi pientä lippaa, yksi edessä yksi takana. Se päässä myyjät niiaa ja kumartaa syvään eikä taatusti tytötellä, no ehkä Motonetissä mutta kuka sinne nyt menisikään.


Terveisin koo
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kissankarva

Mulla oli muutama viikko sitten musta pipo päässä kun menin ostamaan lippua Ilveksen peliin. Myyjä kysyi "lasten vai aikuisten lippu?". Öö. Mä täytän kesällä 25.

Onko jossain muka olemassa hokipeliin lasten lippu erikseen?
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Snakster
Onko jossain muka olemassa hokipeliin lasten lippu erikseen?

Kyllä vaan. Tampereella. Seisomapaikkaa ostin.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti koo

Kissankarva, haluaisitko vaihtaa pipasi päittäin minun kanssa. Saisit arvokkaannäköisen huopahatun, musta ja mallia "Linnunkivittäjä", kaksi pientä lippaa, yksi edessä yksi takana. Se päässä myyjät niiaa ja kumartaa syvään eikä taatusti tytötellä, no ehkä Motonetissä mutta kuka sinne nyt menisikään.


En mä kuitenkaan, mä mielummin kuvittelen olevani nuorekas ja hyvin säilynyt.
 

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti veinikretski
Kysytäänpäs viron itsenäisyypäivän kunniaksi, mikä on viron myydyin urheiluväline.

PS. Vastaus myöhemmin mikäli on tarpeen.

Niin onko tämän ketjun tarkoitus ottaa asioista selvää kysymällä vai tehdäänkö tässä arvuutuksia muille asioista jotka jo ovat selvillä? Itse olen vahvasti ollut ensimmäisen vaihtoehdon kannalla.

Veinin kysymykseen: (Hiihto/kävely)Sauva?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Gerodz
Niin onko tämän ketjun tarkoitus ottaa asioista selvää kysymällä vai tehdäänkö tässä arvuutuksia muille asioista jotka jo ovat selvillä? Itse olen vahvasti ollut ensimmäisen vaihtoehdon kannalla.

Nähdäkseni ketjun tarkoitus on juuri ottaa asioista selvä kysymällä, etsiä jatkoaikalaisten avulla vastauksia itseään arvelluttaviin kysymyksiin, ei niinkään arvuutella muita kysymyksillä joihin tietää jo vastauksen.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Viron myydyin urheiluväline on pesäpallomaila, erehdyin ehkä tekemään kysymyksen jonka tiesin. Minun osaltani oli kysymys tietämättömyydestä, ja ehkä myös ajattelemattomuudesta, tai tyhmyydestä! Anteeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös