Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 965 362
  • 47 166

Nick Neim

Jäsen
Terve helsinkiläiset. Juntit tulee kaupunkiin, eikä mikään voita päiväkänniä yhdistettynä bingoon. Onko Helsingissä edes tuollaisia baareja, missä perjantaisin klo 18 eteenpäin pääsisi huutelemaan hävyttömyyksiä ihan elävälle bingojuontajalle?

Nopeasti googlattuna baaribingoissa taitaa olla kone joka ilmoittaa numerot, eikä sellainen tuo kunnon bingofiilistä, joten juontaja olisi pakollinen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Terve helsinkiläiset. Juntit tulee kaupunkiin, eikä mikään voita päiväkänniä yhdistettynä bingoon. Onko Helsingissä edes tuollaisia baareja, missä perjantaisin klo 18 eteenpäin pääsisi huutelemaan hävyttömyyksiä ihan elävälle bingojuontajalle?

Aina jostain lähiöpubista löytyy vieläkin, mutta ei ne kyllä perjantaisin klo 18 eteenpäin todellakaan ole.
 

Nick Neim

Jäsen
Onko se kolmen päivän ränni, kun to-la juo olutta alkaen kello 18 jatkuen aina aamuyhteen.
Jotain sellasta. Sitä en tiedä kuinka myöhään lauantaina menee, mutta onhan se nyt kumma, jos perjantaina Helsingissä ei pääse perseilemään. Ihme kylä.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mikä on noiden nököjen tarkoitus jalkapallokentän sivurajoilla rangaistuspilkun kohdilla? Onko niin, että paitsiota ei enää niiden ja päätyrajan välissä vihelletä vai mikä?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mikä on noiden nököjen tarkoitus jalkapallokentän sivurajoilla rangaistuspilkun kohdilla? Onko niin, että paitsiota ei enää niiden ja päätyrajan välissä vihelletä vai mikä?

En tiedä, mutta veikkaan. Olisivatkohan 9,15 metrin päästä kulmalipusta - eli laitettu helpottamaan tuomaria katsomaan ettei kukaan vastustajista ole liian lähellä kulmapotkun antajaa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mistä 178cm /100kg mies voi ostaa tyköistuvan puvun, kun ei ole varaa maksaa 1000€ räätäliliikkeeseen? Jos Satakunnassa moinen liike, niin olisin kiitollinen tiedosta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mistä 178cm /100kg mies voi ostaa tyköistuvan puvun, kun ei ole varaa maksaa 1000€ räätäliliikkeeseen? Jos Satakunnassa moinen liike, niin olisin kiitollinen tiedosta.
Minä olen isokokoinen ja normimyymälästä en vaatteita löydä, mutta Lempäälän Ideaparkin Haloselta löysin puvun todella helposti. Ei tuo ihan Satakunnassa ole, mutta tuonne matkustamalla ja sieltä puvun ostamalla pääset kyllä paljon alle tonnin. Mä maksoin siellä Turon puvusta hiukan yli 300€. En sitten tiedä onko Satakunnassa Halosen liikkeitä ja kuinka suuret valikoimat niissä on.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Mistä 178cm /100kg mies voi ostaa tyköistuvan puvun, kun ei ole varaa maksaa 1000€ räätäliliikkeeseen? Jos Satakunnassa moinen liike, niin olisin kiitollinen tiedosta.
Ei satakunnassa mutta jos Tampereelle olisi asiaa niin Koiso tai Pohjanheimo.
Joista Koiso varmaan edullisempi. Myyvät mm Buzon pukuja niin että takki ja housut ovat eri kokoja. Hartoista ja vartalosta sopiva takki, tarvittaessa hiat lyhennetään/pidennetään (maksaa yleensä n25€), sitten housujen kanssa sama, kun istuu niin lahkeet pid/lyh. Buzon puvut tapaavat liikkua 300-500€ välillä.
 

Tuamas

Jäsen
Mistä 178cm /100kg mies voi ostaa tyköistuvan puvun, kun ei ole varaa maksaa 1000€ räätäliliikkeeseen? Jos Satakunnassa moinen liike, niin olisin kiitollinen tiedosta.

Ratsulan palveluun olen itse ollut tyytyväinen, toki yleensä meillä tämän kokoisilla hyvän puvun saaminen edellyttää että korjataan hihojen ja/tai lahkeiden osalta, mutta tuolta saa tuonkin palvelun edullisesti ja nopeasti.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Tekisi mieli katsoa vanha Blade Runner ennen uuden katsomista. Mistä sen näkisi kivuttomimmin? Haen siis jonkinlaista interneetin suoratoistopalvelua. Etukäteen kiitos.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
En osaa sanoa koskaen ole käyttänyt Chrocastia.
SF anytime player app näyttää olevan ja ilmeisesti tukee.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Tuli eteen hyviä kenkätarjouksia "rantaparkki.fi" - saitilta => kenelläkään kokemuksia?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kiitos kovasti minua pukuasiassa neuvoneille. @Tuamas eipä tullut edes mieeleen. Ratsula tietenkin, pitää käydä varovasti hypistelemässä kostuumin lahjetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös