Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 965 189
  • 47 166

Jöhnis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Nyt on eräs sovellus hukassa. Olen tällä hetkellä Prahassa ja haluaisin katsella Ruudusta ohjelmia. Ruutu kuitenkin herjaa, siitä ettei pysty katsomaan maassa, jossa olen nyt.

Eli mikä sen Googlen kaupasta löytyvän sovelluksen nimi on, millä esim. tuota Ruutua pystyi huijaamaan muuttamalla "sijainniksi" Suomen.
HOLA:lla pystyy ainakin.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Olisiko kellään tietoa opiskelusta muutosturvalla, alle 25-vuotiaana?

Työnantaja meni tovi sitten konkurssiin, olen hakenut (jo ennen tätä) pariin ammattikorkeaan opiskelemaan. Kaikki koulutuspaikan saaneet (ihan sama minne, kaiketi?) ilmeisesti nyt kuuluvat tuohon muutosturvan piiriin. Ehdot osaltani muuten täyttyvät, paitsi iän osalta, joka tulee ensi vuoden puolella täyteen..

TE-toimistoon ei puhelimella tahdo läpi päästä ja paikanpäälle ei kerkeä, vielä kun paskalaarilla täytyy kulkea. Täytynee huomenna yrittää uudestaan..

Täällä byrokratian luvatussa maassa kun kaikki on mahdollista. Varmaan fiksuin elellä liiton päivillä kesään asti ja hakea syksyllä uudestaan, jos vaikka sitten ehdot täyttyisivät juuri, jos ei nyt onnista. Järkevältä kuulostaa..

Vastailla voi vaikka privalla, tai miksei tännekkin.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Onko kellään tietoa mistä löytyy Tampereelta edullista akkua Samunsingin Galaxy s3:en. Nykyinen pullistelee uhkaavan näköisesti ja virrat häviää hetkessä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuossa jokin aika sitten onnistuin hukkaamaan lompakkoni, ja sitä myötä luonnolisesti melkoisen läjän tarpeellista muovitavaraa. Kaikki muut kortit on jo saatu hommattua ja nyt vasta tuli mieleen että siellähän oli myös ensiapu-, työturvallisuus-, sekä tulityökortit. Mistäköhän noita voi kysellä kadonneiden tilalle? Kai se jonkin instanssin kirjoissa on että nuo on suoritettu ja voimassa, ettei tarvitsisi uudestaan noita kursseja käydä?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikä on tämä raumalaisten käyttämä #tiedän2015 hashtagi?

Jos muistan oikein, niin juuri Lukolla oli viime kauden teemana tai mikä lie sanana "uskon 2014", joten olisiko sitten astetta itsevarmempaa jatkumoa tuolle. En siis tiedä varmaa vastausta, kunhan päättelyarvailen.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt olis hyvät neuvot kalliit tai sit rupee viihde-elektroniikkaa lentämään kadulle parekkeelta. Ostin Netgear2 laitteen, jonka tarkoitus on siirtää pc:ltä tai ipadilta Ässien ratkiriemukkaita matseja televisionäytölle. Löydän laitteen hetkittäin joka laitteella, mutta yhteyttä en saa luotua. Tai saan yhteyden mutta kuva ei siirry. onko jollain kokemusta moisesta vehkeestä ja siitä miten sen saa pelittämään?
 

J.Petke

Jäsen
Nyt olis hyvät neuvot kalliit tai sit rupee viihde-elektroniikkaa lentämään kadulle parekkeelta. Ostin Netgear2 laitteen, jonka tarkoitus on siirtää pc:ltä tai ipadilta Ässien ratkiriemukkaita matseja televisionäytölle. Löydän laitteen hetkittäin joka laitteella, mutta yhteyttä en saa luotua. Tai saan yhteyden mutta kuva ei siirry. onko jollain kokemusta moisesta vehkeestä ja siitä miten sen saa pelittämään?

Puhutaanko Netgear Push2TV PTV3000-laitteesta? Ihan vaan varmuuden vuoksi.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mikäli oikein olen ymmärtänyt se ei tue Applen tuotteita. Ja PC:ssäkin pitää olla WiDi-tuki (miracast), jotta homma lähtee rullaamaan. Jos PC jo tuota tukee, koita päivittää purkin ohjelmisto.
OK, tota vähän pelkäsinkin. Onko tietoa, onks toi WiDi-tuki tai Miracast vaan noita windows 8 juttuja? Vai riippuuko se vaan pc:n prosessorista ja käyttiksestä, windows 7 antaa kyllä ohjeet, mut ei tällä romulla pääse kuin tunnistamaan laitteen...
 
Nyt tarvis konsultaatiota palstan naisilta tai miksei muiltakin voideasiantuntijoilta, mutta siis. Olen alkanut pikku hiljaa kyllästyä vittuiluun tummista silmänalusista, joten meinasin alkaa käyttää jotain lotionia sen hoitoon. Joo, aika homoa. Mutta minkäs teet kun ihmiset ei ymmärrä, että jollain voi olla geneettisesti ohuempi silmänalusiho tai sellainen lärvinmuoto, että silmänaluset korostuu. Mulle on ollut snadista pitäen ihan sama nukunko 2, 8 vai 16 tuntia, niin silmänaluset helottaa. Niin, että olisko suosituksia joillekin tuotteille?

"Nukuitkos huonosti?" höhhöhhöhehehe...
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Toimii myös 7:lla (tosin 8:lla aika pirun paljon helpommin).

Täällä on aika hyvin kerrattu mitkä osat koneessa tarvitsee olla.
Näytönohjaimesta taitaa jäädä kiinni osaltani. Mut jatkokysymyksenä, eiks tuo Android 4.2 ole joka saamarin samsungissa, tommosella kapulallako sit voi kuvaa heijastaa telkkariin mut pc:llä ei? Minen ymmärrä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Nyt tarvis konsultaatiota palstan naisilta tai miksei muiltakin voideasiantuntijoilta, mutta siis. Olen alkanut pikku hiljaa kyllästyä vittuiluun tummista silmänalusista, joten meinasin alkaa käyttää jotain lotionia sen hoitoon. Joo, aika homoa. Mutta minkäs teet kun ihmiset ei ymmärrä, että jollain voi olla geneettisesti ohuempi silmänalusiho tai sellainen lärvinmuoto, että silmänaluset korostuu. Mulle on ollut snadista pitäen ihan sama nukunko 2, 8 vai 16 tuntia, niin silmänaluset helottaa. Niin, että olisko suosituksia joillekin tuotteille?

"Nukuitkos huonosti?" höhhöhhöhehehe...

Turvotukseen ja ryppyihin auttaa mm. Dermosilin silmänympärysgeeli (erinomainen hinta-laatusuhde), mutta väriin ei oikein taida auttaa kuin valokynä, laadukas meikkivoide (itse suosin Dioria tai Lancomea) ja päälle hyvin varovasti juuri oikean sävyistä puuteria. Värisävyjen valintaan saat kyllä apua myyjältä.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tietääkö joku hyvää sivua netissä missä on laajat tilastot kännykän käyttäjistä globaalilla tasolla ja siten että niitä löytää ihan 2000 luvun alusta alkaen.

Lisäksi eroteltaisiin netin käyttö, email jne...
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Onko Vaasan jäähalli ainoa jossa on naiskuuluttaja? Näin liigatasolla.

(tietty muitakin halleja voi sanoa missä nainen on kuuluttamassa)
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Onko Vaasan jäähalli ainoa jossa on naiskuuluttaja? Näin liigatasolla.

(tietty muitakin halleja voi sanoa missä nainen on kuuluttamassa)

Jostain syystä minulla oli takaraivossa sellainen mielikuva, että Kärpillä oli aikaisemmin naiskuuluttaja mutta en nyt varmaksi mene sanomaan. Eiköhän joku oululainen tämän tyrmää tai vahvista. Ei taida enää kuitenkaan kuuluttaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Hippoksella oli joskus naiskuuluttaja. Onkohan vieläkin?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Ralph

Jäsen
Liigasta en tiedä, mutta pari vuotta sitten Ruotsissa pääkaupungin ylpeydellä, Djurgårdensilla, oli naiskuuluttaja. Sitä en tiedä, onko yhä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jostain syystä minulla oli takaraivossa sellainen mielikuva, että Kärpillä oli aikaisemmin naiskuuluttaja mutta en nyt varmaksi mene sanomaan. Eiköhän joku oululainen tämän tyrmää tai vahvista. Ei taida enää kuitenkaan kuuluttaa.

Oulussa oli ihan varmasti joskus. Muistan sen Iku Viitasen legendaarisista selostuksista. Tässä näyte.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös